אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך?

בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או השירות שלך.

לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח:

הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי לברר קודם מה הוא צריך. לדוגמה: "שלום, אתה מתעניין בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת." אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ביררת בדיוק מה הוא מחפש. אולי הטלוויזיה גדולה מדי או קטנה מדי, או שאין לה את התכונות שהוא רוצה. בדרך זו, הסיכוי לשכנע אותו לקנות נמוך יותר.

הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא מחפש. לדוגמה, אפשר לשאול אותו: "שלום אדוני, אתה מתעניין בטלוויזיה? איזו טלוויזיה אתה בדיוק מחפש? איזה גודל? מה השימוש שאתה רוצה לעשות בטלוויזיה? איפה היא תהיה ממוקמת? מה חשוב לך בטלוויזיה? איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?". על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת.

אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים האמיתיים שלו, אבל עצם השאלות ששאלת אותו יגרמו לו לחשוב שהמוצר שלך אכן מתאים לו.

הסיבה לכך שזה עובד, לפי ההסבר של אליעד, היא שבני אדם נוטים להאמין שאם מישהו מתעניין בהם, שואל אותם לפרטי פרטים על הצרכים שלהם ומראה שהוא באמת מתעניין, הוא בוודאי גם יציע להם פתרון מתאים. אנשים באופן טבעי רוצים להאמין שמי שמתעניין בהם יציע להם פתרון אמיתי ומתאים לבעיות שלהם. אבל האמת היא, לפי אליעד, שהמוכר יכול לנצל זאת לטובתו ולכוון את הלקוח למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים.

לכן, יש שני צדדים למטבע:
  • כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק את מה שהוא צריך.
  • כלקוח, אם מישהו מתעניין בך בצורה מפורטת, חשוב לזכור שזה עדיין לא אומר שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי.
איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו?

אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו:
  • מה בדיוק אתה צריך?
  • מה אתה מחפש שיהיה במוצר?
  • מה הכי חשוב לך במוצר או בשירות?
  • מה מפריע לך או מה חסר לך במה שיש לך עכשיו?
  • מה הכי היית רוצה לקבל מהמוצר שאתה קונה?
  • איזה בעיות אתה מנסה לפתור באמצעות הקנייה?
ככל שאתה שואל יותר שאלות, כך הלקוח ירגיש שאתה מבין בדיוק את הצרכים שלו ויתחיל להאמין יותר שההצעה שלך היא הכי טובה עבורו.

איך לקוחות משתכנעים בגלל השאלות שהם נשאלו?

לפי אליעד, כאשר הלקוח עונה על שאלות, הוא בעצם מתחיל להשתכנע שהמוכר מבין אותו, ושמה שהמוכר עומד להציע לו יהיה מתאים בדיוק למה שהוא צריך. הלקוח משתכנע כי הוא כבר יצר במוחו קשר בין השאלות שנשאל לבין המוצר שיקבל. זו טכניקה יעילה במיוחד, כי היא מנצלת את האמונה הטבעית של האדם שמי שמתעניין בו באמת רוצה בטובתו. אבל חשוב להדגיש שהמציאות יכולה להיות שונה, ולכן כדאי להיות מודע לכך.

למה חשוב לשים לב כלקוח ששואלים אותו שאלות על הצרכים שלו?

אליעד מדגיש שגם כאשר מוכר מתעניין בצורה מאוד מעמיקה בלקוח, זה לא מבטיח שההצעה שלו אכן מתאימה באמת. לפעמים המוכר ישאל הרבה שאלות רק כדי ליצור רושם שהמוצר מתאים לך, וייתכן שבפועל המוצר לא יתאים. לכן, הלקוח חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם מניפולציה, ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של המוצר בעצמו.
תהליך מכירה - איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה נותן לו את מה שהוא רוצה?

בתהליך מכירה, איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש שאתה מספק לו בדיוק את מה שהוא מחפש ואת מה שהוא צריך? אחת השיטות היעילות לכך היא לוודא שלפני שאתה מציג לו את המוצר או השירות, אתה שואל אותו בצורה מדויקת מה הוא באמת מחפש.

לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, אתה יכול פשוט לומר לו: "שלום, הנה הטלוויזיה, תיקח." אבל אם לא שאלת אותו מה הוא מחפש או איזה צרכים יש לו, ייתכן שההצעה שלך כלל לא תתאים לו. במקום זאת, גישה נכונה יותר תהיה לשאול אותו שאלות מכוונות:

"שלום אדוני, אתה מתעניין בטלוויזיה? איזה סוג טלוויזיה אתה מחפש? לאיזה שימוש היא מיועדת? מה חשוב לך במיוחד?"

ברגע שאתה שואל את הלקוח שאלות כאלו, הוא מתחיל להאמין שאתה מתעניין בצרכים שלו כדי לספק לו בדיוק את מה שמתאים לו. אך בפועל, זה לא בהכרח נכון - ייתכן שאתה שואל אותו רק כדי לכוון אותו למוצר שאתה רוצה למכור, ולא בהכרח למה שהכי מתאים לו.

מדוע זה עובד?

כאשר לקוח משיב על השאלות שלך, הוא עשוי להרגיש ביטחון בכך שאתה מבין אותו ושאתה באמת רוצה לעזור לו. כך, גדל הסיכוי שהוא יסמוך עליך ויחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך.

מה יש לקחת בחשבון?

מצד שני, אם מישהו שואל אותך הרבה שאלות על הצרכים שלך ונכנס לפרטים הקטנים, זה לא בהכרח אומר שההצעה שלו באמת מתאימה לך. ייתכן שמדובר בטכניקת מכירה שנועדה לגרום לך להרגיש שהמוצר מתאים לך, גם אם זה לא המצב בפועל.

לסיכום

אם אתה מוכר מוצר או שירות, חשוב לשאול את הלקוח מה הוא מחפש כדי ליצור תחושת התאמה. אך כלקוח, כדאי לזכור שהשאלות האלו לא תמיד מעידות על כך שההצעה שמגיעה אחריהן היא באמת המתאימה ביותר.

לקריאה נוספת על שכנוע לקוחות, מניפולציות בתהליך המכירה ואסטרטגיות מכירה מתקדמות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.

