אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך מכירה ✔מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך?

בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או השירות שלך.

לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח:

הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי לברר קודם מה הוא צריך. לדוגמה: "שלום, אתה מתעניין בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת." אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ביררת בדיוק מה הוא מחפש. אולי הטלוויזיה גדולה מדי או קטנה מדי, או שאין לה את התכונות שהוא רוצה. בדרך זו, הסיכוי לשכנע אותו לקנות נמוך יותר.

הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא מחפש. לדוגמה, אפשר לשאול אותו: "שלום אדוני, אתה מתעניין בטלוויזיה? איזו טלוויזיה אתה בדיוק מחפש? איזה גודל? מה השימוש שאתה רוצה לעשות בטלוויזיה? איפה היא תהיה ממוקמת? מה חשוב לך בטלוויזיה? איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?". על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת.

אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים האמיתיים שלו, אבל עצם השאלות ששאלת אותו יגרמו לו לחשוב שהמוצר שלך אכן מתאים לו.

הסיבה לכך שזה עובד, לפי ההסבר של אליעד, היא שבני אדם נוטים להאמין שאם מישהו מתעניין בהם, שואל אותם לפרטי פרטים על הצרכים שלהם ומראה שהוא באמת מתעניין, הוא בוודאי גם יציע להם פתרון מתאים. אנשים באופן טבעי רוצים להאמין שמי שמתעניין בהם יציע להם פתרון אמיתי ומתאים לבעיות שלהם. אבל האמת היא, לפי אליעד, שהמוכר יכול לנצל זאת לטובתו ולכוון את הלקוח למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים.

לכן, יש שני צדדים למטבע:
  • כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק את מה שהוא צריך.
  • כלקוח, אם מישהו מתעניין בך בצורה מפורטת, חשוב לזכור שזה עדיין לא אומר שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי.
איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו?

אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו:
  • מה בדיוק אתה צריך?
  • מה אתה מחפש שיהיה במוצר?
  • מה הכי חשוב לך במוצר או בשירות?
  • מה מפריע לך או מה חסר לך במה שיש לך עכשיו?
  • מה הכי היית רוצה לקבל מהמוצר שאתה קונה?
  • איזה בעיות אתה מנסה לפתור באמצעות הקנייה?
ככל שאתה שואל יותר שאלות, כך הלקוח ירגיש שאתה מבין בדיוק את הצרכים שלו ויתחיל להאמין יותר שההצעה שלך היא הכי טובה עבורו.

איך לקוחות משתכנעים בגלל השאלות שהם נשאלו?

לפי אליעד, כאשר הלקוח עונה על שאלות, הוא בעצם מתחיל להשתכנע שהמוכר מבין אותו, ושמה שהמוכר עומד להציע לו יהיה מתאים בדיוק למה שהוא צריך. הלקוח משתכנע כי הוא כבר יצר במוחו קשר בין השאלות שנשאל לבין המוצר שיקבל. זו טכניקה יעילה במיוחד, כי היא מנצלת את האמונה הטבעית של האדם שמי שמתעניין בו באמת רוצה בטובתו. אבל חשוב להדגיש שהמציאות יכולה להיות שונה, ולכן כדאי להיות מודע לכך.

למה חשוב לשים לב כלקוח ששואלים אותו שאלות על הצרכים שלו?

אליעד מדגיש שגם כאשר מוכר מתעניין בצורה מאוד מעמיקה בלקוח, זה לא מבטיח שההצעה שלו אכן מתאימה באמת. לפעמים המוכר ישאל הרבה שאלות רק כדי ליצור רושם שהמוצר מתאים לך, וייתכן שבפועל המוצר לא יתאים. לכן, הלקוח חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם מניפולציה, ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של המוצר בעצמו.
תהליך מכירה - איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה נותן לו את מה שהוא רוצה?

בתהליך מכירה, איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש שאתה מספק לו בדיוק את מה שהוא מחפש ואת מה שהוא צריך? אחת השיטות היעילות לכך היא לוודא שלפני שאתה מציג לו את המוצר או השירות, אתה שואל אותו בצורה מדויקת מה הוא באמת מחפש.

לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, אתה יכול פשוט לומר לו: "שלום, הנה הטלוויזיה, תיקח." אבל אם לא שאלת אותו מה הוא מחפש או איזה צרכים יש לו, ייתכן שההצעה שלך כלל לא תתאים לו. במקום זאת, גישה נכונה יותר תהיה לשאול אותו שאלות מכוונות:

"שלום אדוני, אתה מתעניין בטלוויזיה? איזה סוג טלוויזיה אתה מחפש? לאיזה שימוש היא מיועדת? מה חשוב לך במיוחד?"

