... ביעילות שלו ובהשגת המטרה העסקית. רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה
יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, ... עסק ואתה מעמיד שלט חוצות בכביש מרכזי, המטרה שלך אינה ליצור שלט
יפה שכולם יתפעלו ממנו, אלא שהשלט ... מטרתו העסקית. לדוגמה, יכול להיות שהמעצב שתבחר יאמר לך זה עיצוב
יפה מאוד, אך אנשים שיראו את השלט לא ... על המידה עם אלמנטים גרפיים מורכבים או צבעים רבים, יכול להיראות
יפה ואפילו מרשים, אבל אנשים יתקשו ... המטרה העסקית בצורה הישירה והברורה ביותר. במקום לשאול האם זה נראה
יפה?, יש לשאול שאלות כמו האם המסר ... לדוגמה, כשבוחרים מעצב, חשוב לא להתרשם רק מהתיק עבודות שלו שנראה
יפה, אלא לבדוק אם העיצובים שלו ... מסחרי היא לגרום לאנשים להבין את המסר ולפעול לפיו. אם העיצוב
יפה, אבל לא ברור, הוא פשוט לא יעיל. ... להזמנות, אז הכי חשוב שהמספר יהיה גדול וברור, אפילו אם זה פחות
יפה מבחינה גרפית. ייתכן שהמעצב יציע ... להיות תמיד על כך שהעיצוב ישיג תוצאות, ולא על כך שהעיצוב יראה הכי
יפה או מושלם מבחינה גרפית. אם אתה שואל את עצמך שאלות כמו אולי נעשה לוגו
יפה? , אולי נחליף צבעים?, אתה מבזבז ... יגיע מהר לצופה?, האם זה יניע לפעולה?, במקום להתעסק בשאלות של
יופי ואסתטיקה בלבד. איך לעצב פרסומת ... אחת הטעויות הנפוצות היא שהמעצב מתמקד בכך שהעיצוב ייראה כמה שיותר
יפה. אבל כאן טמונה הטעות - כי מה ... מה יניע אותו לפעולה? מה לא לשאול? אל תשאלו את עצמכם: האם זה נראה
יפה? האם זה נראה יוקרתי? האם הצבעים ... היעילות שלו - מה שאומר שהפרסומת לא תביא לתוצאה הרצויה. תוצאה מעל
יופי שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם ... גורם לאנשים לעצור, להבין את המסר ולפנות אליכם, אז מדובר בעיצוב
יפה אך לא אפקטיבי. לסיכום כאשר אתם מעצבים פרסומת מכל סוג, זכרו:
יופי זה בונוס, אבל יעילות היא העיקר. ...