אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... לראות את חסרונותיו או את החסרונות במוצר, וכך נוצר קושי בהצגת המוצר או השירות ללקוח. המוכר מפחד שהלקוח יראה את החסרונות שמפריעים לו. מהי השוואה בין המצוי לרצוי וכיצד היא פוגעת בביטחון העצמי? ההשוואה בין המצב הקיים לבין המצב ... שיכולה לכלול יותר פיצרים, הוא מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב. השוואה זו עשויה להוביל למחשבות על איך הלקוח יתקל בחסרונות ולמה הוא עשוי לבחור במוצר אחר, מה שגורם לאדם להרגיש לא בטוח בעצמו ובמוצר. פחד כזה יכול להפוך לחרדה לפני כל ... או את השירות כפי שהוא, ומתאר את היתרונות הקיימים כרגע, הוא יוכל להימנע מלחץ פנימי ולהתמודד עם הלקוח בצורה כנה וביטחונית יותר. דוגמאות להיצמדות לאמת ומהם היתרונות? אם מאמן כושר עדיין לא בטוח בכמה חזרות על האימון הוא צריך ... כמו תוכנה או רכב. האדם כבר יודע שיש למוצר חסרונות ביחס לאופן שבו היה רוצה לשדרג אותו, וחושש שהלקוח יבחין דווקא באותם חסרונות. גם כאן הקושי נובע מכך שבתוך הראש כבר קיימת רשימה של דברים לשיפור, ומכיוון שהמוצר עוד לא שם, ... אני לא כבר המאמן ההוא שאני מפנטז להיות? או יוצר תוכנה שחולם על עוד עשרות פיצרים מוצלחים, חושש שהלקוח ישים לב בדיוק לדברים שעוד לא הספיק להוסיף. כך נולדת חרדת מכירה, משום שהאדם מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב, ושמא הוא בכלל דופק את הלקוח בגלל שאין לו מוצר מושלם. למה השוואה בין המצוי לרצוי פוגעת בביטחון העצמי? השוואה בין מה שהמוצר (או האדם עצמו) כרגע לבין ... שלו או להגיע לרמה מקצועית גבוהה יותר, הוא צריך להכיר בעובדה שכבר עכשיו הוא מספק תועלת ללקוח. הלקוח משלם תמורת מה שיש כרגע, לא על מה שהמוכר מדמיין שעלול להיות בעתיד. לדוגמה, מאמן כושר שעדיין לא בטוח בכל שלבי האימון, יכול להסביר ללקוח מה הוא כן יודע לעשות נכון. אם הלקוח שואל שאלה שהמאמן לא בטוח בה, המאמן יכול לציין בכנות את גבולות הידע שלו, במקום לטעון בביטחון מוחלט משהו שהוא לא לגמרי ... תסריט דומה מתרחש כשאדם בונה תוכנה ויודע שהיא יכולה להיות מושלמת יותר. אם הוא מנסה לשכנע את הלקוח שיש לו מוצר מושלם, ייווצר מתח פנימי שיקשה על המכירה. לעומת זאת, אם הוא מסביר ביושר את מה שהתוכנה יודעת לעשות כרגע, ומה ...
להתגבר על פחדים תהליך מכירות אמת קונפליקטים ביצוע העלאת הביטחון העצמי מטופלים לשפר את הביטחון העצמי
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
... שרק רוצים לקחת מהם כסף. כשהלקוח משדר שהוא מרגיש שדדו אותו, נותן השירות ירגיש שאין סיבה לתת מעבר למינימום ההכרחי. לעומת זאת, יש גישה הפוכה, שבה הלקוח מוכן לשלם קצת יותר ואפילו להשאיר טיפ, במטרה לקבל שירות ברמה גבוהה. אדם שמוכן לשלם יותר ... היא שנותן השירות רואה את הלקוח כבן אדם ורוצה לעזור לו, גם אם מדובר על תשלום, אך לא מדובר רק בכסף. הגישה השנייה היא שמה ... נותן השירות זה הכסף בלבד, והלקוח כלל לא מעניין אותו. האינטרס של כל לקוח הוא לקבל יחס של כבוד וידידות מצד נותן השירות, אך ... שצריכה להישאל היא: איך הלקוח מתייחס לנותן השירות? האם הוא מתייחס אליו כאל בן אדם, או רק כאל מישהו שמספק לו שירות? ... אך במקביל, חשוב להבין שגם הלקוח עצמו משדר מסרים שמשפיעים על ההתנהגות של נותן השירות. השאלה היא איך הלקוח עצמו מתייחס לנותן השירות? האם הוא רואה בו בן אדם ומדבר אליו בכבוד, כפי שהיה מדבר אל ... רואה בו רק שטר כסף. אם הלקוח מנסה להוריד במחיר, להתווכח על כל שקל, להתלונן ללא הרף, ומתייחס לשירות שהוא מקבל כאל משהו ...