בהצלחה!
לשאול את הלקוח מה הוא רוצה, לשאול את הלקוח מה הוא צריך, לגרום ללקוח להאמין לך, יצירת אמון עם לקוח, שיטות מכירה ושכנוע
להאמין לך עובד מוצר יכולה להיות ביקורתי מכירות ללקוחות איך להגדיל מכירות ביטחון תהליכי מכירה יצירת אמון עם לקוח הנוסחה של אליעד איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות ממך איך להגדיל איך להגדיל מכירות איך להגדיל מכירות ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לקנות ממך איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים בתהליך מכירה הגדלת מכירות הגדלת מכירות ללקוחות הלקוח הלקוח שלך המוצר שלך הצורך של הלקוח הצרכים של הלקוח זיהוי צרכים לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות ממך לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל מכירות להגדיל מכירות ללקוחות לחשוב לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לשאול לשאול את הלקוח שאלות לשאול שאלות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לקנות ממך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו לשכנע לקוחות מוצר מוצר מתאים מכירה מכירות מכירות ללקוח מכירות ללקוחות מניפולציה מניפולציות מניפולציות בתהליך מכירה מניפולציות על לקוחות צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח שאלה שאלות שכנוע תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
... ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה איך יוצרים רצון חזק ואמיתי? הנושא המרכזי שאליעד מדבר עליו בהרצאה הוא כיצד ליצור או לחזק רצון באופן ... להצליח יותר, שכן הרצון יהפוך להיות דלק אמיתי להישגים. איך להגדיל את הרצון? כיצד לגרום למישהו לרצות אותי? איך להרגיש חיסרון? מה זה רצון מוחלט? איך ליצור מוטיבציה? מה לעשות כדי לרצות יותר? ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף להצליח ולהגדיל ... שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר ... שלכל עובד יהיה ברור שככל שהוא ייצר יותר, כך יזכה לתגמול גבוה יותר. מה הבעיה שנוצרת כשמנסים להעלות את היעד לעובד? כאשר בחודש הבא רוצים להגדיל את היעד, למשל מ - 20 יחידות ל - 30 יחידות, נוצרת בעיה. העובד ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה ... זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 ... נפוצה היא להגדיר יעד מספרי: אם תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי. לדוגמה, אפשר לקבוע שבחודש מסוים אם העובד יצליח לייצר 20 יחידות של מוצר מסוים, הוא יקבל 2000 שקלים בונוס. המטרה היא להבנות עבורו את התמריץ ולהבהיר לו שכל יחידה נוספת מעבר ליעד תשתלם לו. איזו ... להתנגד. הוא יאמר על 20 יחידות נתת לי 2000, למה על 30 לא תשלם לי 3000? אתה בעצם משלם לי פחות פר יחידה. מצד אחד, אנחנו כמנהלים רוצים להגדיל תפוקה בלי להכפיל את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית ... ככל שעובד נהיה מיומן יותר, הוא יכול להשיג באותו מאמץ הרבה יותר יחידות מאשר בעבר. לכן אנחנו, בתור מנהלים, מצפים ממנו ליותר תפוקה גם בלי להגדיל לו את התשלום. העובד, מצדו, דורש העלאת בונוס כי הוא טוען: אני מייצר יותר, מגיע לי יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון ... יותר בזכות היכולות שצבר. איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם? שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ... ישירות. בפועל אנו נדרשים לשלב בין שכר מינימום לבונוסים לפי תפוקה או הישגים. כשאנו מציבים יעד ספציפי עם בונוס נלווה, עלול להיווצר קושי להגדיל את היעד בחודש הבא מבלי להעלות את השכר. כדי להתגבר על כך, משנים בכל פעם את הגדרת היעד (תערובת חדשה של משימות ותפוקות), כך ... שקל. ש: אוקי וחודש הבא? אליעד: חודש הבא נספר סיפור אחר. ש: וחודש אחרי זה? אליעד: גם סיפור אחר עכשיו נשנה את כמות החבילות את כמות המוצרים את כמות היעדים ואת התאריכים את השמות נשנה משהו. עכשיו מבחינתנו שים לב למשהו מעניין מבחינתנו אפילו נוסיף עז ונוריד ... את זה בדיוק זהה, ברגע שאתה לא עושה את היעדים זהים בדיוק אז הוא לא יכול לעשות השוואה בין דבר לדבר. מה עושות נגיד חברות שיווק שרוצות למכור מוצר נגיד יש להם מוצר שלא מצליחים למכור אותו ועוד מוצר מחברים לך את זה פלוס זה ופלוס זה אומרים לך הנה זה חבילה והחבילה זה כבר מחיר אחר, למה אתה משלם על זה כי זאת חבילה אתה לא ...
