אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
דיקטטורה ורצון חופשי, מהי הדיקטטורה של הרצון העצמי? מי הדיקטטור האמיתי? המרדף אחרי מילוי הרצון, המרדף אחרי הרצון להרגיש טוב, הדיקטטורה של האגו, איך הרצון שולט באדם? הדיקטטורה של השכל, הדיקטטורה של המוח, קורונה ודיקטטורה
דיקטטורה ורצון חופשי, מהי הדיקטטורה של הרצון העצמי? מי הדיקטטור האמיתי? המרדף אחרי מילוי הרצון, המרדף אחרי הרצון להרגיש טוב, הדיקטטורה של האגו, איך הרצון שולט באדם? הדיקטטורה של השכל, הדיקטטורה של המוח, קורונה ודיקטטורה
... באדם בכוח, שמחליט עבורו החלטות ואוסר עליו להטיל ספק בשלטונו. במובן העמוק והאמיתי ביותר, הדיקטטור הגדול והאמיתי של כל אדם הוא הרצון שלו עצמו. הרצון העצמי מנהל את האדם לחלוטין - כל אדם נולד עם רצון להרגיש טוב ולא רע, והוא אינו יכול להטיל ספק באמת ברצון זה. ברגע שהוא מנסה להטיל ספק או לשאול למה הוא רוצה להרגיש טוב, הוא מפחד להשתגע או שיקרה לו אסון. למעשה, הרצון עצמו מזהיר את האדם מלשאול שאלות שעלולות לסכן את קיומו. איך הרצון העצמי שולט בנו ומנהל אותנו? אליעד מסביר שהרצון הוא ערמומי במיוחד. הוא אומר לאדם אל תרגיש רע, ואז מיד מציע לו פתרון ומבטיח אני אציל אותך, אדאג שיהיה לך טוב. האדם לא קולט שהרצון הוא זה ...
להיעלם לגמרי אגואיסט חוסר ודאות פחד וחרדה מיוחד שליטה אגואיסטיות האגו
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או ... ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה מה ההבדל בין עבודה לתוצאות בניהול עובדים? כאשר מנהלים עובדים חשוב להבין את ההבדל בין עבודה לבין תוצאות. כאשר אליעד מדבר על ניהול עובדים, הוא מדגיש שמטרת המנהל אינה שהעובד יעבוד או יתאמץ, אלא שישיג את התוצאות הרצויות. מה שמעניין אותנו כמנהלים זה לא הפעולות שהעובד עושה, אלא האם הוא מביא את התוצאה הסופית שהגדרנו לו. זהו ההבדל המרכזי שצריך להבין וליישם בניהול צוותים או עובדים. לדוגמה, אם אתה מנהל עובד בתחום המכירות, השאלה החשובה היא ... להגיע ליעד, אז אין שום ערך לכל העבודה הזאת. האם חשוב שעובדים יעבדו הרבה שעות? אליעד מסביר שחשיבה של מנהלים רבים מתמקדת בטעות בכמות שעות העבודה או במאמץ שהעובד משקיע. מנהלים כאלה שואלים שאלות כמו: כמה זמן עבדת?, למה הגעת באיחור לעבודה?, כמה מאמץ השקעת?. כאשר אתה כמנהל מתמקד בדברים האלה, אתה גורם לעובד ... לחשוב שהזמן והמאמץ חשובים יותר מהתוצאות עצמן, וזה מוריד את האפקטיביות שלו. אליעד מדגיש שככל שהפוקוס שלך כמנהל יהיה על העבודה עצמה, כך העובד פחות ... בסוף זה לקבל את האתר שביקשת. אם המעצב סיים את העבודה תוך יום אחד במקום שבוע, זה אפילו יותר טוב. לכן, כמנהל אתה צריך להגיד לעובדים שלך: לא ... יבין בדיוק מה מצופה ממנו וישאף להשיג את התוצאה הרצויה. מה הנזק בשימת דגש על מאמץ ולא על תוצאה? כאשר מנהלים מתמקדים במאמץ, בעבודה עצמה או ... זה מוביל לכך שהתפוקה יורדת, כי העובד עסוק יותר בלהיראות