אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יאוש ✔למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב?

אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ואת עצמו באותו רגע נתון.

כיצד משפיעה עצבות של הלקוח על תהליך המכירה?

כאשר לקוח נמצא במצב של עצבות, משמעות הדבר היא שהוא חווה את המציאות כשלילית ורואה יותר חסרונות מיתרונות. במצב זה, קל לו מאוד לראות את החסרונות גם במוצר שמוצע לו. אפילו אם למוצר יש יתרונות רבים, האדם העצוב ייטה לחשוב שהיתרונות האלו לא באמת רלוונטיים עבורו או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא.

באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות?

עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר בקלות, כי הוא מחפש דרך להקל על הכאב הרגשי שלו. לדוגמה, הוא מביא את המקרה של אכילה רגשית: יש אנשים שבעצב הם מפסיקים לאכול ומאבדים את התיאבון כי הם לא מוצאים שום נחמה באוכל, ולעומת זאת, יש אנשים שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי.

כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה?

מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים במוצר וממעט לשים לב לחסרונות. כאשר אדם נמצא בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו.

אך גם כאן קיימת אפשרות הפוכה. לפעמים דווקא בגלל שהלקוח מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הוא פחות זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את המוצר, מכיוון שהוא מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר.

למה לקוח שמח עשוי להיות ביקורתי יותר?

אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של חוויה רגשית שלילית - כי הלקוח בעצם אומר לעצמו שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם תחושת אכזבה נוספת.

איך להימנע מרכישות מתוך דחף רגשי?

אליעד מדגיש כי על הקונה להיות מודע למצבו הרגשי ולהבין מתי החלטות הרכישה שלו מושפעות מרגש בלבד. לדבריו, אנשים רבים נמנעים מלקנות מוצר שמתאים להם באמת, רק בגלל שהם בדיכאון ומרגישים ששום דבר לא יכול לעזור להם. מצד שני, אנשים אחרים עשויים לרכוש מוצר שלא באמת מתאים להם מתוך ייאוש, כשהם מנסים להיאחז בתקווה כלשהי.

לכן, אליעד ממליץ לאנשים תמיד לבדוק את ההחלטות שלהם בצורה שכלית ורציונלית, כדי להימנע מטעויות שעלולות לנבוע מרגש חולף. הוא ממליץ לשאול באופן מפורש: "האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו?"

לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב?

אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות חסרונות ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא שלם עם עצמו ולא מרגיש צורך במוצר, הוא עלול דווקא לבחון את ההצעה באופן ביקורתי ולסרב.

הפתרון הטוב ביותר הוא לקבל החלטות מתוך שיקול דעת רציונלי, לא להתבסס רק על המצב הרגשי שבו נמצא הלקוח.
למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב?

השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את מצבו.

השפעת העצבות על תהליך הקנייה

כאשר אדם נמצא במצב של עצבות, המשמעות היא שהוא חווה את המציאות כיותר רעה מאשר טובה, כלומר, הוא רואה יותר חסרונות מאשר יתרונות. זה משפיע ישירות על הדרך שבה הוא שופט מוצרים והצעות רכישה. אדם עצוב נמצא ב"מוד" של שליליות - הוא ממוקד בחסרונות, וכך גם כאשר מציעים לו מוצר כלשהו, הוא עלול לראות רק את החסרונות שבו. אפילו אם המוצר הוא טוב ויש לו יתרונות משמעותיים, האדם העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר "לא באמת יכול לעזור לי" או "לא באמת טוב לי".

יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו דווקא על המוצר ולהגיד שהוא "לא טוב", גם אם אין בכך היגיון אובייקטיבי. כלומר, במקרים רבים, דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך רצון לפרוק את הכעסים והעצבים שלו. זה מקשה על תהליך המכירה, משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים לשפר את מצבו.

השפעת השמחה על תהליך הקנייה

לעומת זאת, כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, החשיבה שלו נוטה להיות חיובית יותר. הוא רואה יותר יתרונות ופחות חסרונות במציאות, ולכן גם כאשר מציעים לו מוצר, הוא ייטה לראות יותר את היתרונות שבו ופחות את החסרונות. זה מגדיל את הסיכוי שהמכירה תצליח, מכיוון שהאדם נמצא במצב של חשיבה חיובית, מתמקד בטוב, נוטה לאמץ גישות חדשות ולפתוח את עצמו לחוויות חדשות. גם אם המוצר אינו מושלם, הוא עשוי בכל זאת לרכוש אותו כי הוא מתמקד במה שטוב ולא במה שחסר.

כיצד עצבות יכולה דווקא להוביל לרכישה?

עם זאת, לעיתים המצב עשוי להיות הפוך. ישנם מקרים שבהם דווקא לקוח עצוב יקנה יותר, כי הוא מחפש משהו להיאחז בו שייתן לו נחמה ויקל על סבלו. ניתן לראות זאת בדפוסי אכילה שונים של אנשים עצובים: ישנם אנשים שכאשר הם עצובים הם מאבדים את התיאבון, ואילו אחרים דווקא אוכלים יותר מתוך ניסיון למצוא נחמה באוכל. באופן דומה, יש אנשים שכאשר הם עצובים הם נמנעים מרכישות כי הם חווים כל דבר כשלילי, אך יש כאלה שמרוב עצבות מחפשים פתרונות מהירים ואחיזות כלשהן שיגרמו להם להרגיש טוב יותר, ולכן דווקא יקנו יותר.

אדם עצוב שמרגיש צורך לברוח מהעצבות עשוי לקנות מוצר רק מתוך תקווה שהוא ישפר את הרגשתו, גם אם אין בכך היגיון רציונלי. הוא עלול לומר לעצמו: "כן, המוצר הזה בטח יעזור לי, אני חייב משהו שיגרום לי להרגיש טוב יותר" - וכך לקנות את המוצר גם אם הוא לא באמת זקוק לו. זו יכולה להיות הזדמנות טובה עבור המוכר, אך גם סכנה עבור הקונה, משום שהוא עלול לבצע רכישה אימפולסיבית מתוך צורך רגשי ולא מתוך החלטה רציונלית.

