אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית? ✔כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?

כפי שכבר ביארתי, לכל דבר בעולם, יש לו גם משמעות רוחנית. ובמאמר הזה נבאר מהו שיווק ופרסום נכון בעולם העסקים. ולאחר מכן נבאר את המשמעות הרוחנית של השיווק הנכון.

ואם נתבונן על עניין השיווק, נראה כי השיווק הוא ההקדמה של המכירות. כי המטרה של השיווק, היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח.

כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח.

ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו.

ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי.

והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו.

וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד בלפרסם את המוצר שלו ולפרט את מה שהמוצר שלו נותן. והאדם מתמקד בטעות בלשווק את הדרך אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו.

וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו.

ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח, זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר.

ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת חיצונית. כי ברמה הממשית והמיידית, הלקוח רוכש את המוצר, כדי להפיק ממנו תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן.

אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר.

כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה כדי להרגיש טוב. וכל הפעולות שהאדם עושה, וכל הרכישות שאותן הוא מבצע, זה הכל כדי שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו. והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג.

ושיווק נכון, הוא כזה שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר.

ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ומה שבאמת מעניין את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה נפשית.

אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ולכן, לא תמיד זה יהיה יעיל למקד את הפרסום ללקוח, בתועלת הסופית האמיתית שאותה הוא באמת מחפש, כי לפעמים הוא עצמו לא כ"כ מודע לעצמו.

ושיווק נכון באמת, הוא כזה שהוא מותאם עבור הלקוח. כי לכל לקוח יש רמת מודעות אישית כלשהי. וכל לקוח ברמת המודעות שלו, יש לו רמת הבנה כלשהי, מדוע הוא מתעניין במוצר. ועל המוכר להבין, שגם כאשר הלקוח שואל אותו שאלות טכניות על המוצר, הרי שמה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא הפרטים הטכניים של המוצר, אלא התועלת הסופית שהוא חושב להשיג באמצעות המוצר.

ושיווק נכון, הוא כזה שהוא מבהיר ללקוח שהוא ישיג באמצעות המוצר, את התועלת הסופית שהלקוח מודע לכך שהוא מחפש אותה. כי הלקוח יש לו בראש איזו מטרה סופית שהוא רוצה להשיג אותה. והמטרה הזאת, מעניינת אותו, יותר מאשר המוצר עצמו ויותר מאשר הפרטים הטכניים של המוצר. ושיווק טוב, הוא כזה שמדבר ללקוח, על התועלת הסופית שאותה רוצה הלקוח להשיג.

ונמצא אם כן, כי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח לשווק את המוצר, הוא על ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו.

ואף על פי כן, יש לתת את הדעת על כך, שלפעמים כן יש צורך לפרסם גם מידע נוסף על המוצר עצמו, ולא רק על התועלת הסופית שהוא מביא. דהיינו, לפעמים יש צורך להבהיר ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה הסופית שלו, ואי אפשר להסתפק בכך שאמרנו לו את התועלת הסופית שהוא ישיג מהמוצר.

כי אם מטרת הפרסום היא אך ורק כדי לעשות ללקוח טיזינג וכדי ליצור אצלו את הרצון לקבל מידע נוסף על המוצר, הרי שבמקרה כזה לא בהכרח שצריך לחשוף ללקוח את הדרך שבה הוא ישיג את המטרה שלו. ואפשר לגרות וליצור עניין אצל הלקוח, בכך שמציגים לו את התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

אבל, אם מטרת הפרסום היא כדי להוביל את הלקוח לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה סיבות.

והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. כי לא מספיק לומר ללקוח, שהמוצר הזה יהפוך את החיים שלו לנוחים יותר, אלא צריך גם להסביר לו איך הדבר הזה יקרה בפועל. וזה כדי שהוא יבין את הקשר שיש בין המוצר הספציפי, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג.

