אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עיזים במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם
... להוסיף עיזים. כי בלי עיזים, אם נציע מראש את ההצעה הסופית שלנו, הרי שבוודאות לא תהיה עסקה. כי הלקוח בכל מקרה יבקש הצעה טובה יותר. ואם נציע מראש את ההצעה הסופית, הרי שכאשר הלקוח יבקש הצעה טובה יותר, כנראה שלא תהיה עסקה. לעומת זאת, יש ... כדאי לא להכניס עיזים, אלא מיד להציע את ההצעה הטובה ביותר ולסגור עסקה מיד על המקום. הצורך הרגשי של הלקוח במילים אחרות, יתכן גם שיש לצד השני צורך רגשי, לבקש הנחה ... שחייב לקבל הנחה, בלי קשר לעלות של המוצר. שאז צריכים לתמחר ביוקר ולתת הנחה, בהתאם לצורך הרגשי של הלקוח (שיקולים בתמחור). הזדמנות שניה להוציא עיזים או פסילה על ... מהצד השני, כמה הן באמת יעזרו לך, אם הצד השני לא יתנגד אליהן. דהיינו, יש מצבים שהעיזים שאתה מבקש מהלקוח, אולי הלקוח יקבל אותן וזה יביא לך תועלת. אבל יתכן שגם אם הלקוח יקבל את כל העיזים, זה לא באמת עזר לך בשום דבר. דהיינו, ... מכניסים עיזים, את אותה העז בדיוק, אפשרי להכניס אותה בצורות שונות. לדוגמה, אתה רוצה לבקש 3 דרישות מהלקוח, כאשר אחת מהן היא עז מבחינתך. הרי שאת העז ניתן לבקש ...
אמת תחושות לתמחר גבוה ולתת הנחה איך לדעת אם כדאי לעשות משהו המקום עסקה בעיה להכניס עיזים גורם לנזק
איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר?
... להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך ... להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח? ובמילים אחרות, איך באפשרותך להיות שלם עם הסכום המחיר התשלום שאותו אתה מבקש מהלקוח שלך, עבור המוצר שירות שלך? והתשובה לכך היא, שקודם כל צריכים לדעת, שלא בטוח שאתה יכול להיות שלם עם ... לשם כך צריכים להבין למה אתה לא שלם עם המחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך? כי לזה יכולות להיות המון סיבות שונות. ובהתאם לסיבות, בהתאם לכך צריכים למצוא פתרון לכל מקרה ... שונות, למה יכול להיות שאתה לא שלם עם המחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך. אפשרות 1 - אתה חושב שהלקוח יכול לרכוש את אותו המוצר יותר בזול במקום אחר. אפשרות 2 - אתה חושב שהלקוח לא באמת צריך את המוצר הזה וחבל על הכסף של הלקוח. ואתה לא מרגיש בנוח לקחת מהלקוח כסף שהוא לא באמת צריך אותו. אפשרות 3 - אתה חושב שהלקוח יכול לרכוש מוצר אחר אפילו ביותר יקר, אבל שהמוצר האחר יותר יתאים לו. ומשום כך, ללקוח לא שווה לרכוש את ... ולדעתך, זאת גנבה ובקשה לא מוסרית, להרוויח הרבה כסף על הלקוח. כי הרווח כאן מאוד גדול וניתן למכור את המוצר בהרבה יותר זול. אפשרות 5 - אתה חושב שללקוח אין את הכסף לשלם על המוצר הזה. ושבגלל שהלקוח ירכוש את המוצר הזה, לא יהיה לו כסף לדברים אחרים שלדעתך יותר חשובים מהמוצר הזה. אפשרות 6 - אתה חושב שהלקוח טיפש והוא רוכש את המוצר מסיבות לא טובות ולא מוצדקות. ואתה בעצם מנצל את הלקוח וגורם לו לנזק. אפשרות 7 - אתה חושב שהלקוח לא מבין את הנזק שיגרם לו מכך שהוא מבצע עכשיו את הרכישה. ובעתיד הוא יגלה שהעסקה הזאת לא באמת טובה עבורו. אפשרות 8 - אתה חושב שהלקוח לא מבין את המוצר מספיק טוב. ושהלקוח חושב שהמוצר יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואם כך, הרי שאתה מטעה את הלקוח. אפשרות 9 - אתה חושב שאתה לא היית רוכש את המוצר הזה, מכל מיני סיבות. אפשרות 10 - אתה חושב שבגלל שהלקוח ירכוש את המוצר הזה, יגרמו לו כל מיני נזקים כאלו ואחרים. אפשרות 11 - אתה חושב שאתה מנצל את הלקוח בתהליך הרכישה, מסיבות שונות. אפשרות 12 - אתה חושב שלא הגיוני שאתה תבקש כל כך הרבה כסף, מסיבות שונות. ... להיגרם לך נזק מזה. לדוגמה, ללקוח יהיו יותר ציפיות ממך והלקוח יבוא אליך יותר בתלונות וכיוב. אפשרות 14 - אתה חושב שאם תמכור ביוקר, אז אולי יגרם לך נזק לשם שלך ולתדמית שלך בעיני הלקוח שירכוש או בעיני אנשים אחרים. אפשרות 15 - אתה חושב שאנשים עשירים, הם אנשים רעים. אפשרות 16 - אתה חושב ...