כיצד שמחה יכולה דווקא להקשות על מכירה?

מנגד, דווקא כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, הוא עשוי להיות פחות נלהב לקנות. מדוע? משום שכשהוא מרגיש שלם עם עצמו, הוא לא בהכרח מרגיש צורך במוצר חדש. הוא עשוי להפעיל יותר שיקול דעת, להיות ביקורתי יותר ולהטיל ספק בהצעה. אדם שמח לא בהכרח מרגיש צורך "לתקן" משהו בחייו, ולכן ייתכן שיגיד: "רגע, האם אני באמת צריך את זה? האם זה באמת משתלם לי?" ויבחן את המוצר בצורה מחושבת יותר.

כשהאדם מרגיש טוב, הוא יכול להרשות לעצמו לבחון את המוצר בצורה ביקורתית בלי לחשוש שהחלטתו תשפיע לרעה על מצב רוחו. לעומת זאת, אדם שנמצא במצוקה נפשית גדולה עשוי לחשוש מהרע שיבוא אם יגלה שהמוצר אינו מתאים לו, ולכן יעדיף לשכנע את עצמו שהוא דווקא כן צריך אותו.

המסקנה: הכל תלוי בגישה של הלקוח

בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע.

אם הלקוח נמצא במצב של עצבות עמוקה, מרגיש חסר תקווה ולא רוצה לשנות דבר - יהיה קשה מאוד למכור לו, כי הוא לא מחפש פתרונות אלא מתבצר בעצב שלו. מצד שני, אם הוא עצוב אבל מחפש דרך להיאחז במשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר - יהיה קל יותר למכור לו מוצר, כי הוא רוצה למצוא פתרון שיקל על מצוקתו, גם אם מדובר בפתרון זמני או לא בהכרח רציונלי.

אם הלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא פתוח לרעיונות חדשים, ולכן קל יותר למכור לו כי הוא רואה את היתרונות שבמוצר. עם זאת, אם הוא מרגיש מסופק ושלם עם עצמו, הוא עשוי להיות ביקורתי יותר ולבחון את המוצר בצורה אנליטית, מה שעלול דווקא להקשות על המכירה.

איך להימנע מהחלטות רכישה רגשיות?

כדי להימנע מהחלטות רכישה המושפעות מעצב או משמחה בלבד, חשוב שהקונים יבדקו באופן אובייקטיבי האם המוצר באמת מתאים להם, במקום לקנות מתוך דחף רגשי. לעיתים אדם לא קונה מוצר שמתאים לו בגלל שהוא נמצא בדיכאון ואינו מאמין שמשהו יכול לעזור לו, ולעיתים אדם כן קונה מוצר שאינו מתאים לו בגלל שהוא נואש למשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר. כדי להימנע ממצבים כאלה, חשוב שכל רכישה תהיה מבוססת על שיקול דעת רציונלי ולא על רגש בלבד.

לסיכום

האפשרות למכור ללקוח תלויה במצבו הרגשי ובאופן שבו הוא מגיב להצעה. אדם עצוב עשוי לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם שמח עשוי להיות חיובי ופתוח לרכישה, אך אם הוא מסופק, הוא עלול להיות ביקורתי ולסרב. לכן, אין תשובה אחת מוחלטת - הכל תלוי באופי הלקוח ובנסיבות שבהן הוא נמצא.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יותר טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו.

עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב שהחיים יותר רעים מאשר טובים עבורו ברגע הנתון שהוא עצוב הוא בעצם רואה במציאות יותר חסרונות מאשר יתרונות ואז מה שקורה הבן אדם בעצם נמצא ב - mode, במצב שבו הוא רואה המון חסרונות ואז ברגע שאנחנו נמכור לו את המוצר אז מאוד יכול להיות שברגע שננסה למכור לו את המוצר אז הוא בעצם יראה את החסרונות שבמוצר ואפילו היתרונות שיש במוצר הוא יראה אותם כחסרונות ויגיד "זה לא יכול לעזור לי, זה לא באמת טוב לי". והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר שלנו.

זאת אומרת גם אם המוצר שלנו טוב הוא יגיד שהמוצר לא טוב בשביל לכעוס, בשביל להוציא את הכעס שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא את העצבים על המוצר וכו'. אבל לעומת זאת לקוח כשהוא שמח אז הראש שלו מכוונן לראות את הדברים הטובים שיש בחיים לראות יותר יתרונות מחסרונות, לראות את הטוב שיש בכל דבר וכו' כי הרי לכן הוא שמח ואז ממילא יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר כי גם אם המוצר לא כל כך טוב עדיין באופן יחסי אותו לקוח נמצא ב - mode במצב שבו הוא רואה יתרונות יותר מחסרונות או שהוא רואה את הטוב וחושב חיובי מה שזה לא יהיה ולכן יש יותר סיכוי שנמכור מוצר ושנסגור עסקה דווקא עם לקוח כשהוא שמח.

יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר בצורה מאוד פשוטה יש מצבים שבהם לקוח עצוב ודווקא בגלל שהוא עצוב הוא מחפש בכל כוחו משהו להיאחז בו, הוא מחפש משהו שיוציא אותו מהעצבות. לפעמים בן אדם נמצא, יש שני סוגים של אנשים יש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל ויש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם אוכלים עוד ועוד ואז הם עולים במשקל, מה ההבדל? ההבדל הוא שאנשים שעצובים שלא אוכלים זה אנשים שהם רואים את החיסרון שיש בכל דבר ואז כשהמוח שלהם אומר להם "לכו תאכלו" הם אומרים "עזוב זה יש בזה חיסרון לא רוצה לאכול מה יצא לי לאכול, לא בא לי לאכול אין לי חשק לאכול זה לא ייתן שום דבר לאכול" ואז הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל.