האם ואיך לבלבל את השריר? האם ועד כמה חשוב לגוון בתרגילים שונים באימון? בלבולי שרירים, כל כמה זמן לשנות את תוכנית האימון, איך מבלבלים את השריר? האם להחליף תוכנית אימון? Muscle Confusion, כמה תרגילים שונים לעשות לאותו שריר? בניית שריר, איך להגדיל מסת שריר? איך לגרום לשריר לגדול?
... האימון, איך מבלבלים את השריר? האם להחליף תוכנית אימון? Muscle Confusion, כמה תרגילים שונים לעשות לאותו שריר? בניית שריר, איך להגדיל מסת שריר? איך לגרום לשריר לגדול? אז יש מושג שנקרא בלבול שרירים. מה הכוונה? הכוונה היא שלוקחים ... לפתח אותם וכדי שהם יגדלו. אבל מה האמת? האם באמת צריך לשנות את תוכנית האימון ואת סדר האימון וכיוב, כדי לבלבל את השריר כדי להגדיל את מסת השריר וכיוב? אז האמת היא שאתה יכול לבלבל רק את עצמך ואת המוח שלך. ...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? אחת ההתלבטויות המרכזיות בעולם העסקים היא השאלה, מהו המודל העסקי הטוב ביותר: האם עדיף למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? בשאלה הזו טמונה דילמה משמעותית שמעסיקה יזמים, בעלי עסקים ואנשי מכירות רבים, כשהמטרה היא תמיד להגדיל רווחים, לייעל את העבודה ולשפר את התוצאות העסקיות לאורך זמן. מהם היתרונות והחסרונות במכירה של הרבה מוצרים בזול? כאשר מחליטים למכור הרבה מוצרים בזול, המודל מתבסס על כמות גדולה של עסקאות עם רווח נמוך יחסית בכל עסקה. היתרון הברור הוא האפשרות למשוך קהל לקוחות רחב יותר, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה יותר של העסק והמוצרים, להגדיל את הסיכויים לחזרת לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק. עם זאת, ישנם גם חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון. מכירה בכמויות גדולות דורשת השקעה רבה בזמן, לוגיסטיקה, טיפול בשירות לקוחות וניהול מלאי אינטנסיבי יותר. ככל שכמות העסקאות גדולה יותר, כך העסק צריך להתמודד עם אתגרים ניהוליים רבים יותר, הכוללים יותר התעסקות יומיומית, יותר לקוחות שצריך לספק להם שירות, ופוטנציאל גדול יותר לבעיות ולתלונות. לדוגמה, עסק למכירת מוצרים זולים כמו צעצועים או מוצרים לבית יצטרך להתמודד עם הרבה יותר החזרות, תלונות ושאלות של לקוחות מאשר עסק ל
התעשרות מהירה, לעשות כסף בלי לעבוד, להתעשר מהר, לעשות כסף בקלות, שיטות לעשות כסף, שיטות להתעשר, איך מרוויחים כסף? איך ליצור הכנסה פאסיבית? איך להגדיל את ההכנסה? קורסים לכסף, מנטורים לכסף, לעשות כסף מהבית, להתעשר בקלות
התעשרות מהירה, לעשות כסף בלי לעבוד, להתעשר מהר, לעשות כסף בקלות, שיטות לעשות כסף, שיטות להתעשר, איך מרוויחים כסף? איך ליצור הכנסה פאסיבית? איך להגדיל את ההכנסה? קורסים לכסף, מנטורים לכסף, לעשות כסף מהבית, להתעשר בקלות
... לעשות כסף בקלות, שיטות לעשות כסף, שיטות להתעשר, איך מרוויחים כסף? איך ליצור הכנסה פאסיבית? איך להגדיל את ההכנסה? קורסים לכסף, מנטורים לכסף, לעשות כסף מהבית, להתעשר בקלות איך להרוויח כסף ... של איך להתאשר, עם הצעות מגוונות, שבדרך כלל לא כוללות את הדרך האמיתית להגיע לעושר. השאיפה היא לקנות את החלום של הצלחה מהירה - להרוויח כסף מבלי להשקיע מאמץ. האם באמת אפשר להרוויח כסף ... יותר ממה שאתה מוכן לתת, סביר להניח שתמצא את עצמך עם חובות או אכזבה. כל ניסיון לעקוף את הדרך המוכרת והאמיתית להצלחה לא יניב תוצאות חיוביות. הדרך האמיתית להתעשר היא עבודה נכונה, השקעה ... מעשי, אזי יש להבדיל בין עבודה חכמה לבין עבודה קשה. לדוגמה, אם