אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
איך משתמשים בתרתי משמע כדי לשכנע אנשים?

אליעד כהן מסביר איך ניתן לבצע מניפולציה פסיכולוגית באמצעות שימוש מושכל במילים שיש להן ריבוי משמעויות ("תרתי משמע"). המטרה היא להעביר מסר שהשומע יקבל, תוך שתילת משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף שהשומע לא יהיה מודע אליו לחלוטין.

לדוגמה, אם מישהו רוצה להשמיץ קבוצה מסוימת של אנשים, הוא יכול להגיד: "כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים". במקרה זה, המילה "כל" מהווה הכללה חד - משמעית ולכן מעוררת התנגדות, מכיוון שאנשים באופן טבעי מתנגדים להכללות מוגזמות. השומע יחשוב מיד: "לא נכון, לא כל האנשים בקבוצה הם גנבים", גם אם בפועל אחוז גדול מהקבוצה הוא אכן כזה.

לעומת זאת, אם רוצים להעביר מסר דומה בלי לעורר התנגדות, ניתן להשתמש במשפט כמו: "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" או "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים". שתי האפשרויות האלה כביכול דומות מבחינת משמעות, אך לפי אליעד הן משפיעות באופן שונה על התודעה.

כאשר אומרים "חלק מהאנשים", השומע מפרש זאת כמדויק ואמין יותר, ולכן נוטה לקבל את המסר ביתר קלות. אך כשבודקים לעומק, מסתבר שיש הבדל משמעותי בין "חלק מהאנשים" לבין "יש אנשים". אליעד נותן דוגמה להמחשת העניין:
  • אם אומרים "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" ומורידים את המילה "חלק", נשאר המשפט: "האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים". משפט זה נשמע כהכללה חזקה ויכול להיתפס כ"האנשים כולם גנבים".
  • לעומת זאת, אם נאמר "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" ונוריד את המילה "יש", נקבל את המשפט: "אנשים בקבוצה הזאת גנבים", שאינו נשמע כהכללה מוחלטת כמו המשפט הקודם.
מכאן ההסבר שאליעד נותן: כשאומרים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים", השומע עשוי לפרש זאת בתת - המודע כמשמעות של "כל האנשים", כי המבנה הלשוני מאפשר זאת. מצד שני, המשפט "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" פחות מחייב הכללה גורפת.

כיצד המוח מפרש משפטים עם ריבוי משמעויות?

אליעד כהן מסביר כיצד המוח מנתח משפטים עם ריבוי משמעויות. לדבריו, המוח לא מנתח רק את המשמעות המלאה של המשפט השלם, אלא גם כל חלק ממנו בנפרד. כל מילה במשפט נבחנת עצמאית וגם ביחס לשאר המשפט. לכן, כאשר המוח שומע משפט מסוים, הוא מפרש אותו בכמה רבדים במקביל, כולל פירושים סותרים או מנוגדים.

לדוגמה, כשאומרים לאדם "האם אתה רוצה ללכת לשם?", אמנם נאמרה המילה "האם" שמצביעה על אפשרות, אך בו - זמנית נאמר לו גם באופן חד משמעי "אתה רוצה ללכת לשם". לכן, ברובד מסוים של התודעה, האדם קולט גם את המסר: "אתה רוצה ללכת לשם", ולא רק את האפשרות שהוא לא בטוח בזה.

איך אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות?

אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים לומר למישהו "אתה צריך לעשות שיעורים", ויודעים שהוא יתנגד, ניתן להוסיף לפני כן ביטוי מרכך כמו "אני חושב ש..." או "גם אתה תבין ש...". כך המשפט מועבר לשומע ברובד התת - מודע שלו כעובדה, למרות שהוא לכאורה נאמר כהצעה בלבד.

כיצד להימנע מפרשנויות לא רצויות?

