אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התמכרות לאכילה ✔למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או ללקוח עצוב?

אליעד כהן מציג בהרצאה הסבר מעמיק על השאלה החשובה בעולם המכירות: למי קל יותר למכור, ללקוח שנמצא במצב רוח טוב ושמח או ללקוח עצוב ומדוכא? אליעד מדגיש שהתשובה לשאלה הזאת אינה חד - משמעית, אלא מורכבת ותלויה באופן שבו הלקוח חווה את המציאות ואת עצמו באותו רגע נתון.

כיצד משפיעה עצבות של הלקוח על תהליך המכירה?

כאשר לקוח נמצא במצב של עצבות, משמעות הדבר היא שהוא חווה את המציאות כשלילית ורואה יותר חסרונות מיתרונות. במצב זה, קל לו מאוד לראות את החסרונות גם במוצר שמוצע לו. אפילו אם למוצר יש יתרונות רבים, האדם העצוב ייטה לחשוב שהיתרונות האלו לא באמת רלוונטיים עבורו או לא באמת יכולים לעזור לו. מעבר לכך, אליעד מסביר שדווקא מתוך תחושת התסכול שלו על החיים, הלקוח העצוב עלול לפרוק את הרגשות השליליים שלו על המוצר ולהגיד שהוא לא טוב, רק כדי להוציא את הכעס שלו על המציאות. זה מקשה מאוד על המכירה ללקוח עצוב, משום שהוא סגור בפני הצעות חדשות ומרוכז בשליליות שבה הוא נמצא.

באיזה מצב הלקוח העצוב דווקא יקנה בקלות?

עם זאת, אליעד מדגיש שישנם מקרים הפוכים. לפעמים דווקא אדם שנמצא במצב עצבות עמוקה יקנה יותר בקלות, כי הוא מחפש דרך להקל על הכאב הרגשי שלו. לדוגמה, הוא מביא את המקרה של אכילה רגשית: יש אנשים שבעצב הם מפסיקים לאכול ומאבדים את התיאבון כי הם לא מוצאים שום נחמה באוכל, ולעומת זאת, יש אנשים שהעצבות מובילה אותם לאכילה מוגברת כי הם מחפשים נחמה. באותו האופן בדיוק, לקוח עצוב שמחפש נחמה, עשוי לקנות מוצר מתוך אמונה או תקווה שהמוצר יעזור לו להרגיש טוב יותר. זהו מצב שבו האדם העצוב קונה באופן אימפולסיבי מתוך צורך רגשי חזק בנחמה או פתרון מיידי.

כיצד השמחה של הלקוח משפיעה על המכירה?

מצד שני, כשלקוח נמצא במצב רוח טוב ושמח, הוא רואה את העולם בצורה חיובית. הוא פתוח יותר להצעות חדשות, רואה יתרונות רבים במוצר וממעט לשים לב לחסרונות. כאשר אדם נמצא בשמחה, הוא נוטה יותר לאמץ את המוצר המוצע לו ולהתלהב ממנו, ולכן קל יותר למכור לו.

אך גם כאן קיימת אפשרות הפוכה. לפעמים דווקא בגלל שהלקוח מרגיש טוב ושלם עם עצמו, הוא פחות זקוק למוצר שימלא לו חסרונות כלשהם. אדם שמח עשוי להיות ביקורתי ואנליטי יותר, לבדוק את המוצר לעומק, ולהחליט שהוא לא באמת צריך את המוצר, מכיוון שהוא מרגיש טוב מספיק גם בלי המוצר.

למה לקוח שמח עשוי להיות ביקורתי יותר?

אליעד מסביר שכאשר הלקוח מחליט לא לקנות מוצר, יש בכך סוג של חוויה רגשית שלילית - כי הלקוח בעצם אומר לעצמו שיש משהו שלא מתאים לו במציאות. לקוח שמח יכול להרשות לעצמו לחוות את החוויה הזאת, כי השמחה שלו מאפשרת לו להתמודד עם תחושת הפספוס. לעומת זאת, לקוח עצוב, שלא יכול להרשות לעצמו להתמודד עם תחושת כישלון נוספת, עלול להחליט לקנות את המוצר מתוך חוסר יכולת להתמודד עם תחושת אכזבה נוספת.

איך להימנע מרכישות מתוך דחף רגשי?

אליעד מדגיש כי על הקונה להיות מודע למצבו הרגשי ולהבין מתי החלטות הרכישה שלו מושפעות מרגש בלבד. לדבריו, אנשים רבים נמנעים מלקנות מוצר שמתאים להם באמת, רק בגלל שהם בדיכאון ומרגישים ששום דבר לא יכול לעזור להם. מצד שני, אנשים אחרים עשויים לרכוש מוצר שלא באמת מתאים להם מתוך ייאוש, כשהם מנסים להיאחז בתקווה כלשהי.

לכן, אליעד ממליץ לאנשים תמיד לבדוק את ההחלטות שלהם בצורה שכלית ורציונלית, כדי להימנע מטעויות שעלולות לנבוע מרגש חולף. הוא ממליץ לשאול באופן מפורש: "האם המוצר באמת מתאים לי? האם אני באמת צריך אותו?"

לסיכום, למי קל יותר למכור, ללקוח שמח או עצוב?