איך להרוויח יותר כסף אנשים רעים תשובה העלאה למכור מוצר להיות רגוע המוצר שלך איך עושים כסף
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
... במובן של, למה שאני ארכוש דווקא ממך בסכום יותר גבוה מאחרים במקום שאני ארכוש מהמתחרים שלך בסכום נמוך יותר. יתכן גם שהמוצר שלך שונה ממוצרים אחרים, לטובה וגם לרעה, בעיני הלקוח. והלקוח מנסה שתעזור לו לקבל החלטה, למה שהוא ירכוש דווקא את המוצר שלך ודווקא עם היתרונות שיש למוצר שלך ושהוא לא ירכוש מוצרים אחרים שיש בהם יתרונות וחסרונות אחרים. במילים אחרות, הלקוח מבקש ממנו שתעזור לו להחליט, למה שהוא ירצה דווקא את היתרונות שלך למרות החסרונות שלך, ביחס לשאר האפשרויות שיש לו ... במקרה כזה? אז קודם כל צריכים לזכור שאתה תמיד יכול לענות בשאלה על מה ששאלו אותך ולבקש הבהרה על השאלה. דהיינו, לנסות להבין מה מסתתר מאחורי השאלה למה דווקא אתה. לדוגמה: הלקוח שואל למה שאני ארכוש דווקא ממך. אתה יכול לענות אשמח להבין למה אתה מתכוון למה דווקא ממני, באיזה מובן? מה ההתלבטות ... למה דווקא אתה ובהתאם לכך לנסות לתת תשובה יותר טובה לשאלה למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך. אפשרות נוספת כללית איך לענות לשאלה למה דווקא אתה, בפרט אם אין לך מושג למה הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, אז תשובה אפשרית יכולה להיות, תשובה כללית ולא ספציפית. תשובה שלא עונה לשאלה למה דווקא אתה, ... יש 2 דרכים להסתכל על זה. אפשרות 1 - אל תרכוש את X, עד שלא תדע למה דווקא X ולא Y. אפשרות 2 - אל תרכוש את X, אם תחשוב שיש Y שיותר טוב מ X. במילים אחרות, יש 2 דרכים איך הלקוח יכול לקבל החלטה לרכוש ממך. אפשרות 1 - שהוא חייב למצוא לעצמו סיבה למה אתה יותר טוב מאחרים. אפשרות 2 - שהוא חייב להבין שאתה לא פחות טוב מאחרים. ואלו 2 נקודות מבט שונות. וכאן בעצם כאשר הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שאנחנו יכולים לענות לו למה לרכוש ממך, בלי לענות לו למה לרכוש דווקא ממך. לדוגמה: תשובה ... האם הוא מחפש בידול כלשהו או מה המהות של השאלה שלו. ועכשיו אתן עוד תשובה אפשרית לשאלה של השואל, שאפשרי להשתמש גם בה במקרים מסוימים תלוי הקשר כמובן. בפרט אם אתה מרגיש שהלקוח שואל את השאלה בתור סוג של הטרלה ושל שאלה לא הגיונית. אז התשובה היא באמצעות שיטה של שיקוף והיא הולכת כך: למה שנקבל ...