לעומת זאת יש אנשים עצובים שהעצבות מובילה אותם להפך שמרוב שרע להם הם מחפשים משהו להיאחז בו כדי לצאת מהעצבות שלהם ואז הם מנסים למצוא נחמה באוכל ואז הם אומרים "האוכל כן האוכל יעזור לי כן, האוכל יעשה לי טוב" ואז הם אוכלים ואוכלים כדי לצאת מהעצבות שלהם ולמרות שהאוכל לא יכול להוציא אותם מהעצבות אף על פי כן הם אוכלים בשביל לצאת מהעצבות. אותו דבר גם פה יש לקוח שמרוב שהוא עצוב או בגלל שהוא עצוב, או הדרך שלו להתמודד עם העצבות היא באמצעות זה שהוא מחפש משהו להיאחז בו משהו שיעשה לו טוב ולכן דווקא יש יותר סיכוי למכור לו את המוצר בגלל שיותר קל לשכנע אותו "אתה יודע המוצר הזה יעשה לך, " מה יעשה לי טוב? יאללה תביא אותו".

ואז הלקוח פחות בודק אם המוצר הזה באמת טוב או לא למה כי הוא כל כך רוצה להרגיש טוב עד כדי כך שגם אם נמכור לו משהו שהוא לא באמת צריך אותו או שהוא לא באמת טוב הוא רוצה לשכנע את עצמו שהוא קונה משהו טוב כי הוא מחפש משהו להיאחז בו כדי להיות מאושר ולכן הוא דווקא כן יקנה את המוצר. ולעומת זאת אם נגיד בן אדם שמח ונבוא למכור לו מוצר דווקא בגלל שהוא שמח והוא מרגיש יותר שלם עם עצמו לכן הוא דווקא יכול להיות שהוא יעביר יותר ביקורת על המוצר ויגיד "רגע אבל המוצר הזה לא מספיק טוב לי המוצר הזה לא מספיק איכותי, המוצר הזה לא מספיק אני צריך אותו או כדאי לי לקנות אותו", ולמה זה? בגלל שכשבן אדם מעביר ביקורת על מוצר הוא בעצם מרגיש רע. אני אסביר את הסיפור, בן אדם בא לקנות מוצר מה הוא רוצה להרגיש טוב הוא רוצה להרגיש טוב באמצעות המוצר, עכשיו אומרים לו "אתה יודע המוצר הזה מתאים לך", מה המהות של "המוצר הזה מתאים לך"? "המוצר הזה מתאים לך" זה בעצם להגיד יש במציאות משהו שיכול לעשות לך טוב.

מרגע שהלקוח אומר לעצמו "לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה" בעצם באותו רגע הלקוח מרגיש רע, למה הוא מרגיש רע גם רע? אפשר להגיד שהוא מרגיש גם טוב כי הוא בעצם אומר "אני יכול להסתדר בלי המוצר הזה, אני לא חייב לקנות את המוצר הזה" אבל כרגע אני לא מתמקד בהיבט הזה, אני כרגע מתמקד בהיבט של ברגע שהלקוח אומר "המוצר הזה לא טוב לי המוצר הזה לא מתאים לי" בעצם הוא מרגיש רע" הלקוח בתת מודע שלו, למה? כי הוא בעצם אומר "יש במציאות הזאת משהו שהוא לא טוב לי משהו שלא ממלא לי את החסרונות שלי". ומה שקורה זה שבן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו, זה תהליכים שקורים בתת מודע של הלקוח בן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו להעביר ביקורת על המוצר בלי להרגיש רע, "כן המוצר הזה לא טוב לי לא מתאים לי, לא רוצה את המוצר" והרע שהוא מרגיש מכך שהוא אומר שהמוצר הזה לא מתאים לו לא משפיע עליו כי הוא מרגיש טוב.

לעומת זאת בן אדם שהוא מרגיש רע ואומרים לו "אתה יודע יש פה משהו שיכול לעזור לך, יש פה מוצר שיכול לעשות לך טוב" ואז ברמת האנרגיה בתחושה של הלקוח אין לא כוח להגיד "לא זה לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי" הוא פשוט מנסה בלית ברירה להגיד "כן המוצר הזה מתאים לי" למרות שהמוצר הזה לא בהכרח מתאים לו, אוקי למה? כי אין לו יכולת רגשית לשאת להגיד "מה גם זה לא מתאים לי אז מה המצב עוד יותר גרוע מאשר קודם, לא רק שרע לי אלא עכשיו גם המוצר הזה לא מתאים עכשיו עוד יותר רע לי?" לא בן אדם לא רוצה את המחשבה הזאת ולכן הוא יש יותר סיכוי שהוא יגיד "כן המוצר הזה מתאים לי". ולכן בשורה התחתונה למי יותר קל למכור מוצר ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח? אז זה תלוי בלקוח מה הוא רוצה באותו רגע, אם הוא עצוב והוא במצב שהוא מאשים את כולם והוא לא רוצה שום דבר, והוא רוצה להתחפר בסבל שלו ובעצב שלו ולספר כמה רע לו אי אפשר למכור לו כי הוא עכשיו רוצה להזדהות יותר עם הרע שבתוכו.

לעומת זאת בן אדם שמח הוא עכשיו בקטע טוב הוא רוצה לפרגן לעצמו, הוא החליט לשקר את עצמו או לא לשקר את עצמו ולראות רק את הטוב "בוא נמכור לו מוצר הוא יקנה הכל יפה אתה שמח תעשה טוב לעצמך". לעומת זאת יש גם את המצב ההפוך שדווקא הבן אדם העצוב מרוב שהוא רוצה להיאחז במשהו הוא עלול לקנות גם מוצר שלא מתאים לו, למה? כי הוא רוצה להיאחז במשהו שייתן לו תקווה, לעומת זאת הבן אדם השמח אי אפשר לעבוד עליו. ולעומת כל אלה יש בן אדם שהוא נצמד לאמת וכשהוא נצמד לאמת אז אי אפשר לקמבן אותו כי אתם כקונים מה שצריך לעשות הקונה כקונה צריך לבדוק "האם באמת המוצר הזה טוב לי כן או לא?" זה הכל ולשים לב, אם רוצים ניתן לשים לב שהעסקה היא לא החלטה רגשית אלא החלטה שכלית החלטה הגיונית.

