... הלקוח עשוי להרגיש תחושת זרות. אם המוכר שואל שאלות רבות, זה עשוי להעביר תחושה שהוא לא באמת מבין את הלקוח. דוגמה לכך היא אם לקוח רוצה לקנות
טלוויזיה גדולה, והמוכר מיד מציע לו
טלוויזיה ענקית, הלקוח ירגיש כי המוכר מבין אותו מבלי לשאול ... שואל אותו יותר מדי שאלות, כי זה משדר תחושת זרות. אם המוכר שואל הרבה שאלות הוא בעצם מאותת ללקוח שהוא לא באמת מבין אותו. אם הלקוח רוצה לקנות
טלוויזיה גדולה, ומוכר ישר מציע לו
טלוויזיה ענקית, הלקוח יכול להרגיש תחושת קרבה שכן המוכר מבין ... לקנות, נניח שהייתה טכנולוגיה כזאת, והלקוח לא יודע אפילו שיש טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ללקוח ואומר לו: טוב אני יודע מה אתה רוצה לקנות, אתה מחפש
טלוויזיה כזאת, בגודל כזה, ברוחב כזה וכזה. אז מהיבט מסוים הלקוח ... באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי... תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו
שהטלוויזיה תהיה הכי גדולה שיש והוא נכנס לחנות והמוכר אומר לו: שלום, מה אתה רוצה?, רוצה
טלוויזיה, אומר לו: בא תראה יש לי פה
טלוויזיה הכי גדולה שיש, וואלה, בדיוק מה שאני מחפש, אפילו לא, זה לא שהוא שאל אותי קודם ואז ניסה למכור לי מה
הטלוויזיה הכי גדולה, הוא מראש כבר אמר לי הנה
הטלוויזיה הכי גדולה, יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי. מזה אומר ...