אליעד מסביר שכאשר מעבירים מסר חד - משמעי...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת דוגמה לסוג של מניפולציה שניתן לעשות באמצעות שימוש במילים שיש בהם תרתי משמע. אוקי דהיינו, ריבוי משמעויות כאשר אחת המשמעויות ואחת המשמעויות לא נכונה ואף על פי כן משתמשים בביטוי הזה כדי להעביר לתת מודע של השומע את המשמעות הלא נכונה תוך כדי שכביכול אומרים את האמת מאחר שיש למילה הזאת גם משמעות נכונה ואני אתן סתם דוגמה, נגיד שרוצים להשמיץ קבוצה של אנשים.

אוקי ואז איך אפשר להשמיץ אותם לדוגמה נגיד כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים, אוקי עכשיו עובדתית בא נניח שהעובדות הם שלא כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים, נגיד שעובדתית לא כולם גנבים נגיד שחלקם גנבים, נגיד שיש בקבוצה הזאת 30% גנבים 10% גנבים 70% גנבים זה לא משנה. אוקי עכשיו אם נבוא לשומע לזה ששומע את המסר ונגיד לו "כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת גנבים" ברגע שאומרים את המילה "כל" בהתחלת הרעיון המילה "כל" היא מילה מחייבת, היא מילה שברגע שאומרים אותה אוטומטית נדלקת אצל השומע נורת אזהרה.

אומרים לו "כל", "רגע מי אמר שכל" ואז אם לדוגמה מתחילים את המשפט ואומרים "כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים" אוטומטית המוח אומר "לא נכון לא כולם גנבים" ואז ממילא גם אם 70% אחוז מהקבוצה הזאת הם גנבים עדיין יכול להיות שלא יקבלו את המסר מאחר שהוסיפו את המילה "כל". אוקי לעומת זאת אם נגיד נאמר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" אוקי אז במקרה כזה ברגע שאמרנו "חלק" אז כביכול המוח אומר "רגע הוא אמר לי חלק זאת אומרת שהוא לא מנסה להכליל הוא מנסה לדייק אז אם הוא מנסה לדייק כנראה שגם מה שהוא יגיד לי אחר כך זה נכון" ואז אומרים לבן אדם "תראה חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" ואז המסר הזה יותר אמין גם משום שהמקרה ההוא אמת נניח וגם משום כפי שאמרתי ברגע שהבן אדם אומר את המילה "חלק" או "ישנם אנשים" וכו' ברגע שבן אדם משדר שהוא מדייק אז המוח נוטה לתת יותר אמון במה שאמרו לו.

אוקי עכשיו המניפולציה הולכת ככה בא נניח שבקבוצה הזאת יש חלק גנבים וחלק לא גנבים ואנחנו נגיד רוצים להשמיץ אותם, עכשיו איך אפשר להעביר בעצם את המסר הזה אפשר לומר "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים" ואפשר לומר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים". עכשיו איזה מסר יותר משמיץ המסר שאומר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" או "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים" לכאורה אותו דבר, נכון פעם אמרנו שחלק מהאנשים גנבים ולא כולם ופעם אמרנו שיש אנשים גנבים ולא כולם, אוקי אבל שימו לב לנושא הבא. אוקי בואו ניקח את המילים האלה "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים, חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים", עכשיו שימו לב בא נגיד נוריד את המילה "חלק" ואת המילה "יש" מה קיבלנו, אם הורדנו את המילה "חלק" נשאר לנו שימו לב "חלק

מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים" נוריד את המילה "חלק מ..." נשאר לנו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים".

לעומת זאת אם אנחנו ניקח "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז נוריד את המילה "יש" ואז קיבלו "אנשים בקבוצה הזאת גנבים". עכשיו שימו לב להבדל אם היו רואים ואומרים "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" או "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" מה יותר מכליל, מה נשמע לשומע יותר הכללה כלפי הקבוצה הצורה של "האנשים בקבוצה הזאת גנבים". זאת אומרת "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" זה לא בהכרח אומר שכל האנשים גנבים אבל אם לדוגמה אומרים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" זה יותר מכליל אם לדוגמה היה צריך להמר אומרים לבן אדם "תקשיב אנשים בקבוצה הזאת גנבים" ואחר כך מצביעים על קבוצה אחרת ואומרים לו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ועכשיו אומרים לו "תבחר באיזה קבוצה לדעתך יש יותר גנבים בקבוצה שאמרנו אנשים בקבוצה הזאת גנבים או בקבוצה שאומרים האנשים בקבוצה הזאת גנבים" אז המוח יפרש, למה יפרש זה נושא אחר אבל המוח יפרש "האנשים בקבוצה הזאת גנבים".