עובד מאשר בלהשיג יעדים ברורים ומדידים. איך לנהל שיחות משוב בצורה נכונה? כאשר אתה כמנהל עושה שיחות משוב, הפוקוס צריך להיות ... בעבודה? הדרך הנכונה לשפר ביצועים ותוצאות של עובדים היא להבהיר להם שהמטרה היחידה שלהם היא התוצאה הרצויה. כמנהל, התמקד בתוצאות בלבד, התייחס לעובדים ... והעבר מסרים ברורים שהתוצאות הן מה שחשוב ולא שעות העבודה או המאמץ. איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לנהל שיחת עבודה? הגדלת פריון העבודה פרודוקטיביות בעבודה שיפור פרודוקטיביות עובד פרודוקטיבי ניהול עובדים - פוקוס על תוצאות ולא על עבודה כאשר מנהלים עובדים, יש לשים לב להבדל בין העבודה עצמה לבין התוצאות. מה הכוונה? כמנהלים, מה שבאמת מעניין אותנו זה לא ... אם אתה מתמקד בעבודה עצמה ולא בתוצאות, אתה מסיט את הפוקוס של העובד מהדבר החשוב באמת - השגת היעדים. איך לנהל עובדים נכון? כדי להבטיח שהתוצאות ... בזבוז זמן. נסו לשים לב בכל אינטראקציה מול העובדים - האם הדגש שלכם הוא על עבודה או על תוצאה? זהו המפתח לניהול מוצלח. למידע נוסף על ניהול עובדים, גיוס וניהול צוותים, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! איך לגרום לעובדים להביא תוצאות? איך לנהל שיחת עבודה? הגדלת פריון העבודה, ...
להתמקד לשפר את הביצועים למה לשאול למה מבצעים שיפור תפוקה מוצלח כוונה העובדים אינם עבדים
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
... משליטה והתפשט הרבה מעבר למה שהתכוון. מה אתם באמת יודעים על השיחות שמנהלים עליכם? אליעד מסביר שחשוב להבין: העובדה שאדם חושד שמדברים עליו אינה מהווה הוכחה לכך שזה אכן קורה. מצד שני, גם אם אדם ... עליכם מאחורי גבכם, ולכן הגישה הבטוחה ביותר היא להקפיד גם בעצמכם שלא לנהל שיחות שתרגישו לא בנוח אם ייוודע עליהן לאדם השלישי המדובר. איך לדעת עם מי לדבר ומתי? כאשר אתם נמצאים בשיחה כלשהי על אדם ... מסביר שיש מקרים שבהם כן חייבים לדבר על אדם אחר, למשל כאשר מדובר במנהלים שצריכים לדווח על עובדים או כשצריך לפתור בעיה ספציפית בעבודה. אבל גם כאן יש חשיבות עצומה לצורת הדיבור: האם מדברים ... מוסיפים פרשנות שלילית, משמיצים או מלכלכים על האדם המדובר? לדוגמה, מנהל צריך לפעמים לדבר על עובד עם המנהל שלו. ברור שהשיחה יכולה לכלול נקודות שליליות, אבל השאלה היא האם הוא מציג את הדברים באופן אובייקטיבי ומכבד, או האם הוא ... מיותרים? שיפור יחסים בין אישיים איך לדבר בצורה חכמה ומכובדת? ניהול שיחות במקום העבודה למה לא לדבר על אנשים מאחורי הגב? אם אתם רוצים להימנע מבעיות שונות בחיים, אחת הדרכים היעילות לכך היא ... אומר שלא מדברים עליו בפועל. כלומר, לעולם אין לדעת איך השיח עלינו מתנהל מאחורי הגב שלנו, ולכן עדיף לנקוט משנה זהירות כשמדברים על אחרים. לחשוב לפני שמדברים כאשר אתם מדברים עם מישהו על נושא כלשהו, ... מיותרים שיפור יחסים בין - אישיים כיצד לדבר בצורה חכמה ומכובדת ניהול שיחות במקום העבודה ...
