אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף שהשומע לא יהיה מודע אליו לחלוטין. לדוגמה, אם מישהו רוצה להשמיץ קבוצה מסוימת של אנשים, הוא יכול להגיד: כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים. במקרה זה, המילה כל מהווה הכללה חד - משמעית ולכן מעוררת התנגדות, מכיוון שאנשים באופן טבעי מתנגדים להכללות מוגזמות. השומע יחשוב מיד: לא נכון, לא כל האנשים בקבוצה הם גנבים, גם אם בפועל אחוז גדול מהקבוצה הוא אכן כזה. לעומת זאת, אם רוצים להעביר מסר דומה בלי לעורר התנגדות, ניתן להשתמש במשפט כמו: חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים או יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים. שתי האפשרויות האלה כביכול דומות מבחינת משמעות, אך לפי אליעד הן משפיעות באופן שונה על התודעה. כאשר אומרים חלק מהאנשים, השומע מפרש זאת כמדויק ... משמעותי בין חלק מהאנשים לבין יש אנשים. אליעד נותן דוגמה להמחשת העניין: אם אומרים חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים ומורידים את המילה חלק, נשאר המשפט: האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים. משפט זה נשמע כהכללה חזקה ויכול להיתפס כהאנשים כולם גנבים. לעומת זאת, אם נאמר יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים ונוריד את המילה יש, נקבל את המשפט: אנשים בקבוצה הזאת גנבים, שאינו נשמע כהכללה מוחלטת כמו המשפט הקודם. מכאן ההסבר שאליעד נותן: כשאומרים האנשים בקבוצה הזאת גנבים, השומע עשוי לפרש זאת בתת - המודע כמשמעות של כל האנשים, כי המבנה הלשוני מאפשר זאת. מצד שני, המשפט אנשים בקבוצה הזאת גנבים פחות מחייב הכללה גורפת. כיצד המוח מפרש משפטים עם ריבוי משמעויות? אליעד כהן מסביר כיצד המוח מנתח משפטים עם ריבוי משמעויות. לדבריו, המוח לא מנתח רק ... אומרים את האמת מאחר שיש למילה הזאת גם משמעות נכונה ואני אתן סתם דוגמה, נגיד שרוצים להשמיץ קבוצה של אנשים. אוקי ואז איך אפשר להשמיץ אותם לדוגמה נגיד כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים, אוקי עכשיו עובדתית בא נניח שהעובדות הם שלא כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים, נגיד שעובדתית לא כולם גנבים נגיד שחלקם גנבים, נגיד שיש בקבוצה הזאת 30% גנבים 10% גנבים 70% גנבים זה לא משנה. אוקי עכשיו אם נבוא לשומע לזה ששומע את המסר ונגיד לו כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת גנבים ברגע שאומרים את המילה כל בהתחלת הרעיון המילה כל היא מילה מחייבת, היא מילה שברגע שאומרים אותה אוטומטית נדלקת אצל השומע נורת אזהרה. אומרים לו כל, רגע מי אמר שכל ואז אם לדוגמה מתחילים את המשפט ואומרים כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים אוטומטית המוח אומר לא נכון לא כולם גנבים ואז ממילא גם אם 70% אחוז מהקבוצה הזאת הם גנבים עדיין יכול להיות שלא יקבלו את המסר מאחר שהוסיפו את המילה כל. אוקי לעומת זאת אם נגיד נאמר חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים אוקי אז במקרה כזה ברגע שאמרנו חלק אז כביכול המוח אומר רגע הוא אמר לי חלק זאת אומרת שהוא לא מנסה להכליל הוא מנסה לדייק אז אם הוא מנסה לדייק כנראה שגם מה שהוא יגיד לי אחר כך זה נכון ואז אומרים לבן אדם תראה חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים ואז המסר