למה? כי הרבה פעמים בן אדם קונה את המוצר או לא קונה את המוצר לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו לפעמים בן אדם חושב שהמוצר לא מתאים לו למרות שהמוצר כן מתאים לו והסיבה שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו זה לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו אלא זה בגלל שהוא פשוט בדיכאון הוא אומר "עזוב זה לא מתאים לי", "אבל זה מתאים לך זה יציל את חייך" אבל הוא בדיכאון בדעה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. לעומת זאת יש מצבים שבן אדם חושב שהמוצר כן מתאים לו למרות שהמוצר לא מתאים לו והוא חושב שהמוצר כן מתאים לו מרוב ייאוש ומרוב דיכאון הוא אומר "עזוב המוצר הזה מתאים לי" כי הוא לא רוצה לראות את האמת שגם המוצר הזה לא מתאים לו. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
בולמיה ניסיון תחושה של תסכול להימנע נפש תחושה סיפור אושר להפעיל אנרגיות אדם שמח אוכל אכילה אכילה אובססיבית אכילה כפייתית אכילה רגשית אנורקסיה בולימיה בולמיה דיאטה דיכאון דיכאונות הלקוח הלקוח שלך הפרעות אכילה הפרעת אכילה הרגשה הרזיה השמנה השמנה הרזיה השמנת יתר התמכרות לאוכל התמכרות לאכילה יאוש ייאוש ירידה במשקל לגרום ללקוח עצוב לגרום ללקוח שמח לגרום ללקוחות למי יותר קל למכור למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות לרדת במשקל לרזות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח עצוב לשכנע לקוח שמח לשכנע לקוחות מצב הרוח של הלקוח מצב רוח סוגים סוגים של לקוחות עודף משקל עצב עצבות עצבות של לקוח עצוב רגש רגשות שכנוע שמח שמחה שמחה של לקוח תחושה תחושות
יאוש, ויתור, אכזבה, תקווה, אין שום יאוש בעולם כלל, מה זה יאוש? למה יש יאוש? ממה נובע יאושר, למה לא להתייאש? למה אסור להתייאש? איך לא להתייאש? אין דבר העומד בפני הרצון
יאוש, ויתור, אכזבה, תקווה, אין שום יאוש בעולם כלל, מה זה יאוש? למה יש יאוש? ממה נובע יאושר, למה לא להתייאש? למה אסור להתייאש? איך לא להתייאש? אין דבר העומד בפני הרצון
יאוש, ויתור, אכזבה, תקווה, אין שום יאוש בעולם כלל, מה זה יאוש? למה יש יאוש? ממה נובע יאושר , למה לא להתייאש? למה אסור להתייאש? איך לא להתייאש? אין דבר העומד בפני הרצון מה המשמעות האמיתית של המשפט אין שום ייאוש בעולם כלל? אליעד כהן מסביר את המשפט אין שום ייאוש בעולם כלל, ומבהיר כי המשמעות העמוקה שלו היא שאדם לעולם לא אמור להרגיש מיואש משום דבר, כי אם הוא באמת רוצה משהו ... ומוחלטת, הוא בהכרח ישיג אותו. לפי אליעד, רבי נחמן התכוון להדגיש שייאוש איננו מצב אובייקטיבי הכרחי אלא נובע מחוסר שלמות הרצון או מאמונה מוגבלת ביכולת להשיג את הרצוי. לדוגמה, אדם שרוצה ... כלכלית, זוגיות, או כל דבר אחר, ונתקל בקושי להשיג אותו, עלול להרגיש ייאוש. הייאוש נובע מהאמונה שהרצון שלו בלתי אפשרי להשגה, אבל אליעד מסביר כי אם אותו אדם היה רוצה את הדבר באמת ובשלמות, הוא היה ... ולכן האדם מתייאש. למה באמת אנשים מתייאשים למרות שרבי נחמן אמר אין ייאוש? אליעד מפרט שאנשים מתייאשים כאשר הם חושבים שיש להם רצון מאוד מוגדר שהם חייבים לממש, אך מאמינים שזה בלתי אפשרי. ... מסוימת, ובמקביל מאמין שהוא לא יכול להשיג אותו, הוא נכנס למצב של ייאוש. אליעד מסביר שייאוש מתרחש רק כאשר יש רצון ספציפי שאינו ממומש. אם לאדם אין רצון כזה או שהרצון שלו כבר ממומש, הוא לעולם לא ירגיש ייאוש. איך ניתן להתמודד עם ייאוש לפי רבי נחמן ואליעד כהן? אליעד מציע תהליך מחשבתי עמוק שמטרתו לעזור לאדם להבין שאין הצדקה אמיתית לייאוש. הוא מסביר כי אדם שמרגיש מיואש בגלל רצון שלא מתממש, יכול לשאול את עצמו שאלות כמו למה אני רוצה את הדבר הזה? וכך ... ביטחון או הערכה. את הדברים האלה הוא יכול להשיג בדרכים שונות, וכך הייאוש נעלם, כי אין סיבה ממשית להתייאש כאשר מה שאתה באמת רוצה אפשרי להשגה. מה עושים כשמגלים שהרצון האמיתי הוא דבר ... במצב כזה האדם מגלה שרצונו הוא למעשה דבר והיפוכו, מה שעלול לגרום לייאוש , כי נראה שאין דרך להשיג זאת. אך גם במקרה כזה, אליעד אומר שאין סיבה אמיתית לייאוש, כיוון שאם האדם באמת ירצה את הדבר ברצון מוחלט ושלם, הוא יוכל להשיג גם את מה שנראה בלתי אפשרי. הוא מדגיש כי מה ... גם הרצון לדבר והיפוכו הוא אפשרי להשגה, אם הרצון הוא שלם ואמיתי. האם ייאוש מתרחש כשלא יודעים מה רוצים באמת? אליעד