אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הרזיה ✔למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב?

אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ואת עצמו באותו רגע נתון.

כיצד משפיעה עצבות של הלקוח על תהליך המכירה?

כאשר לקוח נמצא במצב של עצבות, משמעות הדבר היא שהוא חווה את המציאות כשלילית ורואה יותר חסרונות מיתרונות. במצב זה, קל לו מאוד לראות את החסרונות גם במוצר שמוצע לו. אפילו אם למוצר יש יתרונות רבים, האדם העצוב ייטה לחשוב שהיתרונות האלו לא באמת רלוונטיים עבורו או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא.

באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות?

עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר בקלות, כי הוא מחפש דרך להקל על הכאב הרגשי שלו. לדוגמה, הוא מביא את המקרה של אכילה רגשית: יש אנשים שבעצב הם מפסיקים לאכול ומאבדים את התיאבון כי הם לא מוצאים שום נחמה באוכל, ולעומת זאת, יש אנשים שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי.

כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה?

מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים במוצר וממעט לשים לב לחסרונות. כאשר אדם נמצא בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו.

אך גם כאן קיימת אפשרות הפוכה. לפעמים דווקא בגלל שהלקוח מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הוא פחות זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את המוצר, מכיוון שהוא מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר.

למה לקוח שמח עשוי להיות ביקורתי יותר?

אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של חוויה רגשית שלילית - כי הלקוח בעצם אומר לעצמו שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם תחושת אכזבה נוספת.

איך להימנע מרכישות מתוך דחף רגשי?

אליעד מדגיש כי על הקונה להיות מודע למצבו הרגשי ולהבין מתי החלטות הרכישה שלו מושפעות מרגש בלבד. לדבריו, אנשים רבים נמנעים מלקנות מוצר שמתאים להם באמת, רק בגלל שהם בדיכאון ומרגישים ששום דבר לא יכול לעזור להם. מצד שני, אנשים אחרים עשויים לרכוש מוצר שלא באמת מתאים להם מתוך ייאוש, כשהם מנסים להיאחז בתקווה כלשהי.

לכן, אליעד ממליץ לאנשים תמיד לבדוק את ההחלטות שלהם בצורה שכלית ורציונלית, כדי להימנע מטעויות שעלולות לנבוע מרגש חולף. הוא ממליץ לשאול באופן מפורש: "האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו?"

לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב?

אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות חסרונות ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא שלם עם עצמו ולא מרגיש צורך במוצר, הוא עלול דווקא לבחון את ההצעה באופן ביקורתי ולסרב.

הפתרון הטוב ביותר הוא לקבל החלטות מתוך שיקול דעת רציונלי, לא להתבסס רק על המצב הרגשי שבו נמצא הלקוח.
למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב?

השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את מצבו.

השפעת העצבות על תהליך הקנייה

כאשר אדם נמצא במצב של עצבות, המשמעות היא שהוא חווה את המציאות כיותר רעה מאשר טובה, כלומר, הוא רואה יותר חסרונות מאשר יתרונות. זה משפיע ישירות על הדרך שבה הוא שופט מוצרים והצעות רכישה. אדם עצוב נמצא ב"מוד" של שליליות - הוא ממוקד בחסרונות, וכך גם כאשר מציעים לו מוצר כלשהו, הוא עלול לראות רק את החסרונות שבו. אפילו אם המוצר הוא טוב ויש לו יתרונות משמעותיים, האדם העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר "לא באמת יכול לעזור לי" או "לא באמת טוב לי".

יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו דווקא על המוצר ולהגיד שהוא "לא טוב", גם אם אין בכך היגיון אובייקטיבי. כלומר, במקרים רבים, דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך רצון לפרוק את הכעסים והעצבים שלו. זה מקשה על תהליך המכירה, משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים לשפר את מצבו.

השפעת השמחה על תהליך הקנייה

לעומת זאת, כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, החשיבה שלו נוטה להיות חיובית יותר. הוא רואה יותר יתרונות ופחות חסרונות במציאות, ולכן גם כאשר מציעים לו מוצר, הוא ייטה לראות יותר את היתרונות שבו ופחות את החסרונות. זה מגדיל את הסיכוי שהמכירה תצליח, מכיוון שהאדם נמצא במצב של חשיבה חיובית, מתמקד בטוב, נוטה לאמץ גישות חדשות ולפתוח את עצמו לחוויות חדשות. גם אם המוצר אינו מושלם, הוא עשוי בכל זאת לרכוש אותו כי הוא מתמקד במה שטוב ולא במה שחסר.

כיצד עצבות יכולה דווקא להוביל לרכישה?

עם זאת, לעיתים המצב עשוי להיות הפוך. ישנם מקרים שבהם דווקא לקוח עצוב יקנה יותר, כי הוא מחפש משהו להיאחז בו שייתן לו נחמה ויקל על סבלו. ניתן לראות זאת בדפוסי אכילה שונים של אנשים עצובים: ישנם אנשים שכאשר הם עצובים הם מאבדים את התיאבון, ואילו אחרים דווקא אוכלים יותר מתוך ניסיון למצוא נחמה באוכל. באופן דומה, יש אנשים שכאשר הם עצובים הם נמנעים מרכישות כי הם חווים כל דבר כשלילי, אך יש כאלה שמרוב עצבות מחפשים פתרונות מהירים ואחיזות כלשהן שיגרמו להם להרגיש טוב יותר, ולכן דווקא יקנו יותר.

אדם עצוב שמרגיש צורך לברוח מהעצבות עשוי לקנות מוצר רק מתוך תקווה שהוא ישפר את הרגשתו, גם אם אין בכך היגיון רציונלי. הוא עלול לומר לעצמו: "כן, המוצר הזה בטח יעזור לי, אני חייב משהו שיגרום לי להרגיש טוב יותר" - וכך לקנות את המוצר גם אם הוא לא באמת זקוק לו. זו יכולה להיות הזדמנות טובה עבור המוכר, אך גם סכנה עבור הקונה, משום שהוא עלול לבצע רכישה אימפולסיבית מתוך צורך רגשי ולא מתוך החלטה רציונלית.

כיצד שמחה יכולה דווקא להקשות על מכירה?

מנגד, דווקא כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, הוא עשוי להיות פחות נלהב לקנות. מדוע? משום שכשהוא מרגיש שלם עם עצמו, הוא לא בהכרח מרגיש צורך במוצר חדש. הוא עשוי להפעיל יותר שיקול דעת, להיות ביקורתי יותר ולהטיל ספק בהצעה. אדם שמח לא בהכרח מרגיש צורך "לתקן" משהו בחייו, ולכן ייתכן שיגיד: "רגע, האם אני באמת צריך את זה? האם זה באמת משתלם לי?" ויבחן את המוצר בצורה מחושבת יותר.

כשהאדם מרגיש טוב, הוא יכול להרשות לעצמו לבחון את המוצר בצורה ביקורתית בלי לחשוש שהחלטתו תשפיע לרעה על מצב רוחו. לעומת זאת, אדם שנמצא במצוקה נפשית גדולה עשוי לחשוש מהרע שיבוא אם יגלה שהמוצר אינו מתאים לו, ולכן יעדיף לשכנע את עצמו שהוא דווקא כן צריך אותו.

המסקנה: הכל תלוי בגישה של הלקוח

בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע.

