... כלשהי בתוך הרעיון השגוי, כדי למצוא את הנקודה שמאפשרת לטעות להיות קיימת. וברגע שמוצאים את הנקודה הזאת, עכשיו יש לנסות
ולגרום לאדם הטועה, להבין טוב יותר את עצמו. דהיינו, במקום לנסות
לגרום לו להבין טוב יותר את מה שנכון באמת, שלב ראשון תנסה
לגרום לו להבין טוב יותר את עצמו. ותנסה להחזיר אותו למסלול של חשיבה עצמאית, שלא נובעת מתוך רצון להתגונן. בן אדם שמתייחסים אליו כטיפש, בדכ הוא נמצא בעמדת ... אותה, בהקשר הנכון ובפרופורציה המתאימה. וברגע שמצליחים להבין את נקודת האמת שמסתתרת בתוך הרעיון השגוי, על ידי זה אפשר
לגרום לאדם הטיפש להתחיל לחשוב בהיגיון. ולו רק, על ידי זה שהוא יבין טוב יותר את עצמו. לפעמים קל יותר להתמודד עם אדם חכם שחושב אחרת ממך, מאשר עם אדם טיפש שלא מבין לא את עצמו ולא אותך. ולכן בשלב הראשון, נסה
לגרום לאדם הטועה להתחיל להפעיל את המחשבה שלו, אפילו כדי להבין את הצד הנכון שיש בדברים שלו, ושבגללו נובעת הטעות שלו. ונדגיש ונחדד: אם ברצונך לעזור לאדם ... אם את עצמו הוא לא מבין, איך הוא יבין אותך?! שלב ראשון שינסה להבין את עצמו. ואחרי שהוא יבין את עצמו, אחכ אפשר לנסות
לגרום לו להבין עוד דברים נוספים. אך שלב ראשון על האדם לנסות להבין את עצמו.
וכדי לגרום לטיפש להבין אותך, לשם כך צריך
לגרום לו לחשוב בהיגיון.
וכדי לגרום לו לחשוב בהיגיון, לשם כך צריך
לגרום לו להפעיל את השכל שלו. וקל יותר לעשות זאת, על ידי זה שעוזרים לו להבין את עצמו. ורק אחכ שינסה להבין גם אותך. והגישה הזאת, היא בין השאר סוג של צעד ... כבר שכח מדוע הוא חשב שהוא צודק, ועכשיו מבחינתו זה רק עניין אישי, שהוא רוצה להמשיך להיאחז בדעה האישית שלו. וכאשר מנסים
לגרום לאדם הטיפש להבין את השכל שיש בתוך הדברים שלו, על ידי זה מוציאים אותו מהמצב הרגשי של לרצות לנצח ולהתעקש סתם, ומתחילים
לגרום לו לנסות לחשוב בהיגיון, גם אם הוא שגוי, על המחשבה של עצמו. ואחרי שהאדם הטועה מבין מדוע הוא חושב שהוא צודק, עכשיו צריך לנסות להרחיב את נקודת האמת ... עצמו טוב יותר, את האמת המלאה. טעות של האדם נוצרת, כאשר הוא רואה רק חלק מהתמונה. ולא צריך להילחם באדם שטועה. צריך פשוט
לגרום לו להתחיל להתייחס לעצמו ברצינות,
ולגרום לו להפעיל את כושר השיפוט השכלי שלו ביחס לעצמו. גם אם זה אומר, על ידי זה, שהוא יבין טוב יותר מדוע הוא צודק. העיקר שהוא יתחיל להפעיל את השכל שלו, ...