מסביר שייאוש יכול להתרחש גם כאשר האדם אינו יודע מה הוא רוצה באמת. במצב שבו אדם שואל את עצמו מה אני באמת רוצה? ואינו מצליח לענות על כך בבירור, הוא יכול להרגיש תסכול וייאוש. התסכול מגיע מכך שהאדם מחפש משהו אך אינו בטוח מה הוא בדיוק מחפש. אליעד ממליץ שבמצבים כאלו יש לעצור ולחקור את ... יותר כדי להבין מה באמת חשוב ומה באמת רוצים, וכך להימנע מתחושת הייאוש. לסיכום, מהי ההבנה המרכזית של המשפט אין שום ייאוש בעולם כלל? ההבנה המרכזית של המשפט היא שהייאוש אינו אמיתי אלא תוצאה של תפיסה מוגבלת של הרצון והיכולת. אליעד כהן מציע כי כל תחושת ייאוש היא אשליה שנובעת מכך שהאדם לא באמת יודע מה הוא רוצה, או שאינו רוצה את הדבר בצורה שלמה ומוחלטת. כאשר אדם מגיע ... ושאם הוא חוקר את רצונותיו לעומק הוא ימצא פתרונות אפשריים, תחושת הייאוש מתפוגגת לחלוטין. איך להתמודד עם אכזבות? מה זה ייאוש ואיך להתגבר עליו? רבי נחמן והחיים האישיים מהי המשמעות האמיתית של הרצון? איך לא להתייאש כאשר יש לך רצון לא מושג? מה המשמעות של המשפט אין שום ייאוש בעולם כלל? המשמעות של המשפט אין שום ייאוש בעולם כלל היא שאין סיבה להתייאש באמת משום דבר. רבי נחמן אמר את המשפט הזה כדי להדגיש כי כל דבר שאדם באמת רוצה, אם ...
להתייאש, לקוות לטוב, יאוש או תקווה, אין שום יאוש בעולם כלל, אין שום תקווה בעולם כלל, הייאוש הגדול ביותר, השלמות היא חיסרון, החיסרון הוא שלמות
להתייאש, לקוות לטוב, יאוש או תקווה, אין שום יאוש בעולם כלל, אין שום תקווה בעולם כלל, הייאוש הגדול ביותר, השלמות היא חיסרון, החיסרון הוא שלמות
... לקוות לטוב, יאוש או תקווה, אין שום יאוש בעולם כלל, אין שום תקווה בעולם כלל, הייאוש הגדול ביותר, השלמות היא חיסרון, החיסרון הוא שלמות למה המשפט אין שום יאוש בעולם כלל הוא זהה לאין שום תקווה בעולם כלל? אליעד כהן מתחיל בהסבר על המשפט המפורסם של רבי נחמן מברסלב: אין שום יאוש בעולם כלל. הוא מדגיש שהמשפט המקורי ... מבט הפוכה לחלוטין וטוען שניתן להפוך את המשפט הזה בדיוק להפך, כלומר, לאין שום תקווה בעולם כלל, יש רק יאוש. הוא מסביר ששני המשפטים האלה נראים ... בדיוק, רק מזוויות שונות. הוא מסביר, כי כאשר האדם נמצא במצב הקשה ביותר מבחינתו, כלומר, הוא חושב שהגיע לייאוש מוחלט, הוא מרגיש שאין לו עוד למה ... כלשהו. מכאן נובע שכל דבר במציאות, גם השלמות וגם החיסרון, מכילים זה את זה. אליעד מדגיש שלכן לומר אין שום יאוש בעולם ואין שום תקווה בעולם אלו למעשה ... למה אם תתייאש לגמרי לא יהיה לך רע בכלל? אליעד מסביר כי מקור הסבל של האדם הוא הפער בין התקווה לבין הייאוש. האדם מקווה להשיג משהו אבל באותו הזמן הוא גם מפחד שהוא לא יצליח להשיג אותו. הפער הזה בין התקווה והייאוש הוא מה שמייצר את תחושת הסבל. הוא אומר ... לאדם שהתייאש לגמרי ויציע לו את כל העזרה בעולם, האדם הזה יגיד עזוב, כבר לא צריך. אליעד מדגיש כי זהו הייאוש המוחלט ביותר, שהאדם אפילו לא מעוניין ... שאפילו האנשים הכי מיואשים שראינו עדיין היו מוצאים משהו לבקש אם אלוהים היה נגלה לפניהם, אך הוא מדבר על ייאוש עמוק יותר - כזה שאפילו הצעה מאלוהים כבר לא משנה כלום. כיצד הייאוש המוחלט יכול להביא לשחרור מסבל? אליעד ... אז למעשה הוא משתחרר לחלוטין מהסבל. הוא לא סובל כי אין לו כבר תקווה כלשהי לאבד או לפחד לאבד. כלומר, הייאוש המוחלט משחרר את האדם מהמאבק בין התקווה לייאוש, וזהו מצב של שחרור מוחלט מסבל. לדבריו, ... משהו טוב או רע. הוא פשוט מקבל את המציאות כפי שהיא בלי שום ציפייה לשינוי. מה החידוש בדבריו של אליעד על ייאוש ותקווה? אליעד כהן מחדד כי החידוש האמיתי בדברים שלו הוא בהכרה שבייאוש מוחלט יש למעשה סוג של שלמות. כלומר, ... שגם במצב של תקווה מוחלטת יש חיסרון, כי תמיד תופיע המחשבה אולי זה לא יקרה. לכן, המסר הוא ששני המצבים - יאוש מוחלט ותקווה מוחלטת - מכילים אחד את ... בדיוק, כי בשניהם אין באמת מה להשיג, וההבנה העמוקה הזאת יכולה לשחרר את האדם מהסבל היומיומי שלו. האם יש יאוש בעולם? האם יש תקווה בעולם? למה השלמות היא בעצם חיסרון? מהו יאוש מוחלט? איך להשתחרר מהסבל? למה אין שום ...
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש?
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש?
