למה חייבים לשקר בתהליך מכירה? למה צריך לשקר את הלקוח? האם איש מכירות צריך לדעת לשקר? האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? האם אפשרי למכור מוצר ללקוח, או לשכנע מישהו במשהו, בלי לשקר אותו בכלל בשום דבר? האם יתכן מצב שבו האמת כל האמת ואך ורק האמת תהיה על השולחן, ועדיין תתבצע עסקה בין הקונה לבין המוכר? האם חייבים לשקר את הלקוח? האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? שקר ואמת בתהליך מכירה, מוסריות בתהליך מכירה, איש מכירות שקרן, אנשי מכירות שקרנים, שקרים ומכירותלמה חייבים לשקר בתהליך מכירה? למה צריך לשקר את הלקוח? האם איש מכירות צריך לדעת לשקר? האם אפשר למכור משהו בלי לשקר? האם אפשרי למכור מוצר ללקוח, או לשכנע מישהו במשהו, בלי ... המוכר? האם חייבים לשקר את הלקוח? האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? שקר ואמת בתהליך מכירה, מוסריות בתהליך מכירה, איש מכירות שקרן, אנשי מכירות שקרנים, שקרים ומכירות והפעם נבין, האם אפשרי למכור מוצר ללקוח, או לשכנע מישהו במשהו, בלי לשקר אותו בכלל בשום ... הלקוח לא רואה את האמת את כל האמת ואך ורק את האמת, לגבי החסרונות ולגבי היתרונות של המוצר. ושם איש המכירות צריך בצורה סלקטיבית לבחור איפה לגרום ללקוח לראות עוד יותר את האמת, ואיפה לא צריך שהלקוח יותר יראה את האמת. לדוגמה: נניח שרוצים למכור ללקוח רכב, והלקוח לא רוצה לרכוש. במקרה כזה, איש המכירות צריך לנסות להבין, מה הסיבות שהלקוח רוצה וגם לא רוצה לרכוש את המוצר. ועכשיו עבור כל סיבה, איש המכירות צריך לשאול את עצמו, האם הוא איש המכירות, חושב שהלקוח רואה את האמת את כל האמת ואך ורק את האמת, לגבי אותו חיסרון ולגבי אותו יתרון לגבי רכישת המוצר. ואם איש המכירות חושב שיש חיסרון שהלקוח לא רואה חלק של אמת, שאותו חלק של אמת, יכול לעזור ללקוח לרכוש, דהיינו, פחות לראות חיסרון במוצר, הרי שכאן לדוגמה איש המכירות צריך לעזור ללקוח לראות את האמת לגבי אותו החיסרון. דהיינו, איש המכירות צריך לנסות להבין, איפה הלקוח משקר את עצמו, לרעת המכירה. דהיינו, איזה חלקים של אמת, איזה מחשבות אמיתיות, אם הלקוח יחשוב אותן, הרי שזה יגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר. ואיש המכירות צריך לעזור ללקוח לראות את האמת, שעוזרת לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח אומר שאין לו כסף. אז צריכים להבין, האם ... היא האמת כל האמת ואך ורק האמת? וגם לגבי היתרונות של המוצר, אם יש יתרון שהלקוח רואה במוצר, על איש המכירות לשאול את עצמו, האם הוא חושב שיש אמת כלשהי, שאם הלקוח ידע אותה, הרי שאולי הלקוח ירצה עוד יותר ... היתרונות שהלקוח רואה במוצר, האם הם האמת כל האמת ואך ורק האמת, או שאולי יש עוד יתרונות. וגם כאן איש המכירות צריך לעזור ללקוח לראות את האמת, אבל בעיקר את האמת שעוזרת לאיש המכירות לסגור את העסקה. ואני אחדד שוב, כדי לסגור עסקה, מחויב לשקר במשהו. במובן שחייבים לחשוב שמשהו יותר טוב ממשהו ... כי אז ברמת העיקרון, לא תהיה שום עסקה. וכן צריך לעזור ללקוח לראות יותר את האמת, במידה שמשרתת את איש המכירות ואת הלקוח, לבצע את העסקה. ואבהיר: אפשרי להגזים את מה שאני אומר, למובן שישתמע שצריכים להסתיר מהלקוח חסרונות ולהדגיש ...