הלקוח אומר יקר לי עסקים לרצות לתת הנחות תחושה של חובה להצליח פי 100 איך לגרום למישהו לרצות לתת להרוויח בלי לעבוד
כסף למנטורים, מניפולציות של מנטורים לכסף, מנטור שרוצה כסף, למה אתה מבקש ממני כסף? למה זה כל כך יקר? רוצה ממך כסף כדי לעזור לך, לא רוצה את הכסף שלך, לא צריך את הכסף שלך, אינטרסים של מנטורים, אושר וכסף, לשלם כסף למנטור, מנטור לכסף
כסף למנטורים, מניפולציות של מנטורים לכסף, מנטור שרוצה כסף, למה אתה מבקש ממני כסף? למה זה כל כך יקר? רוצה ממך כסף כדי לעזור לך, לא רוצה את הכסף שלך, לא צריך את הכסף שלך, אינטרסים של מנטורים, אושר וכסף, לשלם כסף למנטור, מנטור לכסף
... תוך ניסיון לשכנע את הלקוח שזו למעשה פעולה שנעשית לטובתו ... לוקח את הכסף רק עבור טובת הלקוח ולא עבור עצמו, הלקוח יכול להציע שהכסף, במקום להגיע ... לוקח אותו אך ורק לטובת הלקוח, אין סיבה שהמנטור לא יסכים לכך. ... חשוב לו ושזה רק לטובת הלקוח מתגלה כמניפולציה. מדוע חשוב להבין ... למנטור, וכי עצם העובדה שהלקוח משלם סכום גבוה עשויה לגרום לו לקחת ... כסף רב, לכאורה לטובת הלקוח בלבד. מה לסיכום מומלץ לעשות כשמנטור ...
צדיקים חינם לזהות אופציות תועלת הרבה כסף אושר וכסף אליעד
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
... יותר קל ברמה החברתית תקשורתית, לנתק למישהו את השיחה מאשר ללכת ממנו באמצע שיחה פנים אל פנים. וכאשר מבצעים תהליך מכירה טלפוני, יש הרבה מצבים שבהם הלקוח הפוטנציאלי רוצה לסיים את השיחה. אבל אנחנו רוצים למשוך ולהאריך את השיחה. אז איך עושים זאת? ויש לכך מספר תשובות ודרכים. ואחרת מהדרכים היא, שצריכים לשים לב לכך שמשתמשים בשאלות פתוחות ולא בשאלות סגורות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר זה יקר לי זה לא רלוונטי כבר קניתי וכיוב. אז נניח שאנחנו בוחרים להגיב בשאלה כלשהי, כדי למשוך את השיחה. ... עליה הרבה יותר תשובות אפשריות, הרבה יותר קל לפתח עליה שיחה, יש בה יותר אפשרויות לספר סיפורים בפסטיבל מספרי סיפורים וכיוב. קח את מה שאתה שואל את הלקוח, ותנסה להבין, מה האפשרויות של הלקוח לענות. ככל שיש לו יותר אפשרויות לענות? ככל שהתשובה שלו צריכה להיות יותר ארוכה, ככה השאלה יותר פתוחה ויותר פותחת את האפשרות להמשך שיחת המכירה. כמובן, שלפעמים הלקוח יכול להרגיש מאוים משאלה פתוחה, מסיבות שונות. כגון של חדירה לפרטיות שלו, או לדוגמה שהוא חושב שמנסים למשוך איתו ... כן שאלה סגורה תהיה שאלה שחלק מהתשובות עליה לא טובות לנו לצורך המשך השיחה, ביחס לשאלה פתוחה שהתשובות עליה לא הוגדרו עדיין כטובות או רעות. לדוגמה הלקוח אומר זה לא רלוונטי. אז שאלה של האם כבר רכשת את המוצר, עשויה לגרור תשובה של כן, רכשתי את המוצר, שאז לכאורה צריכים לסיים את השיחה. לעומת שאלה של תוכל בבקשה להסביר לי למה אתה מתכוון לא רלוונטי וכיוב, שאז הלקוח יספר לנו סיפור שיכול להוביל למגוון רחב של המשכי שיחה. במהות, בדוק, האם אתה שואל שאלה? שרק אחת מהתשובות עליה ...