אליעד מסכם שאין תשובה חד - משמעית לשאלה למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי במצב הנפשי של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע. לקוח עצוב עשוי לראות חסרונות ולהימנע מקנייה, אך אם הוא מחפש נחמה או פתרון רגשי, הוא דווקא יקנה בקלות רבה יותר. לעומת זאת, לקוח שמח יכול לראות את היתרונות ולקנות בקלות, אך אם הוא שלם עם עצמו ולא מרגיש צורך במוצר, הוא עלול דווקא לבחון את ההצעה באופן ביקורתי ולסרב.

הפתרון הטוב ביותר הוא לקבל החלטות מתוך שיקול דעת רציונלי, לא להתבסס רק על המצב הרגשי שבו נמצא הלקוח.
למי קל יותר למכור - ללקוח שמח או ללקוח עצוב?

השאלה המרכזית שנידונה היא למי יותר קל למכור - ללקוח שנמצא במצב רוח טוב, או ללקוח שנמצא במצב רוח רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את מצבו.

השפעת העצבות על תהליך הקנייה

כאשר אדם נמצא במצב של עצבות, המשמעות היא שהוא חווה את המציאות כיותר רעה מאשר טובה, כלומר, הוא רואה יותר חסרונות מאשר יתרונות. זה משפיע ישירות על הדרך שבה הוא שופט מוצרים והצעות רכישה. אדם עצוב נמצא ב"מוד" של שליליות - הוא ממוקד בחסרונות, וכך גם כאשר מציעים לו מוצר כלשהו, הוא עלול לראות רק את החסרונות שבו. אפילו אם המוצר הוא טוב ויש לו יתרונות משמעותיים, האדם העצוב ייטה לראות גם את היתרונות כחסרונות או יטען שהמוצר "לא באמת יכול לעזור לי" או "לא באמת טוב לי".

יתרה מכך, לקוח עצוב עלול להשליך את תחושותיו השליליות על המוצר. מכיוון שהוא מרגיש רע עם המציאות, הוא עשוי להוציא את התסכולים שלו דווקא על המוצר ולהגיד שהוא "לא טוב", גם אם אין בכך היגיון אובייקטיבי. כלומר, במקרים רבים, דווקא כשמנסים למכור מוצר לאדם עצוב, הוא יגיב בשלילה מתוך רצון לפרוק את הכעסים והעצבים שלו. זה מקשה על תהליך המכירה, משום שהאדם העצוב לא נוטה להיפתח להזדמנויות חדשות או להאמין במוצרים שיכולים לשפר את מצבו.

השפעת השמחה על תהליך הקנייה

לעומת זאת, כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, החשיבה שלו נוטה להיות חיובית יותר. הוא רואה יותר יתרונות ופחות חסרונות במציאות, ולכן גם כאשר מציעים לו מוצר, הוא ייטה לראות יותר את היתרונות שבו ופחות את החסרונות. זה מגדיל את הסיכוי שהמכירה תצליח, מכיוון שהאדם נמצא במצב של חשיבה חיובית, מתמקד בטוב, נוטה לאמץ גישות חדשות ולפתוח את עצמו לחוויות חדשות. גם אם המוצר אינו מושלם, הוא עשוי בכל זאת לרכוש אותו כי הוא מתמקד במה שטוב ולא במה שחסר.

כיצד עצבות יכולה דווקא להוביל לרכישה?

עם זאת, לעיתים המצב עשוי להיות הפוך. ישנם מקרים שבהם דווקא לקוח עצוב יקנה יותר, כי הוא מחפש משהו להיאחז בו שייתן לו נחמה ויקל על סבלו. ניתן לראות זאת בדפוסי אכילה שונים של אנשים עצובים: ישנם אנשים שכאשר הם עצובים הם מאבדים את התיאבון, ואילו אחרים דווקא אוכלים יותר מתוך ניסיון למצוא נחמה באוכל. באופן דומה, יש אנשים שכאשר הם עצובים הם נמנעים מרכישות כי הם חווים כל דבר כשלילי, אך יש כאלה שמרוב עצבות מחפשים פתרונות מהירים ואחיזות כלשהן שיגרמו להם להרגיש טוב יותר, ולכן דווקא יקנו יותר.

אדם עצוב שמרגיש צורך לברוח מהעצבות עשוי לקנות מוצר רק מתוך תקווה שהוא ישפר את הרגשתו, גם אם אין בכך היגיון רציונלי. הוא עלול לומר לעצמו: "כן, המוצר הזה בטח יעזור לי, אני חייב משהו שיגרום לי להרגיש טוב יותר" - וכך לקנות את המוצר גם אם הוא לא באמת זקוק לו. זו יכולה להיות הזדמנות טובה עבור המוכר, אך גם סכנה עבור הקונה, משום שהוא עלול לבצע רכישה אימפולסיבית מתוך צורך רגשי ולא מתוך החלטה רציונלית.

כיצד שמחה יכולה דווקא להקשות על מכירה?

מנגד, דווקא כאשר אדם נמצא במצב רוח טוב, הוא עשוי להיות פחות נלהב לקנות. מדוע? משום שכשהוא מרגיש שלם עם עצמו, הוא לא בהכרח מרגיש צורך במוצר חדש. הוא עשוי להפעיל יותר שיקול דעת, להיות ביקורתי יותר ולהטיל ספק בהצעה. אדם שמח לא בהכרח מרגיש צורך "לתקן" משהו בחייו, ולכן ייתכן שיגיד: "רגע, האם אני באמת צריך את זה? האם זה באמת משתלם לי?" ויבחן את המוצר בצורה מחושבת יותר.

