אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סוגים ✔למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב?

אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ואת עצמו באותו רגע נתון.

כיצד משפיעה עצבות של הלקוח על תהליך המכירה?

כאשר לקוח נמצא במצב של עצבות, משמעות הדבר היא שהוא חווה את המציאות כשלילית ורואה יותר חסרונות מיתרונות. במצב זה, קל לו מאוד לראות את החסרונות גם במוצר שמוצע לו. אפילו אם למוצר יש יתרונות רבים, האדם העצוב ייטה לחשוב שהיתרונות האלו לא באמת רלוונטיים עבורו או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא.

באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות?

עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר בקלות, כי הוא מחפש דרך להקל על הכאב הרגשי שלו. לדוגמה, הוא מביא את המקרה של אכילה רגשית: יש אנשים שבעצב הם מפסיקים לאכול ומאבדים את התיאבון כי הם לא מוצאים שום נחמה באוכל, ולעומת זאת, יש אנשים שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי.

כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה?

מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים במוצר וממעט לשים לב לחסרונות. כאשר אדם נמצא בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו.

אך גם כאן קיימת אפשרות הפוכה. לפעמים דווקא בגלל שהלקוח מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הוא פחות זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את המוצר, מכיוון שהוא מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר.

למה לקוח שמח עשוי להיות ביקורתי יותר?

אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של חוויה רגשית שלילית - כי הלקוח בעצם אומר לעצמו שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם תחושת אכזבה נוספת.

איך להימנע מרכישות מתוך דחף רגשי?

אליעד מדגיש כי על הקונה להיות מודע למצבו הרגשי ולהבין מתי החלטות הרכישה שלו מושפעות מרגש בלבד. לדבריו, אנשים רבים נמנעים מלקנות מוצר שמתאים להם באמת, רק בגלל שהם בדיכאון ומרגישים ששום דבר לא יכול לעזור להם. מצד שני, אנשים אחרים עשויים לרכוש מוצר שלא באמת מתאים להם מתוך ייאוש, כשהם מנסים להיאחז בתקווה כלשהי.

לכן, אליעד ממליץ לאנשים תמיד לבדוק את ההחלטות שלהם בצורה שכלית ורציונלית, כדי להימנע מטעויות שעלולות לנבוע מרגש חולף. הוא ממליץ לשאול באופן מפורש: "האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו?"

לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב?

אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות חסרונות ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא שלם עם עצמו ולא מרגיש צורך במוצר, הוא עלול דווקא לבחון את ההצעה באופן ביקורתי ולסרב.

הפתרון הטוב ביותר הוא לקבל החלטות מתוך שיקול דעת רציונלי, לא להתבסס רק על המצב הרגשי שבו נמצא הלקוח.
למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב?

השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את מצבו.

השפעת העצבות על תהליך הקנייה

כאשר אדם נמצא במצב של עצבות, המשמעות היא שהוא חווה את המציאות כיותר רעה מאשר טובה, כלומר, הוא רואה יותר חסרונות מאשר יתרונות. זה משפיע ישירות על הדרך שבה הוא שופט מוצרים והצעות רכישה. אדם עצוב נמצא ב"מוד" של שליליות - הוא ממוקד בחסרונות, וכך גם כאשר מציעים לו מוצר כלשהו, הוא עלול לראות רק את החסרונות שבו. אפילו אם המוצר הוא טוב ויש לו יתרונות משמעותיים, האדם העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר "לא באמת יכול לעזור לי" או "לא באמת טוב לי".

יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו דווקא על המוצר ולהגיד שהוא "לא טוב", גם אם אין בכך היגיון אובייקטיבי. כלומר, במקרים רבים, דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך רצון לפרוק את הכעסים והעצבים שלו. זה מקשה על תהליך המכירה, משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים לשפר את מצבו.

השפעת השמחה על תהליך הקנייה

לעומת זאת, כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, החשיבה שלו נוטה להיות חיובית יותר. הוא רואה יותר יתרונות ופחות חסרונות במציאות, ולכן גם כאשר מציעים לו מוצר, הוא ייטה לראות יותר את היתרונות שבו ופחות את החסרונות. זה מגדיל את הסיכוי שהמכירה תצליח, מכיוון שהאדם נמצא במצב של חשיבה חיובית, מתמקד בטוב, נוטה לאמץ גישות חדשות ולפתוח את עצמו לחוויות חדשות. גם אם המוצר אינו מושלם, הוא עשוי בכל זאת לרכוש אותו כי הוא מתמקד במה שטוב ולא במה שחסר.

כיצד עצבות יכולה דווקא להוביל לרכישה?

