טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים... בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ... הכי טוב שיש בשום דבר ספציפי. אתה כן צריך להיות הכי טוב שיש, בממוצע בסך כל הדברים שאתה עושה, ביחס למתחרים שלך. ואני אסביר: למנהל עסק יש כמות X של תחומי אחריות וכמות X של משימות כדי למלא את האחריות ... עבור סך כל המשימות. והמנהל הטוב, בוחר את התרחיש הכי פחות גרוע דהיינו, התרחיש הכי טוב שיש במסגרת המשאבים, ביחס למתחרים, כדי לנצח במשחק. דהיינו, המנהל הטוב, לא מנסה לעשות כל משימה בדרך הטובה ביותר ביחס לעצמה. אבל הוא כן ... שהעסק שלך יצליח, אתה לא צריך להיות הכי טוב שיש בפני עצמך, אלא אתה צריך להיות הכי טוב שיש ביחס למתחרים שלך. ולכן אתה לא צריך לעשות את כל המשימות שלך בצורה הטובה ביותר, אלא עליך כן לוודא שהעסק שלך ... ולוותר על האיכות של הביצוע ברמת היחידה הבודדת, כדי לגרום לסך כל המשימות שלך, להתבצע על הצד הטוב ביותר, ביחס למתחרים שלך. שוב, אתה לא צריך לעשות הכל הכי טוב. אתה כן צריך לעשות הכל הכי טוב ביחס למתחרים שלך. דהיינו, בממוצע, להיות הכי טוב. ולכן צריך גם להתפשר ולעשות משימות בצורה גרועה בפני עצמן, אם בממוצע תנצח את המתחרים שלך במשחק בסך הכל. ולכן, הפוקוס צריך להיות, איך אני יותר טוב בסך הכל הכללי, ביחס למתחרים שלי, דהיינו, יותר טוב בסך הכל שהוא שקלול של כל התהליכים שמשפיעים על הציון שהלקוח נותן לעסק שלך. והפוקוס ...