כשהאדם מרגיש טוב, הוא יכול להרשות לעצמו לבחון את המוצר בצורה ביקורתית בלי לחשוש שהחלטתו תשפיע לרעה על מצב רוחו. לעומת זאת, אדם שנמצא במצוקה נפשית גדולה עשוי לחשוש מהרע שיבוא אם יגלה שהמוצר אינו מתאים לו, ולכן יעדיף לשכנע את עצמו שהוא דווקא כן צריך אותו.

המסקנה: הכל תלוי בגישה של הלקוח

בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לשאלה האם קל יותר למכור ללקוח שמח או ללקוח עצוב. הכל תלוי בגישה של הלקוח ובמה שהוא מחפש באותו רגע.

אם הלקוח נמצא במצב של עצבות עמוקה, מרגיש חסר תקווה ולא רוצה לשנות דבר - יהיה קשה מאוד למכור לו, כי הוא לא מחפש פתרונות אלא מתבצר בעצב שלו. מצד שני, אם הוא עצוב אבל מחפש דרך להיאחז במשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר - יהיה קל יותר למכור לו מוצר, כי הוא רוצה למצוא פתרון שיקל על מצוקתו, גם אם מדובר בפתרון זמני או לא בהכרח רציונלי.

אם הלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא פתוח לרעיונות חדשים, ולכן קל יותר למכור לו כי הוא רואה את היתרונות שבמוצר. עם זאת, אם הוא מרגיש מסופק ושלם עם עצמו, הוא עשוי להיות ביקורתי יותר ולבחון את המוצר בצורה אנליטית, מה שעלול דווקא להקשות על המכירה.

איך להימנע מהחלטות רכישה רגשיות?

כדי להימנע מהחלטות רכישה המושפעות מעצב או משמחה בלבד, חשוב שהקונים יבדקו באופן אובייקטיבי האם המוצר באמת מתאים להם, במקום לקנות מתוך דחף רגשי. לעיתים אדם לא קונה מוצר שמתאים לו בגלל שהוא נמצא בדיכאון ואינו מאמין שמשהו יכול לעזור לו, ולעיתים אדם כן קונה מוצר שאינו מתאים לו בגלל שהוא נואש למשהו שיגרום לו להרגיש טוב יותר. כדי להימנע ממצבים כאלה, חשוב שכל רכישה תהיה מבוססת על שיקול דעת רציונלי ולא על רגש בלבד.

לסיכום

האפשרות למכור ללקוח תלויה במצבו הרגשי ובאופן שבו הוא מגיב להצעה. אדם עצוב עשוי לראות חסרונות במוצר ולסרב לקנות, אך אם הוא מחפש דרך להרגיש טוב יותר, הוא דווקא יקנה בקלות. אדם שמח עשוי להיות חיובי ופתוח לרכישה, אך אם הוא מסופק, הוא עלול להיות ביקורתי ולסרב. לכן, אין תשובה אחת מוחלטת - הכל תלוי באופי הלקוח ובנסיבות שבהן הוא נמצא.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה למי יותר קל למכור, לאיזה סוג של לקוח יותר קל לגרום לו לקנות האם ללקוח עצוב או לקוח שמח, מתי יותק קל למכור לאנשים כשהם עצובים או כשהם שמחים? וכל אחד עכשיו שיחשוב בראש שלו מה הוא חושב האם יותר קל לשכנע לקנות לקוח עצוב או לקוח שמח ועכשיו אני אגיד מה אני חושב. אז התשובה היא כדלקמן לפעמים יותר קל לשכנע למכור ללקוח עצוב ולפעמים יותר קל למכור ללקוח שמח ואני אסביר במה זה תלוי ואיך זה עובד. אז התשובה היא פשוטה בשביל שלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יותר טוב מרע עבורו, שהמוצר יכול למלא לו את החסרונות שלו.

עכשיו ככה לפעמים מה שקורה אצל בן אדם כשהוא עצוב זה שברגע שהוא עצוב, מה זה אומר עצוב? שהוא חושב שהחיים יותר רעים מאשר טובים עבורו ברגע הנתון שהוא עצוב הוא בעצם רואה במציאות יותר חסרונות מאשר יתרונות ואז מה שקורה הבן אדם בעצם נמצא ב - mode, במצב שבו הוא רואה המון חסרונות ואז ברגע שאנחנו נמכור לו את המוצר אז מאוד יכול להיות שברגע שננסה למכור לו את המוצר אז הוא בעצם יראה את החסרונות שבמוצר ואפילו היתרונות שיש במוצר הוא יראה אותם כחסרונות ויגיד "זה לא יכול לעזור לי, זה לא באמת טוב לי". והעוד יותר גרוע ממה שיכול להיות זה בגלל שרע לו, בגלל שהוא לקוח עצוב הוא בעצבות אז ברגע שננסה למכור לו את המוצר אז את העצבים שלו על המציאות הוא יוציא על המוצר שלנו.

זאת אומרת גם אם המוצר שלנו טוב הוא יגיד שהמוצר לא טוב בשביל לכעוס, בשביל להוציא את הכעס שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא את העצבים על המוצר וכו'. אבל לעומת זאת לקוח כשהוא שמח אז הראש שלו מכוונן לראות את הדברים הטובים שיש בחיים לראות יותר יתרונות מחסרונות, לראות את הטוב שיש בכל דבר וכו' כי הרי לכן הוא שמח ואז ממילא יש יותר סיכוי שהוא יקנה את המוצר כי גם אם המוצר לא כל כך טוב עדיין באופן יחסי אותו לקוח נמצא ב - mode במצב שבו הוא רואה יתרונות יותר מחסרונות או שהוא רואה את הטוב וחושב חיובי מה שזה לא יהיה ולכן יש יותר סיכוי שנמכור מוצר ושנסגור עסקה דווקא עם לקוח כשהוא שמח.

