אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תוכנית ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨️ חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חווית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך חומרים מכירתיים לחשוף לגרום ללקוח לרצות תוכנית ליצירת חומרי שיווק שכנוע שיקולים גם ההפך נכון הישגים ליצור תכנים מומחה בתחומך איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך ליצור איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק המתחרים שלך השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לגרום ללקוחות לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מפחד לפנות מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחד לפנות פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק
Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר?
Abc או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר?
... או fbw, איזו תוכנית אימון יותר טובה? פיצול אימונים, אימון לכל הגוף, אימון גוף מלא, בניית תוכנית אימון, אימון לכל חלקי הגוף, אימון מפוצל, איך לחלק את תוכנית האימונים? איך לבנות תוכנית אימונים? איך לשמור על גירוי בשריר? מהי תוכנית האימון הטובה ביותר, ABC או Full Body Workout? אליעד כהן פותח את הנושא בדיון מפורט בשתי שיטות מרכזיות לאימון בחדר הכושר - ABC ... לאורך השבוע, כאשר יש חשיבות גדולה להבנה ולחשיבה הגיונית בתכנון תוכנית האימונים. לדעת אליעד, חשוב לאמן את השכל לפני שמתאמנים על השרירים, כך שכל מתאמן יבין את המטרות שלו ויתאים את תוכנית האימון לצרכים האישיים שלו, בצורה הגיונית ושקולה. איך לבנות תוכנית אימון? אימון גוף מלא או מפוצל? מה עדיף ABC או FBW? כמה פעמים להתאמן בשבוע? איך לשמור על גירוי בשריר? מה זה Time Under Tension? מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? יעוץ בבניית תוכנית אימון, איך לחלק את תוכנית האימון? אימון פלג גוף עליון, אימון פלג גוף תחתון, תוכנית אימונים a b c, בניית תוכנית אימונים, איך לבנות תוכנית אימונים ביתית? תוכניות פיצולים, תוכנית אימונים abcde, שיטות אימון בחדר כושר, פיצול אימונים גבוה, פיצול אימונים נמוך, תוכנית אימון פעמיים בשבוע, אימון 6 פעמים בשבוע, אימון כוח פעם בשבוע, תכנית אימוני כוח, כמה פעמים בשבוע להתאמן על אותו שריר? תוכנית אימונים בחדר כושר למתחילים, תוכנית אימונים בחדר כושר למתקדמים, עקרונות האימון בחדר הכושר, בניית תוכנית FBW, באיזה סדר להתאמן? כמה לאמן כל שריר? כמה פעמים לאמן כל שריר? באיזה נפח אימון להתאמן? משקלי עבודה באימון, נפח העבודה השבועי, איך לבנות תוכנית למתחיל? איך לבנות תוכנית אימונים בחדר כושר? גישות אימון בחדר כושר, תוכנית אימונים למתחילים, תוכנית אימון full body, אימון פול בודי יום אחרי יום, תוכנית אימון פול בודי, תוכנית אימונים פול בודי, אימון all body, תוכנית אימון לכל הגוף, איך לשמור על מתח בשריר לכל השבוע? פוש פול רגליים, push pull legs, איזה שריר לאמן קודם? איזה שריר לאמן בסוף? ...