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש? איך להתמודד עם ייאוש מוחלט מהחיים? אליעד כהן מסביר כיצד אדם יכול להתמודד עם ייאוש, ומהן האפשרויות העומדות בפניו כשמצב של ייאוש עמוק משתלט עליו. הוא מדגיש כי לפני הכל, חשוב להירגע, מכיוון שמתח ולחץ לא יועילו במקרה של ייאוש. האם אדם חייב לצאת מהייאוש? כאשר האדם מגיע למצב של ייאוש, אליעד כהן ממליץ לו לשאול את עצמו שאלה אחת מרכזית ויסודית: האם אני באמת רוצה לצאת מהייאוש או לא?. על פי אליעד, קיימות שתי דרכים אמיתיות להתמודד עם ייאוש: לצאת מהייאוש בצורה טוטאלית. להתייאש באופן מוחלט ולוותר לגמרי על הרצון להרגיש טוב. מהו ייאוש מוחלט ולמה הוא מביא לאושר? אליעד מסביר בפירוט מה משמעותו של ייאוש מוחלט. לדבריו, אדם מיואש באופן טוטאלי הוא אדם שהגיע למסקנה שהכל רע באותה ... אליעד מדגיש שאדם שלא מתייאש עד הסוף, הוא עדיין חושב שאולי יום אחד יהיה טוב יותר, ולכן ממשיך לסבול. אבל ברגע שהוא מגיע לייאוש אמיתי ומוחלט, ולא מצפה יותר לשום דבר טוב, הסבל שלו נגמר כי הרצון עצמו מתבטל לחלוטין. זאת הסיבה לכך שייאוש מוחלט הוא בעצם דרך להיות מאושר. איך לצאת מהייאוש אם באמת רוצים? אליעד מדגיש שכדי לצאת מהייאוש צריך לנקוט עמדה ברורה ואמיתית עם עצמך. אם אדם החליט שהוא לא רוצה להישאר בייאוש, הוא חייב לפעול בכל מחיר ובכל דרך אפשרית על מנת לצאת ממנו. לא קיימת האפשרות להגיד אני רוצה להיות מאושר, אבל זה קשה מדי. אליעד נותן דוגמה ואומר שאם אדם חושב שייתכן ויש דרך לצאת מהייאוש, אפילו אם זה כרוך בטיפוס על סולם לשמיים, עליו להתחיל לטפס או אפילו לבנות את הסולם בעצמו. כל עוד אדם לא מוכן לשלם כל מחיר על מנת לצאת מהייאוש, זה סימן שהוא לא באמת רוצה לצאת ממנו. איך להפסיק לזגזג בין ייאוש לרצון? אליעד מזהיר מפני מצב של זיגזוג. הוא מסביר שאסור לשקר לעצמך, לומר אני רוצה לצאת מהייאוש ומצד שני לא לעשות הכל כדי שזה יקרה. כמו כן, אסור לומר התייאשתי ומצד שני להמשיך לרצות להרגיש טוב. אדם צריך לבחור בבירור: או ייאוש מוחלט עד הסוף, או להילחם בכל הכוח לצאת ממנו. אסור להתפשר על מצב ביניים, כי אז האדם לא יהיה מאושר. למה חשוב לחפש את האמת ברצון העצמי? אליעד מבהיר שהדרך העיקרית לצאת מהייאוש היא באמצעות חיפוש האמת לגבי הרצונות של האדם. על האדם לשאול שאלות יסודיות ... שלי? ברגע שאדם שואל את השאלות האלה באופן כנה ואמיתי, הוא מגלה מה הרצון האמיתי שלו, ויכול להחליט אם הוא רוצה לצאת מהייאוש או להתייאש לגמרי. לפי אליעד, מי שישאל ויחקור באמת ובכנות מוחלטת, ימצא את התשובה, ובכך ייצא מהייאוש ויחווה אושר אמיתי. מה הכי חשוב לעשות מול הי
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש?
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש?
ייאוש - יאוש מהחיים, יאוש פנימי, ייאוש ודיכאון, ייאוש ועצבות, לצאת מהייאוש - מה לעשות עם ייאוש? מה לעשות כשחווים ייאוש מהחיים? כאשר אדם חווה ייאוש, אליעד כהן מסביר שיש שתי דרכים מרכזיות להתמודד עם התחושה הזאת, אבל מה שחשוב באמת זה לבחור כיוון אחד וללכת איתו עד ... ללכת באמצע, וכך ממשיכים לסבול ולא מצליחים להיות מאושרים באמת. איך אפשר להיות מאושר דרך ייאוש מוחלט? הדרך הראשונה שאליעד מציג, מפתיעה אולי, היא להתייאש עד הסוף. אבל מה זה אומר בעצם? זה אומר שאדם מגיע להכרה ... מכה או עושה לך משהו נחמד, שניהם יהיו בעיניך רעים באותה המידה. אליעד מסביר שכאשר האדם מגיע לייאוש טוטאלי כזה, הוא מפסיק לרצות להרגיש טוב, כי הוא מבין שאין יותר טוב. וכאשר אין יותר רצון להרגיש טוב, הרצון מתבטל - ... הזאת חייבת להיות מוחלטת: האדם לא יכול לשקר לעצמו או להמשיך לקוות בסתר ליבו לטוב. רק כשהייאוש מלא ומוחלט לחלוטין, האדם יגיע לשלווה אמיתית ולאושר אמיתי. איך לצאת מהייאוש ולהיות מאושר? הדרך השנייה שאליעד מציג היא הפוכה לחלוטין. אדם שבוחר לצאת מהייאוש שלו, חייב גם הוא לעשות זאת עד הסוף. הוא חייב להתחייב למאבק חסר פשרות, עד טיפת דמו האחרונה. אסור לו לוותר בשום שלב, בשום מחיר. כל זמן שקיים אפילו סיכוי קטנטן לצאת מהייאוש והוא לא מנסה אותו - זה סימן שהוא לא באמת רוצה לצאת מהייאוש שלו. אם האדם באמת סובל, באמת רע לו, הוא יהיה מוכן לשלם כל מחיר אפשרי כדי להיות מאושר. אליעד מציג דוגמה של אנשים ... רוצה להיות מאושר, כי יש לו דברים אחרים שחשובים לו יותר. למה חשוב להפסיק לשקר לעצמך בעניין הייאוש? הנקודה המרכזית שאליעד חוזר עליה שוב ושוב היא החשיבות של כנות