יחד עם זאת אותו דבר יכול להיות הפוך ולמה הפוך אני אסביר בצורה מאוד פשוטה יש מצבים שבהם לקוח עצוב ודווקא בגלל שהוא עצוב הוא מחפש בכל כוחו משהו להיאחז בו, הוא מחפש משהו שיוציא אותו מהעצבות. לפעמים בן אדם נמצא, יש שני סוגים של אנשים יש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל ויש אנשים עצובים שמרוב עצבות הם אוכלים עוד ועוד ואז הם עולים במשקל, מה ההבדל? ההבדל הוא שאנשים שעצובים שלא אוכלים זה אנשים שהם רואים את החיסרון שיש בכל דבר ואז כשהמוח שלהם אומר להם "לכו תאכלו" הם אומרים "עזוב זה יש בזה חיסרון לא רוצה לאכול מה יצא לי לאכול, לא בא לי לאכול אין לי חשק לאכול זה לא ייתן שום דבר לאכול" ואז הם לא אוכלים ואז הם יורדים במשקל.

לעומת זאת יש אנשים עצובים שהעצבות מובילה אותם להפך שמרוב שרע להם הם מחפשים משהו להיאחז בו כדי לצאת מהעצבות שלהם ואז הם מנסים למצוא נחמה באוכל ואז הם אומרים "האוכל כן האוכל יעזור לי כן, האוכל יעשה לי טוב" ואז הם אוכלים ואוכלים כדי לצאת מהעצבות שלהם ולמרות שהאוכל לא יכול להוציא אותם מהעצבות אף על פי כן הם אוכלים בשביל לצאת מהעצבות. אותו דבר גם פה יש לקוח שמרוב שהוא עצוב או בגלל שהוא עצוב, או הדרך שלו להתמודד עם העצבות היא באמצעות זה שהוא מחפש משהו להיאחז בו משהו שיעשה לו טוב ולכן דווקא יש יותר סיכוי למכור לו את המוצר בגלל שיותר קל לשכנע אותו "אתה יודע המוצר הזה יעשה לך, " מה יעשה לי טוב? יאללה תביא אותו".

ואז הלקוח פחות בודק אם המוצר הזה באמת טוב או לא למה כי הוא כל כך רוצה להרגיש טוב עד כדי כך שגם אם נמכור לו משהו שהוא לא באמת צריך אותו או שהוא לא באמת טוב הוא רוצה לשכנע את עצמו שהוא קונה משהו טוב כי הוא מחפש משהו להיאחז בו כדי להיות מאושר ולכן הוא דווקא כן יקנה את המוצר. ולעומת זאת אם נגיד בן אדם שמח ונבוא למכור לו מוצר דווקא בגלל שהוא שמח והוא מרגיש יותר שלם עם עצמו לכן הוא דווקא יכול להיות שהוא יעביר יותר ביקורת על המוצר ויגיד "רגע אבל המוצר הזה לא מספיק טוב לי המוצר הזה לא מספיק איכותי, המוצר הזה לא מספיק אני צריך אותו או כדאי לי לקנות אותו", ולמה זה? בגלל שכשבן אדם מעביר ביקורת על מוצר הוא בעצם מרגיש רע. אני אסביר את הסיפור, בן אדם בא לקנות מוצר מה הוא רוצה להרגיש טוב הוא רוצה להרגיש טוב באמצעות המוצר, עכשיו אומרים לו "אתה יודע המוצר הזה מתאים לך", מה המהות של "המוצר הזה מתאים לך"? "המוצר הזה מתאים לך" זה בעצם להגיד יש במציאות משהו שיכול לעשות לך טוב.

מרגע שהלקוח אומר לעצמו "לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה" בעצם באותו רגע הלקוח מרגיש רע, למה הוא מרגיש רע גם רע? אפשר להגיד שהוא מרגיש גם טוב כי הוא בעצם אומר "אני יכול להסתדר בלי המוצר הזה, אני לא חייב לקנות את המוצר הזה" אבל כרגע אני לא מתמקד בהיבט הזה, אני כרגע מתמקד בהיבט של ברגע שהלקוח אומר "המוצר הזה לא טוב לי המוצר הזה לא מתאים לי" בעצם הוא מרגיש רע" הלקוח בתת מודע שלו, למה? כי הוא בעצם אומר "יש במציאות הזאת משהו שהוא לא טוב לי משהו שלא ממלא לי את החסרונות שלי". ומה שקורה זה שבן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו, זה תהליכים שקורים בתת מודע של הלקוח בן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו להעביר ביקורת על המוצר בלי להרגיש רע, "כן המוצר הזה לא טוב לי לא מתאים לי, לא רוצה את המוצר" והרע שהוא מרגיש מכך שהוא אומר שהמוצר הזה לא מתאים לו לא משפיע עליו כי הוא מרגיש טוב.