הזה יותר אמין גם משום שהמקרה ההוא אמת נניח וגם משום כפי שאמרתי ברגע שהבן אדם אומר את המילה חלק או ישנם אנשים וכו ברגע שבן אדם משדר שהוא מדייק אז המוח נוטה לתת יותר אמון במה שאמרו לו. אוקי עכשיו המניפולציה הולכת ככה בא נניח שבקבוצה הזאת יש חלק גנבים וחלק לא גנבים ואנחנו נגיד רוצים להשמיץ אותם, עכשיו איך אפשר להעביר בעצם את המסר הזה אפשר לומר יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים ואפשר לומר חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים. עכשיו איזה מסר יותר משמיץ המסר שאומר חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים או יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים לכאורה אותו דבר, נכון פעם אמרנו שחלק מהאנשים גנבים ולא כולם ופעם אמרנו שיש אנשים גנבים ולא כולם, אוקי אבל שימו לב לנושא הבא. אוקי בואו ניקח את המילים האלה יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים, חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים, עכשיו שימו לב בא נגיד נוריד את המילה חלק ואת המילה יש מה קיבלנו, אם הורדנו את המילה חלק נשאר לנו שימו לב חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים נוריד את המילה חלק מ... נשאר לנו האנשים בקבוצה הזאת גנבים. לעומת זאת אם אנחנו ניקח יש אנשים ב
המוח האנושי להוריד מוחלטות המוח מנתח שלום פוליטיקה תשובה עצמאות
גזענות, מהי גזענות? ההגדרה של גזענות, אמת אמרתי, גזענות אמיתית, גזענות שקרית, גזענות נגד מזרחים, גזענות נגד דתיים, מלחמה בגזענות, חטיפת ילדי תימן, חטופי תימן, פרשת ילדי תימן, גידי אורשר
גזענות, מהי גזענות? ההגדרה של גזענות, אמת אמרתי, גזענות אמיתית, גזענות שקרית, גזענות נגד מזרחים, גזענות נגד דתיים, מלחמה בגזענות, חטיפת ילדי תימן, חטופי תימן, פרשת ילדי תימן, גידי אורשר
ישראלים רגשות אמת אמיתית להשתמש גרוע להעביר האמת האובייקטיבית שקר
איך לקבל החלטה בקבוצה? ניתוח שאלה, קבלת החלטה, איך מקבלים החלטה בקבוצה? איך לקבל החלטה קבוצתית? איך להגיע להסכמה? איך ליצור הסכמה בין אנשים? גישור, תקשורת בין אישית, איך לגשר בין אנשים?
איך לקבל החלטה בקבוצה? ניתוח שאלה, קבלת החלטה, איך מקבלים החלטה בקבוצה? איך לקבל החלטה קבוצתית? איך להגיע להסכמה? איך ליצור הסכמה בין אנשים? גישור, תקשורת בין אישית, איך לגשר בין אנשים?
... לקבל החלטה בקבוצה? ניתוח שאלה, קבלת החלטה, איך מקבלים החלטה בקבוצה? איך לקבל החלטה קבוצתית? איך להגיע להסכמה? איך ליצור הסכמה בין אנשים? גישור, תקשורת בין אישית, איך לגשר בין אנשים? איך מקבלים החלטה הטובה ביותר בקבוצה? כאשר קבוצה עומדת בפני דילמה וצריכה לקבל החלטה, נוצרות שאלות כגון איך אפשר לקבל את ההחלטה הטובה ביותר?. אליעד כהן מסביר שהמונח ההחלטה הטובה ביותר עלול להיות מבלבל, ולכן חשוב קודם להבין את המשמעות שלו. אנשים בדרך כלל מתייחסים להחלטה כטובה ביותר אם היא תואמת למטרה מסוימת שהם הגדירו מראש. לדוגמה, אם קבוצה צריכה להחליט באיזה צבע לצבוע את הקיר, ההחלטה הטובה ביותר תהיה זו שעומדת בקריטריונים שהקבוצה הגדירה מראש - למשל צבע שיחזיק מעמד עשר שנים לפחות. אך כדי להגיע להסכמה, הקבוצה חייבת קודם להסכים על המטרה או על הקריטריון לפיו תיבחן ההחלטה. לעיתים קרובות מתברר כי הבעיה היא לא חוסר הסכמה על ההחלטה עצמה אלא חוסר