... היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק
מה הלקוח רוצה , וההצעה תואמת את ציפיותיו, הלקוח עשוי להרגיש שהמוכר מבין אותו היטב. אבל אם הלקוח חושד ... כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כשמוכר מצליח לקלוע
למה שהלקוח רוצה מבלי לשאול אותו על כל פרט, זה גורם ללקוח להרגיש שמוכר באמת מבין אותו. מה חשוב לדעת כמוכר ... בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול
למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק
למה שהלקוח רוצה. מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח? אם המוכר לא מצליח להתאים את ... מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, להבין
מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, לפני שאתה הולך למכור לו, תבין מה הלקוח צריך. מה אתה מוכר? קודם כל מה ... לקנות כי הוא סיפר להם אני רוצה לקנות ככה וככה. מי לא יודע
מה הלקוח רוצה לקנות? המוכר. למה המוכר לא יודע מה בדיוק הלקוח רוצה לקנות? כי הוא לא סיפר לו. למה הוא לא ... שהבנאדם יותר קרוב רגשית, פיזית, ללקוח, כך בעצם הוא יותר יודע
מה הלקוח רוצה. ככל שהוא יותר רחוק רגשית מהלקוח, ככל שהלקוח פחות קרוב בעולם שלנו לבנאדם השני, ככה ... נניח שלקוח נכנס לחנות, אוטומטית להביא סרט מאיפשהו שאומר לנו
מה הלקוח רוצה לקנות, נניח שהייתה טכנולוגיה כזאת, והלקוח לא יודע אפילו שיש טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ... מה צריך לעשות בפרקטיקה, אבל שימו לב, הישות שיודעת הכי טוב
מה הלקוח רוצה לקנות היא הלקוח, ככל שהישות, רחוקה יותר מה אני מהתודעה העצמית של הלקוח, כך היא פחות ...