מוצר יקר מידי איך לפתח שיחה לקוח מתעניין המוצר יקר לטפל בהתנגדויות המוצר יקר לי לקוח מתנגד למחיר למכור מוצר יקר
טיפול בסיבה של התנגדויות מכירה - איך לפרק את הסיבה של התנגדות המכירה? מה עומד מאחורי הסיבה של התנגדות המכירה? איך לטפל בהתנגדות באמצעות השאלה למה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה באמצעות השאלה למה? מה הסיבה של ההתנגדות?
... לקוח והתנגדות מכירה? התנגדות לקוח, היא שהלקוח מתנגד לבצע את העסקה. למה הלקוח מתנגד לבצע את העסקה, בגלל סיבה כלשהי שגורמת לו לחשוב שלא כדאי לו לבצע את העסקה. במילים אחרות, אנחנו רוצים לגרום ללקוח להבין שהעסקה טובה לו, אבל למרות כל היתרונות של העסקה, הלקוח חושב שיש סיבה שבגללה העסקה לא טובה לו. דהיינו, מה שמפריד ביננו לבין העסקה עם הלקוח? זאת סיבה כלשהי. עכשיו, יש משהו שצריכים לדעת לגבי סיבות באופן כללי. והוא, שכל סיבה בעולם יש לה מאחוריה סיבה אחרת שגורמת לה לקרות. וכך הלאה עד ... שאותה אולי נוכל ונצליח לפרק. לדוגמה, הלקוח אומר שזה יקר לי. אפשרי לשאול בצורות שונות שאלה של מהי הסיבה שאתה חושב שזה יקר לך. ובמאה אחוז מהמקרים כאשר מדברים על הסיבה של ההתנגדות, אז ... לא נכנס כרגע לשאלה של איך בדיוק לדבר עם הלקוח על הסיבה של ההתנגדות שלו. אלא אני מגדיר, כי כל סיבה של התנגדות, תמיד במאה אחוז מהמקרים יש עוד סיבות אחרות, שאפשרי לנסות לפרק אותן. ואם נגיע עם הלקוח לאין סיבה, הרי שאם אין סיבה, אז זה גם סוג של אפשרות לבצע את העסקה וזה כמובן עוד נושא אחר. אבל שוב, לא משנה מה הסיבה שהלקוח נותן שבגללה הוא מתנגד לעסקה, תמיד אפשרי לנסות לדבר איתו על הסיבה של הסיבה, ומשם להמשיך את השיחה ולפרק את ההתנגדות שלו. כמו כן נזכיר, כי יש גם ... במקומות שונים. ומי שלומד אותו, אז ברגע שהלקוח מזכיר את סיבת ההתנגדות שלו, מיד אפשרי להפעיל עליו ניתוח סיבתיות, כדי לפרק את הסיבה שבגללה הוא מתנגד לעסקה. ...