זה יותר מכליל ולכן שימו לב לנושא הבא אם נאמר "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז המוח כשהוא שומע "יש אנשים" אוטומטית הוא מפרש "ולא כל האנשים", אוקי גם כשהמוח שומע "חלק מהאנשים" הוא מפרש "ולא כל האנשים" אבל במוח עצמו המוח לא מפרש רק פעם אחת את המשפט המוח מפרש את כל המשפט בכל פעם מחדש אומרים את המילה "חלק מהאנשים, בקבוצה, גנבים" כל פעם המוח לוקח את המילה ומפרש את המשפט מחדש. זאת אומרת אם משפט לדוגמה מורכב מנגיד חמש מילים, אוקי אז המוח בעצם כשאמרנו לו את המילה הראשונה הוא זוכר ומפרש את המשך המשפט, מילה שניה הוא מפרש אותה בהמשך המשפט, מילה שלישית המשך המשפט אבל בעצם המוח יש בו המון רבדים וכשהמוח שומע משפט הוא מפרש אותו לאו דווקא בהתייחסות לכל המילים שלו.

לדוגמה נגיד כשאומרים למישהו "האם אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אז אומנם דחפנו את המילה "האם" אבל עדיין אמרנו לו "אתה רוצה ללכת לשם ולשם", זאת אומרת הוא גם שמע "האם אתה רוצה ללכת" דהיינו, במילים אחרות לא בטוח שאתה רוצה ללכת אבל מצד שני גם אמרנו לו "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אמרנו לו בעצם מה הוא רוצה, באחד הרבדים במוח כשהוא שמע את המשפט "האם אתה רוצה ללכת לשם ולשם" הוא גם שמע את המילה "האם" הוא גם שמע "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אז תוך כדי שהוא שמע את "האם" הוא גם שמע את "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" ואז הוא גם פירש שהוא רוצה ללכת לשם ולשם.

אותו דבר לצורך העניין כאן אז שימו לב המוח שומע נגיד "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" בשום שלב במשפט גם כשהוא שמע "יש אנשים", גם אם נוריד את המילה "יש" הוא שמע "אנשים בקבוצה הזאת" או נגיד שהוא שמע "בקבוצה הזאת גנבים", אוקי "בקבוצה" אז בעצם בשום שלב הוא לא ממש הכליל את האנשים בקבוצה. לעומת זאת כאשר אומרים לבן אדם "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" בעצם כשהמוח מוחק לרגע אחד כי המוח כפי שאמרתי מנתח כל חלק בפני עצמו וגם את הכל ביחד, הוא גם מנתח את הכל ביחד אבל הוא גם מנתח את כל החלקים בפני עצמם הוא לוקח חמש מילים מרכיב המון משמעויות מכל ההיבטים ואז בסוף משכלל את כל ההיבטים ביחד.

אוקי אבל כשהמוח שמע את המילים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" בעצם הוא קיבל את המשמעות שאומרת "כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים" שימו לב "כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים" אפשר לומר אבל אי אפשר לומר "כל אנשים בקבוצה הזאת גנבים", שימו לב אם עכשיו לוקחים משפט "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ונשאל מישהו "האם זה אומר שכל האנשים בקבוצה איזו לדעתך מילה הייתה כתובה לפני המילה האנשים, האם היה כתוב חלק מהאנשים או כל האנשים?", תשובה יכול להיות ככה ויכול להיות ככה. לעומת זאת אם אנחנו נגיד ניקח את המילה "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ונשאל את המוח "מה היה כתוב לפני כל האנשים או יש אנשים?" אז המוח יגיד "יש אנשים" כי אין משפט כזה "כל אנשים, כל אנשים בקבוצה הזאת גנבים" אין משפט כזה ולכן כשהמוח שומע "האנשים" אוטומטית במוח יש את האפשרות לפרש את המילים "אלה האנשים" כאילו אמרנו "כל האנשים".