ברגע שאתה שואל את הלקוח שאלות כאלו, הוא מתחיל להאמין שאתה מתעניין בצרכים שלו כדי לספק לו בדיוק את מה שמתאים לו. אך בפועל, זה לא בהכרח נכון - ייתכן שאתה שואל אותו רק כדי לכוון אותו למוצר שאתה רוצה למכור, ולא בהכרח למה שהכי מתאים לו.

מדוע זה עובד?

כאשר לקוח משיב על השאלות שלך, הוא עשוי להרגיש ביטחון בכך שאתה מבין אותו ושאתה באמת רוצה לעזור לו. כך, גדל הסיכוי שהוא יסמוך עליך ויחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך.

מה יש לקחת בחשבון?

מצד שני, אם מישהו שואל אותך הרבה שאלות על הצרכים שלך ונכנס לפרטים הקטנים, זה לא בהכרח אומר שההצעה שלו באמת מתאימה לך. ייתכן שמדובר בטכניקת מכירה שנועדה לגרום לך להרגיש שהמוצר מתאים לך, גם אם זה לא המצב בפועל.

לסיכום

אם אתה מוכר מוצר או שירות, חשוב לשאול את הלקוח מה הוא מחפש כדי ליצור תחושת התאמה. אך כלקוח, כדאי לזכור שהשאלות האלו לא תמיד מעידות על כך שההצעה שמגיעה אחריהן היא באמת המתאימה ביותר.

לקריאה נוספת על שכנוע לקוחות, מניפולציות בתהליך המכירה ואסטרטגיות מכירה מתקדמות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.