הסכמה על הקריטריונים שעל פיהם ההחלטה נמדדת. מהו האתגר המרכזי בקבלת החלטה קבוצתית? אחד האתגרים שאליעד כהן מדגיש הוא שהקבוצה צריכה להגדיר בצורה ברורה מהי ההחלטה הטובה ביותר עבורה. הוא מסביר את זה באמצעות הדוגמה של קבוצה שצריכה לבחור כיסא. כולם רוצים את הכיסא העמיד ביותר, אבל הם לא מצליחים להגיע להסכמה כי כל אחד מפרש את המונח הטוב ביותר בצורה אחרת. כדי לפתור זאת, על חברי הקבוצה לשאול שאלות ספציפיות יותר, כמו: למה אתה חושב שהכיסא שאתה מציע הוא הטוב ביותר? ואז הם צריכים לבחון את התשובות אחד של השני ולנסות להפריך אותן או לאשר אותן באופן ענייני. למה אנשים לא מצליחים להגיע להסכמה בתוך הקבוצה? קורה לא פעם שהקבוצה מסכימה עקרונית מה היא מחפשת, אך מתקשה להסכים על פרט ספציפי, כמו איזו אופציה מתוך כמה אפשרויות היא המתאימה ביותר. לדוגמה, הקבוצה יכולה להסכים שהמטרה היא לקנות כיסא שיחזיק מעמד עשר שנים, אבל לא מסכימה באיזה כיסא לבחור. אליעד מסביר שהדרך לפתרון במקרה כזה היא לשאול שאלות שיבהירו מדוע כל אחד ... זה יוצר דיאלוג ברור, שיכול להוביל להחלטה טובה יותר. איך להשתמש בשאלות כדי להגיע להסכמה בין אנשים? אליעד ממליץ לשאול שאלות שיאפשרו לחברי הקבוצה להבין טוב יותר אחד את השני. לדוגמה, במקום לשאול מה ההחלטה הטובה ביותר?, כדאי לשאול קודם: מה הקריטריונים שלנו להחלטה טובה?, ואז להמשיך ולשאול כל חבר קבוצה מדוע הוא חושב שההצעה שלו מתאימה לקריטריונים האלה. כשהוא שואל שאלות כאלה, חברי הקבוצה מתחילים לפרק את ההצעה שלהם לפרטים קטנים וברורים יותר. השאלות האלו מובילות לתקשורת אפקטיבית יותר, מכיוון שהן חושפות אי - הסכמות עמוקות יותר או הבנות מוטעות בתוך הקבוצה. מה עושים כשלא מצליחים להגיע להחלטה בקבוצה? כאשר הקבוצה אינה מגיעה להחלטה, אליעד מציע לחזור כמה צעדים אחורה ולהבין מדוע הם לא מצליחים להסכים. האם הבעיה היא שהם לא מבינים את מטרת ההחלטה? או שאולי הבעיה היא שהם לא מסכימים על הקריטריונים? הוא מציין שלפעמים חברי הקבוצה מאמינים שהם רוצים אותו דבר, אך בפועל הם לא הבהירו בצורה מדויקת מספיק מהו הדבר שהם מחפשים. עליהם לשאול מחדש שאלות בסיסיות יותר שיבהירו את המטרות והציפיות שלהם. מדוע ... מדגים זאת בכך שאנשים רבים משתמשים במילים כמו הכי טוב, הכי יעיל, אך לא ברור למה הכוונה. אם לא ברור למה בדיוק מתכוונים כשאומרים הכי טוב, הקבוצה לא תוכל להגיע להסכמה. כיצד להשתמש בשאלות עקיפות כדי לעזור לקבוצה לקבל החלטה? אליעד משתמש בשאלות עקיפות, שאלות המיועדות לגרום לאנשים בקבוצה להבהיר לעצמם מה הכוונה שלהם. הוא מציג מצב שבו הוא שאל מישהו מה זה הדבר הטוב ביותר?, האדם לא נתן תשובה מספקת, ולכן הוא שאל שאלה אחרת, יותר בסיסית, כדי לעזור לאותו אדם להבין את עצמו טוב יותר, ואז לחזור לשאלה המקורית. שיטה זו מאפשרת לחברי הקבוצה להבין את עצמם טוב יותר ומפחיתה את חוסר ההבנה. מה החשיבות של תקשורת ברורה וממוקדת בקבלת החלטה? אליעד מסביר שכדי להגיע להחלטה קבוצתית ברורה, יש לנהל תקשורת ברורה ומדויקת, בה כל חבר בקבוצה יודע בדיוק על מה מדברים. הוא מציע להימנע מהנחות מוקדמות ולשאול שאלות ממוקדות יותר, כדי לוודא שכל חברי הקבוצה מבינים את הדברים באותו האופן. איך לקבל החלטה קבוצתית? איך להגיע להסכמה בקבוצה? גישור בין אנשים מהי החלטה טובה? איך יוצרים תקשורת אפקטיבית בקבוצה?