לעומת זאת בן אדם שהוא מרגיש רע ואומרים לו "אתה יודע יש פה משהו שיכול לעזור לך, יש פה מוצר שיכול לעשות לך טוב" ואז ברמת האנרגיה בתחושה של הלקוח אין לא כוח להגיד "לא זה לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי" הוא פשוט מנסה בלית ברירה להגיד "כן המוצר הזה מתאים לי" למרות שהמוצר הזה לא בהכרח מתאים לו, אוקי למה? כי אין לו יכולת רגשית לשאת להגיד "מה גם זה לא מתאים לי אז מה המצב עוד יותר גרוע מאשר קודם, לא רק שרע לי אלא עכשיו גם המוצר הזה לא מתאים עכשיו עוד יותר רע לי?" לא בן אדם לא רוצה את המחשבה הזאת ולכן הוא יש יותר סיכוי שהוא יגיד "כן המוצר הזה מתאים לי". ולכן בשורה התחתונה למי יותר קל למכור מוצר ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח? אז זה תלוי בלקוח מה הוא רוצה באותו רגע, אם הוא עצוב והוא במצב שהוא מאשים את כולם והוא לא רוצה שום דבר, והוא רוצה להתחפר בסבל שלו ובעצב שלו ולספר כמה רע לו אי אפשר למכור לו כי הוא עכשיו רוצה להזדהות יותר עם הרע שבתוכו.

לעומת זאת בן אדם שמח הוא עכשיו בקטע טוב הוא רוצה לפרגן לעצמו, הוא החליט לשקר את עצמו או לא לשקר את עצמו ולראות רק את הטוב "בוא נמכור לו מוצר הוא יקנה הכל יפה אתה שמח תעשה טוב לעצמך". לעומת זאת יש גם את המצב ההפוך שדווקא הבן אדם העצוב מרוב שהוא רוצה להיאחז במשהו הוא עלול לקנות גם מוצר שלא מתאים לו, למה? כי הוא רוצה להיאחז במשהו שייתן לו תקווה, לעומת זאת הבן אדם השמח אי אפשר לעבוד עליו. ולעומת כל אלה יש בן אדם שהוא נצמד לאמת וכשהוא נצמד לאמת אז אי אפשר לקמבן אותו כי אתם כקונים מה שצריך לעשות הקונה כקונה צריך לבדוק "האם באמת המוצר הזה טוב לי כן או לא?" זה הכל ולשים לב, אם רוצים ניתן לשים לב שהעסקה היא לא החלטה רגשית אלא החלטה שכלית החלטה הגיונית.