התנגדויות בזמן מכירה בטלפון יקר מה הסיבה איך לטפל בהתנגדות באמצעות השאלה למה לדבר עם לקוח מחיר זול עסקה לא טובה התנגדויות בזמן מכירות
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
... מהטעויות של אנשי המכירות היא, העניין של להפריד בין 2 השאלות הבאות, שנראות דומות אך הן שונות. והשאלה הראשונה היא, האם וכמה הלקוח הזה רלוונטי. והשאלה השניה היא? מיהו הלקוח הכי רלוונטי. ואלו 2 שאלות שונות כפי ... אנליזה של הזמן שלו ושל תהליכי העבודה שלו, הוא צריך לעשות הפרדה ברורה, בין השאלה של כל לקוח לגופו ברמת המיקרו, לבין כלל הלקוחות ברמת המאקרו. דהיינו, לעשות הפרדה בין השאלה פר לקוח ספציפי, האם וכמה אני חושב שהלקוח הזה רלוונטי ומה הסיכוי שאני חושב שאפשרי לסגור עסקה עם הלקוח הזה. שזאת שאלה שנכון לשאול אותה פר לקוח. לבין השאלה הכללית יותר? שהיא, מי הלקוח שהכי רלוונטי לטפל בו מתוך כלל הלקוחות? שאיתו יש את הסיכוי הגדול ביותר ... כי לפעמים איש המכירות יותר מיני מתבונן בלנתח לקוח ספציפי, האם וכמה הוא רלוונטי לסגירת עסקה ואיך הגיוני לטפל בהתנגדויות של הלקוח. ואותו איש מכירות שוכח? שהשאלה היותר ... אחר, יותר מאשר להשקיע בלקוח כלשהו למרות שיש סיכוי שהוא אכן רלוונטי. במילים אחרות, זה שלקוח רלוונטי, זה לא אומר שהוא הלקוח האופטימאלי שאנחנו צריכים להתמקד בו, ...
לנהל התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות התנגדויות של לקוחות מרחב המקום לתעדף לקוחות איך לתעדף תהליכי מכירה הלקוח
מתחרים עסקיים - האם זה טוב או רע? תחרות עסקית - האם זה טוב או רע? האם טוב שיהיו לך מתחרים עסקיים? האם זה טוב שתהיה לך תחרות עסקית? למה יש לך תחרות עסקית? למה אין לך מתחרים? היצע וביקוש, גאון או משוגע, איך נוצרת תחרות עסקית? מי המתחרים שלך? איך לדעת מי המתחרים שלך? מי מתחרה בעסק שלך? למה יש תחרות עסקית? עסק שאין לו מתחרים, איך לנצח בתחרות עסקית?
... שאין לעצמך מתחרים. ומי המתחרים שלך? האם המתחרים העסקיים שלך, הם אלו שמייצרים מוצר זהה בדיוק למוצר שלך? כמובן שלא! המתחרים שלך, הם אלו שהלקוחות הפוטנציאלים שלך הולכים לקנות מהם, במקום לקנות ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר אירוח במלון יוקרה בצפון ונניח שאתה בית המלון היחידי שקיים בצפון. עכשיו עליך לשאול את עצמך, הלקוח הפוטנציאלי שלך, מיהו לדעתך? למה שהוא ירכוש את המוצר שלך? מאיזו סיבה? מה התועלת שהמוצר שלך מספק לו? תשובה: חופשה, הלקוח הפוטנציאלי שלך רוצה לצאת לחופשה, להרגיש חופש ונופש ולכן הוא מגיע אליך לחופשה בבית המלון היחיד שקיים בצפון. אבל אתה חייב לזכור, שהלקוח שלך לא חייב להגיע לחופשה בצפון, הוא יכול גם ... יש לו אפשרות להרגיש תחושה של חופש בעוד דרכים, לדוגמה לצאת למסעדות, בילויים וכיוב. במילים אחרות, המתחרים שלך, הם כל האפשרויות האחרות של הלקוח, למלא את הרצון שלו, שלא דרכך. ולכן, למרות שמי שרוצה לצאת דווקא לבית מלון ודווקא בצפון ודווקא למלון שלך, נכון שעבורו אתה האלטרנטיבה היחידה שיש, אבל בסיכוי גבוה, שהלקוח שלך יכול להרגיש תחושה של חופש בעוד דרכים, שהן לאו דווקא דרכך. ולכן לחשוב שאין לך מתחרים, זו בדרך כלל שטות. כי המתחרים שלך, אלו כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך. וגם אם אתה מוכר מים במדבר, ואין עוד מלבדך, הלקוח שלך יכול לבחור למות ולא לרכוש את המים שלך. אז המוות, הוא המתחרה של המים שלך שבמדבר. ולכן, בעל עסק שחושב שאין לו מתחרים, והוא לא מבין את המשמעות של מתחרים, דהיינו, האלטרנטיבות של הלקוח, הוא לא בכיוון הנכון. לסיכום, כנראה שיש לך ...