אם הלקוח נמצא במצב של עצבות עמוקה, מרגיש חסר תקווה ולא רוצה לשנות דבר - יהיה קשה מאוד למכור לו, כי הוא לא מחפש פתרונות אלא מתבצר בעצב שלו. מצד שני, אם הוא עצוב אבל מחפש דרך להיאחז במשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר - יהיה קל יותר למכור לו מוצר, כי הוא רוצה למצוא פתרון שיקל על מצוקתו, גם אם מדובר בפתרון זמני או לא בהכרח רציונלי.

אם הלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא פתוח לרעיונות חדשים, ולכן קל יותר למכור לו כי הוא רואה את היתרונות שבמוצר. עם זאת, אם הוא מרגיש מסופק ושלם עם עצמו, הוא עשוי להיות ביקורתי יותר ולבחון את המוצר בצורה אנליטית, מה שעלול דווקא להקשות על המכירה.

איך להימנע מהחלטות רכישה רגשיות?

כדי להימנע מהחלטות רכישה המושפעות מעצב או משמחה בלבד, חשוב שהקונים יבדקו באופן אובייקטיבי האם המוצר באמת מתאים להם, במקום לקנות מתוך דחף רגשי. לעיתים אדם לא קונה מוצר שמתאים לו בגלל שהוא נמצא בדיכאון ואינו מאמין שמשהו יכול לעזור לו, ולעיתים אדם כן קונה מוצר שאינו מתאים לו בגלל שהוא נואש למשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר. כדי להימנע ממצבים כאלה, חשוב שכל רכישה תהיה מבוססת על שיקול דעת רציונלי ולא על רגש בלבד.

לסיכום

האפשרות למכור ללקוח תלויה במצבו הרגשי ובאופן שבו הוא מגיב להצעה. אדם עצוב עשוי לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם שמח עשוי להיות חיובי ופתוח לרכישה, אך אם הוא מסופק, הוא עלול להיות ביקורתי ולסרב. לכן, אין תשובה אחת מוחלטת - הכל תלוי באופי הלקוח ובנסיבות שבהן הוא נמצא.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יותר טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו.

עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב שהחיים יותר רעים מאשר טובים עבורו ברגע הנתון שהוא עצוב הוא בעצם רואה במציאות יותר חסרונות מאשר יתרונות ואז מה שקורה הבן אדם בעצם נמצא ב - mode, במצב שבו הוא רואה המון חסרונות ואז ברגע שאנחנו נמכור לו את המוצר אז מאוד יכול להיות שברגע שננסה למכור לו את המוצר אז הוא בעצם יראה את החסרונות שבמוצר ואפילו היתרונות שיש במוצר הוא יראה אותם כחסרונות ויגיד "זה לא יכול לעזור לי, זה לא באמת טוב לי". והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר שלנו.

זאת אומרת גם אם המוצר שלנו טוב הוא יגיד שהמוצר לא טוב בשביל לכעוס, בשביל להוציא את הכעס שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא את העצבים על המוצר וכו'. אבל לעומת זאת לקוח כשהוא שמח אז הראש שלו מכוונן לראות את הדברים הטובים שיש בחיים לראות יותר יתרונות מחסרונות, לראות את הטוב שיש בכל דבר וכו' כי הרי לכן הוא שמח ואז ממילא יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר כי גם אם המוצר לא כל כך טוב עדיין באופן יחסי אותו לקוח נמצא ב - mode במצב שבו הוא רואה יתרונות יותר מחסרונות או שהוא רואה את הטוב וחושב חיובי מה שזה לא יהיה ולכן יש יותר סיכוי שנמכור מוצר ושנסגור עסקה דווקא עם לקוח כשהוא שמח.

יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר בצורה מאוד פשוטה יש מצבים שבהם לקוח עצוב ודווקא בגלל שהוא עצוב הוא מחפש בכל כוחו משהו להיאחז בו, הוא מחפש משהו שיוציא אותו מהעצבות. לפעמים בן אדם נמצא, יש שני סוגים של אנשים יש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל ויש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם אוכלים עוד ועוד ואז הם עולים במשקל, מה ההבדל? ההבדל הוא שאנשים שעצובים שלא אוכלים זה אנשים שהם רואים את החיסרון שיש בכל דבר ואז כשהמוח שלהם אומר להם "לכו תאכלו" הם אומרים "עזוב זה יש בזה חיסרון לא רוצה לאכול מה יצא לי לאכול, לא בא לי לאכול אין לי חשק לאכול זה לא ייתן שום דבר לאכול" ואז הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל.

לעומת זאת יש אנשים עצובים שהעצבות מובילה אותם להפך שמרוב שרע להם הם מחפשים משהו להיאחז בו כדי לצאת מהעצבות שלהם ואז הם מנסים למצוא נחמה באוכל ואז הם אומרים "האוכל כן האוכל יעזור לי כן, האוכל יעשה לי טוב" ואז הם אוכלים ואוכלים כדי לצאת מהעצבות שלהם ולמרות שהאוכל לא יכול להוציא אותם מהעצבות אף על פי כן הם אוכלים בשביל לצאת מהעצבות. אותו דבר גם פה יש לקוח שמרוב שהוא עצוב או בגלל שהוא עצוב, או הדרך שלו להתמודד עם העצבות היא באמצעות זה שהוא מחפש משהו להיאחז בו משהו שיעשה לו טוב ולכן דווקא יש יותר סיכוי למכור לו את המוצר בגלל שיותר קל לשכנע אותו "אתה יודע המוצר הזה יעשה לך, " מה יעשה לי טוב? יאללה תביא אותו".

ואז הלקוח פחות בודק אם המוצר הזה באמת טוב או לא למה כי הוא כל כך רוצה להרגיש טוב עד כדי כך שגם אם נמכור לו משהו שהוא לא באמת צריך אותו או שהוא לא באמת טוב הוא רוצה לשכנע את עצמו שהוא קונה משהו טוב כי הוא מחפש משהו להיאחז בו כדי להיות מאושר ולכן הוא דווקא כן יקנה את המוצר. ולעומת זאת אם נגיד בן אדם שמח ונבוא למכור לו מוצר דווקא בגלל שהוא שמח והוא מרגיש יותר שלם עם עצמו לכן הוא דווקא יכול להיות שהוא יעביר יותר ביקורת על המוצר ויגיד "רגע אבל המוצר הזה לא מספיק טוב לי המוצר הזה לא מספיק איכותי, המוצר הזה לא מספיק אני צריך אותו או כדאי לי לקנות אותו", ולמה זה? בגלל שכשבן אדם מעביר ביקורת על מוצר הוא בעצם מרגיש רע. אני אסביר את הסיפור, בן אדם בא לקנות מוצר מה הוא רוצה להרגיש טוב הוא רוצה להרגיש טוב באמצעות המוצר, עכשיו אומרים לו "אתה יודע המוצר הזה מתאים לך", מה המהות של "המוצר הזה מתאים לך"? "המוצר הזה מתאים לך" זה בעצם להגיד יש במציאות משהו שיכול לעשות לך טוב.

