... פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו
איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון,
שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר
לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיוב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ... רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את
איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על
איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו
איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אאכ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני ... שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם
מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם ... בפגישה פיזית יתכן שיופעל לחץ יותר גדול על הרוכש, מצד
מנהל המכירות. דהיינו, שהלקוח חושש מכך שהוא לא יודע להגיד לא
לאיש המכירות, והלקוח חושב שאם הוא יגיע לפגישה פיזית, אז
מנהל המכירות יפעיל עליו לחץ, כדי לחתום על איזה מסמך ולרכוש מוצר, גם אם הוא לא מתאים ללקוח. 3 - הלקוח עשוי לחשוב, שיותר קל לו לקבל ולהבין את המידע, ... באופן מסודר, הלקוח יוכל לעבור עליו בנחת במזגן, בלי
איש מכירות שיושב לו על הראש ושמנסה לגרום לו לקנות. וכל זה בלי לעמוד בפקקים, למצוא חניה, לקחת יום חופש מהעבודה וכולי. אז מה בעצם עלינו לעשות כדי לגרום ... שבין המוצר לבין הצרכים של הלקוח. אבל בפגישה פיזית,
מנהל המכירות הוא אמור מהניסיון שלו לעזור ללקוח להבין עוד יותר טוב את הצרכים של הלקוח, להסביר ללקוח עוד יותר טוב את המוצר, וכמובן לעזור ללקוח עוד יותר ... לפגישה פיזית איתך, כנראה שהוא לא רואה בך חבר, אלא
מנהל מכירות שרוצה למכור לו משהו. כמו כן כנראה שהוא לא רואה בך מומחה, שכדאי לפגוש אותו כדי לקבל ממנו מידע. כנראה גם שהלקוח חושב שהוא מבין את עצמו מאוד ...