עם זאת, לעיתים המצב עשוי להיות הפוך. ישנם מקרים שבהם דווקא לקוח עצוב יקנה יותר, כי הוא מחפש משהו להיאחז בו שייתן לו נחמה ויקל על סבלו. ניתן לראות זאת בדפוסי אכילה שונים של אנשים עצובים: ישנם אנשים שכאשר הם עצובים הם מאבדים את התיאבון, ואילו אחרים דווקא אוכלים יותר מתוך ניסיון למצוא נחמה באוכל. באופן דומה, יש אנשים שכאשר הם עצובים הם נמנעים מרכישות כי הם חווים כל דבר כשלילי, אך יש כאלה שמרוב עצבות מחפשים פתרונות מהירים ואחיזות כלשהן שיגרמו להם להרגיש טוב יותר, ולכן דווקא יקנו יותר.

אדם עצוב שמרגיש צורך לברוח מהעצבות עשוי לקנות מוצר רק מתוך תקווה שהוא ישפר את הרגשתו, גם אם אין בכך היגיון רציונלי. הוא עלול לומר לעצמו: "כן, המוצר הזה בטח יעזור לי, אני חייב משהו שיגרום לי להרגיש טוב יותר" - וכך לקנות את המוצר גם אם הוא לא באמת זקוק לו. זו יכולה להיות הזדמנות טובה עבור המוכר, אך גם סכנה עבור הקונה, משום שהוא עלול לבצע רכישה אימפולסיבית מתוך צורך רגשי ולא מתוך החלטה רציונלית.

כיצד שמחה יכולה דווקא להקשות על מכירה?

מנגד, דווקא כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, הוא עשוי להיות פחות נלהב לקנות. מדוע? משום שכשהוא מרגיש שלם עם עצמו, הוא לא בהכרח מרגיש צורך במוצר חדש. הוא עשוי להפעיל יותר שיקול דעת, להיות ביקורתי יותר ולהטיל ספק בהצעה. אדם שמח לא בהכרח מרגיש צורך "לתקן" משהו בחייו, ולכן ייתכן שיגיד: "רגע, האם אני באמת צריך את זה? האם זה באמת משתלם לי?" ויבחן את המוצר בצורה מחושבת יותר.

כשהאדם מרגיש טוב, הוא יכול להרשות לעצמו לבחון את המוצר בצורה ביקורתית בלי לחשוש שהחלטתו תשפיע לרעה על מצב רוחו. לעומת זאת, אדם שנמצא במצוקה נפשית גדולה עשוי לחשוש מהרע שיבוא אם יגלה שהמוצר אינו מתאים לו, ולכן יעדיף לשכנע את עצמו שהוא דווקא כן צריך אותו.

המסקנה: הכל תלוי בגישה של הלקוח

בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע.

אם הלקוח נמצא במצב של עצבות עמוקה, מרגיש חסר תקווה ולא רוצה לשנות דבר - יהיה קשה מאוד למכור לו, כי הוא לא מחפש פתרונות אלא מתבצר בעצב שלו. מצד שני, אם הוא עצוב אבל מחפש דרך להיאחז במשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר - יהיה קל יותר למכור לו מוצר, כי הוא רוצה למצוא פתרון שיקל על מצוקתו, גם אם מדובר בפתרון זמני או לא בהכרח רציונלי.

אם הלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא פתוח לרעיונות חדשים, ולכן קל יותר למכור לו כי הוא רואה את היתרונות שבמוצר. עם זאת, אם הוא מרגיש מסופק ושלם עם עצמו, הוא עשוי להיות ביקורתי יותר ולבחון את המוצר בצורה אנליטית, מה שעלול דווקא להקשות על המכירה.

איך להימנע מהחלטות רכישה רגשיות?

כדי להימנע מהחלטות רכישה המושפעות מעצב או משמחה בלבד, חשוב שהקונים יבדקו באופן אובייקטיבי האם המוצר באמת מתאים להם, במקום לקנות מתוך דחף רגשי. לעיתים אדם לא קונה מוצר שמתאים לו בגלל שהוא נמצא בדיכאון ואינו מאמין שמשהו יכול לעזור לו, ולעיתים אדם כן קונה מוצר שאינו מתאים לו בגלל שהוא נואש למשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר. כדי להימנע ממצבים כאלה, חשוב שכל רכישה תהיה מבוססת על שיקול דעת רציונלי ולא על רגש בלבד.

לסיכום

האפשרות למכור ללקוח תלויה במצבו הרגשי ובאופן שבו הוא מגיב להצעה. אדם עצוב עשוי לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם שמח עשוי להיות חיובי ופתוח לרכישה, אך אם הוא מסופק, הוא עלול להיות ביקורתי ולסרב. לכן, אין תשובה אחת מוחלטת - הכל תלוי באופי הלקוח ובנסיבות שבהן הוא נמצא.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יותר טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו.

עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב שהחיים יותר רעים מאשר טובים עבורו ברגע הנתון שהוא עצוב הוא בעצם רואה במציאות יותר חסרונות מאשר יתרונות ואז מה שקורה הבן אדם בעצם נמצא ב - mode, במצב שבו הוא רואה המון חסרונות ואז ברגע שאנחנו נמכור לו את המוצר אז מאוד יכול להיות שברגע שננסה למכור לו את המוצר אז הוא בעצם יראה את החסרונות שבמוצר ואפילו היתרונות שיש במוצר הוא יראה אותם כחסרונות ויגיד "זה לא יכול לעזור לי, זה לא באמת טוב לי". והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר שלנו.

זאת אומרת גם אם המוצר שלנו טוב הוא יגיד שהמוצר לא טוב בשביל לכעוס, בשביל להוציא את הכעס שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא את העצבים על המוצר וכו'. אבל לעומת זאת לקוח כשהוא שמח אז הראש שלו מכוונן לראות את הדברים הטובים שיש בחיים לראות יותר יתרונות מחסרונות, לראות את הטוב שיש בכל דבר וכו' כי הרי לכן הוא שמח ואז ממילא יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר כי גם אם המוצר לא כל כך טוב עדיין באופן יחסי אותו לקוח נמצא ב - mode במצב שבו הוא רואה יתרונות יותר מחסרונות או שהוא רואה את הטוב וחושב חיובי מה שזה לא יהיה ולכן יש יותר סיכוי שנמכור מוצר ושנסגור עסקה דווקא עם לקוח כשהוא שמח.

יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר בצורה מאוד פשוטה יש מצבים שבהם לקוח עצוב ודווקא בגלל שהוא עצוב הוא מחפש בכל כוחו משהו להיאחז בו, הוא מחפש משהו שיוציא אותו מהעצבות. לפעמים בן אדם נמצא, יש שני סוגים של אנשים יש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל ויש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם אוכלים עוד ועוד ואז הם עולים במשקל, מה ההבדל? ההבדל הוא שאנשים שעצובים שלא אוכלים זה אנשים שהם רואים את החיסרון שיש בכל דבר ואז כשהמוח שלהם אומר להם "לכו תאכלו" הם אומרים "עזוב זה יש בזה חיסרון לא רוצה לאכול מה יצא לי לאכול, לא בא לי לאכול אין לי חשק לאכול זה לא ייתן שום דבר לאכול" ואז הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל.

לעומת זאת יש אנשים עצובים שהעצבות מובילה אותם להפך שמרוב שרע להם הם מחפשים משהו להיאחז בו כדי לצאת מהעצבות שלהם ואז הם מנסים למצוא נחמה באוכל ואז הם אומרים "האוכל כן האוכל יעזור לי כן, האוכל יעשה לי טוב" ואז הם אוכלים ואוכלים כדי לצאת מהעצבות שלהם ולמרות שהאוכל לא יכול להוציא אותם מהעצבות אף על פי כן הם אוכלים בשביל לצאת מהעצבות. אותו דבר גם פה יש לקוח שמרוב שהוא עצוב או בגלל שהוא עצוב, או הדרך שלו להתמודד עם העצבות היא באמצעות זה שהוא מחפש משהו להיאחז בו משהו שיעשה לו טוב ולכן דווקא יש יותר סיכוי למכור לו את המוצר בגלל שיותר קל לשכנע אותו "אתה יודע המוצר הזה יעשה לך, " מה יעשה לי טוב? יאללה תביא אותו".

ואז הלקוח פחות בודק אם המוצר הזה באמת טוב או לא למה כי הוא כל כך רוצה להרגיש טוב עד כדי כך שגם אם נמכור לו משהו שהוא לא באמת צריך אותו או שהוא לא באמת טוב הוא רוצה לשכנע את עצמו שהוא קונה משהו טוב כי הוא מחפש משהו להיאחז בו כדי להיות מאושר ולכן הוא דווקא כן יקנה את המוצר. ולעומת זאת אם נגיד בן אדם שמח ונבוא למכור לו מוצר דווקא בגלל שהוא שמח והוא מרגיש יותר שלם עם עצמו לכן הוא דווקא יכול להיות שהוא יעביר יותר ביקורת על המוצר ויגיד "רגע אבל המוצר הזה לא מספיק טוב לי המוצר הזה לא מספיק איכותי, המוצר הזה לא מספיק אני צריך אותו או כדאי לי לקנות אותו", ולמה זה? בגלל שכשבן אדם מעביר ביקורת על מוצר הוא בעצם מרגיש רע. אני אסביר את הסיפור, בן אדם בא לקנות מוצר מה הוא רוצה להרגיש טוב הוא רוצה להרגיש טוב באמצעות המוצר, עכשיו אומרים לו "אתה יודע המוצר הזה מתאים לך", מה המהות של "המוצר הזה מתאים לך"? "המוצר הזה מתאים לך" זה בעצם להגיד יש במציאות משהו שיכול לעשות לך טוב.