מרגע שהלקוח אומר לעצמו "לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה" בעצם באותו רגע הלקוח מרגיש רע, למה הוא מרגיש רע גם רע? אפשר להגיד שהוא מרגיש גם טוב כי הוא בעצם אומר "אני יכול להסתדר בלי המוצר הזה, אני לא חייב לקנות את המוצר הזה" אבל כרגע אני לא מתמקד בהיבט הזה, אני כרגע מתמקד בהיבט של ברגע שהלקוח אומר "המוצר הזה לא טוב לי המוצר הזה לא מתאים לי" בעצם הוא מרגיש רע" הלקוח בתת מודע שלו, למה? כי הוא בעצם אומר "יש במציאות הזאת משהו שהוא לא טוב לי משהו שלא ממלא לי את החסרונות שלי". ומה שקורה זה שבן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו, זה תהליכים שקורים בתת מודע של הלקוח בן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו להעביר ביקורת על המוצר בלי להרגיש רע, "כן המוצר הזה לא טוב לי לא מתאים לי, לא רוצה את המוצר" והרע שהוא מרגיש מכך שהוא אומר שהמוצר הזה לא מתאים לו לא משפיע עליו כי הוא מרגיש טוב.

לעומת זאת בן אדם שהוא מרגיש רע ואומרים לו "אתה יודע יש פה משהו שיכול לעזור לך, יש פה מוצר שיכול לעשות לך טוב" ואז ברמת האנרגיה בתחושה של הלקוח אין לא כוח להגיד "לא זה לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי" הוא פשוט מנסה בלית ברירה להגיד "כן המוצר הזה מתאים לי" למרות שהמוצר הזה לא בהכרח מתאים לו, אוקי למה? כי אין לו יכולת רגשית לשאת להגיד "מה גם זה לא מתאים לי אז מה המצב עוד יותר גרוע מאשר קודם, לא רק שרע לי אלא עכשיו גם המוצר הזה לא מתאים עכשיו עוד יותר רע לי?" לא בן אדם לא רוצה את המחשבה הזאת ולכן הוא יש יותר סיכוי שהוא יגיד "כן המוצר הזה מתאים לי". ולכן בשורה התחתונה למי יותר קל למכור מוצר ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח? אז זה תלוי בלקוח מה הוא רוצה באותו רגע, אם הוא עצוב והוא במצב שהוא מאשים את כולם והוא לא רוצה שום דבר, והוא רוצה להתחפר בסבל שלו ובעצב שלו ולספר כמה רע לו אי אפשר למכור לו כי הוא עכשיו רוצה להזדהות יותר עם הרע שבתוכו.

לעומת זאת בן אדם שמח הוא עכשיו בקטע טוב הוא רוצה לפרגן לעצמו, הוא החליט לשקר את עצמו או לא לשקר את עצמו ולראות רק את הטוב "בוא נמכור לו מוצר הוא יקנה הכל יפה אתה שמח תעשה טוב לעצמך". לעומת זאת יש גם את המצב ההפוך שדווקא הבן אדם העצוב מרוב שהוא רוצה להיאחז במשהו הוא עלול לקנות גם מוצר שלא מתאים לו, למה? כי הוא רוצה להיאחז במשהו שייתן לו תקווה, לעומת זאת הבן אדם השמח אי אפשר לעבוד עליו. ולעומת כל אלה יש בן אדם שהוא נצמד לאמת וכשהוא נצמד לאמת אז אי אפשר לקמבן אותו כי אתם כקונים מה שצריך לעשות הקונה כקונה צריך לבדוק "האם באמת המוצר הזה טוב לי כן או לא?" זה הכל ולשים לב, אם רוצים ניתן לשים לב שהעסקה היא לא החלטה רגשית אלא החלטה שכלית החלטה הגיונית.