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
... זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית? האם כדאי להציב מטרות ולתכנן לוח זמנים מפורט? ... הוא הולך לעשות את זה. אליעד מסביר שהרעיון הבסיסי של תכנון נראה הגיוני וטוב, מכיוון שאם אדם רוצה להגיע למקום מסוים, הוא חייב שתהיה לו תוכנית מוגדרת מראש, בדיוק כמו שכאשר נוסעים לירושלים צריך תוכנית נסיעה. הרי ברור שאם אין לך תוכנית, סביר מאוד שתתפזר ולא תגיע לשום מקום. כך גם בחיים, אם אין לך תוכנית עסקית מסודרת או תוכנית עבודה ברורה, הסיכוי שתגיע להצלחה נמוך מאוד, ואתה עלול למצוא את עצמך מתנהל כמו זומבי חסר כיוון. מדוע חשוב להכין תוכנית עסקית ולוחות זמנים? אליעד נותן דוגמה ברורה לכך שתכנון הוא קריטי. הוא משווה את זה לנסיעה מתוכננת עם וייז. כשאתה נוסע לחיפה או לירושלים, הווייז יוצר עבורך תוכנית מדויקת, איזה כביש לקחת, איפה לפנות, מה הנתיב המהיר ביותר. בצורה דומה, כשיש לך תוכנית ברורה ומפורטת של מטרות, משימות ויעדים, אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות, באיזו דרך לנקוט ואיך להגיע לשם. כך התוכנית שומרת עליך שלא תלך לאיבוד, שלא תתפזר, ושתתקדם תמיד לכיוון היעדים שלך. מה הבעיה הגדולה בתכנון לוח זמנים מפורט מדי? למרות שתכנון חשוב, אליעד מזהיר מפני הסכנה של להיצמד לתוכנית בצורה נוקשה מדי. הוא מביא דוגמה על אדם שיצא מחיפה לכיוון אילת כשהוא משתמש בווייז. בדרך, האינטרנט התנתק והווייז לא הצליח להתעדכן בזמן אמת. התוצאה הייתה שהאדם המשיך לנסוע לפי התוכנית המקורית שנקבעה מראש, ובסופו של דבר נתקע בפקק עצום. אותו אדם דבק בתוכנית שלו, למרות שהנסיבות השתנו. בדיוק באותה מידה, אדם שמציב לעצמו מטרות ולוח זמנים חייב להבין שהתוכנית צריכה להיות דינמית. דברים יכולים להשתנות כל הזמן: יכול ... בעיוורון למה שהחלטת מראש, אתה עלול למצוא את עצמך נוסע בכוח לתוך קיר. מה הפתרון הנכון לאיזון בין תכנון מפורט לזרימה טבעית? אליעד מדגיש שתוכנית צריכה להיות הצעת הגשה בלבד. המשמעות היא שתוכנית ומטרות הן חיוניות, אך חייבים תמיד לבדוק מחדש האם ... מה שאני רוצה? האם משהו השתנה מאז שהתחלתי? אסור להמשיך בדרך רק כי זו הדרך שקבעת מלכתחילה. אתה חייב להיות גמיש, ערני, ומוכן לשנות את התוכנית בכל רגע נתון בהתאם לנסיבות. כמה משאבים כדאי להשקיע בתכנון תוכנית עסקית או יומית? שאלה נוספת שאליעד מתייחס אליה היא כמה זמן ומשאבים להשקיע ביצירת תוכנית עסקית או בתכנון סדר יום. הוא מסביר שלתכנון יש עלות: ... וזרימה. חשוב מאוד לתכנן ולדעת מראש את המטרות והדרך, אבל חשוב אפילו יותר לשמור על גמישות, להיות קשוב לשינויים ולהיות מוכן לשנות את התוכנית בכל רגע, אם הנסיבות מחייבות זאת. הוא מזהיר שוב מפני היצמדות עיוורת לתוכנית עסקית או ללוח זמנים רק בגלל שהחלטת על כך מראש. ההיצמדות חייבת להיות אך ורק מפני שאתה עדיין מאמין שזו הדרך הטובה ביותר נכון לרגע זה, ולא כי ככה החלטתי. האם לתכנן תוכנית עסקית? תוכנית עבודה שבועית האם לזרום או לתכנן מראש? טיפים לניהול זמן ... לעשות, מתי הוא רוצה לעשות, ומה המשימות שלו להיום, לשבוע, לחודש, לשנה ולחיים? האם נכון להגדיר מראש מטרות ולעבוד לפיהן? האם כדאי לבנות תוכנית עסקית מסודרת ולפעול על פיה? היתרונות שבתכנון התשובה היא שעל פניו, זה בהחלט כדאי. עדיף שתהיה לך תוכנית מסודרת. אם אתה נוסע לירושלים, אתה עושה זאת בלי תוכנית? לא. יש לך מסלול נסיעה מתוכנן, כבישים שאתה עובר בהם, וייז שמנחה אותך בדרך. כך גם בחיים - עדיף שתהיה לך תוכנית. אחרת, היום שלך יתפזר, השבוע שלך יתפזר, החודש יתפזר, ...
מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות?
מהי תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות?
