... עושים - הם שוקלים את הטוב מול הרע, ואם הטוב עולה על הרע, הם נשארים במצב.
איך לגרום ללקוחות שלכם להתעלם מההשמצות נגדכם? הדרך הכי אפקטיבית להתמודד עם השמצות, לפי אליעד, היא
לגרום לאנשים להעריך אתכם בזכות מה שאתם מעניקים להם. הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות מכם היא
לגרום להם להתנסות במוצר או בשירות שלכם, כדי שירגישו בעצמם שזה טוב להם. ברגע שלקוח מתנסה במשהו שעושה לו טוב, הוא כבר לא צריך המלצות של אחרים. ההמלצה ... של לקוחות, אבל לדעתו זו שיטה מוגבלת ופחות יעילה. השיטה הטובה ביותר היא
לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליכם. כלומר, שהוא בעצמו יתנסה במוצר שלכם, יראה שהוא נהנה, ויחליט להמשיך איתכם לאורך זמן. האם לתבוע אנשים על לשון הרע זו ... אם תספקו לאנשים ערך, תועלת ושירות טוב, לא יהיה להם אכפת מההשמצות כלפיכם.
איך לגרום לאנשים לחשוב עליכם דברים טובים? הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השמצות אינה באמצעות הגנה עצמית והכחשות, אלא על ידי עשיית טוב ושיפור מתמיד של ... הם מוכנים להתעלם מההשמצות. מוסר ההשכל אל תתמקדו בהגנה עצמית או בניסיון
לגרום לאנשים להפסיק להשמיץ אתכם. במקום זאת, תתמקדו בלהיות טובים יותר, לתת ערך אמיתי,
ולגרום לכך שאנשים סביבכם ירגישו שאתם מועילים להם. כאשר תעשו זאת, ההשמצות לא יהיו רלוונטיות. אם אתם רוצים להעמיק עוד בנושא ולהבין איך להתמודד עם ...