מה בעצם זה אומר, זה אומר זה הולך עוד פעם ככה מההתחלה אם נגיד לדוגמה רוצים להעביר מסר, אוקי רוצים להעביר מסר מסוים המסר לא מדויק בהכרח לא בהכרח מדויק, מה שצריך לעשות זה לנסות להגיד את מה שרוצים להגיד לדוגמה רוצים להגיד למישהו "אתה צריך לעשות שיעורים" אוקי עכשיו אנחנו יודעים שהוא יתנגד לזה אז מה עושים לוקחים את המשפט "אתה צריך לעשות שיעורים" ולפני כן כדי שהוא לא יתנגד לזה לפני כן דוחפים איזו מילה שכביכול תמנע את ההתנגדות של המשך המשפט, לדוגמה " אני חושב שאתה צריך לעשות שיעורים" או " גם אתה תבין שאתה צריך לעשות שיעורים".

עכשיו הצורה הזאת של מה שאמרנו בהמשך של המשפט בעצם שאמרנו שיש לה כמה משמעויות אז בעצם המוח מקבל גם בתת מודע או באחד מהרבדים במודעות המוח מקבל גם את הפירוש של המשפט שלא בהכרח מבינים אותו לפי ההקשר המלא של המשפט, זאת אומרת לקחנו נגיד את המשפט עם הגנבים לצורך העניין ואז אמרנו "כל האנשים" ואז המוח פירש את המשפט "חלק מהאנשים" כלומר, חלק ולא כולם אבל מצד שני גם המשפט עצמו שתלנו לו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" לעומת זאת אם נגיד היינו אומרים "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז בשום שלב אין שום פירוש במילים האלה שמתפרש כאילו כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים.

מה בעצם המהות של מה שאני אומר, המהות של מה שאני אומר היא כזאת שימו לב יש מילים שיש להם כמה משמעויות או שיכולות להיות להם כמה משמעויות יש משפטים שלמשפט יכולות להיות כמה משמעויות שונות, יש משפטים שיכולים להיאמר בהקשרים שונים. עכשיו לעומת זאת יש משפטים שהם יש להם פחות פירושים, עכשיו אם רוצים להעביר מסר מסוים אז ניתן להשתמש במילים שיש להם תרתי משמע ומראש לשים בהתחלה איזו מילה שכביכול תסתיר את אחד הפירושים שיכולים להתפרש אחר כך ויש לזה עוד הרבה דוגמאות אבל הרעיון הוא המהות של הרעיון כאן זה לשים לב שהמוח כשהוא שומע את המשפט הוא לא בהכרח מפרש אותו רק לפי כל ההקשר כולו לפעמים המוח מפרש את זה גם כיחידות בודדות.

