... אינטרס אישי. כל אדם בטבעו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של
יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם
יצירת הזדהות עם לקוח?
יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו ... עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק. כיצד
יצירת הזדהות משפרת את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר דומה ... חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו.
יצירת הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת עסקאות, אך ... ליצור הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי
יצירת הזדהות פוגעת במכירות?
יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש טוב. ... האישית על פני טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות. מהי
יצירת הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, ... הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע
יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר הלקוח ... עשוי לחשוב: אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני. מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח? למרות היתרונות
שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ללקוח ... מצטער אחר כך, ניתן להגיב: אני מבין אותך, גם לי יצא לא פעם להרגיש כך, ולכן אני תמיד מחפש מוצרים שבאמת שווים את המחיר שלהם. השורה התחתונה -
יצירת הזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי חזק במכירות, אך היא ... - ייתכן שהוא מנסה להשפיע עליך. אם הוא משדר לך שהוא לא כמוך - גם אז ייתכן שהוא עושה זאת מתוך אינטרס. לכן, חשוב תמיד להיות מודע להשפעה של
יצירת הזדהות ולפעול מתוך הבנה מעמיקה של הלקוח. שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על הנושא של
יצירת הזדהות עם לקוח האם ליצור הזדהות עם הלקוח או לא ליצור ... רק מינרלים של חברה מסוימת בכוס מסוימת ואתה גם כזה ואתה אומר לו וואלה אני כמוך בדיוק בנושא הזה והזה מהיבט הזה בעצם משדרים ללקוח יש יותר
יצירת הזדהות עם הלקוח, יותר יצירת אחדות עם הלקוח יותר ...