... תוכנית האימון הטובה ביותר? איזה אימון הכי מומלץ? איזה אימון הכי טוב? מהם התרגילים הכי טובים? איך לבחור תוכנית אימון? איך לבנות תוכנית אימון? איך להתאמן נכון? איך לבחור סוג אימון כושר? איך לבחור חוג כושר? איזה אימון לעשות? איך לבחור את תוכנית האימון הטובה ביותר עבורך? כאשר מדברים על תוכניות אימון, אנשים מתלבטים באיזו תוכנית לבחור ומה הכי נכון להם. ישנן תוכניות אימון ... אימוני כוח שונים, Street Workout ועוד סוגים רבים. אליעד כהן מסביר כי יש להבחין בין שני מצבים עיקריים: תוכנית אימון הנבנית עבורך מראש על ידי מאמן כושר, שבה ... לביצוע. אימון אישי עם מאמן כושר, שבו המאמן מלווה ומכוון אותך באופן אישי במהלך האימון עצמו, מבלי לתת תוכנית מוגדרת מראש. אך השאלה המרכזית היא איך לדעת אם תוכנית האימון טובה עבורך, ובפרט - האם היא אידיאלית לך. האם כאב ועייפות מעידים על תוכנית אימון טובה? אליעד מדגיש שהרגשת כאב לאחר ... בהכרח על איכות האימון, משום שייתכן שיש דרכים טובות ויעילות יותר להגיע לאותה תוצאה. לכן, כדי להעריך נכונה תוכנית אימון, אתה חייב להציב מטרה ברורה: להבין בדיוק מה אתה רוצה להשיג מהאימון, ואז לבחור תוכנית בהתאם. לדוגמה, אם המטרה היא להצליח להרים משקל כבד בתרגיל סקוואט - אז תבחר תוכנית אימון הממוקדת בסקוואט. אם המטרה היא להיות מסוגל לעשות סלטה באוויר, לך לתוכנית שמתמחה באקרובטיקה. אם ברצונך להיות גמיש, ... של אימון כלל - גופי וכיצד לבדוק זאת? בהנחה שאתה רוצה גוף בריא וחזק באופן כללי, אליעד מסביר שחשוב לבדוק שתוכנית האימון שלך עובדת על כל השרירים בגוף. ישנן ... על כל השרירים בצורה שווה. לדוגמה, ריצה מפעילה בעיקר את שרירי הרגליים אבל פחות את שרירי הכתף או השכמות. בתוכנית פאוורליפטינג, למשל, ייתכן שלא תעבוד בצורה ... קטנים יותר. אם יש שרירים שלא מופעלים, תהיה מודע לכך שאתה מזניח אותם. מה המשמעות של תרגילים מורכבים בתוכנית האימון? תוכניות רבות כוללות תרגילים מורכבים ... אם השרירים עובדים בטווח תנועה מלא? חשוב מאוד גם לוודא שאתה עובד בטווחי התנועה המלאים של השרירים. ייתכן שתוכנית האימון עובדת על כל השרירים, אך לא בהכרח ... לחקור ולהבין בעצמם מה הם עושים באימון, ולא רק להסתמך על תחושת המאמץ הכללית, כי רק הבנה כזאת תבטיח שהתוכנית תהיה מותאמת למטרותיהם. איך לבחור תוכנית אימון? מהם התרגילים הטובים ביותר? איך לדעת אם ... בטווח תנועה מלא? איך לוודא שאני מאמן את כל השרירים בגוף? האם אימון כואב הוא בהכרח יעיל? איך לבחור את תוכנית האימון הטובה ביותר עבורך? כאשר מדברים על תוכניות אימון, אנשים מתלבטים באיזו תוכנית לבחור ומה הכי נכון להם. ישנן תוכניות אימון ... אימוני כוח שונים, Street Workout ועוד סוגים רבים. אליעד כהן מסביר כי יש להבחין בין שני מצבים עיקריים: תוכנית אימון הנבנית עבורך מראש על ידי מאמן כושר, שבה ... לביצוע. אימון אישי עם מאמן כושר, שבו המאמן מלווה ומכוון אותך באופן אישי במהלך האימון עצמו, מבלי לתת תוכנית מוגדרת מראש. אך השאלה המרכזית היא איך לדעת אם תוכנית האימון טובה עבורך, ובפרט - האם היא אידיאלית לך. האם כאב ועייפות מעידים על תוכנית אימון טובה? אליעד מדגיש שהרגשת כאב לאחר ... בהכרח על