ולכן מאחר שהמוח מפרש דברים גם כיחידות בודדות, גם כחלקים של משפטים וגם כמשוואה אחת לכן אפשר להעביר מסר גם באמצעות ביטוים שיש להם תרתי משמע. אוקי עכשיו אותו דבר צריך לשים לב...
משמעויות שונות להשתמש במילים ההפך פסיכולוגיות לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות המוח מפרש המוח משתכנע מלכודת להיזהר שאלות להתבוננות רוצה להעביר nlp איך המוח חושב איך המוח מבין איך המוח משתכנע איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשתול מחשבות המוח המוח משתכנע טכניקות טכניקת nlp להשפיע להשפיע על אנשים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות לשתול מחשבות מוח מחשבות משמעות נלפ ריבוי משמעויות ריבוי משמעות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע שכנוע טכניקות שתילת מחשבות תרתי משמע תרתי משמע בשכנוע
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
...מעמיקה? ניתוח טקסטים בצורה מעמיקה הוא תהליך שבו בודקים מה המשמעות האמיתית והסמויה שעומדת מאחורי המילים, מעבר למשמעות הגלויה שלהן. כאשר מנתחים טקסט, הדבר הראשון הוא להבין את הפירוש הפשוט של הדברים שנאמרים, ולאחר מכן לחפש את מה שלא נאמר באופן מפורש, אלא משתמע בין השורות. לדוגמה, כאשר נאמר במשפט על ארבעת הנרצחים האלה לא יכולתם לקרוא בעיתונים, חשוב לשים לב לכך שיש הבדל בין עובדה לפרשנות. העובדה היא שישנם ארבעה אנשים שנפטרו, ואילו הפירוש הוא שהם נרצחו. עצם השימוש במילה נרצחו מכיל בתוכו פרשנות לגבי צורת...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
...הכי טובים יותר מהשני כאילו בגלל שכולם גרועים אז אני הכי פחות גרוע לצורך העניין זה מה שהם מנסים למכור את עצמם בעיקר. הם לא אומרים אנחנו נעשה ככה וככה, מה אתה צריך? אנחנו נעשה את זה, הנה יש לנו דרך איך לעשות את זה, הם לא אומרים את זה בעיקר מה שהם אומרים בעיקר זה אתה לא רוצה שהוא יבחר, תבחר בנו כדי שהוא לא יבחר, תבחרו בי כדי שהם לא יבחרו כאילו אני הכי טוב לא שבאמת אני הכי טוב אני גרוע אבל אני הכי טוב ביחס אליהם אני הכי טוב. אוקי ולכן כפי שהסברתי המניפולציה פה היא די פשוטה אם רוצים להגיד ללקוח משפט...
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
...אוקי, עכשיו, באיזה לבוש זה הגיע, זה הגיע בלבוש של הטוב או בלבוש של הרע שיקרה לך אם לא ומה המוח רצה באותו הרגע לשמוע. עכשיו, זה בעצם לגבי איך לגרום לבן אדם לחשוב שהדבר יותר טוב מרע על ידי זה שאתה מגדיל את היתרונות שבדבר או על ידי שאתה בעצם אומר לו מה הטוב שיצא לו מזה או שאתה בעצם אומר לו מה הרע שיקרה אם הוא לא יעשה, זה לגבי איך להגדיל את הטוב. אוקי, תזכור במוח, אתה מנסה לשכנע את הבן אדם יש פה כמה וריאציות, אחד איך אני מגדיל את היתרונות שירצה, שתיים איך אני מגדיל את החסרונות שיקרה אם לא. זה אחד, עכשיו...
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
...מכירים בה מיד, ללא צורך בנימוק. לעומת זאת, טענה כמו השולחן הזה יפה תלויה בנימוקים, למשל כי הצבע שלו מוצא חן בעיני או כי הצורה שלו נראית לי אסתטית. כאשר דעה זקוקה לנימוקים, הדבר יכול להחליש אותה, שכן אם הנימוק יתערער או לא ישכנע, גם הדעה עצמה תתערער. לכן, כשאדם אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים ואנחנו שואלים למה אתה אומר את זה?, אנחנו עלולים לגרום לו להרגיש שפחות בטוח בדבריו - זאת משום שהוא צריך להסביר אותם ולהוכיח אותם לנו או לעצמו. בדיוק כמו בדוגמה עכשיו 19:00 - עצם השאלה למה אתה אומר שזה 19:00? רומזת...
