... לי, לך תקנה אצל
המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר ... את הלקוח להבין בעצמו את ההבדלים המהותיים בין המוצר שלך לזה של
המתחרים, כגון: מה בדיוק הציעו לך שם? האם זה ... להבהיר כי המוצר או השירות שלך ייחודי ומספק ערך שלא ניתן להשיג אצל
המתחרים. לדוגמה, אם אתה מעניק ייעוץ אישי במחיר ... את המחיר המבוקש. מהם העקרונות החשובים לשכנוע לקוחות שלא יברחו
למתחרים? אליעד כהן מציע כמה עקרונות פשוטים ויעילים למניעת בריחת לקוחות
למתחרים בעקבות התנגדויות מחיר: לעולם לא לשלוח את הלקוח לקנות אצל
המתחרים באופן ישיר. להדגיש את הערך והאיכות של ... מה ההבדל בין שירות ייחודי למוצר סטנדרטי? למה תגובה של לך תקנה אצל
המתחרים היא טעות בטיפול בהתנגדות מחיר? כאשר לקוח אומר לך שהמוצר שלך יקר לעומת
המתחרים, התגובה האינסטינקטיבית של רבים היא ... של המתחרה היא טובה. במקום זאת, נסח את התגובה שלך כך שהלקוח ירגיש
שהמתחרים הם לא באמת אופציה עדיפה. מה קורה כאשר ... ייחודיים הם לא תמיד בני השוואה, ולכן המחיר שלהם לא תלוי במחירים של
המתחרים. למה זה משנה אם אפשר לקנות את המוצר שלך ... יותר. הם יחודיים. סיכום - איך לגרום ללקוח לקנות אצלך ולא לברוח
למתחרים? 1. לעולם אל תשלח את הלקוח
למתחרים בעצמך - זה רק גורם לו לחשוב שאם הוא ... דבר ממה שדיברנו אתה לא הבנת אני לא אמרתי עכשיו השאלה אם לשלוח אותו
למתחרים או לא זאת לא מהות השיחה, מהות השיחה היא ...