למה? כי הרבה פעמים בן אדם קונה את המוצר או לא קונה את המוצר לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו לפעמים בן אדם חושב שהמוצר לא מתאים לו למרות שהמוצר כן מתאים לו והסיבה שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו זה לא בגלל שהמוצר לא מתאים לו אלא זה בגלל שהוא פשוט בדיכאון הוא אומר "עזוב זה לא מתאים לי", "אבל זה מתאים לך זה יציל את חייך" אבל הוא בדיכאון בדעה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. לעומת זאת יש מצבים שבן אדם חושב שהמוצר כן מתאים לו למרות שהמוצר לא מתאים לו והוא חושב שהמוצר כן מתאים לו מרוב ייאוש ומרוב דיכאון הוא אומר "עזוב המוצר הזה מתאים לי" כי הוא לא רוצה לראות את האמת שגם המוצר הזה לא מתאים לו. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
לא רוצה לשנות איך למכור לשנות הוא רוצה להרגיש מוצר לבדוק שלם עם עצמי התמקדות מוחלט לשקר את עצמי מה היא רוצה אוכל אכילה אכילה אובססיבית אכילה כפייתית אכילה רגשית אנורקסיה בולימיה בולמיה דיאטה דיכאון דיכאונות הלקוח הלקוח שלך הפרעות אכילה הפרעת אכילה הרגשה הרזיה השמנה השמנה הרזיה השמנת יתר התמכרות לאוכל התמכרות לאכילה יאוש ייאוש ירידה במשקל לגרום ללקוח עצוב לגרום ללקוח שמח לגרום ללקוחות למי יותר קל למכור למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות לרדת במשקל לרזות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח עצוב לשכנע לקוח שמח לשכנע לקוחות מצב הרוח של הלקוח מצב רוח סוגים סוגים של לקוחות עודף משקל עצב עצבות עצבות של לקוח עצוב רגש רגשות שכנוע שמח שמחה שמחה של לקוח תחושה תחושות
4 אפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות, ניתוח תהליך הפסקת התמכרות, 6 אפשרויות להיגמל מהתמכרות, ניתוח תהליך גמילה, ניתוח תהליך שינוי התנהגות, מה הסיבה של ההתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לעישון, התמכרות לאכילה רגשית
4 אפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות, ניתוח תהליך הפסקת התמכרות, 6 אפשרויות להיגמל מהתמכרות, ניתוח תהליך גמילה, ניתוח תהליך שינוי התנהגות, מה הסיבה של ההתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לעישון, התמכרות לאכילה רגשית
... התמכרות לעישון, התמכרות לאכילה רגשית מהן האפשרויות להתמודדות אחרי שהבנת למה אתה מכור? כאשר אדם מזהה את הסיבה להתמכרות שלו, בין אם מדובר בהתמכרות לאכילה רגשית, לעישון, או לכל התנהגות אחרת, עומדות בפניו ארבע אפשרויות מרכזיות. הבנת סיבת ההתמכרות היא שלב משמעותי, אך לאחר מכן יש צורך להחליט כיצד להתמודד עם הגילוי. אפשרות ... בה באופן מודע. הוא משקלל את היתרונות והחסרונות ומגיע למסקנה שהתועלת שהוא מפיק מההתמכרות גדולה בעיניו מהנזק שהיא גורמת. למשל, אדם שמודע לכך שהוא אוכל בגלל בדידות, יודע שהאכילה פוגעת בבריאותו, ... למה אני מכור למשהו? התמכרות לאכילה רגשית איך להפסיק לחשוב על משהו? תהליך שינוי הרגלים התמודדות עם בדידות מהן ארבע האפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות? כאשר אדם מבין למה הוא מכור למשהו - בין אם זו התמכרות לעישון, אכילה רגשית, או כל הרגל אחר - עולות בפניו ארבע אפשרויות שונות להתמודדות עם ההתמכרות. לדוגמה, אם אדם מגלה שהוא אוכל מתוך בדידות, מהן הדרכים בהן הוא יכול להגיב לידיעה זו? ... למה אני מכור למשהו? התמכרות לאכילה רגשית איך להפסיק לחשוב על משהו? תהליך שינוי הרגלים התמודדות עם בדידות ...
גמילה מהתמכרויות, למה גמילה מהתמכרות יוצרת התמכרות חדשה? למה הפסקת עישון יוצרת התמכרות לאכילה? למה גמילה מסוכר יוצרת התמכרות לעישון? איך התמכרות אחת יוצרת התמכרות אחרת? איך להיגמל מהתמכרויות? איך נוצרות התמכרויות? איך להיגמל?
גמילה מהתמכרויות, למה גמילה מהתמכרות יוצרת התמכרות חדשה? למה הפסקת עישון יוצרת התמכרות לאכילה? למה גמילה מסוכר יוצרת התמכרות לעישון? איך התמכרות אחת יוצרת התמכרות אחרת? איך להיגמל מהתמכרויות? איך נוצרות התמכרויות? איך להיגמל?
... מהתמכרויות, למה גמילה מהתמכרות יוצרת התמכרות חדשה? למה הפסקת עישון יוצרת התמכרות לאכילה? למה גמילה מסוכר יוצרת התמכרות לעישון? איך התמכרות אחת יוצרת התמכרות אחרת? איך להיגמל ... להיגמל ממחלה או התמכרות מסוימת, הוא עשוי לגלות שהוא נכנס להתמכרות חדשה. אליעד מציין כי לעיתים כשפותרת בעיה אחת, נוצרת בעיה חדשה. לדוגמה, כאשר אדם נגמל מעישון, הוא עשוי לפתח התמכרות לאכילה או התמכרות אחרת. התופעה הזו עשויה להיות מבלבלת, אבל ההסבר לכך טמון בטבע ההתמכרות. מהותה ...
קורונה ודיאטה, קורונה והשמנה, קורונה ושמירה על המשקל, איך לשמור על המשקל בסגר הקורונה? איך לא לעלות במשקל בתקופת הקורונה? איך לא להשמין בסגר הקורונה? איך להתמודד עם אכילה רגשית? איך להפסיק התמכרות לאכילה? תזונה נכונה
