אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כבוד עצמי, למה מישהו מרשה לעצמו לזלזל בך? למה מישהו חושב שהוא האלוהים שלך? למה מישהו מרשה לעצמו לנהל אותך? למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתערב לך בחיים? למה מישהו מנסה לשנות אותך? למה מישהו מנסה לנהל אותך?
כבוד עצמי, למה מישהו מרשה לעצמו לזלזל בך? למה מישהו חושב שהוא האלוהים שלך? למה מישהו מרשה לעצמו לנהל אותך? למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתערב לך בחיים? למה מישהו מנסה לשנות אותך? למה מישהו מנסה לנהל אותך? למה אנשים מרשים לעצמם לנהל אותך ולזלזל בך? השאלה המרכזית שאליעד כהן מעלה היא למה אדם אחר מרשה לעצמו להתייחס אליך כאילו הוא האלוהים שלך, מנהל אותך, מתערב בחייך ומזלזל בך. התופעה של אנשים שחושבים שמותר להם להיכנס לך לחיים, להגיד לך מה נכון ומה לא נכון, ולנהל את ההחלטות שלך כאילו אתה סוג של עבד שלהם, היא תופעה נפוצה ורחבה. יש לכך סיבות רבות, אך ישנה ... שחסר לך. ככל שאתה מבקש יותר דברים מאותו אדם, הוא נעשה דומיננטי יותר בחייך ומתחיל להרגיש שיש לו זכות לנהל אותך, לקבוע עבורך מה נכון, ולהגיד לך איך לחיות. האם אסור לבקש משהו מאף אחד כדי לשמור על כבוד ... מודע לכך שאתה מעניק כוח לאותו אדם. ההבנה הזאת חשובה מאוד, כי אם אתה מרגיש שזלזלו בך או ניסו לנהל אותך, זו עשויה להיות התוצאה הישירה של אותה תלות שיצרת. איך להפסיק לתת כוח לאנשים אחרים בחיים שלך? כדי שלא יזלזלו בך וכדי שלא ינהלו אותך, הפתרון שאליעד כהן מציע הוא קודם כל לבדוק את עצמך: אם אתה לא רוצה שמישהו יגיד לך מה ... חייך. להיות אלוהים של עצמך פירושו לא להזדקק לשום דבר מאף אחד אחר, ואז אחרים לא יוכלו להרגיש שהם מנהלים אותך. כיצד להפוך את עצמך לאלוהים ולא להיות תלוי באחרים? הדגש המרכזי שאליעד נותן הוא להיות עצמאי לחלוטין - ... בו, ולפיכך הופכת אותו לסוג של אלוהים עליך. אם ברצונך לשמור על כבודך העצמי ולמנוע מאחרים להרגיש שמותר להם לנהל אותך, הפתרון הוא להיות עצמאי, לא להזדקק לאחרים, ולדעת להסתמך אך ורק על עצמך. איך לגרום לאנשים לכבד אותך? ... לגרום למישהו לכבד אותך, לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד, למה מישהו אומר לך מה לעשות? למה מישהו אומר לך מנהל אותך?