מרגע שהלקוח אומר לעצמו "לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה" בעצם באותו רגע הלקוח מרגיש רע, למה הוא מרגיש רע גם רע? אפשר להגיד שהוא מרגיש גם טוב כי הוא בעצם אומר "אני יכול להסתדר בלי המוצר הזה, אני לא חייב לקנות את המוצר הזה" אבל כרגע אני לא מתמקד בהיבט הזה, אני כרגע מתמקד בהיבט של ברגע שהלקוח אומר "המוצר הזה לא טוב לי המוצר הזה לא מתאים לי" בעצם הוא מרגיש רע" הלקוח בתת מודע שלו, למה? כי הוא בעצם אומר "יש במציאות הזאת משהו שהוא לא טוב לי משהו שלא ממלא לי את החסרונות שלי". ומה שקורה זה שבן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו, זה תהליכים שקורים בתת מודע של הלקוח בן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו להעביר ביקורת על המוצר בלי להרגיש רע, "כן המוצר הזה לא טוב לי לא מתאים לי, לא רוצה את המוצר" והרע שהוא מרגיש מכך שהוא אומר שהמוצר הזה לא מתאים לו לא משפיע עליו כי הוא מרגיש טוב.

לעומת זאת בן אדם שהוא מרגיש רע ואומרים לו "אתה יודע יש פה משהו שיכול לעזור לך, יש פה מוצר שיכול לעשות לך טוב" ואז ברמת האנרגיה בתחושה של הלקוח אין לא כוח להגיד "לא זה לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי" הוא פשוט מנסה בלית ברירה להגיד "כן המוצר הזה מתאים לי" למרות שהמוצר הזה לא בהכרח מתאים לו, אוקי למה? כי אין לו יכולת רגשית לשאת להגיד "מה גם זה לא מתאים לי אז מה המצב עוד יותר גרוע מאשר קודם, לא רק שרע לי אלא עכשיו גם המוצר הזה לא מתאים עכשיו עוד יותר רע לי?" לא בן אדם לא רוצה את המחשבה הזאת ולכן הוא יש יותר סיכוי שהוא יגיד "כן המוצר הזה מתאים לי". ולכן בשורה התחתונה למי יותר קל למכור מוצר ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח? אז זה תלוי בלקוח מה הוא רוצה באותו רגע, אם הוא עצוב והוא במצב שהוא מאשים את כולם והוא לא רוצה שום דבר, והוא רוצה להתחפר בסבל שלו ובעצב שלו ולספר כמה רע לו אי אפשר למכור לו כי הוא עכשיו רוצה להזדהות יותר עם הרע שבתוכו.

לעומת זאת בן אדם שמח הוא עכשיו בקטע טוב הוא רוצה לפרגן לעצמו, הוא החליט לשקר את עצמו או לא לשקר את עצמו ולראות רק את הטוב "בוא נמכור לו מוצר הוא יקנה הכל יפה אתה שמח תעשה טוב לעצמך". לעומת זאת יש גם את המצב ההפוך שדווקא הבן אדם העצוב מרוב שהוא רוצה להיאחז במשהו הוא עלול לקנות גם מוצר שלא מתאים לו, למה? כי הוא רוצה להיאחז במשהו שייתן לו תקווה, לעומת זאת הבן אדם השמח אי אפשר לעבוד עליו. ולעומת כל אלה יש בן אדם שהוא נצמד לאמת וכשהוא נצמד לאמת אז אי אפשר לקמבן אותו כי אתם כקונים מה שצריך לעשות הקונה כקונה צריך לבדוק "האם באמת המוצר הזה טוב לי כן או לא?" זה הכל ולשים לב, אם רוצים ניתן לשים לב שהעסקה היא לא החלטה רגשית אלא החלטה שכלית החלטה הגיונית.