למה? כי הרבה פעמים בן אדם קונה את המוצר או לא קונה את המוצר לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו לפעמים בן אדם חושב שהמוצר לא מתאים לו למרות שהמוצר כן מתאים לו והסיבה שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו זה לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו אלא זה בגלל שהוא פשוט בדיכאון הוא אומר "עזוב זה לא מתאים לי", "אבל זה מתאים לך זה יציל את חייך" אבל הוא בדיכאון בדעה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. לעומת זאת יש מצבים שבן אדם חושב שהמוצר כן מתאים לו למרות שהמוצר לא מתאים לו והוא חושב שהמוצר כן מתאים לו מרוב ייאוש ומרוב דיכאון הוא אומר "עזוב המוצר הזה מתאים לי" כי הוא לא רוצה לראות את האמת שגם המוצר הזה לא מתאים לו. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
לשאול דיכאון מה היא חושבת רוצה לראות עצב רגש רצון המהות של הוא לא רוצה אפשרות סגור אוכל אכילה אכילה אובססיבית אכילה כפייתית אכילה רגשית אנורקסיה בולימיה בולמיה דיאטה דיכאון דיכאונות הלקוח הלקוח שלך הפרעות אכילה הפרעת אכילה הרגשה הרגשת הרזיה השמנה השמנה הרזיה השמנת יתר התמכרות לאוכל התמכרות לאכילה חוויה חוויות חווית יאוש ייאוש ירידה במשקל לגרום ללקוח עצוב לגרום ללקוח שמח לגרום ללקוחות למי יותר קל למכור למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות לרדת במשקל לרזות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח עצוב לשכנע לקוח שמח לשכנע לקוחות מצב הרוח של הלקוח מצב רוח סוגים סוגים של לקוחות עודף משקל עצב עצבות עצבות של לקוח עצוב רגש רגשות רגשיות שכנוע שמח שמחה שמחה של לקוח תחושה תחושות תחושת
דיאטה, לרדת במשקל, תזונה נכונה, ירידה במשקל, הפרעת אכילה, לאכול בריא, לשמור על המשקל, לרזות, השמנה, הרזיה
דיאטה, לרדת במשקל, תזונה נכונה, ירידה במשקל, הפרעת אכילה, לאכול בריא, לשמור על המשקל, לרזות, השמנה, הרזיה ובו יתבאר העניין של דיאטה ושל תזונה נכונה. ויתבאר, למה קשה לאדם לעשות דיאטה ולשמור על המשקל? ולמה קשה לאדם, לאכול בריא ולשמור על תזונה נכונה? ומה צריך האדם לעשות, כדי להתמודד עם השמנה וכדי לרזות ולרדת במשקל? ותוך כדי זה יתבאר גם, מה המניע הרגשי החזק ביותר של האדם? ויתבאר העניין של החופש הנפשי שהאדם מחפש, ועוד. ובעניין הרזיה ירידה במשקל ותזונה נכונה, יש בעניין הזה שני היבטים. ואחד, הוא ההיבט הרפואי הבריאותי, והשני הוא ההיבט הנפשי. זא לפעמים קשה לאדם לעשות ספורט, ולאכול אוכל בריא, ... בו רכיבים מסוימים, שהגוף מכור אליהם. והאדם, קשה לו לרדת במשקל ולעשות דיאטה של תזונה נכונה, בגלל הסיבה הזאת, שהגוף שלו צריך חומרים מסוימים. ובהיבט הזה לא נעסוק כאן. אבל כן נעסוק כאן, בהיבט הנפשי והפסיכולוגי של האדם, שקשה לו לשמור על המשקל ולשמור על תזונה נכונה. כי הסיבה המרכזית שבגללה קשה לאדם לעשות דיאטה או לשמור על המשקל, היא לאו דווקא סיבה בריאותית רפואית פיזית, אלא היא דווקא סיבה של בריאות נפשית. כי לפעמים יש לאדם הפרעות אכילה. והפרעת אכילה יכולה להיות בגלל הפרעה נפשית, שגורמת לאדם לאכילה רגשית. ואכילה רגשית פירושה, שהאדם אוכל מסיבות רגשיות, ולא מסיבות בריאותיות הישרדותיות. וכידוע לכל, לא חסרות סיבות רגשיות, לכך שהאדם יאכל אוכל לא בריא, ולכך שהאדם יפסיק את הדיאטה שלו, ויאכל כמה שבא לו. כי האכילה, היא מספקת לאדם, סוג של אהבה, וסוג של תחושת שובע כללית, ועוד כל מיני תחושות רגשיות נוספות, שהאדם משיג אותן באמצעות האכילה שלו ... והיא, שהסיבה המרכזית והפנימית ביותר לכך שהאדם מתקשה לשמור על הדיאטה שלו ועל תזונה נכונה, היא כמובן רגשית. אבל הסיבה הרגשית החזקה ביותר שבגללה האדם מרגיש שהוא ממש מוכרח לאכול את ה
דיאטה / הרזיה / ירידה במשקל - איך להתגבר על רצון להנאה מיידית?
דיאטה / הרזיה / ירידה במשקל - איך להתגבר על רצון להנאה מיידית?
דיאטה הרזיה ירידה במשקל - איך להתגבר על רצון להנאה מיידית? למה כל כך קשה לשמור על תזונה נכונה לאורך זמן? אחת הסיבות המרכזיות לקושי של אנשים לשמור על דיאטה ולהתמיד בהרגלי אכילה בריאים, כפי שמסביר אליעד כהן, היא הקונפליקט ... הנאה וסיפוק מיידי. לעומת זאת, התוצאות החיוביות של דיאטה, כגון בריאות טובה יותר, ירידה במשקל או מראה מושך יותר, הן בבחינת תשלום בצקים דחויים, ולכן קשה יותר לאדם ... המיידית של האכילה הלא בריאה. מדוע אנשים חוזרים למשקלם הקודם לאחר ירידה במשקל? הסיבה שאנשים חוזרים לאכילה לא נכונה לאחר שהצליחו לרדת במשקל נעוצה בהיחלשות המוטיבציה הראשונית שלהם. בהתחלה, כשאדם שואף לרדת במשקל , הוא מציב לעצמו מטרה גדולה וחשובה, כמו להיראות טוב או להיות בריא. ... והאדם נוטה לחזור להרגליו הישנים. מה מסתתר מאחורי אכילה רגשית? האכילה הרגשית היא ביטוי של נחמה מפני דיכאון קיומי או תחושת חוסר סיפוק ... טוב יותר בעתיד. כיצד להשתמש בקושי לשמירה על תזונה נכונה כהזדמנות לגילוי עצמי? ההתמודדות עם קשיי התזונה הנכונה מהווה הזדמנות משמעותית לאדם לגלות את עצמו ולהבין את ... מהו האושר האמיתי ואיך הוא יכול לסייע בשמירה על דיאטה? האושר האמיתי, לפי אליעד, הוא היכולת של האדם להרגיש טוב באופן ... האתגר המרכזי שעבורו שווה לאדם להתמודד עם קשיי הדיאטה - להשיג את ההנאה הפנימית והיציבה שתלווה אותו כל הזמן. מדוע כדאי ... אמיתי ובלתי תלוי. לסיכום, כיצד ניתן באמת לשמור על דיאטה לאורך זמן? כדי לשמור על דיאטה לאורך זמן, האדם צריך להפוך את התהליך למטרה של התפתחות אישית וגילוי ... להתגבר על הרצון להנאה מיידית ולהצליח לשמור על משקל תקין לאורך זמן. איך להתמיד בדיאטה? מדוע חוזרים למשקל הקודם? מהי אכילה רגשית? איך מתמודדים עם הנאה מיידית? איך משיגים אושר פנימי? מה הקשר בין דיאטה לאושר אמיתי? מדוע כדאי להתמודד עם קשיים? דיאטה תזונה נכונה הרזיה וירידה במשקל. מהו שורש הקושי של האדם לאכול בצורה נכונה? מדוע בעצם להתמודד עם ... קטן מיידי. וביארתי שהשיקולים של האדם לפני שהוא יורד במשקל, הם נחלשים אחרי שהאדם כבר ירד במשקל. וביארתי שלכל אדם יש את סך כל הרצונות. וכאשר יש רצונות מנוגדים, אז ... ושההנאה, חשובה יותר מהחיים. ולכן האדם מוכן להשמין ולהיות חולה, תמורת ההנאה המיידית. וביארתי שכולם נמצאים כל הזמן ברמה ...