ובנוסף, כאשר מפרטים ללקוח את הדרך שבה הוא ישתמש במוצר, וישיג את המטרה הסופית שלו, הדבר הזה הוא סוג של דמיון מודרך עבור הלקוח, כי הוא גורם ללקוח לדמיין את עצמו משתמש במוצר, ועל ידי זה נוצר אצל הלקוח קשר חזק יותר, בין המוצר, לבין התועלת הסופית והתחושה הטובה שהמוצר הזה יביא לו.

וכאשר רוצים לשווק איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר משיג ללקוח. ולאחר מכן יש לעשות רשימה של הסיבות שבגללן הלקוח ירכוש את המוצר. ויש לזכור, שהלקוח לא רוכש את המוצר, אלא את התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ואחרי כל זה, צריך למצוא את התועלות שהמוצר מביא ללקוח, ושבגללן הלקוח ירכוש את המוצר.

ויש לשים לב לכך, שהתועלות הן לא בהכרח ממשיות, אלא גם מופשטות. כי אדם לדוגמא יכול לרכוש מוצר, לא בגלל מה שהמוצר נותן לו בפועל, אלא בגלל התחושה הטובה שתהיה לו מהמוצר. וצריך לתת את הדעת, על התועלות הרגשיות שבגללן הלקוח מתעניין במוצר. ואותן צריך להציג ללקוח.

ואם עוד נוסיף ונעמיק את כל העניין...

