...
למתחרים שלך, איך להתייחס
למתחרים שלך? מה דעתך על
המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על
המתחרים? מתי לומר דברים רעים על
המתחרים? מה הלקוח חושב על
המתחרים שלך? לשבח את
המתחרים שלך, ללכלך על
המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא
מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על
המתחרים שלך, בידול
מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על
המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על
המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול
מהמתחרים שלך וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס
למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס
למתחרים שלך, כאשר אתה מדבר עליהם עם לקוח שלך. האם ועד כמה אתה אמור לומר עליהם דברים טובים או רעים? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני שיקולים, אבל כאן נסביר, על סיטואציה שקריטי והכרחי שהמוכר ישבח ויגיד דברים טובים על
המתחרים שלו, ונסביר מתי אם המוכר יגיד דברים רעים על
המתחרים שלו, הרי שזה יגרום לו לנזק והרוכש לא ירכוש ממנו את המוצר? וברמת העיקרון, כאשר מדברים איתך על
המתחרים שלך, לפעמים אתה צריך לומר עליהם דברים רעים ולפעמים דברים טובים ויש בזה כל מיני שיקולים. אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס
למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על
המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על
המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על
המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע
למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך. במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על
המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על
המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי
המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי
המתחרים שלך. ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח לבחור בך ולא
במתחרים שלך, שזה עוד נושא. אני מדבר בכללי, על השיקול של איך הלקוח תופש את
המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על ה