הרזיה, השמנה, דיאטה, דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל
הרזיה, השמנה, דיאטה, דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל
הרזיה, השמנה, דיאטה, דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל למה כולם רוצים להיות רזים? אליעד מסביר תחילה, שלמרות התחושה הרווחת שכולם רוצים להיות רזים, לא בהכרח כולם באמת מעדיפים זאת. הוא נותן דוגמה מתרבויות שונות בהן דווקא אנשים שמנים נחשבים ליפים ומושכים יותר. אליעד מתמקד בשאלה המרכזית: למה יש אנשים שמעדיפים להיות רזים ויש כאלה שמעדיפים להיות שמנים, ומה מניע את ההעדפות האלה? מה באמת מניע אנשים לרצות להיות רזים או שמנים? לפי ההסבר של אליעד, אנשים רוצים להרגיש טוב, וכל אדם יבחר את המראה שיספק לו הרגשה טובה יותר. זה תלוי באסוציאציות השונות של האדם לגבי רזון והשמנה . אליעד נותן דוגמאות שונות לסיבות שבגללן אנשים יעדיפו רזון או השמנה : יש אנשים שרוצים להיות רזים כי בעיניהם, אדם רזה נתפס כבריא יותר, מושך יותר, אסתטי יותר, או בעל שליטה עצמית גבוהה יותר. יש אנשים שרוצים להיות שמנים כי השמנה מסמלת עבורם ביטחון, כוח, ועוצמה. אליעד מציין סיפור של רבי נחמן מברסלב שבו מוזכרת קבוצה שמטרתה ... בעולם ולכן עוסקת באכילה מופרזת. אליעד מסביר ששומן נתפס כמשהו לא מידתי ושההשמנה יכולה להיות סוג של מרד נגד נורמות חברתיות של מידתיות, בריאות או שליטה עצמית. למה אנשים מתמודדים עם עודף משקל למרות ביקורת חברתית? אליעד מתאר את הדילמה הפסיכולוגית של אדם שסובל מעודף משקל. אם הוא מפסיק לאכול כדי לא להיות שמן, זה גורם לו להרגיש חלש או כנוע מול החברה שמבקרת אותו. כך, האדם ממשיך לאכול למרות שהוא סובל ... שבא לו, ומתנגד לתכתיבים חברתיים. הוא נותן דוגמה של אדם שצוחקים עליו שהוא שמן. אותו אדם ימשיך לאכול כי אם הוא יפסיק לאכול בגלל הצחוק, זה יוכיח שהוא לא באמת אוהב את עצמו. ... שצוחקים עליו, ולכן הוא מעדיף להמשיך בדרך שלו. איך הצורך בשליטה משפיע על הרזיה והשמנה? אליעד מציג את רעיון השליטה כמרכזי: אדם שבוחר להיות רזה עשוי להרגיש שליטה עצמית גבוהה, ותחושה שהוא אלוהים השולט ברצונות שלו. לעומת זאת, אדם שבוחר בהשמנה יכול לחוש תחושת חופש ומלכות - הוא מחליט כמה לאכול ללא גבולות. למעשה, שתי הגישות הללו מובילות ... את זה לעומק, הוא יפסיק להיות משועבד לתפיסות חברתיות או פנימיות לגבי רזון והשמנה. מדוע אנשים מתקשים לוותר על הרגלי אכילה לא בריאים? אליעד מסביר שאנשים אוכלים מתוך תחושת צמצום ... להרגיש הכי טוב כרגע. למשל, אישה שאוכלת הרבה ומצד שני כל הזמן מנסה לעשות דיאטה ולא מצליחה, בעצם משחקת משחק של עבודה בעיניים. היא מנסה ליהנות משני העולמות: גם להמשיך לאכול ... שבאכילה, וגם להרגיע את רגשות האשמה בעזרת הניסיונות החוזרים שלה להיכנס לדיאטה. אליעד מדמה את זה לאנשים שבאים לבית כנסת ביום כיפור לתת קצת כסף לצדקה, במטרה להקל על המצפון, ...
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים
... ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים איך אפשר לשכנע ילד לעשות דיאטה ולרדת במשקל? כדי לשכנע ילד לעשות דיאטה, לאכול פחות ולעסוק בפעילות גופנית, יש צורך בשינוי התפיסה ובהבנה מעמיקה של ... הוא רוכש את הדימוי שלו מתוך הסביבה ומה שנאמר לו. אם נאמר לילד שהוא שמן, זוהי כבר קביעה שיפוטית. במקום זאת, חשוב ללמד את הילד שהערך שלו לא תלוי במה ... על כאבי בטן, חשוב להסביר לו שזה יכול להיות קשור לאכילת יתר או לתזונה לא בריאה. יש לחבר את הדברים שהילד חווה, כמו מחלות או עייפות, ישירות לתזונה שלו, כדי שיבין את החשיבות של אוכל בריא. לדוגמה, אפשר לומר לו שמי שאוכל בריא חולה ... יצירתית, שתספק לו תחושת סיפוק והצלחה, וכך תפחית את הצורך שלו באכילה כפייתית. כיצד מייצרים מוטיבציה לילד בעזרת הדברים שהוא אוהב? אליעד מדגיש את החשיבות של ... מאוזנת בשביל הבריאות שלך. הילד צריך להבין שהאיזון חשוב לא רק בשביל משקל הגוף אלא בשביל בריאות כללית, הצלחה חברתית, ותחושת ערך עצמי גבוהה יותר. מהו תהליך ... בצורה שבה הילד ירגיש שמימוש הרצונות שלו קשור בשינוי ההתנהגות (כמו הרזיה, ספורט, תזונה). לדוגמה, אם הילד מתלונן שאחרים מצליחים והוא לא, אפשר לדבר איתו על מה הם עושים ... NLP לילדים לשיפור דימוי עצמי איך לעודד ילד לאכול פחות? מה גורם לאכילה רגשית אצל ילדים? איך לחנך ילדים לתזונה בריאה? ...
דיאטה, לרדת במשקל, תזונה נכונה, ירידה במשקל, הפרעת אכילה, לאכול בריא, לשמור על המשקל, לרזות, השמנה, הרזיה
דיאטה, לרדת במשקל, תזונה נכונה, ירידה במשקל, הפרעת אכילה, לאכול בריא, לשמור על המשקל, לרזות, השמנה, הרזיה