למה? כי הרבה פעמים בן אדם קונה את המוצר או לא קונה את המוצר לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו לפעמים בן אדם חושב שהמוצר לא מתאים לו למרות שהמוצר כן מתאים לו והסיבה שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו זה לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו אלא זה בגלל שהוא פשוט בדיכאון הוא אומר "עזוב זה לא מתאים לי", "אבל זה מתאים לך זה יציל את חייך" אבל הוא בדיכאון בדעה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. לעומת זאת יש מצבים שבן אדם חושב שהמוצר כן מתאים לו למרות שהמוצר לא מתאים לו והוא חושב שהמוצר כן מתאים לו מרוב ייאוש ומרוב דיכאון הוא אומר "עזוב המוצר הזה מתאים לי" כי הוא לא רוצה לראות את האמת שגם המוצר הזה לא מתאים לו. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
רוצה אין לי חשק לאכול הרזיה כעס מה מישהי חושבת בצורה חכמה מהות חשק להוביל השמנה הרזיה תלוי אוכל אכילה אכילה אובססיבית אכילה כפייתית אכילה רגשית אנורקסיה בולימיה בולמיה דיאטה דיכאון דיכאונות הלקוח הלקוח שלך הפרעות אכילה הפרעת אכילה הרגשה הרגשת הרזיה השמנה השמנה הרזיה השמנת יתר התמכרות לאוכל התמכרות לאכילה חוויה חוויות חווית יאוש ייאוש ירידה במשקל לגרום ללקוח עצוב לגרום ללקוח שמח לגרום ללקוחות למי יותר קל למכור למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות לרדת במשקל לרזות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח עצוב לשכנע לקוח שמח לשכנע לקוחות מצב הרוח של הלקוח מצב רוח סוגים סוגים של לקוחות עודף משקל עצב עצבות עצבות של לקוח עצוב רגש רגשות רגשיות שכנוע שמח שמחה שמחה של לקוח תחושה תחושות תחושת
2 סוגים של לא משנה, 2 סוגים של אושר, 2 סוגים של מורים רוחניים, 2 סוגים של הארה רוחנית, לא משנה עם שכל, לא משנה בלי שכל, מדיטציה, שום דבר לא משנה, עם שכל או בלי שכל, משנה או לא משנה
2 סוגים של לא משנה, 2 סוגים של אושר, 2 סוגים של מורים רוחניים, 2 סוגים של הארה רוחנית, לא משנה עם שכל, לא משנה בלי שכל, מדיטציה, שום דבר לא משנה, עם שכל או בלי שכל, משנה או לא משנה
2 סוגים של לא משנה, 2 סוגים של אושר, 2 סוגים של מורים רוחניים, 2 סוגים של הארה רוחנית, לא משנה עם שכל, לא משנה בלי שכל, מדיטציה, שום דבר לא משנה, עם שכל או בלי שכל, משנה או לא משנה מהם שני הסוגים של לא משנה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר שני סוגים שונים של המושג לא משנה, תוך כדי ניתוח של המשמעות והשפעתם על התפיסה האישית של אדם. אליעד מסביר כי כאשר אדם אומר לא משנה, יש לבדוק את הכוונה מאחורי המילים הללו, כי ייתכן שהוא אומר זאת מתוך עייפות או חוסר רצון להתעמק, או אולי מתוך הבנה רגשית או שכלית. יש שני סוגים של לא משנה שיכולים להופיע: לא משנה מתוך שכל - כאשר אדם מבין שכלית שזה לא משנה. לדוגמה, אדם יכול להגיע למסקנה כי לא משנה אם הוא יבחר כוס מים רגילה ... מתוך אין שכל נובע ממקום של חוסר מודעות או בריחה מהתמודדות עם המציאות. מהי השפעת השכל על תחושת האושר? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין שני סוגים של אושר שהם תוצאה ישירה של השפעת השכל על תפיסת החיים: אושר שנובע מהשכל - כאשר אדם מתבונן בחיים בצורה רציונלית ומבין שהרבה מהדברים שהוא רואה ... אושר שנובע מתוך תחושות פנימיות. בתהליך של מדיטציה, המתרגל מבין שהרבה מהדברים המטרידים אותו אינם באמת חשובים, והאושר טמון בהבנה זו. האם שני סוגים של אושר יכולים להתקיים בו זמנית? אליעד מציין כי לא תמיד אפשר להיות בו זמנית במצב של אושר שכלי ואושר רגשי. כל סוג אושר דורש התמקדות שונה במציאות: ... סוגי המורים הרוחניים וההארה הרוחנית? אליעד גם עוסק בהשפעת המורים הרוחניים על הדרך בה אנו תופסים