בהצלחה!
לשאול את הלקוח מה הוא רוצה, לשאול את הלקוח מה הוא צריך, לגרום ללקוח להאמין לך, יצירת אמון עם לקוח, שיטות מכירה ושכנוע
השירות שלך מטרות ליצור תחושה מכירות ללקוחות לשכנע לקוח למה הוא רוצה איתור צרכי הלקוח יצירת אמון מוצר מתאים שיטת eip איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות ממך איך להגדיל איך להגדיל מכירות איך להגדיל מכירות ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לקנות ממך איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים הגדלת מכירות הגדלת מכירות ללקוחות הלקוח הלקוח שלך המוצר שלך זיהוי צרכים לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לרכוש ממך לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל מכירות להגדיל מכירות ללקוחות למה לשאול את הלקוח שאלות לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרכוש לשאול את הלקוח שאלות לשאול שאלות לשכנע לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע את הלקוח שהמוצר לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו לשכנע לקוחות מוצר מוצר מתאים מכירה מכירות מכירות ללקוח מכירות ללקוחות מניפולציה מניפולציות מניפולציות בתהליך מכירה מניפולציות על לקוחות צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח שכנוע תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי? מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין? הדינמיקה שבין ... רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם מוכר את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר ... בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי. איך זה מתבטא בתהליך מכירה? לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם ... אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר המוכר מבין את צורכי הקונה, הוא יכול ... עליך לשמוע מראש מה בדיוק המעסיק מחפש, ולאחר מכן להציג את עצמך בהתאם לצרכים הספציפיים של המעסיק. מאבק השליטה בתהליך המכירה ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת מידע מקסימלי מהקונה בהקדם. כאשר המוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא ... ואילו האינטרס של הקונה הוא שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר לפני שהקונה חושף את דרישותיו. כיצד זה מתבטא בתהליך מכירה? בדרך כלל, בתהליכי מכירה, הקונה מציין מה הוא מחפש. לדוגמה, אם אתה נכנס לחנות ואומר למוכר: אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם ... תספר סיפור גנרי על עצמך - חשוב להבין את צורכי החברה ולהתאים את ההצגה העצמית שלך לכך. מאבק השליטה בתהליך המכירה ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה - כך קל לו יותר לשכנע אותו ולמכור לו מוצר או שירות. לכן, ... יחסי מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, איך לשאול שאלות בראיון? איך לתת תשובות בראיון? צרכי הלקוח, מה לענות בראיון? מה ... איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות וכאן נסביר, האם כל אחד יכול ללמוד למכור, האם כל אחד יכול ללמוד ... וכאן נחדד את נקודת המבט הבאה. אז ברמת העיקרון כולנו אנשי מכירות ברמה כזו או אחרת. וכל החיים מלאים בתהליכי מכירה. וכל בן אדם עוסק במכירות ברמה כזו או אחרת. וגם אמא שמנסה לשכנע את הילד שלה לאכול, זה תהליך ... אפשרי ללמוד ולהיות איש מכירות הכי מקצועי שיש, שיכול למכור לכל אחד כל דבר וכולי? והתשובה היא כזאת: בעיקרון תהליכי מכירה מתחלקים ל 2 חלקים. חלק 1 הוא חלק של מידע טכני וחלק שני הוא חלק של יכולת רגשית. את ... קשה ללמוד ולא בטוח שכל אחד יכול ללמד ולא בטוח שכל אחד יכול ללמוד את החלק השני. ואני אסביר. תהליך מכירה, הוא בהרבה מובנים, תהליך של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. כי אם הקונה רוצה לקנות, הרי שכמעט ואין צורך ... בהתנגדויות מכירה כאלו ואחרות, ואיך לבנות תסריט שיחה, ואיך לתאם פגישה עם הלקוח בטלפון, ומה להגיד ומה לא להגיד בתהליך מכירה וכולי. ואת הדברים האלו, אפשרי ללמוד ואפשרי לתרגל ואפשרי להתנסות בהם ואפשרי לשפר אותם וכולי וכולי. אבל תהליך המכירה מורכב לא רק מידע ומיכולת מקצועית, אלא גם מיכולת רגשית. דהיינו, שכדי למכור צריך גם יכולת רגשית, של איש ... מאבק עם הלקוח. גם לגרום ללקוח לנסות להבין את המוצר ולראות האם באמת המוצר מתאים לו, גם זה מאבק. תהליך המכירה מלא במאבקים. וכאן צריך יכולת רגשית של איש המכירות בתהליך המכירה. דהיינו, צריך יכולת רגשית של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא נאבק בלקוח. ויש בזה כל מיני ... אין לו כסף או זמן וכולי? וכאן צריך יכולת רגשית, דהיינו, שיש המון השלכות רגשיות שאיש המכירות עושה על תהליך המכירה. ובן אדם ששונא להיות בקונפליקטים ובן אדם שלא אוהב שמציקים לו ובן אדם שלא אוהב לריב עם אנשים ובן ... ברמה הרגשית ולא רק ברמה הטכנית. מי שרוצה ללמוד למכור, צריך שיהיה לו גם אופי של איש מכירות, שמותאם לתהליך המכירה הספציפי של המוצר הספציפי ושל הלקוח הספציפי שהוא רוצה למכור לו. ואת זה כמובן, שבאמת כן אפשרי ללמוד, אבל ...
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות בנושא הזה של פגישות מכירה ללקוח, ישנם טיפים שונים של מומחי מכירות שונים. כאשר ... המון מצבים שצריך להשתיק את הלקוח, בצורה כזו או אחרת. ולא לתת ללקוח לבלבל את המוח, אלא למקד אותו בתהליך המכירה.