לקבל החלטות יתרונות מול חסרונות להבין יותר טוב אני איש מקצוע לתרץ סיבה ספק חסרונות ויתרונות
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
... ובצרכים שלהם. אבל ברור, שלא בטוח שאתה צריך להדגיש את ההבדל הזה, שיש בינך לבין המתחרים שלך. מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, מה המוצר שלך? מי הלקוחות שלך? למה לדעתך המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ... אם נניח שאתה מוכר דירות ב 1 מיליון שח, הרי שהמתחרים שלך, שמוכרים בתים טובים פי 10 ב 10M שח, הם לא בדיוק המתחרים שלך, ביחס ללקוחות שלך. כי הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, הם לא באמת יכולים לרכוש בית ב 10M. במילים אחרות, גם ... שאולי אתה יותר זול, או יותר נחמד, או יותר זמין, או יותר משהו כלשהו, שאתה אפילו קצת יותר טוב מאשר המתחרים שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך. וכאן כמובן שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי המתחרים שלך, מה ... שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך. ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד הלקוח ישאל את זה. ובהנחה שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא רוכש דווקא ממך ... לו להתאמץ לחפש עוד מישהו אחר. במילים אחרות, ברמת העיקרון, בידול עסקי, לא בהכרח חייב להיות משהו דרמטי, אאכ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר מתחרים, כי יש ללקוח יותר אפשרויות לבחור בתקציב ... שלך, הוא רק שלך והוא ייחודי לך. אבל זה כמובן לא באמת נכון. כי במהות, יש עוד אנשים שעברו דברים דומים לדברים שאתה עברת. ומנקודת המבט של הלקוח שלך, סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של המתחרים שלך, במידה ... חיים של אנשים אחרים. 2 - ברמת העיקרון, לא באמת חייבים הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך, אאכ אתה רוצה שיהיה הבדל דרמטי במחיר שאתה גובה מהלקוחות שלך. ככל שתרצה לגבות יותר מהלקוחות שלך, יותר מאשר המתחרים שלך, כך תצטרך הבדל יותר גדול. אבל אם אתה מוכר ... לומר, שהסיפור שלך הוא ייחודי ושהוא ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, עדיין לא נכון לומר שבהכרח שהוא ההבדל שאתה צריך להדגיש אותו בפני הלקוחות שלך. וכאן צריכים להבין את העניין הבא, והוא, שהבידול שלך צריך להיות מותאם למוצר שלך ולצרכי הלקוח שלך, שבגללם הוא יסגור איתך עסקה ולא עם מישהו אחר. דהיינו, שזה אכן נכון ... להתחבר ללקוח כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש ממך. אבל צריכים לדעת ולהבין את הדבר הבא, והוא שבכל מקרה לגופו צריכים להבין את השיקולים של הלקוח כאשר הוא רוצה לקבל החלטה ממי לרכוש את המוצר שהוא רוצה לרכוש. לדוגמה: נניח ... השיקול המרכזי. כי זה נכון שעסקים עושים עם אנשים, אבל זה רק אחד מהשיקולים ולא השיקול היחיד. ולכן זה כן יהיה נכון לומר, שלפעמים יש יתרון שהלקוחות שלך יכירו אותך ברמה האישית, יתחברו אליך ברמה האישית ואז ירצו לרכוש ממך, ... אתה עשיר. או אם היית שמן ועכשיו אתה רזה וכיוב. במקרה כזה, יתכן שחלקים מסויימים בסיפור האישי שלך, הם כן רלוונטיים ואפשריים לשיתוף עם הלקוחות שלך, כחלק מחומרי השיווק שלך. כי הם סוג של הוכחה של לקוחות מרוצים, ... השיווקיים שלך, תרצה לספר סיפורים אישיים, שבהם תספר שהמוצר שלך, במקרה עזר לך באופן אישי. אבל המידע הזה רלוונטי, במסגרת השיקול של לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך עובד. אבל צריכים לראות את התמונה המלאה, בתוך מגוון השיקולים של ...