את האושר וההארה הרוחנית. הוא מדבר על שני סוגים של מורים רוחניים: מורה רוחני עם שכל - המורה הזה מבוסס על עקרונות רציונליים ומסביר את הדרך לשחרור פנימי באמצעות שיקול דעת והבנה שכלית. הוא מדגיש ... ברובם. מורה רוחני ללא שכל - מורה זה מציין שמעל השכל יש מקום של הכל שווה, ושהאדם צריך פשוט להיות במצב של קבלה מוחלטת של כל מה שיש. מהם שני סוגים של לא משנה? מהי השפעת השכל על תחושת האושר? האם ניתן להגיע לאושר אמיתי בלי שכל? האם אפשר לפתח אושר מתוך מדיטציה? האם שני סוגים של אושר יכולים להתקיים בו זמנית? מה הקשר בין סוגי המורים הרוחניים וההארה הרוחנית? מהם שני הסוגים של לא משנה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר שני סוגים שונים של המושג לא משנה, תוך כדי ניתוח של המשמעות והשפעתם על התפיסה האישית של אדם. כשהאדם אומר לא משנה, יש לבדוק מה בדיוק הכוונה מאחורי המילים הללו. ייתכן שהוא אומר זאת מתוך עייפות או חוסר רצון להתעמק, או אולי מתוך הבנה רגשית או שכלית. אליעד מציין שיכולים להיות שני סוגים שונים של לא משנה: 1. לא משנה מתוך שכל - כאשר אדם מבין שכלית שזה לא משנה. לדוגמה, אדם יכול להגיע למסקנה כי לא משנה אם הוא יבחר כוס מים רגילה או ... מתוך אין שכל נובע ממקום של חוסר מודעות או בריחה מהתמודדות עם המציאות. מהי השפעת השכל על תחושת האושר? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין שני סוגים של אושר, שהם תוצאה ישירה של השפעת השכל על תפיסת החיים: 1. אושר שנובע מהשכל - כאשר אדם מתבונן בחיים בצורה רציונלית ומבין שהרבה מהדברים שהוא רואה ... מהמחשבות המטרידות, ולהתמקד רק במה שיש ברגע הנוכחי. זהו אושר שמתפתח מתוך הכרה בכך שהרגע הזה הוא כל מה שחשוב, ושכל השאר הוא חסר ערך. האם שני סוגים של אושר יכולים להתקיים בו זמנית? אליעד מציין כי לא תמיד אפשר להיות בו זמנית במצב של אושר שכלי ואושר רגשי. כל סוג אושר דורש התמקדות שונה במציאות: ... סוגי המורים הרוחניים וההארה הרוחנית? אליעד גם עוסק בהשפעת המורים הרוחניים על הדרך בה אנו תופסים את האושר וההארה הרוחנית. הוא מדבר על שני סוגים של מורים רוחניים: 1. מורה רוחני עם שכל - המורה הזה מבוסס על עקרונות רציונליים ומסביר את הדרך לשחרור פנימי באמצעות שיקול דעת והבנה שכלית. הוא ... 2. מורה רוחני ללא שכל - מורה זה מציין שמעל השכל יש מקום של הכל שווה, ושהאדם צריך פשוט להיות במצב של קבלה מוחלטת של כל מה שיש. מהם שני סוגים של לא משנה? מהי השפעת השכל על תחושת האושר? האם ניתן להגיע לאושר אמיתי בלי שכל? האם אפשר לפתח אושר מתוך מדיטציה? האם שני סוגים של אושר יכולים להתקיים בו זמנית? מה הקשר בין סוגי המורים הרוחניים וההארה הרוחנית? ...
5 סוגים של קבלת החלטה, 5 סוגים של בחירה, 5 סוגים של טוב ורע, איך לקבל החלטה? איך מקבלים החלטה? איך להחליט החלטה? 5 סוגים של תפישת מציאות, להיות שלם עם החלטה, לדעת איך להחליט
5 סוגים של קבלת החלטה, 5 סוגים של בחירה, 5 סוגים של טוב ורע, איך לקבל החלטה? איך מקבלים החלטה? איך להחליט החלטה? 5 סוגים של תפישת מציאות, להיות שלם עם החלטה, לדעת איך להחליט
5 סוגים של קבלת החלטה, 5 סוגים של בחירה, 5 סוגים של טוב ורע, איך לקבל החלטה? איך מקבלים החלטה? איך להחליט החלטה? 5 סוגים של תפישת מציאות, להיות שלם עם החלטה, לדעת איך להחליט מהם 5 סוגי קבלת החלטות ומהם 5 סוגי הבחירות? בהרצאה זו, אליעד כהן דיבר על חמשת סוגי קבלת ההחלטות ...
מה ההבדל בין הרגשות? סוגים של רגשות רעים, סוגים של תחושות רעות, כעס, שנאה, עצבות, דיכאון, פחד, חרדה, ייאוש, טראומה, חרטה, סוגים שונים של רע, הבדלים בין רגשות
מה ההבדל בין הרגשות? סוגים של רגשות רעים, סוגים של תחושות רעות, כעס, שנאה, עצבות, דיכאון, פחד, חרדה, ייאוש, טראומה, חרטה, סוגים שונים של רע, הבדלים בין רגשות