מישהו מנהל עסק ומייצר ערך עבור לקוחותיו, אך לא מפרסם בצורה נכונה או לא גובה את הכספים בצורה יעילה, הרי שהוא יכול ללמוד ... זהו, למעשה, המובן שבו אפשר לומר הרוויח כסף בקלות - עבודה חכמה וממוקדת, שמייצרת יותר ערך ללקוחות ומשיגה יותר תוצאות, תוך שמירה על מינימום זמן ומאמץ. האם יש סיכוי להרוויח כסף בלי ... ממה שאתה מוכן להשקיע, סביר להניח שתמצא את עצמך עם חובות או אכזבה. כל ניסיון לעקוף את הדרך המוכרת והאמיתית להצלחה בסופו של דבר לא יניב תוצאות חיוביות. הדרך להתעשרות היא דרך של עבודה ... רצון לתת, רצון לקבל יותר מרצון לתת, רוצה לקבל יותר ממה שרוצה לתת, טריקים לכסף, אימון לכסף, מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, שקרים של גורואים, הקמת עסק, לעבוד קשה, לעבוד ...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
... לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה? האם תמיד כדאי לתת הנחה על רכישה כמותית? אחת השאלות העסקיות הנפוצות ביותר היא האם כדאי להעניק הנחה ללקוח שרוכש מוצרים או שירותים בכמות גדולה. קיימת נטייה לחשוב שמתן הנחה כמותית תמיד משתלם לעסק, אך המציאות מורכבת יותר ודורשת ניתוח כלכלי מדויק של כל מקרה לגופו. ההיגיון מאחורי מתן הנחות כמותיות - מדוע רבים מאמינים שזה משתלם? הרבה בעלי עסקים מניחים שאם לקוח קונה כמות גדולה במיוחד, אז משתלם להציע לו מחיר מוזל יותר. ההיגיון כאן פשוט לכאורה: אם לדוגמה אתה יבואן רכב, ... הכוללת תהיה עצומה. כך, אפילו אם תיתן לו הנחה משמעותית, אתה עדיין תגדיל את ההכנסה והרווח הכולל של העסק. הנחה כמותית נתפסת כמהלך שעשוי לעודד לקוחות לקנות יותר, ובכך להגדיל את מחזור המכירות ואת התזרים המיידי. אולם, אליעד כהן מדגיש שזוהי גישה חלקית בלבד, ואינה מתחשבת בשאלה החשובה - מהי העלות ... זה באופן ברור ומפורט. עלות אלטרנטיבית היא מה שאתה מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית לאותו לקוח גדול, עליו לקחת בחשבון האם הוא מפסיד בכך לקוחות אחרים שהיו מוכנים לשלם מחיר מלא על אותם רכבים. לדוגמה, אם יבואן יכול היה למכור 100 אלף רכבים במחיר מלא ללקוחות אחרים, הרי שמתן הנחה ללקוח הגדול פירושו אובדן של רווח פוטנציאלי גבוה יותר. זהו אחד השיקולים המרכזיים בבואך להחליט אם לתת הנחה או לא. דוגמת חנות העגבניות - מתי עדיף לסרב להנחה כמותית? כדי להמחיש את העיקרון הזה, אליעד משתמש בדוגמה פשוטה: חנות ירקות מוכרת עגבניות בעשרה שקלים לקילו, כאשר היא רוכשת אותן מספק בשקל אחד בלבד לקילו. לקוח מגיע ומציע לקנות את כל העגבניות בחמישה שקלים לקילו. לכאורה העסקה רווחית, שכן המוכר עדיין מרוויח ארבעה שקלים לקילו. אך מה קורה בפועל? אם בעל החנות יסכים לעסקה הזאת, הוא אמנם יקבל תשלום מיידי על כל הסחורה, אבל הוא יאבד את האפשרות למכור חלק מהעגבניות במחיר המלא של עשרה שקלים ללקוחות אחרים, דבר שהיה מגדיל את רווחיו משמעותית יותר, גם אם חלק קטן מהסחורה לא היה נמכר כלל. כלומר, מתן ההנחה ללקוח הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת מעולם השירותים, שם הבעיה אף מתחדדת יותר: עורך דין שגובה אלף שקלים לשעה, מקבל הצעה מלקוח גדול לשלם מראש על אלף שעות, אבל במחיר מופחת של חמש מאות שקלים לשעה. לכאורה מדובר בהכנסה מיידית משמעותית, אך לפני שהוא מסכים לכך, עליו לשאול את עצמו האם הוא יכול למכור את השעות האלה ללקוחות אחרים במחיר מלא בעתיד. אם כן, הוא למעשה נועל את עצמו במחיר נמוך, מפספס הזדמנות לקבל תשלום מלא, ובכך מפסיד ... כהחלטה גרועה בהמשך. השאלות שצריך לשאול לפני מתן הנחה אליעד מסביר שיש שלוש שאלות קריטיות שחובה לשאול לפני שנותנים הנחה כמותית: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הזאת, או שזו עסקה שניתן לוותר עליה לטובת רווחים גבוהים יותר בהמשך? האם מתן ...
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
... בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף? מה ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים? אליעד כהן מסביר כי ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים הוא ביכולת שלהם להרוויח כמה שיותר מאותו מוצר או שירות שהם מוכרים. כל אדם מעוניין להרוויח כמה שיותר, אך לא כל אחד מצליח בכך. הוא מתאר שלוש דמויות שונות: האדם הלוזר, קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 50 שקלים. במצב כזה הוא מפסיד כסף. האדם הבינוני (למ - לם), קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו באותו מחיר בדיוק. הוא לא מרוויח ולא מפסיד, הוא פשוט מתגלגל. האדם הטוב יותר קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 150 שקלים, וכך מרוויח סכום בינוני. האדם המצליח, קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 200 שקלים. הוא מצליח לייצר רווח משמעותי מאותו מוצר בדיוק. ההבדל המשמעותי בין המצליחנים לבין האחרים הוא היכולת שלהם למקסם את התמחור, כלומר, לתמחר את המוצר באופן שייצור את מרווח הרווחים הגבוה ביותר האפשרי. מהי הדרך הטובה ביותר להגדלת רווחים בעסק? אליעד כהן מדגיש כי קיימת חשיבה אפילו יותר טובה מאשר סתם לתמחר את המוצר הכי גבוה שאפשר. החשיבה הזו היא חישוב של עלות אלטרנטיבית. הוא מסביר את המושג עלות אלטרנטיבית כבדיקה מתמדת של אפשרויות אחרות שיכולות להניב רווחים גדולים יותר, גם אם אתה כבר מרוויח על המוצר שלך. לדוגמה, אם אדם קונה מוצר ב - 100 ומוכר אותו ב - 200, הוא מרוויח לכאורה 100 שקלים. אבל אולי הוא יכול היה להשתמש באותם 100 שקלים כדי לקנות מוצר אחר שהיה מאפשר לו למכור אותו ב - 250 שקלים. במצב כזה, למרות שהרוויח 100 שקלים, הוא למעשה הפסיד 50 שקלים נוספים שהיה יכול להרוויח, לו רק היה חושב על האלטרנטיבה. דוגמה נוספת שמביא אליעד: במקום לקנות מוצר אחד ב - 100 ולמכור אותו ב - 200, הוא יכול לקנות שני מוצרים שכל אחד מהם עולה 50, ולמכור את שניהם יחד ב - 250 שקלים. כך הוא מרוויח 150 שקלים במקום 100. כלומר, הוא השתמש במשאב שלו (100 השקלים) בצורה מיטבית יותר. כיצד להשתמש בעלות ... חכם לגאון. אדם חכם אומר לעצמו שאם הוא קנה ב - 100 ומוכר ב - 200 הוא ודאי לא מפסיד כסף. אבל הגאון מבין שאפילו במצב הזה הוא עדיין עלול להפסיד, כי אולי הוא היה יכול להשקיע את אותם משאבים בפרויקט אחר שהיה ... למצות את פוטנציאל הרווח המקסימלי שיש להם מכל עסקה או מוצר שהם מתעסקים איתו. לסיום, הוא מציע לכל מי שרוצה ללמוד עוד להיכנס ולחפש מידע נוסף על מושגים כמו עלות אלטרנטיבית, שאיפה למצוינות, תמחור מוצרים, ולהרחיב את הידע בנושא. איך להגדיל רווחים בעסק? מהי עלות אלטרנטיבית? איך לעשות עסקאות טובות? איך מצליחים חושבים? מהי מצוינות בארגון? איך לתמחר מוצרים נכון? ...
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
... רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי איך להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה? עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב ללמוד כיצד לעבוד נכון עם קבלני משנה ולנצל שירותי אאוטסורסינג. הכוונה היא לעסק המספק מוצרים או שירותים שונים, אך לא תמיד ... למשל, עסק בתחום הבנייה יכול לקבל כמות גדולה של הזמנות לבניית בתים, אבל חסרים לו עובדים שיבנו את הבתים בפועל. או לדוגמה, חשמלאי מקצועי שיש לו מאות לקוחות, וכמה שהוא מעלה מחירים עדיין הוא לא מספיק לטפל בכולם. במצב כזה, אם בעל העסק ינסה לטפל בכל הלקוחות לבדו, הוא יאבד לקוחות פוטנציאליים רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות. האם להעלות מחירים כשיש יותר ביקוש מהיצע? הגישה הרגילה של עסקים רבים כאשר יש יותר ביקוש מאשר יכולת לספק את השירות או המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק רק 10 שעות פנויות ביום, אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה רחוק להיות אידיאלי. האידיאל העסקי האמיתי הוא לתת שירות לכל לקוח שיכול לייצר אפילו רווח קטן. כלומר, גם אם לקוח