ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך
לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות
המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ
למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של
ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי
בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך
מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ... ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של
המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו
המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל ... כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש
מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ... לצד העובד ואומר לו: אל תקשיב לו, אל תקשיב לו. ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו
המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר
המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב. כאשר
המנהל אומר לעובד דברים כמו: אם לא תעשה ... אני אפגע במשכורת שלך, הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב.
המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו קול שלילי ... או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא אף מפתחים רגשות של שנאה וכעס כלפי
המנהל. רגשות אלו פוגעים באיכות העבודה וביחסים בין העובד
למנהל בטווח הארוך. איך לדבר עם עובדים ... ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם בכבוד. כאשר
המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך ומכבד.
המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה ... מבחינתך?. אליעד מדגיש שהכוונה אינה ליצור מצב של אנרכיה או של שוק, שבו אין
למנהל שום סמכות או אחריות. בהחלט יכול להיות מצב שבו
המנהל חייב להפעיל את סמכותו. במקרה של מחלוקת או אי - הסכמה,
המנהל יכול להגיד בצורה מכובדת: זו כרגע ההחלטה שלי ואני מבקש שתכבד אותה. כאן
המנהל משתמש בסמכות שלו בצורה ברורה אך ... אלא מבקש בצורה ברורה ונעימה לכבד את החלטתו. למה חשוב שעובדים יאהבו את
המנהל ואת העסק? אליעד כהן מסביר בפירוט רב את היתרון העצום שנובע מכך שהעובדים אוהבים ומכבדים את
המנהל ואת העסק. עובד שאוהב את מקום העבודה שלו ואת
המנהל שלו יפעל מתוך רצון פנימי וכנה ... ועם נכונות להשקיע, גם כאשר המשימות קשות או מאתגרות. לעומת זאת, עובד שמרגיש
שהמנהל שלו מזלזל בו או מתייחס אליו כאל ... אותו ומזלזלת בו. העובד מגיע לעבודה עם תחושה של השפלה וחוסר ערך עצמי. כאשר
המנהל מדבר אליו יפה ובכבוד, אותו עובד מרגיש שיפור משמעותי בערך העצמי שלו, הוא מעריך יותר את עצמו ואת
המנהל, וממילא רוצה לתרום יותר ולהצליח. ... היא להימנע לחלוטין מדיבור מתנשא ומשפיל, ולהקפיד על דיבור מכבד, מנומס וחברי.
מנהל שיישם את ההמלצות האלו, יראה במהרה ... יעבדו טוב יותר ויאהבו יותר את העסק. איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך
לנהל עובדים בצורה נכונה? איך ליצור ...