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
שיטות שכנוע, איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? ליצור התניה במוח, לגרום לילד לאהוב משהו, לגרום למישהו לאהוב משהו, לגרום למישהו לשנוא משהו, איך המוח משתכנע? איך לשתול מחשבה? NLP
...להתחיל להרגיש שזה לא כל כך נורא, ואפילו יחווה סיפוק מכך, כי הוא מקשר בין הפעולה לבין התוצאה החיובית שהיא הכסף שהוא מרוויח. איך אפשר לשכנע ילד לא לעשות משהו שלילי? אליעד מסביר שכדי לגרום לילד להפסיק לעשות פעולה שלילית (למשל, אלימות או כל התנהגות לא רצויה אחרת), אפשר להשתמש בשיטת ההתניה השלילית: בכל פעם שהילד יפעל באלימות, הוא יקבל עונש בלתי נמנע. אם הילד ישוכנע שאין לו ברירה אלא לסבול מהעונש בכל פעם שהוא אלים, המוח שלו יתחיל לקשר את הפעולה הזאת לסבל, והוא יפסיק לרצות להיות אלים. חשוב מאוד שהעונש...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח משתכנע? לשכנע במשהו שקרי, לשכנע במשהו אמיתי, איך ניתן לשכנע? האם אפשרי לשכנע? שיפור יכולות שכנוע, ללמוד לשכנע יותר טוב, לדעת לשכנע
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח משתכנע? לשכנע במשהו שקרי, לשכנע במשהו אמיתי, איך ניתן לשכנע? האם אפשרי לשכנע? שיפור יכולות שכנוע, ללמוד לשכנע יותר טוב, לדעת לשכנע
...עצמו יהיה משוכנע באותו דבר ברמה גבוהה. אם המשכנע עצמו לא בטוח עד הסוף במה שהוא מנסה לשכנע, הוא כנראה לא יצליח לגרום לאדם אחר להיות משוכנע בכך. הוא מדגיש את חשיבות הביטחון העצמי בתהליך השכנוע: ככל שהמשכנע משוכנע יותר במשהו שהוא מנסה להציג, כך יהיה קל יותר להעביר את המסר לצד השני. האם האדם תמיד יודע מה שכנע אותו לפעול? אליעד נותן גם הסבר נוסף ואומר שבפועל כל פעולה שאדם עושה היא תוצאה של שכנוע פנימי כלשהו. לדוגמה, כאשר אדם אוכל, הרעב שלו שכנע אותו לאכול. כשהוא קונה מוצר, משהו שכנע אותו לקנות את המוצר...
שכנוע אקראי, שכנוע סיבתי, לשכנע מישהו באופן אקראי, לגרום למישהו לחשוב משהו, לשכנע מישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לרצות לחיות, איך המוח משתכנע?
שכנוע אקראי, שכנוע סיבתי, לשכנע מישהו באופן אקראי, לגרום למישהו לחשוב משהו, לשכנע מישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לרצות לחיות, איך המוח משתכנע?
...חשב. מה ההבדל בין הצד המשכנע לצד המשתכנע? ההבדל בין הצד המשכנע לצד המשתכנע הוא שהצד המשכנע יודע שהחיים הם גם טובים וגם רעים ולכן לא חווה קונפליקט פנימי. לעומתו, הצד המשתכנע נמצא במצב של קונפליקט פנימי מתמיד, כי כל פעם שאומרים לו החיים טובים הוא חייב להתמודד מחדש עם הסתירה למחשבה שלו שהחיים רעים בלבד. אליעד מדגיש כי לשני המסלולים (הסיבתי והאקראי) יש מקום חשוב בשכנוע. באופן אידיאלי, אפשר לשלב בין שני המסלולים - בתחילה להשתמש בהיגיון ובטיעונים, ואם זה לא עובד, לעבור לשימוש בשכנוע האקראי על ידי חזרה...
חיפוש האמת ללא אינטרס, השוחד יעוור עיני פקחים, כסף יעוור עיני חכמים, להטיל ספק בחושים, לרצות להרגיש כאב, למה מישהו חושב משהו? איך המוח משתכנע? איך לא לרמות את עצמך? אינטרסים בחיפוש האמת