היגיון האם אתה הכי זול החלטה המוכר גרוע ניהול מאמץ מה היתרונות שלך
הפליליסטים - פגיעה בעורכי דין פלילי על ידי עבריינים - מהי המשמעות הרוחנית?
... שעורך הדין הפלילי מלמד על הלקוח שלו. וכאשר האדם חושב בחשיבה חיובית, ומנסה לאהוב את הטוב שיש בדבר, הרי שהוא בעצם כמו עורך דין פלילי, שמלמד זכות על הרע. ... הוא לא תמיד מצליח לזכות את הלקוח שלו. וגם אם האדם חכם עם חשיבה חיובית מאוד חזקה, גם אז אם הוא ינסה למצוא את הטוב שיש בכל דבר, לא בטוח שהוא יצליח לעשות ... בוודאות של 100% לזכות את הלקוח שלו. וזה כאשר הלקוח שלו הוא באמת זכאי על פי האמת. כי אם הלקוח הוא חף מפשע באמת, הרי שבמקרה כזה עורך דין טוב, הוא צריך להתאמץ פחות לנסות לטהר את השרץ. משום שהוא באמת מגן על לקוח חף ...
ליפול לזכות ללא הצלחה החשיבה החיובית מציאות חקירות המציאות להצליח לעשות
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
... את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של ... מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב ... כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא ... כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר ...
מחויב אפשרי להטיל ספק בכל דבר לגרום לו איך לגרום אמונות לגרום למישהו אחר לשאול מבחינה אובייקטיבית
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... של ההקצנה של אותו המשפט. לדוגמה, לקוח נכנס לחנות ורוצה לקנות מתנה לאשתו. ואז הלקוח מביע התנגדות לכך שהמחיר יקר עבורו. כאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, הוא בעצם אומר, שהוא גם לא מספיק אוהב את אשתו. כי אם הוא היה אוהב את אשתו עוד יותר, הרי שהוא היה עושה הכל, כדי לקנות עבורה את הדבר הטוב ביותר. כי הלקוח לא אמר, שהמתנה לא טובה עבור אשתו. הוא אמר שהמחיר יקר עבורו. זא הוא חושב שהמתנה טובה עבור אשתו, אבל הוא חושב שהמחיר יקר עבורו. דהיינו, הוא לא מוכן לשלם כל מחיר עבור אשתו. וזה בעצם אומר, שכאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, אז אם ברצונך להתעקש שהוא דווקא יקנה את המוצר הספציפי שהלקוח אומר שהוא יקר עבורו, אז באפשרותך לעמת את הלקוח , עם המחשבה שהוא מדחיק בתת המודע שלו. המחשבה שאומרת שהוא לא מספיק אוהב את אשתו. ובאפשרותך לומר לו, אתה הרי אוהב את אשתך מאוד ואתה הרי רוצה שהיא תהיה שמחה ושהיא תאהב ...
זה יקר לי הכחשה קיצוני רעיון נגדי יכולת הצלחה בחיים רוצה להזדהות הסברים
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא מושלם, ומזה נגזרת תחושת המבוכה והקושי למכור אותו. הבעיה המרכזית היא שברגע שמישהו מוכן לקבל כסף על מוצר, הוא מרגיש מחויבות כלפי הלקוח שהמוצר יהיה מושלם. לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה ... הוא אומר תסתכל על המהות מה המהות? המהות זה למלא את הרצון שלו ואתה ממלא לו את הרצון שלו עשית לו טוב מה אכפת לך אם זה מושלם או לא אבל מה מהות המכירה למלא את הרצון של הלקוח מה המהות לתת לו את המוצר, לא מצד הלקוח מה הלקוח רוצה מוצר מושלם או הלקוח רוצה למלא את הרצון הוא רוצה למלא את הרצון, מילאת לו את הרצון כן עשית לו טוב כן הטוב הזה שווה כסף כן יפה קח את הכסף. מה שאתה אומר זה נכון אבל עדיין הבן ...