האם יש סיכוי סיכוי הרגלים בחירה מה מדברים עלי משמעות חשיבות השלכות
ההרצאה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? הפרכה לגארי יורופסקי, בעד ונגד צמחונות, בעד ונגד אכילת בשר, גארי יורופסקי שרלטן, גארי יורופסקי משקר, גארי יורופסקי מניפולטור
ההרצאה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? הפרכה לגארי יורופסקי, בעד ונגד צמחונות, בעד ונגד אכילת בשר, גארי יורופסקי שרלטן, גארי יורופסקי משקר, גארי יורופסקי מניפולטור
לאכול בשר גארי יורופסקי מניפולטור אמת אמיתית שקרנים הפרכה אמת לשכנע אותו טעות
אליעד כהן דתי, אליעד כהן כופר, למה לצום ביום כיפור? הטוב שביהדות, הוכחה שיש אלוהים, למה לחזור בתשובה? שמירת מצוות, שכר ועונש, שמירת מסורת, ניסים, קריעת ים סוף, יציאת מצרים, מתן תורה
אליעד כהן דתי, אליעד כהן כופר, למה לצום ביום כיפור? הטוב שביהדות, הוכחה שיש אלוהים, למה לחזור בתשובה? שמירת מצוות, שכר ועונש, שמירת מסורת, ניסים, קריעת ים סוף, יציאת מצרים, מתן תורה
האמת האחת בני אדם היהדות הוכחה לכך שאין אלוהים להבין דתי צריך לקחת משכורות
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
... משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כשאדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות, והוא לא יודע מאיפה להתחיל, קיימות דרכים שונות לתעדף ולנהל את הזמן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מציע שיטה המארגנת את המשימות לפי ... של משימות בצורה ממוקדת ויעילה. איך לחלק משימות לקטגוריות? השלב הראשון בתהליך תיעדוף המשימות הוא לחלק את המשימות לקטגוריות ברורות. לדוגמה, אם מדובר בניהול עסק, המשימות יכולות להתחלק לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה משויכת לתחום ... הבא הוא תעדוף הקטגוריות עצמן. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר בשלב הנוכחי? לדוגמה, אם אני מנהל עסק, אני יכול לשאול את עצמי: האם כעת חשוב יותר להשקיע בשיווק, במכירות, ... והזמן במשימות החשובות ביותר. אליעד מציע לעבור על כל משימה ולבחון את העלות שלה לעומת התועלת שהיא צפויה להביא, ואז להחליט איזו משימה לבצע קודם. ניהול זמן בצורה אפקטיבית לאחר תיעדוף המשימות וקטגוריות המשימות, יש להקצות זמן לכל משימה בצורה מושכלת. ניהול זמן נכון מחייב לא להיות פזיזים בתהליך, אלא להקדיש מחשבה לכל משימה, להעריך את המשאבים הזמינים ולנהל את הזמן בצורה שתקדם את המטרות בצורה היעילה ביותר. כל משימה מקבלת את הזמן המתאים לה, והדבר נעשה בצורה מתוכננת ולא חפוזה. תיעדוף משימות ניהול זמן תיעדוף קטגוריות סדר עדיפויות הגדרת מטרות איך לתעדף משימות ולנהל זמן בצורה יעילה? כאשר אדם נמצא במצב שבו יש לו הרבה מאוד משימות והוא לא ... של חלוקת משימות לקטגוריות? השלב הראשון הוא לחלק את כל המשימות לפי קטגוריות רלוונטיות. לדוגמה, אם מדובר בעסק, המשימות יכולות להתפצל לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה שייכת לתחום ... למשימות החשובות ביותר. אליעד מציע לעבור על כל משימה ולבדוק את העלות שלה לעומת התועלת שהיא צפויה להביא, ולאחר מכן להחליט איזו משימה לבצע קודם. איך לנהל זמן בצורה אפקטיבית? ניהול זמן הוא חלק בלתי נפרד מהתיעדוף. אחרי שמסדרים את המשימות לפי קטגוריות ומבצעים ... את התוכנית. צריך לדעת להקצות זמן לכל משימה, ולא להיות פזיזים בתהליך. זוהי עבודה שדורשת מחשבה, סבלנות ויכולת להעריך את המשאבים הזמינים. תיעדוף משימות ניהול זמן תיעדוף קטגוריות סדר עדיפויות הגדרת מטרות קטגוריות של משימות, לחלק משימות ...
