... להרגיש את החוויה של נהיגה מהירה ועוצמתית, נכון? כך איש המכירות לוקח את הרצון של הלקוח והופך אותו בהדרגה להבנה של צורך ממשי, דבר שמקל על תהליך הסגירה של העסקה. השפעת בחירת המילים על
חוויית הלקוח אליעד כהן מדגיש את חשיבות בחירת המילים בשיחה עם לקוח, כי לכל מילה יש השפעה מיידית על תחושותיו ודרך החשיבה שלו. כאשר בוחרים את המילה רוצה, השיחה פתוחה יותר וקל ללקוח להתרגש ... ניהול שיחות מכירה בצורה אפקטיבית הבדל בין צריך לרוצה בשיחה עם לקוח כאשר אנו משוחחים עם לקוח, חשוב לשים לב להבדל בין השימוש במילים צריך ורוצה. ההבדל ביניהן עשוי להשפיע משמעותית על
תחושת הלקוח ועל התגובה שלו להצעתנו. המשמעות של צריך המילה צריך יוצרת תחושה של הכרח, מחויבות או חובה. היא מייצרת מסגרת מגבילה יותר עבור הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. ...