... אמור לשאול את עצמך, אני יודע לעשות את זה? אני חושבה שאני יודע לעשות את זה? לפעמים, אתה גם לא יודע לעשות את זה. בהנחה שאתה יודעת לעשות את זה, או בהנחה שאתה חושב שאתה יודע, איך לעשות את זה. אתה
צריך לדעת בוודאות שאתה יודע לעשות את זה באופן ספציפי. לדוגמה, אתה מגייס עובד שאתה רוצה שהוא יעבוד ב... ש: לנהל משרד. אליעד: כל אחד יכול לנהל משרד? ש: בגדול, כן. אליעד: סבבה, אז ... לדוגמה... אילו קשים יכולים להיות למנהל משרד? מה ההבדל בין מנבל משרד טוב, לבין מנהל משרד לא טוב, שהוא יכול להתמודד עם קושי כגון? ש: שיכול להתמודד עם ריבוי משימות. אליעד: שבדוקים אותו לתפקיד,
צריך לדעת שיש לו את היכולת להתמודד, עם ריבוי משימות. ואיך נדע שהוא יכול להתמודד עם ריבוי משימות? אנחנו נגיד לו לדוגמה נגיד לו שהוא אמור לעשות מספר משימות. איך אתה מסתדר? וכך, ...