דיאטה, לרדת במשקל, תזונה נכונה, ירידה במשקל, הפרעת אכילה, לאכול בריא, לשמור על המשקל, לרזות, השמנה, הרזיה למה כל כך קשה לעשות דיאטה? הסיבה המרכזית לכך שקשה לאנשים לעשות דיאטה אינה נובעת אך ורק מההיבט הפיזיולוגי של התזונה, אלא בעיקר מההיבט הפסיכולוגי. אנשים מתקשים לעמוד בדיאטה משום שבמהותה, הדיאטה מציבה גבולות והגבלות, והם מתנגדים לתחושת הצמצום וההכרח שהיא יוצרת. אדם במהותו שואף לחופש מוחלט - להיות ... לחלוטין לעשות כרצונו ללא שום מגבלות. כאשר אדם מתחיל דיאטה, הוא בעצם אומר לעצמו אסור לי לאכול, וזה יוצר מיד התנגדות פנימית. התגובה הפנימית הזו גורמת לו דווקא לרצות ... כדי להרגיש חופש ושליטה על חייו. לדוגמה, אם אדם אוכל מזון שאינו בריא והוא יודע שזה מזיק לו, הוא עשוי להמשיך לעשות זאת דווקא, כצורה של התנגדות פנימית לתחושה של הגבלת החופש האישי ... לתלות בזוגיות? הסיבה הפסיכולוגית לכך שקשה להתמיד בדיאטה דומה לקושי להישאר בזוגיות מתוך פחד להישאר לבד. מי שמרגיש שהוא חייב להיות בזוגיות, בדרך כלל ירגיש לחץ פנימי ... לבחור להיות בזוגיות, כי הוא לא היה תלוי בה. כך גם בדיאטה: אם האדם מרגיש חופשי לאכול כל מה שהוא רוצה, יהיה לו קל יותר לבחור באכילה בריאה מרצונו. מדוע אוכל הוא לא רק מזון? קיים קושי נוסף בתהליך של שמירה על דיאטה בריאה, והוא שהאוכל עבור אנשים רבים אינו רק מזון פיזיולוגי אלא גם מזון רגשי ונפשי. אוכל מהווה מקור לנחמה, ... זמנית של סיפוק ומילוי רגשי. לכן, כשהוא מנסה לעשות דיאטה, הוא מתמודד לא רק עם האיסור הפיזיולוגי על מזונות מסוימים, אלא גם עם הקושי לוותר על המילוי הרגשי שהאוכל מעניק לו. איך תחושת חופש פנימית עוזרת בדיאטה? המפתח להצלחה בשמירה על דיאטה לאורך זמן, לפי אליעד, הוא לפתח תחושת חופש פנימי עמוקה. ככל שהאדם מרגיש פחות מחויב, כפוי ומוגבל מבפנים, כך ... ורצון אמיתי, ולא מתוך תחושת כפייה. איך להגיע למצב שבו דיאטה נעשית בקלות? כדי להגיע למצב שבו הדיאטה אינה מלווה בתחושת סבל והתנגדות, צריך האדם לשחרר את עצמו מהמחשבה שהוא חייב לעשות דיאטה או חייב לאכול בריא. ברגע שהוא יבין לעומק שגם אם יאכל לא בריא זה בסדר, הוא ישיג תחושת חופש אמיתית. דווקא ... הערכה עצמית, או תחושת ביטחון. לכן, כשאדם מנסה לעשות דיאטה, הוא נתקל גם בהתמודדות הרגשית והפסיכולוגית מול החוסרים הללו, דבר שמוסיף לקושי בתהליך ההרזיה. לסיכום, איך להצליח לשמור על דיאטה לאורך זמן? הדרך היעילה ביותר להצליח לשמור על דיאטה לאורך זמן היא להגיע למקום פנימי שבו האדם מרגיש שהוא לא חייב שום דבר. ברגע שאין לו התנגדות פנימית, הוא יכול ... חיצוניות, מתוך בחירה ולא מתוך כפייה. למה קשה לעשות דיאטה? איך להתמיד בדיאטה לאורך זמן? מדוע אוכל משמש נחמה רגשית? איך להשתחרר מאכילה רגשית? מה הקשר בין חופש פנימי להרזיה? למה דווקא אסור גורם לנו לרצות יותר? איך להפוך
ניתוח קיצור קיבה, ירידה במשקל, אכילה רגשית, איך לרדת במשקל? הרזיה, דיאטה, איך לשכנע אנשים? NLP, לצאת מהדיכאון, מוטיבציה לעבוד, להתמודד עם דיכאון
ניתוח קיצור קיבה, ירידה במשקל, אכילה רגשית, איך לרדת במשקל? הרזיה, דיאטה, איך לשכנע אנשים? NLP, לצאת מהדיכאון, מוטיבציה לעבוד, להתמודד עם דיכאון
... קיצור קיבה, ירידה במשקל, אכילה רגשית, איך לרדת במשקל? הרזיה, דיאטה, איך לשכנע אנשים? NLP, לצאת מהדיכאון, מוטיבציה לעבוד, להתמודד עם דיכאון מהם המניעים ... חבר ששוקל 120 קילוגרם ומתעייף מכל הדיאטות והשיטות השונות עשוי להגיע למסקנה שכדאי לו לעבור ניתוח קיצור קיבה. מדובר במצב שבו הוא רואה בניתוח פתרון מיידי לבעיית המשקל, אחרי שעמד בפני כישלונות רבים בניסיונות ירידה במשקל. האם ניתוח קיצור קיבה פותר את הבעיה לחלוטין? יש הטוענים שהניתוח מטפל רק בסימפטום, ולא ... פיזית, אך אם הבעיה נובעת מדיכאון או אכילה רגשית, הוא עשוי להמשיך להרגיש רעב נפשי ולהיות מונע על ידי רגשות. כך, הניתוח מקטין את ... בשורש הנפשי של הבעיה, ייתכן שהמשקל יעלה שוב. עם זאת, עצם הפחתת הרעב הפיזי עשויה להוריד את הלחץ לאכול, כך שלמרות שהרעב ... הבעיה הנפשית נמצאת בשורש התנהגות האכילה הרגשית. אם האדם מודע לכך שהוא בורח לאוכל, ניתן להציע לו טיפול נפשי. במקרים רבים, האדם ... האם אפשר לעזור לאדם מבלי להתמקד במשקל? ישנה גישה סיבובית שבה לא מתמקדים ישירות במשקל, אלא בתחום אחר שבו האדם יכול לחוות הצלחה. לדוגמה, אם הוא נמצא בתהליך של חיפוש עבודה, ... גם לגשת בקלות רבה יותר לטפל בבעיות המשקל שלו. כיצד לגרום לאדם להאמין בעצמו? דרך אחת לעזור לאדם היא לעודד אותו לקחת אחריות על ... קיבה פותר את הבעיה? כיצד להתמודד עם אכילה רגשית? האם אפשר לשמור על תוצאות ניתוח קיצור קיבה? איך לעזור לאדם מדוכא למצוא ... לבעיות אכילה? מה מוביל אדם בעל משקל עודף לשקול ניתוח קיצור קיבה? חבר ששוקל כ - 120 קילו ומתעייף מכל תהליכי הדיאטה עלול להגיע למסקנה שכדאי לו לעבור ניתוח קיצור קיבה. מדובר במצב שבו הוא רואה בניתוח פתרון מיידי לבעיית עודף המשקל, לאחר שניסה דיאטות ושיטות אחרות ולא הצליח לאורך זמן. מדוע יש הטוענים שמדובר בטיפול בסימפטום בלבד? עולה ... הצלחת הניתוח לאורך זמן. יש חשש שהמשקל יכול לחזור ולעלות, מכיוון שהשורש הנפשי לא טופל. יחד עם זאת, עצם העובדה שהרעב הפיזי ... אפשר לעזור גם בלי להתמקד ישירות במשקל? יש שיטה סיבובית לעזור לאדם לפתח מוטיבציה ואמונה בעצמו בנושאים אחרים, לדוגמה בתחום ... על הרצון והמוכנות שלו לטפל בבעיית המשקל. אם הוא למשל מחפש עבודה, אפשר לעודד אותו להשקיע בכך, וכאשר יצליח, הוא עשוי לגשת ביתר ... האחרים בחייו, כמו הרגלי אכילה ודיאטה. השמנת יתר ומוטיבציה דיכאון ואכילה רגשית ניהול שיחה עם אדם שנמצא במשבר כיצד לפתח הרגלים חיוביים לאורך זמן ש: חבר ששוקל ... והתעייף כבר מכל התהליכים האלה של הדיאטות וכו ועכשיו הגיע לאיזושהי מסקנה שכדאי לו לעשות ניתוח לקיצור קיבה. אליעד: אוקי. ש: ... ושומרים את זה. ש: דיברנו על זה שהוא שמן נניח כמוני. אליעד: זה לא המצב אבל, אבל זה מצב לפי מה שאני מבין שהיא משוחחת איתו. איך ... הנושא יש משהו שהוא רוצה בחיים חוץ מלרדת במשקל? ש: למשל לעבוד. אליעד: יפה אם את עוזרת לו להתחיל לעבוד ויושבת מדרבנת אותו להתחיל לעבוד מעצמו זה יגרום לו לרדת במשקל, למה כי הוא לומד לקחת אחריות כי הוא לומד להתאמץ למען תוצאה כי הוא לומד להאמין בעצמו ... העבודה שלך? זה כמו להגיד לו מה עם הדיאטה שלך? זה בדיוק אותו דבר. זה אותו דבר כאילו אם את יושבת איתו מה עם העבודה מתי איך ... זה לראש אז הוא מעצמו אחר כך גם יעשה דיאטה זה יעודד אותו לעשות דיאטה. ש: אוקי זה יחדיר לו גם מוטיבציה אתה אומר. אליעד: הבנו את הנושא הזה שאלות תשובות ...
יעוץ למאמנים אישיים, איך לבנות סדנא? איך בונים סדנא? לרדת במשקל, תזונה נכונה, לעשות ספורט, להפסיק לעשן, לשנות הרגלים, דיאטה, ירידה במשקל, הרזיה, אימון אישי, שינוי הרגלי אכילה
