... היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את
הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא את הכסף אצלך ולא אצל המתחרים שלך. אחת השיטות ... בינוניים או אפילו שליליים קלילים, כדי
שהלקוחות יאמינו לאמינות הביקורות. הוא מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב
הלקוחות, ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות ... ברור את האיכות והיעילות של המוצר. באופן זה,
הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות שליליות. למה כדאי לתת ללקוחות ... ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות בחינם. כאשר
הלקוח מתנסה בעצמו במוצר, הוא כבר לא צריך לסמוך על המלצות או ביקורות, שכן הוא בעצמו ... סרטונים שמסבירים כיצד לפתוח סתימות, חלק
מהלקוחות אולי יפתרו את הבעיה לבד, אבל רוב
הלקוחות יעדיפו להיעזר באיש מקצוע אמין ויעיל, כיוון שהם לא ירצו להתעסק עם העבודה ... בביקורות חיוביות עלול לגרום לחשדנות אצל
הלקוח, מה שעלול לגרום דווקא לנזק. מדוע מתן ידע בחינם אינו פוגע בהכנסות? לגבי החשש שאם תיתן ידע בחינם,
הלקוחות כבר לא יצטרכו אותך, אליעד מסביר שזה לא נכון ברוב המקרים. הסיבה היא
שהלקוחות תמיד ירצו נוחות, יעילות, והבטחה לביצוע מקצועי יותר. לדוגמה, למרות
שהלקוח ראה סרטון כיצד לפתוח סתימה לבד, הוא יעדיף בדרך כלל שאיש מקצוע יעשה זאת עבורו ... מטעויות או לכלוך מיותר. בנוסף, לא תמיד
הלקוחות יבינו את כל ההוראות או יהיו מסוגלים לבצע אותן ברמה הנדרשת. איך להפוך לבלתי ... אותך, אם תמשיך להשתפר ולהיות מומחה אמיתי,
הלקוחות תמיד יבחרו בך. הוא מדגיש שהשיטה האמיתית והיחידה לשיווק יעיל לטווח ארוך היא ... אליעד מסביר גם שיש תחומים שבהם כל מה
שהלקוח צריך הוא שלושה משפטים פשוטים, ואז אין הצדקה לשלם כסף על ייעוץ. אם העסק שלך ... יותר, כמו אימון אישי או ייעוץ מקצועי,
הלקוחות תמיד יעדיפו לקבל ליווי אישי ומקצועי שיאפשר להם להתמקד בעיקר, ולכן, גם כאן, ... שלך, לא משנה כמה השמצות ינסו להטיל עליך,
הלקוחות יוכלו להיווכח בעצמם באיכות שלך. ככל שיותר אנשים ישתמשו במוצר שלך בחינם ...