קורונה ודיאטה, קורונה והשמנה, קורונה ושמירה על המשקל, איך לשמור על המשקל בסגר הקורונה? איך לא לעלות במשקל בתקופת הקורונה? איך לא להשמין בסגר הקורונה? איך להתמודד עם אכילה רגשית? איך להפסיק התמכרות לאכילה? תזונה נכונה
... ודיאטה, קורונה והשמנה, קורונה ושמירה על המשקל, איך לשמור על המשקל בסגר הקורונה? איך לא לעלות במשקל בתקופת הקורונה? איך לא להשמין בסגר הקורונה? איך להתמודד עם אכילה רגשית? איך להפסיק התמכרות לאכילה? תזונה נכונה איך לא להשמין בתקופת הקורונה? הקורונה גרמה ... דבר שגרם להרבה אנשים לאכול יותר, לעלות במשקל ולהרגיש תקועים. השאלה המרכזית היא איך לשמור על המשקל ולא להשמין בסגר הקורונה, לאור השפעתו על התנהגויות האכילה. אליעד מציין שהשמנה נובעת בעיקר מהכמות שנכנסת לפה ... חיובית ומומלצת, אך אם לא אוכלים נכון, משמינים, ללא קשר למאמץ הגופני. חשוב להבין שהשמנה היא לא תוצאה של חוסר פעילות ... רק להמליץ על פעילות גופנית כדי למנוע השמנה, היא שהתמודדות עם ההשמנה היא הרבה יותר מורכבת מההמלצה ... הצעד הראשון כדי למנוע אכילה מיותרת. אכילה רגשית: איך להתמודד עם התיאבון? ... את המצב קשה עוד יותר. זה בדיוק המצב עם אכילה רגשית: אם אדם היה נתון לדיכאון ... אחרת שמספקת את הצורך הרגשי. איך לצמצם אכילה רגשית? כדי להימנע מאכילה רגשית, צריך להבין שהיא לא נובעת ... אישי. כל שינוי כזה יכול לעזור להימנע מהשמנה ולשמור על בריאות פיזית ונפשית בתקופה מאתגרת זו. השמנה דיאטה תזונה קורונה התמודדות עם הקורונה בטלה שיעמום איך לא להשמין ולא להעלות במשקל למרות הקורונה? אז איך לא להשמין ולא להעלות במשקל למרות הקורונה? היתה אחת שקראו לה ... לסגר, ומה אנשים עושים בסגר? אוכלים, משמינים ועולים במשקל. השאלה היא איך לא ל
3 דרכים לטיפול בהתמכרות, 3 אפשרויות לטפל בהתמכרות, מה הדרך הכי טובה לטפל בהתמכרות? לטפל בשורש ההתמכרות, התמכרות לסקס, התמכרות לאכילה, התמכרות לעישון, גמילה מאכילה רגשית, גמילה מסרטי סקס, גמילה מעישון מריחואנה
3 דרכים לטיפול בהתמכרות, 3 אפשרויות לטפל בהתמכרות, מה הדרך הכי טובה לטפל בהתמכרות? לטפל בשורש ההתמכרות, התמכרות לסקס, התמכרות לאכילה, התמכרות לעישון, גמילה מאכילה רגשית, גמילה מסרטי סקס, גמילה מעישון מריחואנה
... 3 אפשרויות לטפל בהתמכרות, מה הדרך הכי טובה לטפל בהתמכרות? לטפל בשורש ההתמכרות, התמכרות לסקס, התמכרות לאכילה, התמכרות לעישון, גמילה מאכילה רגשית, גמילה מסרטי סקס, גמילה מעישון מריחואנה מהן שלוש הדרכים לטיפול בהתמכרות ... אליעד כהן מסביר שישנן שלוש דרכים עיקריות לטיפול בהתמכרויות, בין אם מדובר בהתמכרות לסקס, התמכרות לאוכל, עישון מריחואנה או כל התמכרות אחרת. למה אנשים מתמכרים בכלל? אליעד כהן מדגים ... נפוצות: התמכרות לסרטי סקס: אדם שמרגיש רע כשהוא לבד ומאמין שסרטי סקס ישפרו את הרגשתו. התמכרות לאוכל: אדם שמרגיש דיכאון ומאמין שהאוכל יעזור לו להתגבר עליו. התמכרות לסיגריות או ... באמת להשתחרר מההתמכרות, ובכך לפתור את הבעיה באופן מלא וקבוע. איך לטפל בהתמכרות לסקס? גמילה מאכילה רגשית מהי הדרך הכי טובה להיגמל מעישון? טיפול בהתמכרויות איך להתמודד עם שעמום ...
אכילה רגשית - איך צורת האכילה משפיעה על הרגשות של האדם?
אכילה רגשית - איך צורת האכילה משפיעה על הרגשות של האדם? אחת מהפעולות הנפוצות ביותר אותן עושה האדם, זו האכילה. גם אכילה כמו כל שאר הפעולות אותן עושה ... אכילה עם מחשבה ועם דעת. לעומת זאת, כאשר האדם שוכח את התכלית של האכילה שלו, על ידי זה נוצרת התמכרות לאכילה עצמה, מה שתמיד גורר אחריו בעיות בריאותיות, כגון השמנה, בעיות תזונה וכיוב. כאשר האדם זוכר את התכלית שלשמה הוא אוכל, על ידי זה הוא לא נקשר רגשית לאוכל. האוכל מספק לאדם בראש ובראשונה תחושה של שובע. כאשר האדם רעב ... מספקת לאדם אהבה. האוכל אינו כועס על האדם, אינו מצפה מהאדם לשום דבר ומקבל את האדם כפי שהוא. התמכרות לאכילה מתוקה שאינה בריאה, נובעת מהתמכרות לאהבה ולקבלה עצמית. האוכל מספק לאדם את האהבה העצמית שלה הוא ככ זקוק. האוכל גם יוצר תחושה של שובע, גם מתיקות ...
שיטות לטיפול בהתמכרויות, הפסקת אכילה רגשית, הפסקת עישון רגשי, איך למחוק זיכרון? איך לשכוח את האקסית? איך למחוק מישהו מהראש? איך להפסיק לאכול רגשית? איך לשמור על הדיאטה? איך להפסיק לעשן? איך נוצרת אכילה רגשית? לרדת במשקל
שיטות לטיפול בהתמכרויות, הפסקת אכילה רגשית, הפסקת עישון רגשי, איך למחוק זיכרון? איך לשכוח את האקסית? איך למחוק מישהו מהראש? איך להפסיק לאכול רגשית? איך לשמור על הדיאטה? איך להפסיק לעשן? איך נוצרת אכילה רגשית? לרדת במשקל