מגשר איך לקבל החלטה בקבוצה להגיע חשיבות תקשורת דילמות להגדיר כיצד לקבל החלטות
שנאת חרדים, הסתה נגד חרדים, רוצחים חרדים, גיוס חרדים לצבא, אברהם אבינו, חרדופוביה, לשנוא חרדים, לא תרצח, ישי שליסל, רצח על רקע דתי, שקרים של דתיים, פרשת פנחס, שנאה לחרדים, שמיעת קולות
שנאת חרדים, הסתה נגד חרדים, רוצחים חרדים, גיוס חרדים לצבא, אברהם אבינו, חרדופוביה, לשנוא חרדים, לא תרצח, ישי שליסל, רצח על רקע דתי, שקרים של דתיים, פרשת פנחס, שנאה לחרדים, שמיעת קולות
הקצנה בעיה אלימות פוביות מבצעים טענות בעיות רצח
חיפוש עצמי - האם האושר רחוק או קרוב?
9:38חיפוש עצמי - האם האושר רחוק או קרוב?
... שהאושר קרוב? אליעד כהן משתמש בדוגמה של עז שהייתה עם העדר, הלכה לטייל והלכה לאיבוד. כך גם האדם שיוצא לטיול עם קבוצה, הולך לאיבוד ומרגיש מאוד רחוק ואבוד. אותו אדם, מרוב שהוא עייף וצמא, כבר לא מבחין בכך שהתקרב חזרה אל הקבוצה, וכל מה שהוא צריך לעשות זה רק להרים את הראש ולראות שהקבוצה ממש לידו. כך גם בחיפוש אחר אושר, האדם יכול להיות ממש קרוב, ורק המודעות לכך חסרה לו. מדוע דוגמת המערה מראה שהאושר נמצא מעבר לפינה? אדם שנמצא ... כרחוק מזרח ממערב, בפועל ייתכן שהאושר כבר קרוב מאד, ורק נדמה שהוא רחוק. איך הדוגמה של העז שאבדה והאדם שטייל עם הקבוצה ממחישה את קרבת האושר? מסופר על עז שהלכה עם העדר ויצאה לטייל, ואז איבדה את דרכה. אדם שטייל עם קבוצה עלול גם הוא ללכת לאיבוד, ומרוב צמא ורעב הוא מרגיש שהוא אבוד ורחוק מכולם. אבל לפעמים, תוך כדי החיפושים והייאוש, הוא כבר חוזר ומתקרב מאד אל הקבוצה , אלא שמרוב עייפות הוא לא שם לב שהקבוצה לידו. מספיק שירים את הראש, יסתכל סביב, ויגלה שהוא בעצם קרוב לכל מה שחשב שרחוק ממנו. כיצד המערה מסמלת את המרחק המדומה? אדם שמנסה לצאת ממערה ... שלמרות המחשבה הזו האושר קרוב מאד, והדבר דומה לעז שהלכה עם העדר, והלכה לטייל, ואז הלכה לאיבוד, גם אדם שיצא לטייל עם קבוצה, והלך לאיבוד, ואז הוא צמא ורעב, והוא כל כך נלחץ וחושב שהוא ממש אבוד ורחוק. ומרוב סיבובים וחיפושים וייאוש, יכול להיות שהוא כבר חזר והתקרב מאד אל הקבוצה, אבל מרוב עייפות, הוא כבר לא שומע אותם, וכל מה שהוא צריך לעשות, זה רק להרים את הראש ולראות, אה, הנה הקבוצה ממש כאן קרוב, אפילו שחשבתי שאני ממש רחוק. כמו גם אדם שנמצא במערה, והוא רוצה לצאת ממנה, והוא חופר וחופר וחופר, וקשה לו ונמאס לו ומתייאש, אבל ...