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות בעיקרון, למכור זה כמו לבנות בניין שיש בו כמה ... מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, ... שלכם מוצר או שירות, כך בדיוק צריך לדעת איך למכור לעובדים שלכם את המשימות ואת סביבת העבודה עצמה. מהו תהליך המכירה לעובדים שלך? תהליך המכירה לעובדים דומה מאוד לתהליך מכירה ללקוחות. כאשר לקוח מגיע אליכם, אתם צריכים להראות לו למה משתלם לו לקנות מכם מוצר או שירות מסוים. באותה ... עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה: הצגת ערך לעובד - העובד רוצה להבין מה התועלת שתצא לו אישית מביצוע המשימה. בדיוק כמו שלקוח צריך לדעת ... המוצר או השירות שאתם מספקים, כך עליכם לדעת כיצד למכור לעובדים שלכם את הרעיונות והמשימות שאתם מצפים מהם לבצע. תהליך המכירה לעובדים כאשר אתה מנהל, אתה למעשה מוכר לעובד שלך את הרעיון שכדאי לו להשקיע בעבודה, שכדאי לו לבצע את ...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
... סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים כאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי לאיתור צרכי הלקוח ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
... ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, ... שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך? ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה ... חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק. כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח ... להבין מה יגרום ללקוח שלך לרכוש את המוצר ממך ולא מהמתחרים שלך. ודרך שם להתחיל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה. ולא לחשוב רק דרך השאלה של מה יגרום לו לרצות לרכוש את המוצר באתה מוכר באופן כללי, אלא מה ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר ... בשיחת המכירה עצמה. ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, ... לכאב X וכולי. לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה ...
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
... היא שגויה? אולי פעם איש מכירות התייחס אליך לא יפה, ולכן יש לך דעה שגויה על אנשי מכירות ועל תהליך מכירה? ואולי פעם ניסית למכור בצורה לא נכונה ובלי להבין את תהליך המכירה, וממילא יכול להיות שנכשלת בכך ומאז אתה לא אוהב ולא רוצה להיות איש מכירות? האם אתה בטוח שאתה יודע איך אמור להתרחש תהליך מכירה? הרי כל תחום שאתה לא מבין איך עושים אותו, אם תעשה אותו לא נכון, סיכוי סביר שלא תצליח ואז ... אז אולי כדאי לברר מהו באמת תהליך של מכירה? ובדכ אפשר לומר שברוב ככל המקרים, ההבנה של אנשים על תהליך מכירה, היא שגויה. ובגדול אפשר לומר, שיש שני סוגים של תהליך מכירה. יש תהליך מכירה שבו מרמים / משקרים את הלקוח / הלקוח לא מעניין את איש המכירות / לאיש המכירות אכפת רק מהעמלה ומהכסף של הלקוח / איש המכירות מסתיר מידע מהלקוח, ועושה הכל כדי למכור. בתהליך מכירה שכזה, בהנחה שאתה תופש את תפקידו של איש המכירות בצורה שכזו / או בצורה שדומה לכיוון של הצורה הזו, אז ברור למה אתה לא אוהב ולא רוצה לעבוד במכירות. יחד עם זאת, קיים סוג נוסף של תהליך מכירה, שבו לאיש המכירות כן אכפת מהלקוח. ואיש המכירות כן רוצה שללקוח יהיה טוב. וגם אם איש המכירות לא מאוהב ... ולא רוצה אך ורק שיהיה ללקוח טוב באופן מוחלט, עדיין באופן יחסי, כן חשוב לאיש המכירות, שללקוח יהיה טוב. ובתהליך מכירה שכזה, עיקר המכירה, היא בעצם לומר ללקוח את האמת לגבי המוצר. לגבי איך המוצר יכול לעשות ללקוח טוב. ועיקר הכסף שלוקחים אותו מהלקוח, הוא כדי שיתאפשר לך לעשות טוב ללקוח. כי לאורך זמן, לא ניתן לספק מוצרים בחינם. ובתהליך מכירה שכזה, איש המכירות בהחלט לא מרגיש רע עם עצמו. ובגדול אפשר לומר, שאם נראה לך שלא נולדת איש מכירות, זה בגלל שאתה לא באמת מבין בדיוק מהו תהליך מכירה אמיתית ואיך הוא צריך להיות. אז נכון שאם מבקשים ממך להיות פושע, אז נכון שכנראה לא נולדת פושע. ואם ... ולשפר את התקשורת הבין אישית שלך, שכל שאתה יודע מה להגיד, מתי להגיד, איך להגיד, איזה מילים להשתמש וכולי. בתהליך מכירה, אתה אמור בעיקר לדעת ולהבין את האמת. להבין את האמת לגבי המוצר שלך. להבין את האמת לגבי הצרכים של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך מכירה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תהליך מכירה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לא לפחד מחלומות רעים לגרום למישהו לא לשכוח אותך להתקדם אל האושר לדחות את רוע הגזירה הרגשה של שקט למה להתגרש? להתמודד עם פחד לאבד שליטה ולפגוע באנשים פחד לעלות ליצור לעצמך ביטחון עצמי שקרי גבר חסר ביטחון עצמי איך לגרום לבחורה לאהוב אותי? המבחן של האהבה לצאת מהשכל ולהיות מאושר להיות מאושר מהחיים סרטי סקס שלי להוציא אקסית מהראש האם הכל זה רק עניין של החלטה? להיות שלם עם החלטה התמודדות עם קשרים בין אישיים רעים התמודדות עם אתגרים לשקר ולהצליח למכור לתת מוטיבציה משימות של איש מכירות השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות להישאר בשביל הילדים למה הילד לא מקשיב? נגד שימוש בסמים להארה רוחנית להיות מורה רוחני האם אפשרית החלמה מלאה מסכיזופרניה? הפרעת אישיות די סוציאלית לשמור על קשר עם האקס בזוגיות בעד ונגד לחזור לאקסית למנוע תרגילים מסוכנים מאזן קלוריות חיובי אלוהים אכזר האם רבי נחמן האמין באלוהים? לא הגיע להארה האם הגעתי להארה רוחנית? למה לרצות להיות אלוהים? מה זה להיות אלוהים? האם אתה יודע כמה כסף מתגלגל בשוק? כסף קל ומהיר איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? מה משמעות החיים? כתבות שליליות בגוגל מיתוג שלילי בפייסבוק פרדוקס הבחירה חופשית האם יש רצון חופשי? סוף העולם מגיע האם העולם נוצר? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לאורח חיים בריא, מאמן אישי טלפוני, אימון אישי לתזונה נכונה בנושאי תהליך מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6250 שניות - עכשיו 16_10_2025 השעה 05:29:54 - wesi1