... לטיפול בהתמכרויות, הפסקת אכילה רגשית, הפסקת עישון רגשי, איך למחוק זיכרון? איך לשכוח את האקסית? איך למחוק מישהו מהראש? איך להפסיק לאכול רגשית? איך לשמור על הדיאטה? איך להפסיק לעשן? איך נוצרת אכילה רגשית? לרדת במשקל מהי אכילה רגשית ואיך להתמודד איתה? אכילה רגשית היא מצב שבו אדם אוכל לא ... אוכל לבין תחושות חיוביות ומפתח את התפיסה שאוכל יכול לשפר את מצב הרוח במצבים של קושי רגשי. איך להתמודד עם אכילה רגשית? הדרך העיקרית להתמודד עם אכילה רגשית היא לזהות את הרגשות ... האוכל כדי לשחזר את הרגשות הטובים של העבר. האם אפשר למחוק את הזיכרון של הקשר הזה? כן, אחת השיטות להתמודד עם אכילה רגשית היא לשנות את הזיכרון ... להתמודד עם הרגש בדרכים אחרות. מה קורה אם אני נכשל ונפנה לאוכל בכל זאת? אם אדם נכשל ונפנה לאוכל במצבים של אכילה רגשית, ההתניה הזו יכולה ... בהתחלה, אבל עם הזמן המוח יתחיל לשכוח את ההתניה הזו. כיצד להתמודד עם התמכרויות נוספות? העקרונות שניתנים על אכילה רגשית תקפים גם להימנעות ... תלך ותיחלש. הזמן יעזור לשכוח את הקשר של אוכל = תחושה טובה או כל התמכרות אחרת. סיכום: דרכי ההתמודדות עם אכילה רגשית 1. להבין כי אכילה רגשית היא אכילה מתוך רצון ... כמו פעילויות מהנות, תחביבים או חיבור חברתי. איך להפסיק התמכרות? איך למחוק זיכרון? איך לשכוח את האקסית? מהי אכילה רגשית? איך להתמודד עם התמכרויות? הבנת מנגנוני זיכרון ושכחה מהי אכילה רגשית? שאלה: מה זה בעצם אכילה רגשית? תשובה: אכילה רגשית היא מצב שבו בן אדם אוכל ... רגשי. שאלה: אפשר דוגמה פשוטה? תשובה: אם מישהו רעב באמת - הוא ילך לאכול כדי לספק צורך הישרדותי, וזה לא אכילה רגשית. אבל אם בן אדם משועמם, בודד או מתוסכל, ואז הוא פונה לאוכל בשביל להרגיש טוב יותר או כדי למלא איזשהו חלל רגשי, זו אכילה רגשית. שאלה: איפה אפשר ללמוד עוד על הגדרת אכילה רגשית? תשובה: אפשר להיכנס לאתר ולכתוב מה זה אכילה רגשית ולראות שם הסברים נוספים ומפורטים. מהן הדרכים להתמודד עם אכילה רגשית? שאלה: נאמר שיש המון ... מאוכל? תשובה: במקרה כזה, אפשר להשתמש גם בדרך אחרת, שהיא חלקית אבל עדיין יכולה לעזור. זו דרך שמתמקדת בהבנה שאכילה רגשית מופעלת על ידי זיכרון, ואז מנסים למחוק או להחליש את הזיכרון שמקשר בין אוכל לבין הרגשה טובה. איך קשור מנגנון הזיכרון לאכילה רגשית? שאלה: מדוע בכלל המוח ... מה קורה אם האדם רעב וגם יש לו עניין רגשי? תשובה: אז לפעמים האלמנט הפיזי והרגשי מתערבבים. אבל כשמדברים על אכילה רגשית, מתכוונים בעיקר לחלק ... הוא מחזק את הגעגוע. כך גם עם עישון או עם התמכרויות אחרות. מהו המחיר של הפתרון הזה? שאלה: אז אם אני נמנע מאכילה רגשית, עדיין יישאר לי רע. זה ... לגרום לעצמך להרגיש טוב בלי אוכל. אבל הפתרון של למחוק את הזיכרון שאוכל עושה טוב יפתור לפחות את בעיית האכילה הרגשית. ייתכן שתצטרך להתמודד עדיין עם מצב רוח ירוד, חרדה או שעמום, אבל כבר לא תסבול גם מההשמנה או ההלקאה העצמית על אכילה ... יכול להיות בעל עליות וירידות, אבל לאורך זמן, בלי חיזוק שלילי, הזיכרון הזה נחלש. סיכום הדרכים להתמודד עם אכילה רגשית שאלה: אפשר סיכום מלא ושיטתי? תשובה: 1. להבין שהאכילה הרגשית נובעת מרצון למלא צורך ...
מינוס בבנק / חובות - מהי המהות הרוחנית של מינוס בבנק? איך לצאת ממינוס בבנק?
... הגוף, היא זו שיוזמת את פעולת האכילה. אכילה מעבר לנצרך = השמנה עלייה במשקל . אכילה מעבר לנצרך נובעת בתחושה של חסר רגשי של התודעה, גם כאשר הגוף עצמו אינו חסר את ...
קונפליקטים פנימיים - כיצד להימנע מקונפליקט פנימי בין הרצונות שלך?
... דברים שמשיגים את המטרה ההפוכה של רצונו, נובעים מחוסר אחדות בין הרצונות השונים של האדם. לדוגמה: אדם רוצה לעשות דיאטה ולרדת במשקל . במקביל הוא גם רוצה ליהנות מאוכל. התנגשות של הרצונות השונים גורמת לכך שהאדם חי בקונפליקט תמידי בין הרצונות של עצמו. הדרך ...
מחשבות אובססיביות וטורדניות - איך להתמודד עם טורדנות כפייתית ועם אובססיביות?
... אינו מבין איזו מטרה טובה היא משרתת. ההתנהגות האובססיבית תפקידה למלא חסר כלשהו שהאדם מתכחש אליו. התנהגות אובססיבית כגון אכילה אובססיבית עבודה אובססיבית עישון אובססיבי וכיוב, לכל הדברים האלו יש שורש וסיבה מדוע האדם עושה אותם. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התמכרות לאכילה, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התמכרות לאכילה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, מאמן למציאת עבודה, אימון אישי קריירה בנושאי התמכרות לאכילה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5156 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 20:56:16 - wesi1