יעוץ למאמנים אישיים, איך לבנות סדנא? איך בונים סדנא? לרדת במשקל, תזונה נכונה, לעשות ספורט, להפסיק לעשן, לשנות הרגלים, דיאטה, ירידה במשקל, הרזיה, אימון אישי, שינוי הרגלי אכילה
... למאמנים אישיים, איך לבנות סדנא? איך בונים סדנא? לרדת במשקל, תזונה נכונה, לעשות ספורט, להפסיק לעשן, לשנות הרגלים, דיאטה, ירידה במשקל, הרזיה, אימון אישי, שינוי הרגלי אכילה איך לבנות סדנה מוצלחת לשינוי הרגלים ולירידה במשקל? סדנה מוצלחת בנושא שינוי הרגלים, ירידה במשקל, תזונה נכונה או גמילה מהרגלים כמו עישון ואכילה רגשית, מבוססת על הבנת העקרונות הפסיכולוגיים המשותפים לכל השיטות שעובדות. אליעד כהן מסביר את הדרך לבנות סדנה כזאת, כשהמפתח המרכזי הוא זיהוי וחיזוק הרצון ... שעומד מאחורי כל סדנה או שיטה שעובדת, הוא לחזק את הרצונות שתומכים במטרות ולהחליש את הרצונות שמנוגדים להן. למשל, אדם שרוצה לרדת במשקל מתמודד עם שתי אמונות מנוגדות: מצד אחד הרצון לאכול מה שבא לו, ומצד שני הרצון להיות בריא, רזה ולהרגיש טוב עם עצמו. מטרת הסדנה היא לעזור לו להחליש את האמונה שמונעת ממנו להשיג את מטרתו (הרצון לאכול ללא שליטה) ולחזק את האמונה שתומכת במטרתו (הרצון לרדת במשקל). כיצד להשתמש בחקירת האמת לשינוי הרגלים? אליעד מדגיש את החשיבות של שאלות עומק: למה אתה רוצה לרדת במשקל? למה אתה לא רוצה לרדת במשקל? למה אתה ממשיך לאכול למרות הרצון שלך להפסיק? הוא מדגיש שעל המאמנים לשאול את המשתתפים שאלות כנות ונוקבות, כדי להוביל אותם להבנת האמת הפנימית שלהם. הסדנה ... העקרונות הללו בסדנה? אליעד מציע לחלק את הסדנה למספר מפגשים (למשל 20 מפגשים), שכל אחד מהם עוסק בנושא מוגדר: מדוע אתה רוצה לרדת במשקל? מדוע אינך מצליח לרדת במשקל? מה הם הקשיים שלך בתהליך הירידה במשקל? איך מתמודדים עם דחיית סיפוקים? איך שולטים במחשבות ובדחפים לאכול? מה האמת לגבי ההרגלים המזיקים שלך? כל נושא כזה אפשר לפרק למספר רב של תתי - נושאים ... סיפור שאתה מספר לעצמך? על ידי בירור האמת הזו, האדם יכול לגלות שיש לו אפשרות אמיתית לשנות את מצבו. איך מתמודדים עם אנשים שמרזים ואז חוזרים להרגלים הישנים? אחת הבעיות המרכזיות שאליעד מעלה, היא שאנשים רבים מצליחים לרדת במשקל אך חוזרים להרגלים הישנים שלהם. הסיבה לכך היא שהם לא פתרו את הבעיה מהשורש. אליעד מציע להתמודד עם המצב הזה על ידי בניית אישיות חזקה יותר של המשתתף, כך שלא ... את עצמם. יש להשתמש בשאלות חקירה, להחליש את האמונות המעכבות, ולחזק את האמונות שמובילות לשינוי חיובי. המטרה אינה רק להגיע לירידה במשקל או לשינוי חיצוני כלשהו, אלא לייצר שינוי פנימי עמוק שימשיך להחזיק לאורך זמן ויאפשר לאדם להצליח גם בלי תלות מתמדת בתמיכה חיצונית. איך לבנות סדנה לשינוי הרגלים? מהם העקרונות לירידה במשקל? כיצד לשכנע אנשים להפסיק לעשן? למה אנשים חוזרים להרגלים ישנים אחרי דיאטה? איך ליצור מוטיבציה פנימית? ...
תזונה ודיאטות, מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון? האם לבנות תפריט תזונה? מה הכי חשוב לירידה במשקל? צריכת קלוריות, סוגי דיאטות, האם קלוריה שווה לקלוריה? האם כל הקלוריות שוות? דיאטת ספירת קלוריות, למה לא לספור קלוריות? סוגי דיאטה
תזונה ודיאטות, מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון? האם לבנות תפריט תזונה? מה הכי חשוב לירידה במשקל? צריכת קלוריות, סוגי דיאטות, האם קלוריה שווה לקלוריה? האם כל הקלוריות שוות? דיאטת ספירת קלוריות, למה לא לספור קלוריות? סוגי דיאטה
תזונה ודיאטות, מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון? האם לבנות תפריט תזונה? מה הכי חשוב לירידה במשקל? צריכת קלוריות, סוגי דיאטות, האם קלוריה שווה לקלוריה? האם כל הקלוריות שוות? דיאטת ספירת קלוריות, למה לא לספור קלוריות? סוגי דיאטה האם יותר חשוב לאכול פחות או לאכול בריא? כאשר ניגשים לשאלה מה יותר חשוב בירידה במשקל - איכות המזון או כמות המזון - צריך תחילה להבין שמדובר בשני היבטים שונים המשפיעים על הגוף שלנו בדרכים שונות. אליעד מדגיש שמצד אחד, ברור שכמות המזון היא קריטית כי אם תאכל הרבה מדי תעלה במשקל, ואם תאכל מעט מדי תרד במשקל. מצד שני, איכות המזון משפיעה על הרכב הגוף ועל הבריאות באופן כללי, ולכן אי אפשר להתעלם גם ממנה. אליעד ממליץ לבחון את הנושא לעומק דרך ההיגיון והשכל, בלי להסתפק בסיסמאות פשטניות. האם ירידה במשקל תלויה רק בכמות הקלוריות? אליעד מסביר שיש שתי אסכולות מרכזיות בתחום התזונה והדיאטה: האסכולה הראשונה אומרת שירידה במשקל תלויה רק בכמות הקלוריות. אם הכנסת פחות קלוריות ממה שהגוף שלך הוציא, אתה תרד במשקל. אם הכנסת יותר קלוריות, אתה תעלה במשקל. לכאורה זו גישה מאוד פשוטה וברורה - לא משנה מה תאכל, משנה רק כמה תאכל. האסכולה השנייה אומרת שלא רק הכמות חשובה, אלא בעיקר מה אכלת. יש מזונות שמעודדים השמנה, מזונות שמעודדים הרזיה, ומזונות שמשפיעים על הורמונים ורמות אנרגיה באופן אחר. אליעד מסביר בהרחבה שאי אפשר לומר שרק אחת מהאסכולות צודקת לחלוטין. הוא מציע ניסוי מחשבתי פשוט: אם אדם לא יאכל כלל, ברור שירד במשקל. אם אדם יאכל בלי הפסקה, ברור שיעלה במשקל, גם אם יאכל רק חסה. לכן ברור לחלוטין שכמות המזון משפיעה על המשקל. מצד שני, אם אדם יאכל כמות גדולה של עוגיות או כמות גדולה של חסה, ברור שהתוצאות יהיו שונות לגמרי - כי בעוגיות יש יותר קלוריות. לכן ברור שגם סוג המזון משפיע על המשקל ועל הרכב הגוף. מה הקושי במדידת קלוריות ומדוע לא מומלץ לספור אותן? אליעד מתאר את הבעייתיות הגדולה שיש בספירת קלוריות מדויקת: קל לחשב כמה קלוריות נמצאות באוכל לפני שאתה ... שלהם. לכן ספירת קלוריות מדויקת היא משימה כמעט בלתי אפשרית, ובנוסף לכך, זו גם לא הדרך הטבעית להתנהל עם אוכל. מה החיסרון של תפריטי תזונה? אליעד טוען שלמרות שתפריט