... עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך
מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית ... כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך
מהמתחרים שלך. אז קודם כל אסביר מה זה בידול ... אתה צריך לגרום לאנשים לרצות לרכוש ממך ולא
מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא
מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. ... ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין
המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות ... היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין
המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות ... או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך
מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי ... כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין
המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך. ... יכול להיות חלק מהבידול שלך. כל הבדל בינך לבין
המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין
המתחרים שלך. אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך ... העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין
המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא
מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, יכול להיות כל הבדל מכל מין וסוג שהוא, שיש בינך לבין
המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש ... לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא של מי
המתחרים שלך. ומכאן בעצם נעבור לשאלה, איזה ... ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין
המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך ... להיות בהתאם להבדלים שאתה חושב שיש בינך לבין
המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא
מהמתחרים שלך. לדוגמה: נניח שסבא שלך היה ... האם יהיה נכון להדגיש את ההבדל הזה בינך לבין
המתחרים שלך? תשובה: אולי כן אולי לא, הכל ... שאתה צריך להדגיש את ההבדל הזה, שיש בינך לבין
המתחרים שלך. מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, ... אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך לבין
המתחרים שלך, שאותו צריך להדגיש בבידול שלך. ... נניח שאתה מוכר בתים. עכשיו, נניח שברור לך
שהמתחרים שלך מוכרים בתים יותר טובים מהבתים ... איך במקרה כזה תוכל להבין מה היתרונות שלך ביחס
למתחרים שלך? אז התשובה היא, שאתה צריך ... אם נניח שאתה מוכר דירות ב 1 מיליון שח, הרי
שהמתחרים שלך, שמוכרים בתים טובים פי 10 ב 10M שח, הם לא בדיוק
המתחרים שלך, ביחס ללקוחות שלך. כי הלקוחות ... אחרות, גם אם אתה גרוע יחסית וגם אם יש לך
מתחרים יותר טובים ממך, הרי שכנראה שיש ... יותר משהו כלשהו, שאתה אפילו קצת יותר טוב מאשר
המתחרים שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש ... שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי
המתחרים שלך, מה היתרונות שלך ועוד. אבל אלו ... להסביר, שתמיד כנראה שיש איזה הבדל בינך לבין
המתחרים שלך, שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס
למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון ... יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר
מתחרים, כי יש ללקוח יותר אפשרויות לבחור ...