בחירה לגרום ללקוחות שיווק נכון הוא מידע רוצה להצליח בחיים את החיים הקדמות הרגשה טובה המטרה הסופית אושר מהי משמעות הרוחניות מהו שיווק מהי משמעות מכירות משמעות רוחני רוחניות רוחנית שיווק
משמעות החיים / חיפוש משמעות - מדוע האדם מחפש משמעות? ומהי משמעות טובה?
משמעות החיים / חיפוש משמעות - מדוע האדם מחפש משמעות? ומהי משמעות טובה? מהי משמעותה ומהותה של המשמעות? ומדוע האדם מחפש אותה? משמעות = הערך / הסיבה / התכלית של הדבר. משמעות גורמת לאדם להרגיש טוב. האדם מחפש משמעות כדי להרגיש טוב. האדם רוצה לדעת שיש משמעות, האדם רוצה לדעת מהי המשמעות. כאשר האדם מבין את המשמעות של דבר, זה גורם לו לקבל אותו / להעריך אותו. הסיבה שרע לאדם, היא רק משום שהוא אינו מבין את המשמעות האמיתית של הדברים. לפעמים נדמה לאדם שהוא מבין את המשמעות של דברים, אך הוא עדיין מרגיש רע. הסיבה לכך נובעת משום שהוא חושב שיש משמעות רעה לדברים. משמעות רעה = משמעות חסרת משמעות. ז"א אם האדם אינו מבין את הסיבה של הסיבה = משמעות רעה. כאשר האדם מבין מה טוב יש בדבר = הדבר מקבל משמעות טובה = הנאה. מסקנה: האדם מחפש משמעות כדי לגרום לעצמו להרגיש טוב. שעמום = זמן שנדמה לאדם כחסר משמעות. סבל = אירוע שנגד רצונו של האדם, שהאדם אינו מבין את המשמעות הטובה שלו. מי אינו מחפש משמעות? מי שיודע את המשמעות האמיתית של הדברים. כל זמן שהאדם מחפש משמעות כלשהי ודבר כלשהו, הרי שהוא עוד לא הבין את המשמעות הכללית שכוללת בתוכה את כל המשמעויות כולן. להבין את המשמעות = להבין גם את הסיבה של הסיבה של המשמעות. להבין את הסיבה הראשונה של כל הסיבות = להבין את המשמעות האמיתית של המציאות כולה. כל זמן שהאדם אינו יודע מהי ...
אשליות אופטיות - מהי מהותן של אשליות אופטיות? ומהי משמעותן הרוחנית?
... אופטיות - מהי מהותן של אשליות אופטיות? ומהי משמעותן הרוחנית? אשליות אופטיות. חמשת החושים. מציאות מדומה. אשליות. מדע. מהי מהותה של אשליה אופטית? ומהי משמעותה? אשליה אופטית = כאשר חוש הראייה של האדם גורם לו לראות את מה שאינו אמיתי = אשליה אופטית. לדוגמא: אדם משפשף את העין שלו ומסתכל על חפץ ...
נומרולוגיה / שם האדם - מהי משמעות שם האדם? והאם נומרולוגיה נכונה?
... / שם האדם - מהי משמעות שם האדם? והאם נומרולוגיה נכונה? נומרולוגיה. שם האדם הוא אחד מהבגדים שלו. משמעותו של שם האדם, זהה לחלוטין למשמעות של הבגדים של האדם. המשמעות של הבגדים של האדם היא כמובן המשמעות שהאדם נותן לבגדים שלו, אך לא יותר מכך. האדם הוא אינו הבגדים שלו כך שהאדם הוא גם אינו ... שהופך שולחן לשולחן, זה לא השם שלו, אלא הצורה והמהות שלו. השולחן יישאר שולחן גם אם יקראו לו כיסא. אין משמעות לשם שבו מכנים את השולחן. בכל שפה קוראים לשולחן בשם אחר, אך זהו אותו השולחן. הסיבה ... לשולחן שולחן ולא כיסא, היא רק לצורך זיהוי ולצורך תקשורת נוחה בין בני האדם, אך השם של השולחן חסר כל משמעות. לסיכום: שם האדם הוא אינו המהות של האדם עצמו. לשם האדם יש משמעות בדיוק כמו לבגד שלו. לנומרולוגיה יש משמעות בדיוק כפי כמה שהאדם מייחס לה, לא יותר ולא פחות. נוסיף רק כי כל מה שנכון לגבי ... / קריאת תווי פנים / קריאה בקלפים (טארות) / מכשפים / מתקשרים / מוציאי