איכות האימון, משום שייתכן שיש דרכים טובות ויעילות יותר להגיע לאותה תוצאה. לכן, כדי להעריך נכונה תוכנית אימון, אתה חייב להציב מטרה ברורה: להבין בדיוק מה אתה רוצה להשיג מהאימון, ואז לבחור תוכנית בהתאם. לדוגמה, אם המטרה היא להצליח להרים משקל כבד בתרגיל סקוואט - אז תבחר תוכנית אימון הממוקדת בסקוואט. אם המטרה היא להיות מסוגל לעשות סלטה באוויר, לך לתוכנית שמתמחה באקרובטיקה. אם ברצונך להיות גמיש, ... של אימון כלל - גופי וכיצד לבדוק זאת? בהנחה שאתה רוצה גוף בריא וחזק באופן כללי, אליעד מסביר שחשוב לבדוק שתוכנית האימון שלך עובדת על כל השרירים בגוף. ישנן ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה ... נסביר, איזה חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד. אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק ... בגלל הקושי להסביר אותם. ובהתאם לכך צריכים לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק. לאחר מכן, צריכים כמובן לעשות תיעדוף של הכנת חומרי השיווק וכולי. ואחרי שמכינים את תכני השיווק, אחר כך צריכים להתעסק בהפצה של רובם ככולם בצורות ... יוצר במשך הזמן... לסיכום, העסק צריך לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק ולהכין חומרי שיווק ולא רק כצורך של מחלקת שיווק להעלות קמפיין שיווקי כזה או אחר. ...
תוכנית הגרעין האיראנית מול מדינת ישראל - מה לעשות? ומהי המשמעות הרוחנית? חלק 1
תוכנית הגרעין האיראנית מול מדינת ישראל - מה לעשות? ומהי המשמעות הרוחנית? חלק 1 במאמר הזה נתייחס למשמעות הרוחנית של השאלה, איך אפשר לעצור את תוכנית הגרעין האיראנית? וכמובן שלכל מטבע יש כמה צדדים. וכאן נתייחס לעניין הגרעין האיראני מנקודת מבטה של מדינת ישראל, שמרגישה מאוימת על ידי תוכנית הגרעין האיראנית. ובטרם נסביר את נקודת המבט הרוחנית על עניין ההתמודדות אל מול תוכנית הגרעין האיראנית, נציג את עיקרי ההיבטים השונים של ההתמודדות עם הבעיה האיראנית, ... על התהליך הגשמי, כיצד הם רלוונטיים לחיים האישיים שלו. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי הדרך הטובה ביותר לעצור את תוכנית הגרעין האיראנית, היא על ידי שילוב של כוחות בין לאומי. דהיינו, אם מדינת ישראל ... בין המדינות החזקות בעולם, על כך שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני להשמדה המונית, הרי שבוודאי שאפשרי יהיה לעצור את תוכנית הגרעין האיראנית. וכולם מסכימים על כך, שאכן הפתרון הטוב ביותר לתוכנית הגרעין האיראנית, הוא שכמה שיותר מדינות, בפרט המדינות החזקות ביותר בעולם, יגיעו להסכמה ולהבנה שאכן צריך לעצור את תוכנית הגרעין האיראנית. ועל ידי זה יהיה אפשר בלי הרבה מאמץ לעצור את תוכנית הגרעין האיראנית. ויחד עם זאת, לא תמיד הדברים קורים איך שרוצים, ולא ממש קל ... אכפת העניין וכיוב, ולכל מדינה ומדינה יש את האינטרסים שלה. ולכן קשה ככ למדינת ישראל ליצור חזית אחידה אל מול תוכנית הגרעין האיראנית. ואעפכ אם מדינת ישראל תצליח ליצור חזית אחידה ורחבה של כמה שיותר מדינות נגד תוכנית הגרעין האיראנית, הרי שכך יהיה קל יותר להתמודד עם תוכנית הגרעין האיראנית. ואם מדינת ישראל לא תצליח ליצור את החזית האחידה הזו, הרי שבמקרה