איך להפסיק איך לגרום לבחורה איך ללמוד הורים תחושות למה חסר לך למה להעניק הגיוני
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך כמנהל? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם נמצא בתפקיד ניהולי ומנהל עובדים, עליו להימנע מלהאשים את עובדיו, לא בפני עצמו ולא בפני המנהל שמעליו. להאשים את העובדים ישירות בפניהם עשוי להיות לגיטימי לפעמים, אך בשום פנים ואופן אסור למנהל להאשים אותם מול עצמו או מול ההנהלה הגבוהה יותר. הסיבה לכך היא שהעובדים הם למעשה הכלים של המנהל. אליעד נותן דוגמה מוחשית של מקדחה כדי להמחיש את הנקודה הזו: אם מישהו רוכש מקדחה והיא לא פועלת, הרי ... להשתמש בה נכון, או את מי שצריך להחליף אותה. אותו הדבר נכון גם לגבי עובדים - הם הכלים של המנהל. אם העובדים לא מצליחים בתפקידם, הרי שהמנהל אחראי על כך, בין אם הוא לא מצליח להדריך אותם בצורה נכונה, ובין אם הוא לא מצליח לנהל אותם ביעילות. למה האשמת עובדים היא בעצם הסרת אחריות ניהולית? כאשר מנהל מאשים את עובדיו, הוא למעשה מסיר מעל עצמו את האחריות לכישלון או לתוצאות לא רצויות. לדוגמה, אם הפרויקט נכשל והמנהל מסביר למנהל שמעליו שהסיבה לכך היא חוסר היעילות של העובדים, הוא למעשה אומר בצורה ברורה שהוא עצמו נכשל בתפקידו. בדיוק כפי ... יכול להאשים את הכלי שאיתו הוא עובד, כמו מברג שהתקלקל, מכיוון שהעובד אחראי להביא או לתקן את המברג, כך המנהל לא יכול להאשים את עובדיו - הם הכלים שלו, והאחריות להפעילם כראוי היא אך ורק שלו. לכן, חשוב להבין שכל פעם שמנהל מאשים את העובדים, הוא בעצם אומר זה לא אני, אלא הם, ובכך למעשה הוא מודה בחוסר יכולתו לנהל. במקום להאשים, המנהל צריך לקחת אחריות מלאה על התוצאות ועל אופן התפקוד של הצוות שלו. מהו הרעיון של אחריות ניהולית לפי אליעד כהן? הרעיון המרכזי של אחריות ניהולית הוא שהמנהל חייב להכיר באחריות המלאה שלו על התפקוד של העובדים. אם הדברים לא מסתדרים, הוא זה שצריך לבדוק איפה הטעות ... לא ברור לעובדים, מדוע הם לא מקשיבים לו, או איך הוא יכול לשפר את ההסבר או את ההדרכה. האחריות הניהולית לא נמצאת אצל העובדים, אלא תמיד אצל המנהל עצמו. אליעד מציין גם שאי אפשר באמת לדעת בצורה חד - משמעית מי אשם כאשר פרויקט לא מצליח: האם זה המנהל שלא יודע לנהל, העובדים שלא מוכנים לקבל את הניהול, או אולי אפילו שניהם לא מתואמים. לפעמים, ייתכן בכלל שאף אחד לא אשם, וזה סתם חוסר מזל או צירוף נסיבות. אך מאחר שמטרת המנהל היא שהעסק או הפרויקט יצליח, עליו תמיד לקחת את מלוא האחריות על עצמו. כיצד מנהל צריך להתייחס לעובדים שלו כדי להצליח בתפקיד? אליעד מסביר שהגישה הנכונה של המנהל כלפי עובדיו היא לראות בהם כלים שהוא אחראי עליהם. כפי שעובד משתמש בכלי עבודה ואחראי לתחזוקתו ולשימוש נכון בו, כך המנהל צריך להסתכל על עובדיו. אם הם לא מתפקדים, עליו לבדוק כיצד לשפר את אופן הניהול שלו, כיצד להסביר להם טוב יותר, ואיך לגרום להם להבין את הדברים בצורה ברורה יותר. עליו לראות בעצמו אחראי ... העובדים, ולא לראות בהם גורמים עצמאים שאפשר להאשים בכישלון. לסיכום הנושא, אליעד כהן מדגיש שנטילת אחריות היא המפתח להצלחה בניהול. האשמת העובדים היא תמיד צורה של התחמקות מאחריות אישית, ובסופו של דבר, מראה על כישלון ניהולי. ההמלצה שלו למנהלים היא תמיד לקחת אחריות, לבדוק איפה נמצאת הבעיה אצלם, ואיך הם יכולים לשפר את דרכי הניהול שלהם. מהי אחריות ניהולית? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? למה לא להאשים את העובדים? מי אחראי, העובד או המנהל? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? מה המשמעות של הסרת אחריות ניהולית?
איך להצליח בניהול תפקיד להיכשל למה אליעד כהן מתי לשנוא את עצמך ניהול עובד אני שונא את עצמי האם לקחת אחריות
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי ... מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים ... שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום ...
