... מניחים שכדי להצליח בעסק הם חייבים להיות ייחודיים מאוד, הכי טובים, או לפחות הרבה יותר טובים
מהמתחרים שלהם. בפועל, זה לא הכרחי להיות הכי טוב, אלא מספיק להעניק ללקוחות ערך כלשהו. אליעד מדגים באמצעות סיפור על ... בתחום. התפיסה הזאת מונעת מהרבה אנשים להתחיל את דרכם העסקית, משום שהם חוששים שהלקוחות יגלו שיש
מתחרים טובים יותר ויעדיפו אותם. אולם אליעד מדגיש שזו טעות נפוצה: אין שום הכרח שהלקוח יבוא דווקא אליך כי אתה הטוב ... משום שהוא לא מושלם או כי הם עצמם אינם מספיק טובים בתחום. הם חוששים שהלקוחות יתאכזבו או יבחרו
במתחרים . הוא מסביר שזה נובע מתפיסה לא נכונה לפיה המוצר חייב להיות מצוין. בפועל, אין צורך במוצר מושלם כדי להתחיל ... או שקר, אין שום סיבה להרגיש לא בנוח גם אם המוצר אינו מושלם. למה שלקוח יבוא דווקא אליך למרות שיש
מתחרים טובים יותר? אליעד מסביר את העניין באמצעות דוגמה פשוטה: כאשר אתה הולך לקנות עוגה, לרוב אין סיבה מיוחדת ... הציג את עצמו כפי שהוא, באופן אותנטי וישיר. זו הגישה שאליעד מציע גם לבעלי עסקים אחרים: אל תחשוש
ממתחרים, אל תנסה להיות הכי טוב בכל דבר, אלא תהיה אמיתי עם עצמך ועם הלקוחות שלך. תן להם להבין מה אתה באמת מציע ... האם אני יכול לעזור ללקוחות שלי במשהו? אם התשובה חיובית, זו סיבה מספיק טובה לפתוח עסק, גם אם
המתחרים טובים יותר וגם אם המוצר שלך אינו מושלם. מה שחשוב הוא התועלת שאתה מביא, לא השלמות או הייחודיות. פחד ... בנישה ספציפית ובתחום ספציפי או להתפרש על הרבה תחומים שונים? האם לקוחות יבואו דווקא אלי ולא ילכו
למתחרים שלי? איך להתמודד עם חרדה לפתוח עסק? איך להתמודד עם פחד לפתוח עסק? איך למכור מוצר שהמוצר לא מספיק טוב? איך ...