מייצר שקל אחד של רווח, האידיאל הוא לא לוותר עליו אלא לקחת גם אותו, מכיוון שכל שקל הוא תוספת לרווחים של העסק. איך אפשר לשרת את כל הלקוחות בלי להפסיד כסף? הבעיה מתחילה כשאין לך את הזמן והמשאבים לטפל בכל הלקוחות. הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה הזו, היא להשתמש בעובדים או בקבלני משנה. נניח שיש לך שעה פנויה ויש לך לקוח אחד - ברור שתעבוד איתו. אם יש שני לקוחות, אתה יכול לשרת לקוח אחד, ולמצוא מישהו אחר שיעשה עבורך את העבודה השנייה תמורת עמלה או רווח מסוים. עכשיו, נניח שיש לך שעה אחת פנויה ו - 10 לקוחות. במקרה כזה, האידיאל הוא בכלל לא לתת שירות ישירות לאף אחד מהם, אלא לנצל את הזמן כדי לנהל קבלני משנה או עובדים שיטפלו בכל 10 הלקוחות עבורך. בצורה כזאת תוכל לייצר הכנסה מכל הלקוחות האלה, במקום לוותר על חלק מהם או לשרת רק אחד מהם בעצמך. מה קורה כשיש עומס גדול מדי של לקוחות? אבל מה אם יש לך שעה אחת פנויה ויש לך 100 לקוחות? ברור שאתה לא יכול לטפל בכל 100 הלקוחות בשעה אחת, אפילו לא לנהל ... ינהלו את קבלני המשנה. כלומר, לנהל מנהלים שמנהלים את קבלני המשנה שלך. זוהי הצורה האידיאלית לנצל את המשאב הכי יקר שלך - הזמן - כדי להפוך כל ליד (לקוח פוטנציאלי) להכנסה נוספת. כיצד להרוויח כסף גם כשאין לך זמן לטפל בלקוחות בעצמך? אליעד מדגיש שהגישה של אין לי זמן לטפל בזה היא כשל חשיבה חמור. בעולם אידיאלי, עסק חייב תמיד למצוא דרכים יצירתיות לטפל בכל לקוח שפונה אליו. ברגע שלקוח פנה אליך, הוא שווה כסף. לוותר ...
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
... למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות? מה באמת מוכר מי שמוכר מוצרים יקרים? כאשר אנשים מוכרים מוצרים יקרים, הם לרוב חושבים בטעות שהם מוכרים רק את המוצר עצמו. למשל, אם מישהו מוכר ביצוחים, לכאורה הוא מוכר פשוט ביצוחים. אבל אליעד כהן מסביר שזו תפיסה שגויה. למעשה, מה שהמוכר מספק ללקוח כולל הרבה מעבר לחומרי הגלם. הוא מוכר שירות, אחריות, ידע, בקרה על המוצר, והרכבה של המוצר. כלומר, הלקוח קונה מוצר מורכב שכולל בתוכו ערכים נוספים, ולא רק את החלקים עצמם. לדוגמה, כשאדם קונה מחשב מורכב, הוא יכול לומר למוכר: למה המחיר שלך כל כך יקר? מישהו אחר נתן לי הצעה זולה יותר לאותו מפרט בדיוק. לכאורה, זו שאלה הגיונית, משום שאם כל החלקים זהים, ... אליעד מסביר שייתכן שהמחיר גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח יותר כסף - וזה לגיטימי לחלוטין. אולי המחיר גבוה יותר כי המוכר קונה את החלקים במחיר יקר יותר. אולי ישנן עלויות נוספות שהלקוח לא מודע להן, כמו הרכבה מקצועית, בקרה ואחריות מוגברת. איך לענות ללקוח שאומר: יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, חשוב להסביר לו שהוא לא משלם רק על הרכיבים או על חומרי הגלם. למעשה,
למה אני חסר מוטיבציה? חוסר מוטיבציה בעבודה, חוסר מוטיבציה לצאת מחובות, חוסר מוטיבציה לא לפשוט רגל, חוסר מוטיבציה לא להגיע לחדלות פירעון, איך לצאת מחובות? איך לא לפשוט רגל? איך לא להגיע לפשיטת רגל? למה אין לי מוטיבציה? איך להבין את עצמי? למה אני חסר מוטיבציה? איך לייצר מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? איך להגדיל מוטיבציה? תיאור מקרה טיפולי, ניתוח מקרה טיפולי
... לי מוטיבציה? איך להבין את עצמי? למה אני חסר מוטיבציה? איך לייצר מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה? איך להגדיל מוטיבציה? תיאור מקרה טיפולי, ניתוח מקרה טיפולי תיאור מקרה ... יחד עם זאת, אותו אדם מרגיש ייאוש וחוסר מוטיבציה לעבוד. ברמה כזאת שהוא אפילו מתעצל לגבות כסף מלקוחות שחייבים לו כסף. כמו כן אותו אדם לא משקיע משאבים כדי להרוויח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו, איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן רוחני, אימון אישי לזוגיות בתחום לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 12:50:29 - wesi1