... ביופי החזותי ובאסתטיקה של העיצוב במקום ביעילות שלו ובהשגת המטרה העסקית. רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה
יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, בעלת צבעים נעימים או לוגו מרשים, כך היא ... לאנשים לבצע פעולה מסוימת. לדוגמה, אם יש לך עסק ואתה מעמיד שלט חוצות בכביש מרכזי, המטרה שלך אינה ליצור שלט
יפה שכולם יתפעלו ממנו, אלא שהשלט יגרום למי שנוסע בכביש להבין באופן מיידי במה ... נראה מצוין מבחינה ויזואלית, אבל לא משיג את מטרתו העסקית. לדוגמה, יכול להיות שהמעצב שתבחר יאמר לך זה עיצוב
יפה מאוד, אך אנשים שיראו את השלט לא יבינו במה מדובר, או לא ירגישו צורך ... של המסר הפרסומי. לדוגמה, שלט מעוצב יתר על המידה עם אלמנטים גרפיים מורכבים או צבעים רבים, יכול להיראות
יפה ואפילו מרשים, אבל אנשים יתקשו לקלוט בשנייה הראשונה את המסר. בכביש מהיר, ... העיצוב הנכון ביותר הוא תמיד זה שמשיג את המטרה העסקית בצורה הישירה והברורה ביותר. במקום לשאול האם זה נראה
יפה?, יש לשאול שאלות כמו האם המסר ברור באופן מידי?, האם מי שיראה את העיצוב ... לפעולה?. אלו השאלות היחידות שבאמת חשובות. לדוגמה, כשבוחרים מעצב, חשוב לא להתרשם רק מהתיק עבודות שלו שנראה
יפה, אלא לבדוק אם העיצובים שלו משיגים בפועל את התוצאות העסקיות הרצויות. מעצב ... ולא באסתטיקה מכיוון שהמטרה הסופית של כל עיצוב מסחרי היא לגרום לאנשים להבין את המסר ולפעול לפיו. אם העיצוב
יפה, אבל לא ברור, הוא פשוט לא יעיל. לדוגמה, אם השלט שלך מיועד לפרסם מספר טלפון להזמנות, אז הכי חשוב שהמספר יהיה גדול וברור, אפילו אם זה פחות
יפה מבחינה גרפית. ייתכן שהמעצב יציע לך גופן קטן ועדין יותר כדי לשפר את ... במהירות את המסר החשוב. ההתמקדות צריכה להיות תמיד על כך שהעיצוב ישיג תוצאות, ולא על כך שהעיצוב יראה הכי
יפה או מושלם מבחינה גרפית. אם אתה שואל את עצמך שאלות כמו אולי נעשה לוגו
יפה?, אולי נחליף צבעים?, אתה מבזבז זמן יקר שבסופו של דבר עלול לגרום לתוצאה ... לשאול את עצמך האם העיצוב הזה ברור?, האם המסר יגיע מהר לצופה?, האם זה יניע לפעולה?, במקום להתעסק בשאלות של
יופי ואסתטיקה בלבד. איך לעצב פרסומת אפקטיבית? מה המטרה של שלט חוצות? איך ... או באנר, חשוב לשים לב לנקודה מרכזית - אחת הטעויות הנפוצות היא שהמעצב מתמקד בכך שהעיצוב ייראה כמה שיותר
יפה. אבל כאן טמונה הטעות - כי מה שבאמת חשוב, מה שהכי משמעותי, הדבר היחיד ... שרואה את השלט להבין במה מדובר במהירות? מה יניע אותו לפעולה? מה לא לשאול? אל תשאלו את עצמכם: האם זה נראה
יפה? האם זה נראה יוקרתי? האם הצבעים מוצאים חן בעיני המעצב שלי? כל השאלות ... יהיה אסתטי ומושלם, אתם עלולים לפספס את היעילות שלו - מה שאומר שהפרסומת לא תביא לתוצאה הרצויה. תוצאה מעל
יופי שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם כלים שמטרתם לתקשר מסר ברור ולגרום ... שלכם יגיד לכם זה נראה נהדר! - אבל אם זה לא גורם לאנשים לעצור, להבין את המסר ולפנות אליכם, אז מדובר בעיצוב
יפה אך לא אפקטיבי. לסיכום כאשר אתם מעצבים פרסומת מכל סוג, זכרו:
יופי זה בונוס, אבל יעילות היא העיקר. חשבו איך להעביר את המסר בצורה הברורה ...