תחרותיות הרגשה איך עושים כסף לזכור ניהול איך לעשות כסף כדי לעשות כסף אפשרויות
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... איש מכירות, יש את סגנון המכירה ואת שיטת המכירה שלו. לדוגמה יש איש מכירות שעובד על שיטת ההחמצה, דהיינו, יוצר אצל הלקוח תחושת החמצה ומנסה באמצעותה למכור את המוצר. או סגנון אחר של מכירה, של מה יש לך להפסיד, דהיינו, להקטין את העלות של המוצר בעיני הרוכש. או שיטת מכירה של לשקר קצת את הלקוח, כדי למכור לו את המוצר. במילים אחרות, אם ניקח את אנשי המכירות הכי ... שצריך כדי למכור מכירה שנסגרת יותר מהר במקום כאן ועכשיו. כי במכירת דירות, יש תהליך של כמה חודשים, מהרגע שפוגשים את הלקוח, עד שסוגרים את העסקה. במילים אחרות, עסקאות ותהליכי מכירה שונים, עשויים להיות שונים זה מזה, במשך זמן התקשורת עם הלקוח, האם זו עסקה קצרה כאן ועכשיו, או שצריכים לפתח מערכת יחסים שלמה עם הלקוח. כמו כן עסקאות יכולות להיות שונות, ברמת התקציב של הלקוח, ביחס לעסקה. כי למכור מוצר בסכום נמוך שהלקוח לא מפחד להפסיד אותו, לא דומה ללמכור ללקוח מוצר מאוד יקר שהלקוח הולך לקחת משכנתא והלוואה עבור המוצר. עסקאות יכולות להיות שונות גם, ... לדוגמה מכירת בית ללקוח, שבה מעורבים הרבה אנשים, כולל עורכי דין וכיוב. עסקאות יכולות להיות שונות, גם בכמות המידע שהלקוח צריך לקבל על המוצר, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר. לפעמים יש מוצרים שהמוצר מאוד פשוט וברור ללקוח. ולפעמים יש מוצרים שהלקוח צריך הרבה מידע על המוצר, כדי לדעת שהמוצר מתאים לו. יש מוצרים שהלקוח יכול להתנסות במוצר לפני שהוא רוכש אותו, לדוגמה לעשות נסיעת מבחן ברכב, ... המוצר שלך יותר טוב ממוצרים מתחרים. דהיינו, שדרוש יותר ידע מקצועי, כדי להבדיל בין איכות המוצרים. יש מוצרים שבהם הלקוחות שרוכשים את המוצר, הם ברמת אינטליגנציה מסוימת נמוכה, ויש עסקאות שבהן ...
