... הפחד הזה, לפי אליעד, מגיע
מההזדהות המוחלטת עם הרצון להצליח. במילים אחרות, האדם מזדהה רק עם הדמות שרוצה להצליח, ומתעלם לחלוטין מהאפשרות של להיכשל או מהאפשרות שלא אכפת לי מה יקרה. למה חשוב ללמוד
להזדהות גם עם האפשרות להיכשל? אליעד מעלה אפשרות נוספת: מה אם האדם היה יכול
להזדהות גם עם האפשרות להיכשל? אם הוא היה מסוגל להרגיש בנוח גם עם כישלון, הוא למעשה היה משתחרר מהשעבוד שלו להצלחה. במצב כזה, האדם לא היה בלחץ מתמיד לשמר את ההצלחה שלו, כי ... למצב שבו הוא מסוגל לבחור האם
להזדהות עם הרצון להצליח, עם הרצון להיכשל או עם לא אכפת לי אם אני מצליח או נכשל. היכולת הזאת יוצרת חופש אמיתי, כי האדם יכול לבחור בצורה חופשית במה
להזדהות . איך החברות עם הרצון להצליח יוצרת חרדה? אליעד משתמש בדימוי של שלושה חברים שהאדם יכול להתחבר אליהם: אני רוצה להצליח. אני רוצה להיכשל. לא אכפת לי אם אני מצליח או ... דברים, הוא יכול להחליט האם
להזדהות עם הרצון או לא
להזדהות איתו, וכך להשתחרר מתחושת השעבוד. איך מתבצע תהליך ההבנה של הרצונות? אליעד מסביר שתהליך ההבנה של מקור הרצונות מתבצע באמצעות חקירה עצמית עמוקה. האדם צריך לשאול את ...