עין הרע / אסטרולוגיה / מיסטיקנים, וכל שאר האנשים בעלי אמונות טפלות שמתיימרים לדעת משהו באמצעים מטאפיזיים ודמיוניים שונים. כל זמן שראיית העתיד / מזל / גורל קביעת האופי וכיו"ב, מתבצעים בהקשר ... על ידי צורת החשיבה שלו בלבד, דהיינו, הצורה שבה התודעה של האדם חווה את המציאות. החיפוש של האדם אחרי מיסטיקנים / נומרולוגים / אסטרולוגים / מתקשרים / בעלי כוחות / מוציאי עין הרע / אמונות טפלות ... רק על ידי זה האדם חי תמיד בתחושה טובה כל הזמן, ללא תלות בדבר חיצוני כלשהו, שאינו הוא עצמו. זכור: המשמעות נוצרת על ידי האדם עצמו ולא על ידי החיצוניות. דרך אגב: נקודת האמת שבמטאפיזיקה ובמיסטיקה היא, שבאמת מצד האמת המציאות מושפעת על ידי התודעה שמהותה האמיתית הוא מטאפיזי לחלוטין. מהותה האמיתי של התודעה הוא יותר מטאפיזי מאשר מטאפיזי, דהיינו, המהות עצמה אינה נכנסת בכלל במחשבה אפילו לא כמחשבה מטאפיזית. וזהו בעצם שורש האמת שמסתתר בכל עניין המטאפיזיקה והמיסטיקה.
הרמוניה / להתאחד עם המציאות - מהי המשמעות? כיצד להגיע להרמוניה ואחדות המציאות?
... / להתאחד עם המציאות - מהי המשמעות? כיצד להגיע להרמוניה ואחדות המציאות? הרמוניה. להתאחד עם המציאות. מהי המשמעות? וכיצד לעשות זאת? להתאחד עם המציאות = להפוך את הישות של האדם לאחת עם המהות של המציאות. התאחדות עם המציאות = הרמוניה מושלמת של האדם ושל המציאות. האדם = המציאות = אחד. האדם הוא ...
הכל לטובה - מהי המשמעות האמיתית של הכל לטובה? ולמה מחר *לא* יהיה יותר טוב?
... לטובה - מהי המשמעות האמיתית של הכל לטובה? ולמה מחר לא יהיה יותר טוב? הכל לטובה. מהי המשמעות האמיתית של הכל לטובה? ולמה מחר לא יהיה יותר ...
כוחו של הרגע הזה / לחיות את הרגע - מהי המשמעות? איך לחיות את הרגע הזה?
... של הרגע הזה / לחיות את הרגע - מהי המשמעות? איך לחיות את הרגע הזה? לחיות את הרגע משמעותו היא, לנסות להתמקד במה שקורה ברגע הזה, בלי קשר לרגעים ... מכך שהרצון שלו מתאים למה שהוא רוצה. ואם כן, לחיות רק ברגע הזה בלבד זה חסר משמעות. כי אומנם אין רע, אבל גם אין טוב. אז מה הפתרון? והתשובה ... של עבר הווה ועתיד. וכל הרגעים האלו חשובים. ואם לא העבר והעתיד לא הייתה משמעות להווה. אך מהצד השני על האדם לזכור שבסופו של דבר הרגע הזה ... ולהתמקד רק בהווה. כי התמקדות רק בהווה, מביאה את האדם למצב שבו ההווה שלו חסר משמעות, כי כל המשמעות של הרגע הזה היא תוצאה של הרגעים הקודמים והבאים. בקיצור, על האדם להבין את המשמעות של הרגע הזה ואת המשמעות של שאר הרגעים. וכאשר האדם מבין טוב יותר כיצד בדיוק ...
משמעות - מהי המשמעות של חיפוש המשמעות? איך למצוא משמעות?
משמעות - מהי המשמעות של חיפוש המשמעות? איך למצוא משמעות? האדם מחפש משמעות, משמעות לחייו משמעות למעשיו וכולי. והשאלה היא, מהי המהות של חיפוש המשמעות הזו? ואיך באמת ניתן למצוא משמעות אמיתית לחיים? תשובה: כדי לגלות למה האדם מחפש משמעות, לשם כך צריך לנסות להבין, מה נותנת המשמעות לאדם. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כאשר האדם מבין את המשמעות שיש לחייו ולמעשיו, הרי שהוא מרגיש טוב יותר. וגם אפילו כאשר האדם סובל, אם יש לכך משמעות כלשהי, הדבר הזה גורם לו להרגיש טוב יותר, מאשר אילו הוא היה סובל בלי להבין את המשמעות של זה. נמצא אם כן, כי המשמעות גורמת לאדם להרגיש טוב. וזה בעצם אומר, כי הסיבה שבגללה האדם מחפש משמעות לחייו ולמעשיו, היא כדי להרגיש יותר טוב. ועכשיו נעבור לשאלה השנייה, כיצד בעצם ניתן למצוא משמעות לחיים? וכאן נשיב, כי מי שיתבונן על העניין הזה בצורה חכמה, יבין שהדרך למצוא משמעות לחיים, היא על ידי חיפוש הטוב שבחיים. כי מאחר שכל מטרת חיפוש המשמעות לחיים, היא כדי להרגיש טוב, הרי שמה שבאמת מחפש האדם זה להרגיש טוב. ולכן ההיגיון הוא, שעל האדם להתמקד במה שהוא באמת מחפש, שזה להרגיש טוב. ומשמעות החיים האמיתית, היא להגיע למצב, שבו האדם מרגיש כ"כ טוב, עד שהוא לא מחפש את המשמעות של החיים, אלא נהנה מכל רגע ורגע של המציאות, כפי מה שהיא וכולי. ... יראה כי כאשר קורה לאדם איזה דבר רע נגד רצונו, הרי שבמקרים כאלו חשוב יותר לאדם להבין למה הדברים קרו ומה המשמעות של מה שקרה. אדם לדוגמא שיספרו לו שהוא חייב כסף, הוא ינסה לברר מה המשמעות של זה ולמה הוא חייב כסף. לעומת זאת, כאשר קורה לאדם משהו טוב בחיים, הוא פחות מנסה להבין למה זה קרה, ופחות אכפת לו מה המשמעות של זה. לדוגמא: אם יספרו לאדם שמגיע לו איזה סכום כסף, הוא פחות יטריד ... שלא יקרה לו מכך שום דבר רע, הוא לא ישאל למה זה מגיע לי / למה זה קורה, אלא יקבל את הכל באהבה. והאדם שואל מהי משמעות החיים / מהי מטרת החיים וכולי, רק וככל שיותר רע לו. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, כי כל משמעות כלשהי שהאדם נותן לחיים, גם אם זו משמעות מיידית וגם אם זו משמעות מתוך הסתכלות רחבה יותר על החיים וכיו"ב, כל משמעות כזו גורמת לאדם להרגיש טוב יותר. לדוגמא: אדם שמקבל מכה ברגל אך יחד עם זאת חושב שהכל לטובה וכולי, הרי שהמשמעות שהכל לטובה גורמת לו להרגיש טוב יותר ברגע הזה. בסיכומו של דבר, המשמעות מאפשרת לאדם להרגיש טוב יותר. וממילא זה אומר, שהדרך למצוא
יופי / עיצוב / חיצוניות / אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני?
... / עיצוב / חיצוניות / אופנה - מהי משמעותו של העיצוב ושל היופי החיצוני? יופי עיצוב ואופנה, הם דברים שבני אדם נמשכים אליהם. וכאשר איזה דבר מסודר מבחינה חיצונית בצורה יפה, הדבר הזה גורם לאדם להעריך אותו יותר ... העיצוב ואת היופי שלו. והשאלה היא, מהי המשמעות של העיצוב? ומדוע אנשים אוהבים דברים מעוצבים? ולכאורה השאלה היא קשה עוד יותר. כי העיצוב הוא הרי חיצוני בלבד. ומאחר שהעיצוב לא משנה את המהות של הדבר, אז מדוע בכלל זה ... שיש בכל דבר. והטוב שיש בכל דבר, הוא המשמעות שיש לכל דבר. כי לכל דבר בעולם יש משמעות. ואם האדם היה מבין את המשמעות של כל דבר, על ידי זה הוא היה נהנה תמיד מהטוב שיש בכל דבר. והעיצוב והיופי גורמים לאדם להרגיש טוב יותר, משום שהם יוצרים עבור האדם משמעות נסתרת וחיובית בכל דבר. כי יש סוגים שונים של עיצוב ושל יופי. ולא כל אדם אוהב כל יופי ולא כל אדם אוהב כל עיצוב. והסיבה שבני אדם שונים נמשכים ליופי שונה ולעיצוב שונה, היא ... רעיונית. ולכל עיצוב בעולם, יש את המשמעות שלו. ולמרות שהאדם לא תמיד מבין את המשמעות של כל עיצוב ושל כל יופי, הרי שתת המודע של האדם מבין היטב את המשמעות של כל