... ההבדל בין הרגשות? סוגים של רגשות רעים, סוגים של תחושות רעות, כעס, שנאה, עצבות, דיכאון, פחד, חרדה, ייאוש, טראומה, חרטה, סוגים שונים של רע, הבדלים בין רגשות מה ההבדל בין סוגי הרגשות הרעים? אליעד כהן מסביר באופן מעמיק כי רגשות רעים הם ... נגד רצונך אתה מרגיש רע ויש הרבה סוגים של רע נתנו לזה שם אם זה רק קצת נקרא לזה עצבות אם זה רע יותר גדול נקרא לזה דכדוך אם זה רע יותר גדול נקרא לזה ... קטגוריה שנייה בתוך הרע יש עוד סוגים של רע יש לך רע נגיד עבר הווה עתיד רע לך בגלל משהו שקרה כן אז קוראים לזה טראומה חרטה אתה מבין רע לך בגלל משהו ... כי שני מקרים שונים של רע שני סוגים שונים של רע. ש: סבבה סוגים שונים של רע אז למה רע אחד מוביל לזה ורע אחד מוביל לזה. אליעד: זאת שאלה אחרת עכשיו אתה שואל למה יש רע שגורם לי ... של רע זה לא רע וזהו יש מלא סוגים של רע, אם רע לך ממשהו שאתה חושב שהולך להימשך בעתיד והוא מאוד חשוב לך אתה תהיה בדיכאון אם זה רע שהוא לא כל כך ...
סוף ואין סוף, סוגים של אין סוף, מוחלטות, יחסיות, פרדוקסים של אין סוף, הוכחה שיש אלוהים, הוכחה שאין אלוהים, מהות וצורה, סוגים של מהות, סוגים של צורות, מרחב הזמן, מרחב המקום
סוף ואין סוף, סוגים של אין סוף, מוחלטות, יחסיות, פרדוקסים של אין סוף, הוכחה שיש אלוהים, הוכחה שאין אלוהים, מהות וצורה, סוגים של מהות, סוגים של צורות, מרחב הזמן, מרחב המקום
... ואין סוף, סוגים של אין סוף, מוחלטות, יחסיות, פרדוקסים של אין סוף, הוכחה שיש אלוהים, הוכחה שאין אלוהים, מהות וצורה, סוגים של מהות, סוגים של צורות, מרחב הזמן, מרחב המקום מהי מהות וצורה, ומה ההבדל ביניהן? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מהות וצורה, ומתאר אותן דרך דוגמה מוחשית של ... להפסיק להתעסק בצורות אלה ולהתמקד במשהו אחר לחלוטין. מה ההבדל בין מהות מוחלטת למהות יחסית? אליעד מסביר שישנם שני סוגים של מהויות: מהות מוחלטת ומהות יחסית. מהות מוחלטת קיימת באופן אבסולוטי, כלומר, היא אינה תלויה בשום דבר אחר. היא קיימת מעצמה ללא שום התניה או תלות ... הדבר היחיד שהוא קיים בפני עצמו, ללא שום תלות במשהו חיצוני. זהו בעצם האין סוף המוחלט שממנו כל הדברים נגזרים. אילו סוגים של אין סוף קיימים ומה ההבדל ביניהם? אליעד מרחיב שיש שני סוגים של אין סוף: האין - סוף המוחלט והאין סוף היחסי. אין סוף מוחלט הוא אינסוף שאין לו גבול, ולא ניתן לתפיסה או למדידה כלל. לעומת זאת, אין סוף יחסי ... אחר הוא צורה. כך, הוא טוען, אפשר לראות את כל מה שקשור ליקום כצורה שנובעת מתוך המהות. לאחר מכן, אליעד עובר לנושא של סוגים של אין סוף. הוא מדבר על אין סוף מוחלט ויחסי, ומסביר כי אין סוף מוחלט לא יכול להיות מיוצג או נתפס על ידי צורה כלשהי, בעוד שאין סוף יחסי תמיד ... או כל דבר נוסף. לסיום, הוא מדבר על האופן בו המדע והפילוסופיה עוסקים בהבנת קיומם של אין סוף. אליעד מציין שיש שני סוגים של אין סוף - יש אין סוף של סוף ואין סוף מוחלט, וההבנה של כל אחד מהם משפיעה על הדרך בה אנחנו תופסים את הזמן, המקום והיקום בכלל. מהות וצורה סוגים של אין סוף הוכחה לקיום אלוהים אין סוף מוחלט ויחסי ההבדל בין מוחלטות ליחסיות ...
2 סוגים של עצות, 2 סוגים של יועצים, עצות מוחלטות, עצות אפשריות, עצות של שחור או לבן, עצות אפורות, עצות מעשיות, עצות תיאורטיות, בכל עצה יש יתרונות וחסרונות, מהי העצה הטובה ביותר? איך לבחור יועץ? סוגים של מנטורים, איך לבחור מנטור?
2 סוגים של עצות, 2 סוגים של יועצים, עצות מוחלטות, עצות אפשריות, עצות של שחור או לבן, עצות אפורות, עצות מעשיות, עצות תיאורטיות, בכל עצה יש יתרונות וחסרונות, מהי העצה הטובה ביותר? איך לבחור יועץ? סוגים של מנטורים, איך לבחור מנטור?