אני לא רוצה למה כך ולא אחרת מזל למה ככה ולא אחרת הבדלים הכל תלוי הישגים רוצה לחיות
קללות גזעניות, השמצות גזעניות, גזענות נגד רוסים, גזענות נגד אתיופים, גזענות נגד ערבים, גזענות נגד שחורים, גזענות נגד יהודים, גזענות נגד מזרחים, גזענות נגד חרדים, גזענות כלפי מיעוטים
קללות גזעניות, השמצות גזעניות, גזענות נגד רוסים, גזענות נגד אתיופים, גזענות נגד ערבים, גזענות נגד שחורים, גזענות נגד יהודים, גזענות נגד מזרחים, גזענות נגד חרדים, גזענות כלפי מיעוטים
מאפיינים עבודה להרגיש טוב יותר אתיופים גזענות נגד דתיים רגש הזדהות טעות
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
7:41הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... בשיעור. לחלק את השיעור לכמה נושאים - לתת לכל קבוצת ילדים משהו שמתאים לתחומי העניין שלהם, באופן שחלק מהשיעור יענה על הצרכים של קבוצה מסוימת, וחלק אחר על הצרכים של קבוצה אחרת. מדוע איומים וצעקות עובדים על ילדים? אליעד מסביר כי איום וענישה עובדים פשוט כי הם מפחידים, וילדים (כמו מבוגרים) נוטים להימנע מכאב ומדברים מפחידים. ... לא מוצאים עניין בשיעור, הם נוטים להתרכז בדברים אחרים. איך להתמודד עם הבדלים בין ילדים שונים? עלתה שאלה מעשית: מה עושים כשמדובר בקבוצה גדולה של ילדים (למשל חמישים ילדים), שלכל אחד מהם יש רצונות שונים ומגוונים. הודגש שאין נוסחה אחידה שיכולה לרצות את כולם, מפני שלכל ילד יכול להיות עניין שונה ... היא ליצור משימות כיתתיות גדולות, כך שכל הילדים יוכלו להשתתף ולהרגיש שהם תורמים במידה שווה. אפשר גם לשלב שיטה של תורנות: בכל שיעור קבוצה אחרת משתתפת בעזרה, וידוע שבשיעורים הבאים כולם יקבלו תור לעזור. באופן זה נמנע מצב של ריב על הזכות לעזור. האם יש פתרון מלא לכולם? הוסבר שלא תמיד ניתן לפתור ...
להגדיל צורה מוחלטת איך גורמים יעוץ הורי מציאת מכנה משותף לפתור תחושות קיצוני
כולם טועים, האם יכול להיות שכולם טועים? אחרי רבים להטות, האם יכול להיות שכולם משוגעים? האם יכול להיות שכולם חיים בשקר? האם יכול להיות שכולם טיפשים? ללכת אחרי הרוב, כל הדתיים טועים, כל החילונים טועים, אולי אתה טועה? אולי אני טועה?
כולם טועים, האם יכול להיות שכולם טועים? אחרי רבים להטות, האם יכול להיות שכולם משוגעים? האם יכול להיות שכולם חיים בשקר? האם יכול להיות שכולם טיפשים? ללכת אחרי הרוב, כל הדתיים טועים, כל החילונים טועים, אולי אתה טועה? אולי אני טועה?