איך לאתר את צרכי הלקוח איך למכור בטלפון להדריך סיבה איך למכור ללקוחות חוסר ביטחון עצמי שיחת טלפון איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות
טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים
טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים וכאן נדבר על אחת הטעויות הנפוצות, שקיימת דווקא אצל המנהלים ואנשי העסקים הטובים ביותר. כי העולם מתחלק למנהלים הבינוניים שמתנהלים בצורה בינונית כזו או אחרת. ויש גם את המנהלים הטובים ביותר בתחומם, שהם כל הזמן שואפים להשתפר. והמנהלים מהסוג השני, דהיינו, המנהלים היותר טובים, הם כל הזמן שואפים להיות כמה שיותר טובים וכמה שיותר טובים יותר טוב. וכאן נדבר על טעות שנפוצה דווקא אצל המנהלים הטובים ששואפים כל הזמן לעשות את העבודה שלהם כמה שיותר טוב. וכאן לא נדבר על הטעות של האויב של הטוב הוא הטוב ביותר. אלא נצא מנקודת הנחה שהמנהל זוכר שעליו להיות כמה שיותר טוב, אבל לא לחפש שלמות או פרפקציוניזם, שבדרך כלל גורמים לתהליך להיתקע ולהיכשל ממגוון סיבות. אלא נניח שהמנהל זוכר כי האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, ובכל זאת אותו מנהל שואף להיות כמה שיותר טוב. אבל עדיין יש כאן נקודה חשובה ביותר שצריכים להתבונן בה. והיא: כאשר המנהל שואף להיות כמה שיותר טוב, האם הוא מנסה להיות כמה שיותר טוב באופן אובייקטיבי ביחס למשימה עצמה, או שהוא שואף להיות כמה שיותר טוב בממוצע ביחס לסך כל המשימות. ואני אסביר: כאשר מנהל רוצה להיות כמה שיותר טוב, קיימות בפניו 2 אפשרויות: אפשרות 1 היא, שהוא מנסה לעשות כל משימה כמה שיותר ... לא בהכרח בשלמות ולא בהכרח בפרפקציוניזם, אבל שהיא תהיה כמה שיותר טוב בפניה עצמה כמה שאפשר. אפשרות 2 היא, שהמנהל מנסה לגרום לכך שבממוצע סך כל המשימות שלו יהיה כמה שיותר טוב, ביחס לכל שאר האפשרויות. דהיינו, לקחת את ... ספציפי. אתה כן צריך להיות הכי טוב שיש, בממוצע בסך כל הדברים שאתה עושה, ביחס למתחרים שלך. ואני אסביר: למנהל עסק יש כמות X של תחומי אחריות וכמות X של משימות כדי למלא את האחריות של העסק וכמות X של משאבים העומדת לרשות בעל העסק. והמנהל הטוב, רואה תמיד את התמונה המלאה של סך כל המשימות שלו באופן כללי והוא רואה את סך כל המשאבים שלו, שהוא תמיד יהיה מוגבל בצורה כלשהי. והמנהל הטוב רואה את סך או כמה שיותר תרחישים איך אפשרי לנתב את סך כל המשאבים המוגבלים בצורה מוגבלת עבור סך כל המשימות. והמנהל הטוב, בוחר את התרחיש הכי פחות גרוע דהיינו, התרחיש הכי טוב שיש במסגרת המשאבים, ביחס למתחרים, כדי לנצח במשחק. דהיינו, המנהל הטוב, לא מנסה לעשות כל משימה בדרך הטובה ביותר ביחס לעצמה. אבל הוא כן מנסה שבממוצע, סך כל הביצועים ...
בכל תחום משחקים לנהל משאבים בצורה נכונה לקוח פוטנציאלי הלקוח להיות הכי טוב באופן ספציפי למנהלים נקודת מבט
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון ... מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל המכירות ואנשי המכירות. ובמקביל, את אותו המידע ממש, בהמשך, ישתמשו בו גם מחלקת השיווק ומנהל השיווק להכנת חומרי השיווק. כאשר מהות חומרי השיווק היא, בעצם שיקוף והמחשה והסברה מפורטת יותר, של המידע שיש על ...
ארגון המידע השיווקי שיפור מחלקת במה לעבוד תיעוד מידע מחלקת שיווק המוצר שלך נקודת מבט איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק
תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן
תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן מי מחפש מטרה? ומי אינו צריך מטרה? מהי תכלית החיים? למה לחיות? וממה נובע הרצון למצוא תכלית לחיים? לכל דבר בעולם יש תכלית. האדם מנהל את חייו לפי תכליות ומטרות שונות. כל דבר שמתרחש, מתרחש למען תכלית מסוימת. האדם כל הזמן מחפש מטרה. האדם ...
