... - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו
להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות
להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח? וכאן אבאר עוד טכניקת מכירות וטכניקת שכנוע, שנעשית בצורה מניפולטיבית על תת המודע של האדם, ושגורמת לו לחשוב בצורה ... שאלות מקדימות / שאלות הכנה שיגרמו לאדם
להסכים איתך? ואבאר מה אסור לך לשאול מישהו לפני שאתה רוצה שהוא
יסכים איתך על משהו? ואבאר איך אתה יכול לגרום למישהו להשיב לך בחיוב / בשלילה על מה שאתה רוצה? ומה משפיע על זה שהאדם עונה לך בחיוב / בשלילה? ואיך ליצור הסכמה עם אדם אחר? ואיך לגרום למישהו לרצות
להסכים איתך? ועוד. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מכניס את האדם למצב רגשי תודעתי, שבו הוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, ואפילו מצב כזה, שלא רק שהוא מסכים עם כל מה שאתה אומר ... לאדם למצב רגשי שבו הוא מסכים / רוצה
להסכים איתך? והתשובה לכך היא, שניתן לעשות זאת על ידי זה שלפני שאתה מבקש מהאדם
להסכים איתך על מה שאתה רוצה שהוא
יסכים איתך, ולפני שאתה שואל את האדם האם הוא
מסכים איתך על דבר כלשהו, לפני כן עליך לשאול אותו רצף של שאלות, שאתה יודע מראש שהוא
יסכים איתך ועם דעתך, ושהוא בוודאות יחשוב כמו מה שאתה חושב. ואתן כאן דוגמא כללית, שכמובן צריך לעשות אותה בהתאמה לאדם שאתה מדבר איתו. אבל הרעיון באופן כללי הוא, שנניח ... מוקדם, תשאל אותו שאלות שאתה יודע שהוא
יסכים איתך ואפילו ירצה מאוד
להסכים איתך, כגון לדוגמא: תרצה מחר לבוא איתי למקום שאתה יודע שהוא ירצה לבוא איתך? תרצה מחר שאקנה לך דבר שאתה יודע שהוא ירצה שתקנה לו? תרצה שאני אעשה דבר שאתה יודע שהוא ... האלו, אז המוח שלו נכנס למצב תודעתי שהוא
מסכים איתך. ולא רק שהוא
מסכים איתך, אלא גם שהוא היה רוצה שמה שאתה רוצה שיקרה, שזה באמת יקרה. או לדוגמא: נניח שאתה רוצה לשכנע מישהו לעשות דבר כלשהו. אז אם תשאל בצורה ישירה, האם תרצה לעשות X? יכול ... את האדם למצב תודעתי שהוא רוצה להסכים /
מסכים איתך. ואז יש הרבה יותר סיכוי שהוא
יסכים איתך גם על הדבר שבלי המניפולציה הזאת, היה פחות סיכוי שהוא
יסכים איתך. ואבהיר עוד, שיש שני מצבים: והמצב הראשון הוא מצב שבו האדם השני
מסכים איתך באופן פסיבי על מה שאתה אומר לו, אבל אין לו תועלת אישית מכך שהוא
מסכים איתך. כגון לדוגמא שאתה שואל מישהו, השעה עכשיו היא X? והוא
מסכים איתך, שאכן זאת השעה. שבצורה כזאת לדוגמא, אומנם יצרת עם האדם הסכמה חיובית עם מה ששאלת, אבל הוא לא נמצא במצב רגשי שבו הוא רוצה
להסכים איתך. כי לא יצאה לו שום תועלת רגשית, מכך שהוא
הסכים איתך. והוא אומנם מוכן
להסכים איתך, אבל לא רוצה ובעל אינטרס
להסכים איתך. או לדוגמא אתה שואל את האדם שאלה, שאתה יודע בוודאות שהוא ישיב עליה בחיוב. אבל זאת שאלה אינפורמטיבית טכנית, שאין לה השפעה על מצב רוחו של האדם השני. ז"א האדם ... מכניס את האדם למצב תודעתי שהוא מתרגל
להסכים איתך ולהשיב לך בחיוב, אבל עדיין יש מצב יותר חזק, שבו הוא נכנס למצב רגשי שהוא רוצה
להסכים איתך. ואת זה עושים על ידי שאלות, שאתה יודע שלא רק שהוא ישיב עליהן בחיוב, כי זאת האמת ברמה הטכנית, אלא שהוא ירצה להשיב עליהן בחיוב, כי הן משרתות את המטרה שלו ואת ... ואז האדם נכנס למצב רגשי, שבו הוא רוצה
להסכים איתך באופן אקטיבי. ואז ממצב כזה, הרבה יותר קל ליצור הסכמה גם על דבר נוסף. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, והיא, שאחרי שאתה שואל את האדם את הדבר המרכזי שאתה מלכתחילה רצית שהוא
יסכים איתך, אז כאשר הוא
מסכים איתך, אתה מיד ממשיך לשאול אותו שאלות נוספות, שאתה יודע שהוא ירצה להשיב עליהן בחיוב. כדי להשתיק אצלו את תחושת הספק שלו, לגבי התשובה שהוא השיב לך. וכדי, שגם אם יתעורר ... מיד כבר הוא נכנס שוב פעם למצב של רצון
להסכים איתך. ויש כאן עוד דרך פעולה נוספת, שאם כאשר שאלת את השאלה המרכזית שלך, לא קיבלת הסכמה על מה שרצית שהוא י