ואמיתות פנימית. אסור לשקר לעצמך. אסור להגיד אני רוצה לצאת מהייאוש, אבל אין לי כוח להתאמץ. אליעד טוען שאין דבר כזה אבל במאבק ליציאה מייאוש. או שאתה רוצה לצאת מהייאוש בכל מחיר, או שאתה לא רוצה לצאת ממנו כלל - ואז פשוט תתייאש לגמרי. אם האדם רוצה להיות מאושר, הוא לא יפסיק להתאמץ עד ... עם עצמו, הוא יצליח לבחור דרך וללכת איתה עד הסוף. מה המשמעות של ללכת עד הסוף בהתמודדות עם ייאוש? אליעד מסביר את הביטוי ללכת עד הסוף בצורה מפורשת. או שאדם מחליט להתייאש לגמרי ולא מצפה לשום טוב, ובכך נפטר מכל הסבל שנובע מהרצון להרגיש טוב, או שהוא מחליט בכל מחיר להילחם בייאוש, בלי שום פשרות. בשני המקרים הוא יהיה מאושר. הדבר היחיד שאסור לו לעשות זה להישאר באמצע, לשקר לעצמו, להגיד אני מיואש ... לחלוטין עם עצמך ולהחליט בצורה ברורה ומוחלטת. לסיכום, מה אליעד כהן ממליץ לעשות עם תחושת הייאוש? אליעד כהן מדגיש שחיפוש האמת הפנימית הוא הדרך המרכזית לצאת מהייאוש. בין אם זה ייאוש מוחלט ובין אם זה מאבק מוחלט בייאוש, החשוב ביותר הוא להיות אמיתי עם עצמך, להבין מה אתה באמת רוצה בחיים, ולבחור דרך אחת בלבד שבה תלך עד הסוף. כך ניתן להגיע לאושר אמיתי. איך להתמודד עם ייאוש? מה לעשות כשמרגישים מיואשים? ייאוש מוחלט - איך מגיעים אליו? לצאת מהייאוש - איך עושים זאת? איך להיות מאושר באמת? למה אני לא מצליח להיות מאושר? מה המשמעות של להיות אמיתי עם עצמי? אדם שחווה ייאוש מנסה ולא יוצא וחווה ייאוש. מה אדם צריך לעשות כשהוא מגיע לי
ייאוש - מה יוצר יאוש? מה *טוב* ביאוש? איך להתייאש ולהשתמש בייאוש בצורה טובה?
ייאוש - מה יוצר יאוש? מה טוב ביאוש? איך להתייאש ולהשתמש בייאוש בצורה טובה? יאוש = האדם מפסיק לרצות דבר מסוים = מתייאש מהדבר. ממה בעצם נובע ייאוש? כאשר האדם מנסה למלא רצון כלשהו שיש לו ואינו מצליח בכך, בסופו של דבר הוא מתייאש מלרצות את הדבר שאותו הוא ניסה להשיג. מה טוב בייאוש? הייאוש גורם לאדם להגיע אל השורש של הרצון שלו. השורש של הרצון = הרצון הראשון שממנו נובעים כל הרצונות של האדם. כאשר האדם מגיע אל הרצון הזה, הייאוש נעלם מעצמו. מאחר שכאשר האדם מגיע אל הרצון ... הדבר היחיד שאין לאדם, זה את ההזדהות עם הרצון הראשון שלו. כאשר האדם מגיע אל הרצון הראשון של עצמו = הייאוש נעלם = שמחה = שלמות = אושר = הכל טוב באמת. האדם מתייאש רק ממה שאינו באמת רוצה. הייאוש מגלה לאדם שהוא לא באמת רצה את הדבר שממנו הוא התייאש. הייאוש גורם לאדם להתבונן פנימה על מה שהוא באמת רוצה. ... כל זמן שאין לאדם שלמות, הוא תמיד ירגיש חסר עצבות דיכאון חוסר מצב רוח וכולי. הדרך היחידה לצאת מהייאוש לגמרי, היא על ידי שהאדם מעמיק פנימה אל תוך ...
פרקינסון, חוסר אונים מוחלט, עצבות, יאוש, דיכאון, מצוקה רגשית, מועקה רגשית, התמודדות עם כאב נפשי, התמודדות עם מחלה חשוכת מרפא, טיפול בחרדה, לחיות עם פרקינסון, כמו עלה ברוח
פרקינסון, חוסר אונים מוחלט, עצבות, יאוש, דיכאון, מצוקה רגשית, מועקה רגשית, התמודדות עם כאב נפשי, התמודדות עם מחלה חשוכת מרפא, טיפול בחרדה, לחיות עם פרקינסון, כמו עלה ברוח
... חוסר אונים מוחלט, עצבות, יאוש, דיכאון, מצוקה רגשית, מועקה רגשית, התמודדות עם כאב נפשי, התמודדות עם מחלה חשוכת מרפא, טיפול בחרדה, לחיות עם פרקינסון, כמו עלה ברוח איך ניתן להתמודד עם כאב נפשי ותחושות של חוסר אונים? ההרצאה נוגעת בתופעות רגשיות קשות כמו חוסר אונים מוחלט, דיכאון, עצבות, ותחושות של יאוש , שמופיעות בעקבות מחלה קשה כמו פרקינסון, אך גם בתגובה לכאב נפשי כללי. אליעד כהן מציע כיצד להתמודד עם תחושות אלו, ומדבר על החשיבות בהבנת מקור הכאב הרגשי והמצוקה הנפשית. ... עמוק. אליעד מתאר את ההתמודדות עם תחושות אלה ככאב שמציף את האדם, אך הדרך להתמודד איתו היא דרך שינוי תפיסה פנימית. הוא מציין שתחושת חוסר האונים יכולה להיות מלווה בייאוש, אך היא לא צריכה להשתלט על חיינו. עלינו לזכור שלמרות המצב, יש לנו תמיד בחירה פנימית - הבחירה איך להתמודד עם המצב שנכפה עלינו. בסופו של דבר, אליעד מסביר שזו לא רק המחלה ...
עצלנות רוחנית, אמונה במורה רוחני, תסכול רוחני, חיפוש רוחני, יאוש רוחני, דרך רוחנית, הארה רוחנית, הדרך של אליעד כהן, תשובות רוחניות, שאלות רוחניות, שאלה רוחנית, תשובה רוחנית
עצלנות רוחנית, אמונה במורה רוחני, תסכול רוחני, חיפוש רוחני, יאוש רוחני, דרך רוחנית, הארה רוחנית, הדרך של אליעד כהן, תשובות רוחניות, שאלות רוחניות, שאלה רוחנית, תשובה רוחנית