התבוננות אדם מחפש איך להפסיק לחפש האמת האמיתית לקום בבוקר הנאה האמת האובייקטיבית להפסיק לחפש
לראות את התמונה המלאה / אפקט הפרפר - איך להסתכל על המציאות מבחוץ?
... הדברים שבה. בעולם קיימות אין סוף מערכות יחסים שונות. כל 2 דברים שנמצאים בקשר כלשהו זה עם זה, הם מנהלים מערכת יחסים זוגית כלשהי. נחדד: אפילו אבן שנמצאת על האדמה, הרי שקיימת מערכת יחסים כלשהי בין האבן לבין האדמה. דבר אחד משפיע על הדבר השני. ונחדד יותר: נמלה שנמצאת על האבן שנמצאת על האדמה, גם היא מנהלת מערכת יחסים עם האדמה. זא קיימת גם מערכת יחסים בין האדמה לבין הנמלה למרות שהיא לא נוגעת בה ישירות, ... טורנדו. כך שכל דבר שקורה בכל מקום משפיע על כל מה שקורה בכל מקום אחר. כל דבר שקיים במציאות, מנהל מערכת יחסים כלשהי עם כל דבר אחר, משום שלכל דבר יש השפעה כלשהי על כל דבר. כאשר האדם מנתח ...
יחסים זוגיים אמת אחת איך להיות מודע לעצמך אמת הסיבה הראשונה של כל הסיבות ממי ללמוד לנהל לנסות ללמוד
אהבה / זוגיות - ממה נובע החיפוש אחרי אהבה וקשר זוגי? מה באמת האדם מחפש?
... לקחת כל פרט ופרט מכל תהליך ותהליך שיש בהקשר של אהבה וזוגיות, ולראות שהוא רלוונטי גם לקשר הזוגי שהאדם מנהל עם המציאות כולה. ובאמצעות הקשר הזוגי האנושי שיש לאדם, באפשרותו של האדם ללמוד, על הקשר הזוגי שיש בינו לבין ...
הרגשת הטוב עקרונות מחוץ לקשר זוגי חיוביים לחשוף את הסיבה מערכות יחסים איך להחזיר את הביטחון העצמי הרמוניה
זוגיות / מערכות יחסים - האם בן / בת הזוג שלך, מתאים לך? האם הקשר הזוגי שלך טוב?
... מסוגלים ביחד לבנות את המציאות שאליה הוא רוצה להגיע. ואיך לעשות זאת? תשובה: על האדם לנסות לדמיין את עצמו, מנהל את השגרה הזוגית עם בן / בת הזוג הפוטנציאלי שלו. ועל האדם לנסות להתבונן היטב ומראש, האם ועד כמה ...
איך לשנות את עצמך חופשית להיות עירני ניהול לחסוך לשנות הרגלים הבחירה החופשית ילד
דימוי עצמי / הערכה עצמית - איך לשפר דימוי עצמי? איך לא להיפגע ממה שחושבים עליך?
... היה תוהו ובוהו. סולם הערכים של האדם, מושפע בין השאר גם מפרמטרים חברתיים וסביבתיים. וכל זה בסדר גמור, לצורך התנהלות תקינה של העולם. אלא מה? שלפעמים האדם נקלע למצב, שבו, מה שחושבים עליו, מציק לו ולוקח ממנו כוחות מיותרים ... נפגע וכולי. וזה כמובן אפשרי רק בגלל שאכפת לאדם מה שחושבים עליו. ומאחר שהאדם הוא יצור חברתי, ומאחר שהאדם מנהל את עצמו, גם לפי ההרגלים וצורת המחשבה של הסביבה שבה הוא חי וטוב שכך, ממילא, לפעמים קשה לאדם להתנתק ... ממילא האדם לא יפגע ממה שחושבים עליו. מצד אחד צריך לזכור, שחשוב לאדם לשים לב למה שחושבים עליו, לצורך התנהלות תקינה בעולם. כי זה שאכפת לאדם מה שחושבים עליו, זה טוב, לצורך כך שהאדם יוכל לחיות בצורה טובה, בחברה ...
איך להעלות ערך עצמי לשפר איך לדון לכף זכות קשיים להרגיש פחות טוב סיבה תשובה הגיוני
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל, איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, תמיכה נפשית, קואצ'ר לילדים בנושאי מנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 02:02:45 - wesi1