... עם מוצרים
מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של
המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? ... איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות
המתחרים? כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, עולה ... של המוצר שלך, או אולי דווקא להדגיש את החסרונות של המוצר של
המתחרים? אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה תלויה ... האחרת. לכן, ההחלטה אם להתמקד ביתרונות שלך או בחסרונות של
המתחרים תלויה במה שהלקוח כבר יודע ובמה שהוא ... אליעד כהן נותן דוגמה למצב שבו הלקוח כבר מכיר את החסרונות של
המתחרים. הוא יודע שהמוצר של
המתחרים לא מתאים לו או שהוא פחות איכותי, אבל הוא ... משוכנע עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על
המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום ... שלך עונה על הצורך שלו. מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות
המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם ... מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם
למתחרים יש את אותם יתרונות, או אפילו
שהמתחרים טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש ... כבר מכיר אותם. מה שחשוב לעשות הוא לספר ללקוח על החסרונות שיש
למתחרים, ולהראות לו שהמוצר של
המתחרים פחות טוב ממה שהוא חושב. רק אחרי שהלקוח יבין את החסרונות של
המתחרים, הוא יוכל להעריך נכון את היתרונות האמיתיים שיש למוצר שלך ביחס
למתחרים. איך מודדים יתרונות וחסרונות של מוצר? ... של מוצר הם מושגים יחסיים. אין משמעות ליתרון שקיים גם אצל
המתחרים, כי אם אותו היתרון נמצא בשני מוצרים
מתחרים, הוא כבר לא יתרון אלא סטנדרט. באותו אופן, אם החיסרון קיים גם אצלך וגם אצל
המתחרים, זה כבר לא חיסרון משמעותי מבחינת ההחלטה ... אם הלקוח יודע היטב את היתרונות שלך, תתמקד בחסרונות של
המתחרים, ואם הלקוח יודע את החסרונות של
המתחרים אבל לא בטוח למה המוצר שלך טוב - תתמקד ... לדעת האם להדגיש את היתרונות של המוצר שלו או את החסרונות של
המתחרים. איך למנוע טעויות מול לקוח? הטעות הנפוצה ... של המוצר שלך כשהלקוח כבר מכיר אותם, או לדבר על חסרונות
המתחרים כשהלקוח כבר יודע אותם. המטרה היא תמיד ... או בחסרונות? מה משפיע על החלטת לקוח? איך להציג מוצר מול
המתחרים? איך להתאים את המכירה ללקוח? שלום לכולם ... בעוד נושא של יתרונות של המוצר שלך וחסרונות של המוצר של
המתחרים שלך. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם עדיף, ... להתמקד ביתרונות של המוצר שלך או להתמקד בחסרונות של המוצר של
המתחרים שלך וכל אחד עכשיו מוזמן לתת את התשובה ... שהכל תלוי בסיטואציה יש מצבים שבהם צריך להתמקד בחסרונות של
המתחרים ויש מצבים שבהם צריך להתמקד ביתרונות שלך. ... דבר הבן אדם עשה שיקול אם לקנות את המוצר שלך או את המוצר של
המתחרים ויש מצבים שבהם הבן אדם מודע לחסרונות שיש אצל
המתחרים שלך, הוא יודע ששמה המוצר לא כל כך מתאים ... של המוצר שלך, מאוד פשוט למה? כי את החסרונות של המוצר של
המתחרים הוא כבר יודע. לעומת זאת יש מצבים שבהם הבן אדם יודע את היתרונות של המוצר שלך אבל בטעות הוא חושב שגם
למתחרים יש את היתרונות האלה, בטעות הוא גם חושב ...