... רוחנית, אמונה במורה רוחני, תסכול רוחני, חיפוש רוחני, יאוש רוחני, דרך רוחנית, הארה רוחנית, הדרך של אליעד ... וקשיים שמתרחשים בתהליך החיפוש הרוחני. הוא התאר את הדרך בה אנשים נוטים לחפש תשובות או פתרונות חיצוניים שיעזרו להם להתמודד עם תחושות של חוסר סיפוק, חוסר משמעות או ייאוש רוחני. אליעד ציין שבדרך כלל, כאשר אנשים חווים ... הנדרש על מנת להגיע למקום של פתרון אמיתי. כיצד התסכול הרוחני מתקיים? אליעד הסביר שבזמן שחפץ רוחני נגרם מהרגשה של חיסרון פנימי, חיפוש אחרי תשובות יכול להוביל לייאוש רוחני, במיוחד כאשר אדם לא מקבל את התשובות ... החשיבות של חיפוש פנימי אמיתי, שבו אדם לומד להתמודד עם האתגרים הרוחניים ולתת להם מענה מעמקי, במקום לחפש חיצוניות שתענה על כל שאלותיו. מה הדרך הראויה להתמודד עם ייאוש רוחני? אחת ההמלצות המרכזיות של אליעד הייתה ... איך למצוא את מה שיש מעבר לחשיבה שכוללת רק פתרונות חיצוניים. הוא לא הציע תשובות מוכנות, אלא עקרונות ותהליכים שמובילים להבנה עצמית, וזו הדרך האמיתית להתמודדות עם ייאוש רוחני. במקום לצפות לתשובות חיצוניות שיעשו את ... מהו המסר המרכזי בהרצאה? המסר המרכזי אליעד העביר בהרצאה הוא שלא משנה כמה האדם יתאמץ לחפש פתרונות חיצוניים, תמיד ירגיש שהחסרים לו משהו. הדרך האמיתית להתמודד עם הייאוש הרוחני או התסכול הרוחני היא על ידי חיפוש ... אלא להתמקד בהבנה של תהליך פנימי שיאפשר לכל אחד להבין את הדרך הרוחנית האישית שלו ולהגיע להארה רוחנית אמיתית. האם יש פתרון פשוט לתסכול רוחני? איך להתמודד עם ייאוש רוחני? מהי הדרך הרוחנית של אליעד כהן? מהו ...
רגשות מהם, איך נוצרים רגשות? איך ליצור רגשות? איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? תת מודע, רגשות חיוביים, רגשות שליליים, סוגי רגשות, לשנות רגש, שינוי רגש, דיכאון, חרדה, כעס, עצבות, יאוש
רגשות מהם, איך נוצרים רגשות? איך ליצור רגשות? איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? תת מודע, רגשות חיוביים, רגשות שליליים, סוגי רגשות, לשנות רגש, שינוי רגש, דיכאון, חרדה, כעס, עצבות, יאוש
... מהם, איך נוצרים רגשות? איך ליצור רגשות? איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? תת מודע, רגשות חיוביים, רגשות שליליים, סוגי רגשות, לשנות רגש, שינוי רגש, דיכאון, חרדה, כעס, עצבות, יאוש מהם רגשות ואיך הם נוצרים? רגשות הם תופעות נפשיות הנוצרות באופן ישיר כתוצאה ממחשבות. אליעד כהן מסביר זאת בדוגמה מפורטת מאוד: נניח שאדם הולך ...
מחשבות שליליות, מחשבות רעות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מחשבות מציקות, מחשבות חיוביות, דיכאון, יאוש, חרדה חברתית, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, עצבות, שמחה
מחשבות שליליות, מחשבות רעות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מחשבות מציקות, מחשבות חיוביות, דיכאון, יאוש, חרדה חברתית, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, עצבות, שמחה
... שליליות, מחשבות רעות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מחשבות מציקות, מחשבות חיוביות, דיכאון, יאוש, חרדה חברתית, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, עצבות, שמחה איך להתמודד עם מחשבות שליליות ומחשבות טורדניות? אנשים רבים סובלים ממחשבות שליליות שונות, כמו מחשבות שליליות, מחשבות רעות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, דיכאון, ייאוש, חרדה חברתית, חוסר אהבה עצמית וחוסר ביטחון עצמי. בהרצאה מפורטת זו, אליעד כהן מסביר איך להתמודד עם מחשבות אלו בעזרת ניתוח והטלת ספק ... הוא משווה זאת לאדם ששקוע במחשבות שליליות, שלמרות שיש לו הרבה דרכים לצאת מהבעיה, הוא לא רואה אותן כי הוא תקוע בחשכה של השקרים שלו. כשאדם מרגיש דיכאון, ייאוש או חרדה, הוא מתקבע על נקודת מבט אחת ושוכח שיש אינספור אפשרויות ופתחים להרגיש אחרת. הדרך לצאת היא לשאול שאלות ולהטיל ספק בכל מחשבה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יאוש, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: יאוש, דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן לכלכלת המשפחה בנושא יאוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 02:33:30 - wesi1