לרכוש מה צריך כדי לדעת למכור למכור קרח תהליך מכירה בלי קשר הנחות מוצר להפעיל
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
... סכום יותר גבוה מהמחיר הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, הרי שיכול להיות שבגלל זה תאבד את העסקה. כי אם לדוגמה אתה רוצה מינימום 100 ותבקש 120, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך יגיד לך שזה לא מתאים לו ובזה נגמר הסיפור והפסדת את העסקה. ולכן הדילמה היא, איך ... המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש להתחיל להציג מחיר יקר יותר. אז איך אפשרי לגשת לזה? ובעצם הפתרון לכך הוא, לשתול במוח של הלקוח המראיין שלך בראיון עבודה, שבעצם הצעת המחיר שאתה נותן לו, היא לא הצעת מחיר סופית, ... משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר. ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. דהיינו, ישנם מצבים שלא משנה איזה מחיר תגיד ללקוח, הוא תמיד יבקש הנחה והוא תמיד ירצה לנהל איתך משא ומתן על המחיר. כי לפעמים הלקוח מנהל משא ומתן על המחיר, כי הוא מרגיש שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. ולכן ישנם מצבים שאין ללקוח בעיה לשלם לך נניח 100, בתנאי שלפני כן ניהלת איתו משא ומתן על המחיר והוא הוריד אותך ממחיר יותר יקר. אבל אם מראש תגיד 100, הלקוח לא יסכים לרכוש ב 100, כי הוא יחשוב שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר, כמו שכבר ... על המחיר. אז בעצם העצה היא, לבקש את המחיר הגבוה, אבל לשתול ללקוח מחשבה, שהוא יכול לבקש הנחה ולבקש לרדת במחיר. כמה מחיר גבוה לבקש מעל המחיר? כמה כסף לבקש מהלקוח? איך לתמחר את המוצר? איך לקבוע מחיר למוצר? כל אלו שאלות אחרות, שכבר הסברתי אותן כאן ... יברח מהעסקה אם המחיר גבוה לו מידי ותגרום ללקוח להבין שהמחיר אינו סופי. ואיך לעשות את זה? תשובה: לא להציג את המחיר בצורה מוחלטת, אלא בצורה יחסית. לדוגמה הלקוח שואל, כמה זה עולה? ואתה לדוגמה יכול לענות משהו בסגנון של מחיר המחירון הוא X,המחיר ... מבקש הוא הצעת מחיר חלשה, שאפשרי לנהל עליה משא ומתן ולא הצעת מחיר חזקה, שאי אפשר לרדת ממנה במחיר. ויש עוד לוגיקה נוספת בהקשר הזה, והיא מתאימה לעסקאות שבהן הלקוח לא הולך לסגור עסקה כאן ועכשיו, גם אם תגיד לו את המחיר הנמוך או לא משנה מה. כי יש מצבים שללקוח יש עוד התלבטויות. והלקוח צריך לקבל החלטה, שלא בהכרח קשורה למחיר. ולכן יש סיטואציות שהלקוח שואל לגבי המחיר, אבל זה רק שיקול אחד מהשיקולים שלו ויש ללקוח עוד שיקולים נוספים שבכל מקרה הוא צריך לחשוב עליהם. ובמקרה כזה, כשהלקוח שואל כמה זה עולה, אתה יכול לענות תשובה קצת יותר ארוכה ללקוח ולומר לו בעיקרון המחיר ...
ווינריות מוחלטות להפסיד עסקה בגלל המחיר תמחור עבודה מיוחד רעיונות איך לתמחר
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 4
... של משהו אחר במקביל. אל תגדיר הגדרות שחופפות אחת את השניה - לדוגמה אל תגדיר הגדרה אחת בשם הסחורה והגדרה אחרת בשם הסחורה של הלקוח, אלא אם הסחורה של הלקוח, מתייחסת לתת קבוצה של ההגדרה הקודמת של הסחורה באופן כללי. דהיינו, כבר קרו מקרים, שהסחורה הוגדרה כ X. והסחורה של הלקוח הוגדרה כ Y. כאשר אין קשר בין X לבין Y. ולכן אם לדוגמה Y הוא חלק מ X, אז הגיוני להגדיר שהסחורה של הלקוח, היא תת קבוצה מתוך קבוצת הסחורה הכללית. אם לא, אז תגדיר 2 הגדרות נפרדות. 1 - הסחורה של הלקוח. 2 - הסחורה של משהו אחר וכיוב. (עע תורת הקבוצות). קודם ... תכתוב את הדבר בצורה ישירה ומפורשת. שים לב לחוסר סימטריה בניסוחים שונים. לדוגמה, בהתחייבויות לא סימטריות בין הצדדים. לדוגמה הלקוח יעשה X וגם Y וגם Z. והספק יעשה Z וגם Y, בלי X. למה ...
לנסח הסכם בצורה נכונה קמצנות שכחה אמת מבחן הסכמה מסחרית חוסר וודאות טעויות בכתיבת הסכם
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הלקוח, למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוח, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, הכוונה אישית, ספרים על אימון אישי בנושאי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3555 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 12:57:39 - wesi1