דבר. ועיקר ההנאה של האדם מיופי, היא בצורה אסוציאטיבית. כי כל דבר שבו נתקל האדם, כל דבר מזכיר לאדם בתת המודע שלו דברים אחרים כלשהם. וכאשר האדם רואה איזה דבר שהוא ... בתת מודע שלו בדבר כלשהו, שיוצר עבורו משמעות כלשהי. כי לכל דבר בעולם יש משמעות. וכל עיצוב וכל יופי וכל צורה חיצונית של כל דבר בעולם, יש איזה משהו ואיזה רעיון ואיזה שכל ואיזו משמעות שמסתתרים מאחורי העיצוב והצורה החיצונית. והמשמעות של העיצוב ושל היופי, הוא הסיבה של הדבר. כי לכל דבר שיש בעולם, יש סיבה מדוע הוא כך ולא אחרת. והשלמות היא אחת. והשלמות באה לידי ביטוי בכל דבר בעולם. ובכל צורה וצורה ... להיות בצורה הסופית שלו. ולכל תהליך יש משמעות. והמשמעות הזאת של התהליך, באה לידי ביטוי בעיצוב של העלה ושל כל דבר. והאדם שלא יודע ברמת המודעות שלו מהי השלמות, הוא לא יודע להבין איך השלמות באה לידי ביטוי בכל דבר. אבל היחד ... את העיצוב הזה בצורה כלשהי, שיוצרת עבורו משמעות כלשהי, ושהיא זו שגורמת לאדם לאהוב דווקא יופי אחד יותר מאשר יופי אחר. כי מה שהאדם באמת אוהב, זה לא את היופי החיצוני, אלא את המשמעות הפנימית שתת המודע שלו מרגיש באמצעות הצורה החיצונית, והמשמעות הזאת גורמת לאדם להרגיש טוב יותר. וכאשר האדם רואה איזו צורה חיצונית כלשהי, הדבר הזה מייד מתפרש אצל האדם בתת המודע שלו בצורה אסוציאטיבית כלשהי, שמזכירה לאדם את המשמעות של הדבר. והצורה החיצונית הזו יכולה לגרום לאדם להרגיש טוב יותר או טוב פחות מהדבר. וכך האדם בוחר האם לאהוב את היופי הזה או לא. ומי שרוצה להבין את הדבר הזה טוב יותר, ... את עצמו על כל דבר יפה או מכוער, מה המשמעות שהוא מייחס לצורה החיצונית. ועל האדם פשוט לנסות להבין טוב יותר את המשמעות שהוא מייחס לכל צורה חיצונית. כי אם האדם לא היה מייחס משמעות כלשהי לצורה החיצונית של הדבר, הרי שהוא לא היה מעדיף צורה אחת יותר מאשר צורה אחרת. ומכך שהאדם מעדיף דווקא יופי כלשהו, הרי שיש סיבה כלשהי ושכל כלשהו ומשמעות כלשהי להעדפה של האדם. כי האדם הרי בוחר את מה שגורם לו להרגיש טוב יותר. ויופי מסוים גורם לאדם להרגיש טוב יותר, בגלל המשמעות שהוא מייחס לאותה צורה חיצונית. ועל האדם פשוט לנסות להבין עם עצמו טוב יותר, את המשמעות שהוא מייחס לכל יופי חיצוני. ועל ידי זה האדם בעצם מבין את עצמו טוב יותר. כי מה שהאדם באמת מחפש, זה את המשמעות הפנימית ואת היופי הפנימי. אבל מחמת שהאדם לא מבין את המשמעות ואת היופי הפנימי שיש בכל דבר, על ידי זה הוא נמשך ליופי חיצוני שמזכיר לתת המודע שלו את הטוב שיש במציאות. כי האדם אוהב דברים שגורמים לו להרגיש טוב יותר. והאדם אוהב עיצוב ... שנמשכים חיצונית דווקא לדברים שנראים להם מוכרים ודומים להם. משום שזה גורם להם להרגיש טוב יותר, ולהרגיש יותר בטחון ויציבות. ויש בני אדם שדווקא נמשכים למה ששונה מהם, משום שזה גורם להם להרגיש התחדשות ויצירתיות וכולי. ... ואת העיצוב החיצוני של הדברים, משום המשמעות שהוא מייחס לכל צורה חיצונית. וכאשר הצורה החיצונית גורמת לאדם להרגיש טוב יותר, בגלל הרעיון שתת המודע של האדם נזכר בו, באמצעות הצורה החיצונית הזו, על ידי זה האדם אומר ... והאדם אוהב דווקא חיצוניות מסוימת, בגלל המשמעות שהוא מייחס לה. ולא תמיד האדם מסוגל להכיל בתוכו את הדבר הגדול, אז הוא נהנה מהחיצוניות של הדבר. כי שלמות ההנאה היא מהמהות של המציאות. אבל המציאות היא אין סופית. והשלמות ...