אני לא יכול אופי קיצוני בושה למה חשוב לך חקירות אני מרגיש מה לעשות הלקוח שלך
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
... שיחות יוצאות? אליעד כהן מסביר שיש שני סוגים של מכירות: שיחות נכנסות ושיחות יוצאות. בשיחות נכנסות הלקוח מגיע אליך מיוזמתו עם רצון לרכוש מוצר, מה שמקל מאוד על תהליך המכירה, משום שהלקוח כבר מעוניין ויש לו צורך מוגדר מראש. לעומת זאת, בשיחות יוצאות, המוכר הוא זה שפונה ללקוח פוטנציאלי, שבמקרים רבים כלל אינו מעוניין או לא מודע לכך שיש ... שאין לו חיסרון ברור או מוגדר. כדי להצליח בשיחות יוצאות, על המוכר לייצר בעצמו את תחושת החיסרון אצל הלקוח. תהליך זה מורכב וקשה יותר מבחינה נפשית מאשר למכור למישהו שכבר מביע עניין. מהי הסיבה העמוקה לחשש של אנשים לבצע שיחות יוצאות? אליעד טוען שהקושי העמוק ... ולהתקדם בהדרגה לפעולות יותר ויותר מורכבות. כיצד ניתן להצליח בשיחות יוצאות ולהתגבר על ההתנגדויות של הלקוחות? אליעד מציע למוכרים גישה פרקטית להתמודדות עם שיחות יוצאות. הוא אומר שהמוכר חייב להתמקד במה שהלקוח צריך או יכול לרצות, במקום להתמקד בחוסר הנוחות שלו עצמו בתהליך המכירה. במקום לחשוב מה הלקוח רוצה ממני, עליו לחשוב איך אני יוצר אצל הלקוח רצון למוצר שלי. על המוכר למצוא את נקודת החיסרון המדויקת של הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להכיר בצורך במוצר, גם אם צורך זה לא היה ברור לו קודם לכן. כיצד התמודדות עם הבלתי אפשרי מובילה להצלחה גדולה יותר? אליעד מסביר ...
התנגדויות במכירה חיסרון אתגרים קושי להתמודד עם התנגדויות של לקוחות הפוטנציאלי למכור נמנע
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... הצעה כלשהי ויודעים מראש שהאדם שמולנו עלול להתנגד לה, חשוב להציג את ההצעה כאפשרית ולא כהכרחית. כלומר, במקום לשאול את הלקוח או את האדם השני בצורה מחייבת כמו אתה רוצה גם את המוצר הזה?, יש לומר בצורה מכילה ומאפשרת: יש ... צריך לשים לב לכך שנוצרת לנו כאן בעיה, מה הבעיה שנוצרה? אם אנחנו מציעים ללקוח משהו והוא אומר לא בעצם נוצר כאן קונפליקט כי הלקוח בתחושה נגדנו הוא בתחושה של אנטי הוא בתחושה של קונפליקט, אחר כך אם אנחנו נגיד לו אוקי אז בא נעשה משהו אחר שהוא רוצה אותו יכול להיות שגם על זה הוא יגיד שהוא לא רוצה למה כי נוצרה אווירה של קונפליקט הלקוח במוח שלו חווה שהוא היה בקונפליקט איתנו הבן אדם השני חווה, מבקשים ממישהו בקשה והוא אומר לא ... יהיה לו פחות נעים להגיד לך לא כי הוא לא רוצה להיות איתך בקונפליקט, אבל אם אתה תיתן ללקוח תחושה מאוד גרוע שאמרת לי לא בעצם הלקוח לא אכפת לו ממך כי מודד את גודל האינטרס שלו על גודל האינטרס שלך ואז בעצם הוא אומר לא אכפת לי ... לשנות למעננו אבל אם הוא יגיד לנו הגענו לקונפליקט ולכן צריך להכיל, לשים לב שלא יוצרים תחושה לא נעים ולהכיל את ההתנגדות של הלקוח, צריך לשים לב שגם יש לזה את המחיר שלו שאז אנחנו בעצם משדרים ללקוח אתה לא חייב להסכים איתנו ...
התנגדויות בזמן מכירה עקרונות לתת רגש להתמודד עם התנגדויות איך לשכנע התמודדות איך למכור ללקוחות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הלקוח, איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, ייעוץ אישי, אימון אישי לעסקים בתחום הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4414 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 16:09:24 - wesi1