תזונה מאוזן יכול לסייע בירידה במשקל ובהשגת יעדים תזונתיים ובריאותיים, הוא לא אידיאלי: תפריט תזונה מתעלם מהצרכים המשתנים של הגוף לאורך היום. אכילה לפי תפריט לא טבעית כי היא מאלצת אותך לאכול גם כשאתה לא רעב או להישאר רעב כשאתה צריך עוד אוכל. אדם קדמון לא אכל לפי תפריטים ... תחושת הרעב, על רמות הסוכר והאנרגיה, ועל הרצון לאכול. למה עדיף להתמקד בסיבה ולא בתוצאה? אליעד מדגיש עיקרון חשוב מאוד, שנכון לא רק בתזונה אלא בכל תחום בחיים: להתמקד בסיבה ולא בתוצאה: המשקל והרכב הגוף הם תוצאה של מה שאתה אוכל, ומה שאתה אוכל תלוי בתחושות שלך, בהבנה שלך ובבחירות שלך. במקום להתעסק בכמה קלוריות אתה אוכל, תבדוק איזה מאכלים נותנים לך תחושה טובה, ... שישפיע על הבחירות שלך לטווח ארוך. הגישה הזאת מאפשרת לך להיות יותר מחובר לתחושות הטבעיות של הגוף שלך במקום להילחם בו. מה הקשר בין תזונה להצלחה בחיים? אליעד מסביר שאותו עיקרון של להתמקד בסיבה ולא בתוצאה תקף בכל תחומי החיים. למשל: ההצלחה בעסק תלויה רק בפעולות שעשית, אך הפעולות שעשית תלויות במה שלמדת ואיך שאתה חושב. הצלחה חברתית או בזוגיות תלויה רק בהתנהגות שלך בפועל, אך ההתנהגות הזאת נובעת מאיך שאתה חושב ומרגיש. לכן, בדיוק כמו בתזונה, עדיף להשקיע בללמוד את היסודות וההיגיון שמאחורי הדברים ולא להתמקד רק בתוצאה עצמה. לסיכום, מה הגישה המומלצת לתזונה בריאה ומאוזנת? אליעד מסכם שהדרך הכי טובה והכי טבעית היא ללמוד אילו מאכלים גורמים לך לשובע מתמשך, אילו מאכלים נותנים לך אנרגיה לאורך זמן, ואילו מאכלים תומכים בהרכב גוף ובריאות אופטימליים. במקום להילחם עם ספירת קלוריות, עדיף להתחבר לתחושות הגוף ולבחור באכילה נכונה שמשרתת את הצרכים האישיים שלך בצורה הטובה ביותר. האם קלוריות מ
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... רק על סיפורים? תשובה: זה תלוי גם בעצם ההימצאות של חומרי שיווק שהלקוח יכול לעיין בהם, שהם יכולים לגבות את המידע שמעביר לו איש המכירות. לדוגמה: איש המכירות מספר ללקוח שיש לו כדור הרזיה שפועל בדרך כלשהי. מה יקרה אם איש המכירות יספר ללקוח שיש לו גם מצגת שמראה כל מיני מחקרים מדעיים על איך חקרו את כדור ההרזיה הזה וכיוב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה ...
דיאטה, ספורט, תזונה נכונה, לשמור על המשקל, לאכול נכון, ירידה במשקל, אכילה רגשית, אכילה כפייתית, חוסר מוטיבציה, פעילות גופנית, לרדת במשקל, לשמור על המשקל, בעיות אכילה, טיפול בהפרעת אכילה
דיאטה, ספורט, תזונה נכונה, לשמור על המשקל, לאכול נכון, ירידה במשקל, אכילה רגשית, אכילה כפייתית, חוסר מוטיבציה, פעילות גופנית, לרדת במשקל, לשמור על המשקל, בעיות אכילה, טיפול בהפרעת אכילה
דיאטה, ספורט, תזונה נכונה, לשמור על המשקל, לאכול נכון, ירידה במשקל, אכילה רגשית, אכילה כפייתית, חוסר מוטיבציה, פעילות גופנית, לרדת במשקל, לשמור על המשקל, בעיות אכילה, טיפול בהפרעת אכילה איך אפשר באמת לרדת במשקל ולשמור עליו? אליעד מסביר שהמפתח האמיתי לירידה במשקל ולשמירה עליו מתבסס על שני עקרונות בסיסיים: הכנסת פחות אנרגיה ... המנגנון הפשוט הוא שאם תכניסו פחות אנרגיה ממה שהגוף שורף, תרדו במשקל. מצד שני, אם תכניסו יותר, תעלו במשקל. לא משנה באיזו שעה אוכלים, או מה בדיוק אוכלים (המבורגר, ציפס, או ... השעה ביום שבה צורכים אותן. לדוגמה, אדם שאוכל שלושה המבורגרים יכול לרדת במשקל אם הוא יוציא יותר אנרגיה מהכמות שהוא הכניס. לעומת זאת, אדם שאוכל סלט יכול לעלות במשקל אם הכמות שאכל גדולה מהאנרגיה שהגוף שלו מוציא. אליעד מסביר שהשאלה ... ועל תחושת הרעב והשובע. מדוע אוכלים כשלא רעבים ומה אפשר לעשות עם אכילה רגשית? אליעד מסביר שלאכול כשלא רעבים זה לא בהכרח בעייתי בפני עצמו. אנשים רבים אוכלים מתוך דחף רגשי - אכילה רגשית, שמטרתה להתמודד עם רגשות לא נעימים או תחושת ריקנות. הוא מדגיש ... הכולל של הכדור לא משתנה. כך, אם האדם אוכל יותר אבל מוציא בהתאם, משקלו לא יעלה. לעומת זאת, אם הוא מכניס יותר פלסטלינה ממה שהוא מוציא, הכדור יגדל, כלומר, הוא יעלה במשקל. איך האיכות של המזון משפיעה על הירידה במשקל? אליעד מבהיר שאמנם עיקרון הקלוריות הוא המרכזי, אך איכות המזון כן ... תחושת השובע ועל היכולת להרגיש מלאים לאורך זמן. לדוגמה, אדם שאוכל מזון לא בריא כנראה ירגיש צורך לאכול יותר כיוון שהוא פחות שבע. כתוצאה מכך, איכות ... כמות המזון שצריך כדי להרגיש שובע לאורך זמן. מה הקשר בין תחושת רעב לירידה במשקל? אליעד מסביר שחשוב להבין שזה בסדר להרגיש מעט רעבים מדי פעם. אנשים שרוצים לרדת במשקל צריכים להיות מוכנים לחוות תחושת רעב מסוימת מדי פעם, ולא לפחד מזה. אם כל הזמן אוכלים רק עד תחושת שובע מלאה, זה מקשה על ירידה במשקל, כי תחושת שובע מלאה לרוב מגיעה אחרי שכבר צורכים כמות גדולה של ... גם אם בהתחלה תחושת הרעב גדולה יותר. מדוע אנשים לא מצליחים לשמור על דיאטה לאורך זמן? לפי אליעד, אנשים לא מצליחים לשמור על דיאטה מכיוון שהגבלת האכילה נתפסת אצלם כדיכאון. הסיבה לכך היא שהאיסור או ... שיש יותר קונפליקטים פנימיים סביב נושא האכילה, כך קשה יותר לשמור על דיאטה. לדוגמה, אדם יכול להחליט לא לאכול בלילה, אבל אז הוא ירגיש מדוכא ... לדבריו, ההחלטה כמה להתאמץ ובאיזה מחיר תלויה במידת הרצון של האדם לרדת במשקל. מה הקשר בין חוסר מוטיבציה לפעילות גופנית והשמנה? אליעד מציג סיבה נוספת לקושי בשמירה על המשקל - חוסר מוטיבציה לפעילות גופנית. הוא מסביר שלאנשים אין באמת בעיה ... אליעד, השאלה החשובה שצריך לשאול את עצמך היא: כמה אני באמת רוצה לרזות או ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הרזיה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרזיה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, קואצר לזוגיות, מאמן זוגי בנושאי הרזיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 20:00:37 - wesi1