2 סוגים של עצות, 2 סוגים של יועצים, עצות מוחלטות, עצות אפשריות, עצות של שחור או לבן, עצות אפורות, עצות מעשיות, עצות תיאורטיות, בכל עצה יש יתרונות וחסרונות, מהי העצה הטובה ביותר? איך לבחור יועץ? סוגים של מנטורים, איך לבחור מנטור? מהם שני סוגי העצות שחשוב להכיר? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין את קיומם של שני סוגים עיקריים של עצות, שלדבריו יש הבדל חשוב ביניהם. הסוג הראשון הוא העצות המוחלטות, שמוצגות כפתרונות חד משמעיים. לדוגמה, כאשר יועץ מציע לאדם להקים עסק או להפסיק מערכת ... בנסיבות האישיות ובמצב הנוכחי. סוגי עצות איך לבחור יועץ איך לבחור מנטור עצות אפורות עצות מוחלטות מהם שני סוגי העצות שחשוב להכיר? אליעד מציין שיש שני סוגים עיקריים של עצות: עצות מוחלטות ועצות אפשריות. עצות מוחלטות הן כאלה שמוגשות באופן חד משמעי, לדוגמה: אתה חייב לעשות ככה, או תעשה את זה, זה הכי נכון. לעומת זאת, העצות ...
מה זה אין סוף? מה זה הכל? מה זה כלום? כלום זה הכל, הכל זה כלום, סוגים של אין סוף, כמה זמן עבר מהתחלת הזמן? הכל עשוי מכלום, ממה הכל עשוי, סוגים של כלום, סוגים של אין, יש או אין, מהות המציאות
מה זה אין סוף? מה זה הכל? מה זה כלום? כלום זה הכל, הכל זה כלום, סוגים של אין סוף, כמה זמן עבר מהתחלת הזמן? הכל עשוי מכלום, ממה הכל עשוי, סוגים של כלום, סוגים של אין, יש או אין, מהות המציאות
... זה אין סוף? מה זה הכל? מה זה כלום? כלום זה הכל, הכל זה כלום, סוגים של אין סוף, כמה זמן עבר מהתחלת הזמן? הכל עשוי מכלום, ממה הכל עשוי, סוגים של כלום, סוגים של אין, יש או אין, מהות המציאות מה זה אינסוף והאם באמת הכל עשוי מכלום? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בשאלות ... בדיוק המקום שבו ההפכים האלה מתבטאים בצורה נפרדת ומוגדרת, אך מאחורי הקלעים, כולם עשויים ממה שהוא מכנה כלום. מה זה אינסוף? האם הכל עשוי מכלום? סוגים של כלום מה ההבדל בין אפס לאינסוף? איך כלום יכול להיות הכל? מה זה מהות המציאות? האם אפשר לדמיין כלום? ...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
... להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש ... המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם ... את הלקוח שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל למשוך אותו חזרה אליך. והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך כל ...
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של יועצים, יעוץ מעשי, יעוץ תיאורטי, עצות מה לעשות, עצות של שחור או לבן, עצות איך לחשוב, ללמד אותך לחשוב לבד, תלות ביועצים, לא להיות תלוי ביועץ, 2 סוגים של עצות, ללמוד לדוג, לאכול דגים
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של יועצים, יעוץ מעשי, יעוץ תיאורטי, עצות מה לעשות, עצות של שחור או לבן, עצות איך לחשוב, ללמד אותך לחשוב לבד, תלות ביועצים, לא להיות תלוי ביועץ, 2 סוגים של עצות, ללמוד לדוג, לאכול דגים
2 סוגים של מנטורים, 2 סוגים של יועצים, יעוץ מעשי, יעוץ תיאורטי, עצות מה לעשות, עצות של שחור או לבן, עצות ... לא להיות תלוי ביועץ, 2 סוגים של עצות, ללמוד לדוג, לאכול דגים מהם שני סוגי היועצים ושני סוגי העצות? הרצאה זו עוסקת בשני סוגים של יועצים ושני סוגים של עצות, שמיועדים לעזור לאדם להשיג מטרותיו בחיים. יש יועצים שמעניקים לך הוראות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סוגים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סוגים, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, מטפל הוליסטי, מאמן אישי לזוגיות בתחום סוגים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5469 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 15:10:24 - wesi1