לשאול את עצמך עסקים אפקטיבי ניהול עובדים משימה לקבוע להתעסק איך לנהל
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
... קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית למה חשוב להגדיר מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שידונו בה? אליעד כהן מסביר, שכאשר אנחנו קובעים פגישה או מוזמנים ... דוחות או רעיונות לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת הפגישה: המנהל צריך לפתוח את הפגישה בצורה מסודרת, להבהיר שוב את מטרת הפגישה ואת הנושאים שעל הפרק, ולוודא שלכל המשתתפים יש הבנה ברורה לגבי מטרתה. במהלך הפגישה, חשוב שהמנהל יפקח על מהלך הדיון באופן אקטיבי, כדי לשמור על המיקוד ולהימנע מהסחות דעת. אם השיחה מתחילה לסטות לנושאים לא רלוונטיים, תפקידו של מנהל הפגישה להחזיר את הדיון למסלול הנכון. אליעד מדגיש שחשוב לא רק לפתוח את הפגישה בצורה ברורה, אלא גם לעקוב תוך כדי הפגישה אחרי התקדמותה - ... רלוונטיים לנושא המרכזי. לדוגמה, אם בפגישה בנושא תכנון פרויקט מסוים מתחילים לדבר על עניין צדדי ולא חשוב, המנהל צריך להתערב ולהחזיר את כולם למטרת הפגישה המקורית. כך הפגישה נשארת עניינית, ממוקדת ויעילה. מה החשיבות של פירוט מטרות הפגישה וניהול יעיל שלה מבחינה ארגונית? אליעד מדגיש שהיתרונות הארגוניים של פירוט מטרות וניהול נכון הם רבים: חיסכון בזמן של המשתתפים, על ידי כך שכל משתתף מגיע מוכן ומודע לחשיבות הפגישה. שיפור האפקטיביות של הארגון, על ידי מניעת פגישות לא יעילות ובזבוז משאבים יקרים של עובדים ומנהלים. שיפור התקשורת והבהירות בארגון, שכן כל עובד יודע מראש מה מצופה ממנו ומה הוא אמור להביא לפגישה. בנוסף, הוא מסביר שבניהול פגישה אפקטיבית המשתתפים מרגישים שזמנם מוערך ונעשה בו שימוש נכון, מה שתורם גם לאווירה ארגונית חיובית ויעילה יותר. לסיכום, מה צריך לזכור כשקובעים ומנהלים פגישות? כאשר מזמנים פגישה, תמיד לציין באופן ברור את מטרתה ואת נושאיה המרכזיים. במהלך הפגישה עצמה, חשוב להקפיד על ניהול מדויק, לשמור על מיקוד ברור ולהחזיר את הדיון למסלולו בכל פעם שהוא סוטה מהנושא העיקרי. באמצעות כך, ניתן לנהל פגישות בצורה יעילה, למנוע בזבוז זמן, ולהפוך את הפגישות למשאב משמעותי ויעיל בארגון. קביעת פגישות ניהול פגישות מטרת הפגישה הכנה לפגישה ניהול זמן מהם הצעדים החשובים לקביעת פגישה בצורה יעילה? כשקובעים פגישה, חשוב ביותר לציין מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שיתפרסו במהלך השיחה. ... להתעכב או אם עליהם להגיע בזמן. בסופו של דבר, זימון כזה משפר את יעילות הפגישה ומונע בזבוז זמן. איך כדאי לנהל פגישה? מעבר לכך, חשוב לדעת כיצד לנהל את הפגישה עצמה. על המנחה להגדיר מראש את מטרת הפגישה, להסביר את הנושא שלה ולוודא שלכל המשתתפים יש הבנה ברורה על מה מדובר. תוך כדי ... קשורים. לסיכום, כשמזמנים פגישה, כדאי תמיד לציין את מטרת הפגישה ואת נושאיה. במהלך הפגישה, חשוב להקפיד על ניהול נכון כדי לשמור על המיקוד ולוודא שהדיון יעיל ומועיל. קביעת פגישות ניהול פגישות מטרת הפגישה הכנה לפגישה ניהול זמן ייעול פגישות, איך קובעים פגישה? לרשום מהם נושאי הפגישה, מטרת הפגישה, לזמן לפגישה, מה הן מטרות הפגישה? יעוץ ארגוני, המטרה של הפגישה, ...
