... - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין -
איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר
לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר
לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק צודק? וכיצד אפשר
לגרום לאדם לשנות את עמדתו ולשנות את דעתו? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש 3 ... רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר. וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד אפשר
לגרום לאדם שחושב שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת ... והשיטה לכך היא, באמצעות שימוש מוגדר וברור של מעבר מרק לא לרק כן, דרך האפשרות של גם כן וגם לא. זא
כדי לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו מרק לא רוצה לרק כן רוצה, לשם כך יש לעשות את המעבר בצורה הדרגתית, דרך האפשרות של גם כן רוצה וגם לא רוצה. כי כאשר מנסים
לגרום לאדם לשנות את עמדתו, מרק לא לרק כן, לפעמים, זהו מעבר קיצוני וחד מידי ... מרק לא לגם לא + גם כן. ואחכ משם הרבה יותר קל להעביר אותו למצב של רק כן. ונחדד, גם אם לא תצליח
לגרום ללקוח להתייחס אל המוצר שלך, בהתייחסות של רק כן חייב שכן, הרי שעדיין, ... כן, כי המעבר מ: רק לא, ל: רק כן, תתבצע דרך ה: גם לא וגם כן. ולפני שאמשיך להסביר, כיצד בעצם אפשר
לגרום למישהו לשנות את דעתו מרק לא לגם לא וגם כן, לפני כן נעמיק ונחדד את ... יותר קל לשכנע אותו שגם לא + גם כן. מאשר לשכנע אותו שגם כן + גם לא. ובפועל זה אומר, שכאשר מנסים
לגרום לאדם לחשוב שלא רק לא, אלא גם כן, צריך לשים לב לכך, שלא מנסים במכה אחת ... רק כן. כי בהתחלה הלקוח חושב, שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך. והאדם חושב שאתה רק לא צודק. ואחכ מנסים
לגרום לו להבין, שאתה לא רק לא צודק, אלא שאתה גם לא צודק. ואחכ משם מנסים
לגרום לו להבין, שאם אתה גם לא צודק, הרי שאתה ממילא גם כן צודק. ואחכ, כאשר הלקוח רואה שאתה גם כן צודק, משם מנסים
לגרום לו להבין, שאתה רק צודק, ושהוא רק רוצה את המוצר שלך. כי הרבה יותר קל ... הניגוד, של מה שהוא כבר חושב ומרגיש. וכאשר הלקוח מרגיש שהוא רק לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז
לגרום לו להבין שהוא גם כן רוצה את המוצר שלך, זה מאוד קשה. ואת זה עושים בצורה ... מבין שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא הוא גם לא רוצה את המוצר שלך, עכשיו אפשר לעבור לשלב של
לגרום לו לראות היכן הוא גם כן רוצה את המוצר שלך, ואחכ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך. ועכשיו אסביר, כיצד אפשר
לגרום לאדם לשנות את העמדה שלו, מ: רק לא, לגם לא + גם כן? והדרך לכך היא, על ... דעה מחויבת לכך שהיא רק דעה אפשרית בלבד. כי בהתחלה האדם חושב שהוא רק לא רוצה את המוצר. ועכשיו צריך
לגרום לו לחשוב, שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר. ואחרי שהלקוח מבין שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר, עכשיו אפשר
לגרום לו להבין שהוא גם לא רוצה את המוצר וגם כן רוצה את המוצר וכולי. ואיך הופכים את המחויב לאפשרי? זא כיצד אפשר
לגרום למישהו שהוא בטוח במשהו, לשנות את דעתו, ולהתייחס לרעיון שהוא חושב שהוא ... ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות
לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן רוצה את המוצר שלך, וגם לא צריך לשאול אותו למה ... למה הוא לא רוצה את המוצר. ובמקרה כזה, אפשר להוביל את הלקוח לשאלה למה, דרך השאלה מה. זא אם רוצים
לגרום ללקוח לשאול את עצמו, למה אני ככ לא רוצה את המוצר, ואם הלקוח לא מוכן ... הלקוח לא מוכן אפילו לשאול את עצמו, למה הוא בשום פנים ואופן לא מוכן לרכוש את המוצר. ואז צריך
לגרום ללקוח להתבונן שנית במה שהוא אומר, על ידי זה שמבקשים ממנו להסביר את מה ... וכיוב. כי לפעמים הלקוח מתנגד לשימוש במילה אחת, ועדיין מוכן להשתמש במילים אחרות. ויש עוד דרך נוספת
לגרום ללקוח לשאול את עצמו למה הוא ככ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר ... מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם:
הדרך לגרום לאדם לשנות את עמדתו מקצה אחד לקצה הנגדי, היא כדלקמן. נקודת המוצא ... אולי גם לא, ולא רק רק לא? >> גם לא + גם כן >> גם כן + גם לא >> למה כן? >> אולי רק כן? >> רק כן.
והדרך לגרום לאדם לחשוב שרק כן, ושלא גם כן, היא בדיוק הפוכה ומנוגדת לדרך ...