חיפוש האמת ללא אינטרס, השוחד יעוור עיני פקחים, כסף יעוור עיני חכמים, להטיל ספק בחושים, לרצות להרגיש כאב, למה מישהו חושב משהו? איך המוח משתכנע? איך לא לרמות את עצמך? אינטרסים בחיפוש האמת
...הוא היה חייב לוותר לחלוטין גם על התחושות החיוביות של החושים. בגלל התועלת שמגיעה מהחושים, אנשים לא באמת מוכנים להתנתק מהם באופן מוחלט, והאינטרס ליהנות מהחושים גורם להם להאמין שמה שהם מרגישים הוא אמת מוחלטת. האם יש מצבים שבהם אדם יעדיף לחשוב שכואב לו? אליעד כהן מעלה שאלה נוספת - האם יכול להיות שלאדם יש אינטרס לרצות להרגיש כאב כדי להרגיש חי. הוא מסביר שלפעמים אדם יעדיף להרגיש משהו שלילי כמו כאב, כי זה גורם לו להרגיש תחושה של קיום וחיות. עם זאת, הוא מדגיש שבמקרה כזה האינטרס הסמוי של האדם הוא להרגיש...
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
...הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר...
האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? האם אפשר למכור קרח לאסקימוסים? האם ניתן לשכנע כל אחד? האם כל אחד ניתן לשכנוע? האם יש דברים שלא ניתן לשכנע בהם? האם אפשר לשכנע בכל דבר? איך המוח משתכנע? מבוא לשכנוע, האם אפשר למכור לכל אחד? האם כל אחד יכול להשתכנע? האם יש שכנוע שתמיד עובד?
...לשם כך צריך להבין, למה מלכתחילה מישהו חושב משהו ומחזיק בדעה מסוימת. האם זה בגלל סיבות כלשהן, שאז אולי ניתן לשנות אותן. או שמא בן אדם מחזיק בדעה כלשהי, מסיבה אקראית כלשהי. והאמת היא, שבן אדם חושב את מה שהוא חושב, גם תמיד בגלל סיבה כלשהי וגם בצורה אקראית וללא שום סיבה. ואסביר: מצד אחד, יש סיבה למה בן אדם חושב כך או אחרת. ואף אחד לא חושב סתם כך משהו בלי שום סיבה. ואם מישהו חושב שהוא חושב סתם כך משהו בלי סיבה, ממילא אין לו בעיה לשנות את דעתו. כי נראה לו שהוא לא חייב לחשוב דווקא כך, כי דעתו היא ללא סיבה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לא להפסיד עסקה? עסקת חבילה רגשית זוגיות טיפול אובדן דחף מיני איך עובד המוח? מחירי הדירות דיכאון חזק לשכנע מישהו לא לפחד איך להתמודד עם ביישנות? שיפור עצמית מתוך אהבה עצמית להחזיר אהבה לתת מתנה למי שאוהבים להיות מאושר תמיד סבל או אושר רצון לזוגיות האם בגידה זאת חוסר אהבה? איך להחליט החלטות מורכבות? אלגוריתם לקבלת החלטה התמודדות עם מחלה כרונית התמודדות עם דברים מה המטרה שלך? איך להצליח בזוגיות? איזה אופי צריך איש מכירות? איך לשכנע דתי? למה הילד מסרב? התקף חרדה אצל ילדים הרוחניים בעולם לזהות מורה רוחני אמיתי ידידה שלי שומעת קולות הפרעות קשב וריכוז זה תורשתי לזכור את האקסים תהליך החזרת אקסית איזה תרגילים לא לעשות? השריר ממוקם ביחס למפרק שאותו הוא מזיז לפני רצונו של אלוהים להתחלף עם אלוהים האם הארה קורית באופן אקראי? סוגים של הארה רוחנית המלצה על הספר להיות אלוהים להיות אלוהים עצמו איך להתעשר ולהיות מיליונר? כסף בעובר ושב משמעות החיים כמשחק מטרת החיים של אלוהים ליצור אווירה חיובית מה גורם לבן אדם ליהנות ממשהו? הרגשת בחירה בוחר כך ולא אחרת מהות וצורה בבריאת העולם תכלית לבריאה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, ייעוץ פילוסופי, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 17_09_2025 השעה 13:06:06 - wesi1