זימון לפגישה הן מטרות הפגישה צריך לזכור להעריך לקוח מתנגד למחיר איך לקבוע פגישה ניהול זמן למה המוצר יקר
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד ... עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע. מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים? כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת עד יום ... להגיע בשעה 8 ולצאת בשעה 4, וכך המחויבות שלו הופכת להיות להיות נוכח במקום העבודה, במקום להשיג תוצאות. כשעובד מאחר או לא מתאמץ מספיק, המנהלים לרוב מעירים על כך באופן ישיר: למה איחרת?, למה אתה בטלפון? וכדומה. אבל כאשר מתמקדים באמירות מסוג זה, המסר שעובר לעובד הוא שהמנהל מודד אותו על פי המאמץ ולא על פי התוצאה שהוא מספק. מדוע טעות להעיר לעובדים על מאמץ או שעות עבודה? אליעד מסביר בצורה מפורטת ... מדוע לא סיימת את המשימה עד השעה שנקבעה? בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד. כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים? היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר העובדים ... שנמדדים לפי התוצאה בלבד, הם יפעלו בצורה יעילה וחכמה יותר, כי לא יהיה להם שום אינטרס רק להיראות עובדים, אלא להביא תוצאות אמיתיות שירצו את ההנהלה. אליעד חוזר ומדגיש: אל תבחנו את העובדים לפי כמה שעות הם נמצאים במקום העבודה, או לפי המאמץ שהשקיעו. במקום זאת, וודאו שהתוצאה ... ברורה ומוגדרת היטב, והעבירו לעובדים מסר ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד. איך לגרום לעובד לא לאחר? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לנהל עובדים נכון? אחריות על התוצאה או על המאמץ? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? מה לעשות כשעובד מתחפשן? איך להתייחס לעובד כמו ספק? ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות היא על תוצאה ... לתוצאה. כלומר, עובד שנכנס לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו. הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד בתוצאות. לדוגמה, אם עובד מאחר או מדבר בטלפון בזמן העבודה, ההתעסקות בכך גורמת לו להבין שהדרישה המרכזית היא מאמץ ולא תוצאה. אך למעשה, מה שצריך לעניין את המנהל הוא האם העבודה הושלמה כראוי ובזמן. איך נכון להתנהל מול העובד? במקום להעיר לעובד על איחורים או הפסקות, יש להתמקד בתוצאה הסופית. לדוגמה, אם העובד היה אמור להיות זמין בשעה 08:00 ... כשעובד מבין שהוא נמדד על תוצאה, ולא על שעות עבודה, יש לו אינטרס לעבוד בצורה חכמה ויעילה יותר. לשנות את התפיסה - לעבור לחשיבה של ספקים בניהול נכון, חשוב להטמיע אצל העובדים את ההבנה שהם מחויבים לתוצאה ולא לשעות. מנהל לא צריך לשאול: למה לא עבדת קשה יותר?, אלא למה המשימה לא הסתיימה בזמן? כך העובד מבין שהוא נמדד על התפוקה ולא על כמות השעות ... להתבצע עד השעה 17:00, אין זה משנה אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית. סיכום המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. איך לגרום לעובד לא לאחר? איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, תוצאה מול מאמץ, ... שמאחר לעבודה? איחור של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים על התוצאות, לא לחשוב על העובדים דרך שעות עבודה, לא לדבר על ...
חברויות משימה כמה להשקיע האם להעיר לו לראות תוצאות בעיות עם העובד לטפל בעובד שמאחר חכם
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מנהל, מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל, איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מאמן אישי רוחני, אימון אישי להפרעות קשב בנושאי מנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6770 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 00:51:49 - wesi1