... ויצאו ממנו מים. נוצרים מאמינים שישוע הלך על המים. לכל קבוצה כזו ברור לגמרי שהסיפורים של הקבוצות האחרות הם לא הגיוניים וטיפשיים, אבל ... מסתכלים על זה בצורה כזו, מבינים שיש כאן משהו מוזר - כל קבוצה בטוחה שהיא צודקת, וכל השאר טועים לחלוטין. אליעד כהן מציין שהגישה הזאת ... או גזענים, והימנים בטוחים שהשמאלנים טועים או בוגדים. כל קבוצה רואה את עצמה כצודקת ואת כל השאר כטועים לגמרי. מהנקודה הזו אליעד כהן לוקח את הרעיון צעד נוסף קדימה. אם אתה מסוגל להודות בכך שקבוצה גדולה מאוד של אנשים יכולה לטעות, מדוע אינך יכול להעלות בדעתך את האפשרות ...
בגידה בבת זוג כולם חיים בשקר החרדים חילוניות מוחלטות סיפורי התורה האם יכול להיות שכולם טיפשים מאה אחוז
כתות, מלחמה בכתות, האם אני בכת? איך לצאת מכת? איך להוציא מישהו מכת? איך לעזוב כת? מה ההבדל בין כת לדת? איך להילחם בכתות בישראל? מה זה כת? טיפול בכתות פוגעניות, האם זו כת? נפגעי כתות, איך עובדת כת? איך לא ליפול לכת? איך מזהים כת?
כתות, מלחמה בכתות, האם אני בכת? איך לצאת מכת? איך להוציא מישהו מכת? איך לעזוב כת? מה ההבדל בין כת לדת? איך להילחם בכתות בישראל? מה זה כת? טיפול בכתות פוגעניות, האם זו כת? נפגעי כתות, איך עובדת כת? איך לא ליפול לכת? איך מזהים כת?
... אם אני או אדם קרוב אליי נמצא בכת? אליעד כהן מסביר בהרצאה בצורה מפורטת וברורה כיצד אדם יכול לדעת אם הוא עצמו או מישהו שהוא מכיר נמצא בתוך כת. אליעד מגדיר כת בתור קבוצה של אנשים המחזיקים באגנדה או רעיון מסוים, שבאופן כזה או אחר גורם לפגיעה בהם או בסביבתם. לרוב, כתות סובבות סביב מנהיג או גורו, אך קיימות גם כתות ללא מנהיג פעיל, בהן ... בעובדים שלהם. איך לזהות אם החברה שאני חי בה היא כת? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד ניתן להבחין בין כת, דת או תנועה לגיטימית. כדוגמה הוא מתאר באופן הומוריסטי קבוצה של אנשים שמאמינים שהתרנגול הוא הגזע העליון. בהתחלה, אדם בודד שמאמין בזה יחשב למשוגע, עשרה אנשים ייחשבו לבית משוגעים, מאה יוגדרו ככת מסוכנת, אלפים יזכו ליחס של תנועה דתית, ... למה רוב הכתות דתיות? למה רוב הכתות מאמינים באלוהים? שטיפת מוח, להרגיש טוב בלי תנאים, קורבנות כתות ודתות, מהי כת פוגענית? קבוצות דתיות, זרמים ביהדות, גואל רצון, קבוצה דתית, האם אני נמצא בכת? הכת של אליעד כהן, אליעד כהן כתות, סוגי כתות, סיפורי כתות, ביקורת על אליעד כהן, איך נוצרת כת? איך מצטרפים לכת? איך יוצרים כת? כת מהי, כתות וזרמים ...
איך לשפר את המוח לגיטימי להחזיר את האקס איך נוצר חיפוש האמת כיצד לנהל בחורות אמונות
גזענות יהודית, חוק הנאמנות, גזענות במדינת ישראל, מדינת היהודים, העם הנבחר או הגזען, הנאצים, ואהבת לרעך כמוך
גזענות יהודית, חוק הנאמנות, גזענות במדינת ישראל, מדינת היהודים, העם הנבחר או הגזען, הנאצים, ואהבת לרעך כמוך
קיום גוי פשעים לא להבדיל אלוהות כיעור הסבר יהדות
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קבוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: קבוצה, איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: קבוצה, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, קואצ'ר מומלץ, אימון אישי לפרישה בנושאי קבוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6563 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 08:28:06 - wesi1