גלובליזציה / אפקט הפרפר - מהי מהותה של הגלובליזציה? ומהי משמעותה?
... / אפקט הפרפר - מהי מהותה של הגלובליזציה? ומהי משמעותה? הגלובליזציה (מלשון גלובאלי, כלל עולמי) היא הקשר העולמי והגלובאלי שיש בין הדברים השונים שקורים בעולם. כאשר מתרחש משבר כלשהו במקום ... והגלובליזציה, היא ביטוי של האחדות שיש במציאות. ועל האדם להתבונן על עניין הגלובליזציה שיש בעולם, ולהסתכל עליו בצורה גלובאלית ולהבין את המשמעות שלו לגבי החיים בכלל. כי משמעות הגלובליזציה שיש בעולם, היא לגרום לאדם להבין שיש קשר בין דברים שונים, כדי שהאדם יחפש את הקשר שיש בין הדברים השונים שיש בחייו, וכך ...
יקומים מקבילים - מהי המשמעות הרוחנית של היקומים המקבילים?
... מקבילים - מהי המשמעות הרוחנית של היקומים המקבילים? כפי שכבר ביארתי, כל דבר שיש בעולם, יש בו השתקפות של השכל הכללי שעל פיו מנוהל העולם. וכל תופעה ותופעה שיש ... כדי השפעה של היקומים אחד על השני (אפקט הפרפר). וכמובן שלנקודת המבט הזו יש המון משמעויות פילוסופיות שונות, אך כאן ניתן נקודת מבט אחת מהן. והיא, שכל תהליך שמתרחש בדבר כלשהו בעולם, הוא מתרחש גם בכל שאר הדברים שיש ... ביארתי, השלמות היא כאשר האדם מסוגל להכיל בתוכו את ההפכים. לדוגמא: להתאהב ולהיות מכור למשהו, זה טוב. אבל יש לזה גם חסרונות. וגם לא להיות קשור לשום דבר רגשית וכיו"ב, גם זה טוב. אבל גם לזה יש חסרונות. והשלמות היא ... גדול של אפשרויות. והיקומים המקבילים, מייצגים את טווח כל האפשרויות. כי אחת מהמשמעויות של היקומים המקבילים, היא שכל האפשרויות קיימות כל הזמן. כי אין סוף יקומים מקבילים, שכל אחד שונה בפרט אחד בודד, ושהכל קיים בו זמנית, המשמעות של זה היא, שכל הזמן קיים פוטנציאל אין סופי, שאותו האדם מגלה כל הזמן... והיקומים המקבילים כולם, הם מייצגים את סך כל האפשרויות ... לא היה יכול להתקיים במציאות. כי כאשר הכל קיים בו זמנית, אז שום דבר לא קיים. והמשמעות של זה היא, שגם מי שיודע שהכל אחד, הרי שהוא חייב לצמצם את עצמו, כדי להתקיים בעולם. כי כאשר האדם חי בתודעה של הכל אחד בצורה ... הרצון, הוא חסר הגדרה. כמו האחדות של כל היקומים המקבילים, שהם כישות אחת חסרי כל משמעות. אך כאשר הדברים באים לידי ביטוי בפועל, אז יש את הצמצום וכולי. ועניין היקומים המקבילים הנ"ל, וכל שאר הרעיונות שנראים כמוזרים, ... את הכל. וכאשר האדם נתקל באיזה רעיון של מדע בדיוני, תת המודע של האדם מבין את המשמעות של הדבר, והאדם מושפע בכל ההתנהגות שלו, מכל רעיון ורעיון שהוא נתקל בו בחייו. וכאשר האדם נתקל לדוגמא ברעיון כמו זה של היקומים המקבילים, לכאורה נראה שאין לזה שום משמעות על האדם. אך בפועל תת המודע של האדם לומד מכך שהאדם יכול להיות מסוגל להכיל בתוכו את הרגשות השונים כנ"ל. ולמרות שהאדם לא מבין כיצד ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, אימון אישי בטלפון, מאמן אישי לקריירה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0625 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 10:19:21 - wesi1