כזה על מדינת ישראל יהיה לשקול היטב את צעדיה לגבי תוכנית הגרעין האיראנית. ויתכן שמדינת ישראל בסופו של דבר תאלץ להתפשר ולחיות בשתיקה עם ... אין ברירה אחרת, אז אין ברירה אחרת. ובנוסף על כל זה יש לזכור, שלא בטוח בכלל שמדינת ישראל בכלל יכולה למנוע את תוכנית הגרעין האיראנית בכוחות עצמה. כי עם כל הרצון הטוב ועם כל הכוח הצבאי של מדינת ... הוא יצור לחץ על המדינות הגדולות שהן עדיין מסרבות לתמוך במדינת ישראל, ועל ידי זה תיווצר הסכמה עולמית נגד תוכנית הגרעין האיראנית. כי הרבה כוחות קטנים, יכולים לאלץ גם את הכוח הגדול לעשות את ... התהליכים שעוברים על האדם באופן אישי. וכאן במאמר נסביר את הנמשל הרוחני של כל העניין שהובהר לעיל לגבי מניעת תוכנית הגרעין האיראנית והגנת מדינת ישראל על עצמה מפני השמדה. והנמשל הוא, שמדינת ... ומתריסה כנגדו. וההתרברבות של אירן, היא על כך שהעולם לא מספיק חזק ולא מספיק מאוחד כדי למנוע ממנה לפתח את תוכנית הנשק הגרעיני שלה. וכך גם הרע שיש באדם, הוא כל הזמן מתרברב על האדם, שהנה האדם ...
משקלי עבודה - האם יותר משקל שווה יותר שריר? האם / כמה / למה חשוב להעלות משקלי עבודה? תוכנית כוח, כדרך להעלות מסת שריר [תוכנית SS / תכנית Starting Strength]
... עבודה - האם יותר משקל שווה יותר שריר? האם כמה למה חשוב להעלות משקלי עבודה? תוכנית כוח, כדרך להעלות מסת שריר (תוכנית SS תכנית Starting Strength) אז כפי שאמרנו, אם אתה מתאמן פאוורליפטינג תוכנית כוח, הרי שמשקלי העבודה (המשקל של המשקולות שאתה עובד איתם) הם הדבר החשוב ביותר בעיניך, ולכן כמובן שאתה תשאף שמשקלי העבודה יעלו כמה שיותר, ולכן לדוגמה תוכנית SS (תוכנית אימון כוח Starting Strength) יכולה להיות אופציה עבורך, למרות שהיא לא האידיאלית (עע איזה תוכנית אימון מומלצת). אבל אם אתה מתאמן פיתוח גוף, האם באמת ועד כמה ...
איך להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של השריר, יצירת גירוי בשריר, לגרות את השריר
איך להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של השריר, יצירת גירוי בשריר, לגרות את השריר
... להתאמן נכון? כמה חזרות לעשות? כמה סטים לעשות? כמה משקל להרים? איזה תרגיל לעשות? איך לבנות תוכנית אימון? בחירת משקלי עבודה, בניית תוכנית אימון, להרגיש את השריר, אימון לכשל, תחושה של ... בעייתי, מכיוון שהגוף מרגיש רק עומס ומאמץ. אין באמת משמעות אם ביצעת חמש או עשרים חזרות, אלא התחושה הפיזית שהשריר חווה היא החשובה ביותר. מה הגישה הנכונה לבניית תוכנית אימונים? לסיכום, אליעד ממליץ להתמקד אך ורק בתחושה ... תוך כדי שמירה על בטיחות והיכרות עמוקה עם הגוף. כמה חזרות לעשות באימון? איך לבחור משקל נכון באימון? מה זה אימון עד כשל? איך לזהות את תחושת השריר? איך בונים תוכנית אימון למתחילים? מהי הדרך הנכונה להרגיש את השריר? ... כושר? איך להכיר את הגוף? איך להרגיש את השריר? אימון כושר למתחילים, אימון למתחילים, איך מתאמנים למתחילים? איך להתחיל להתאמן מאפס? איך מתחילים להתאמן? בניית תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים למתחילים, בחירת תרגילים לאימון, איזה ...
אימוני כוח, איך לפתח כוח גופני? איך להיות יותר חזק? סוגים של כוח גופני, סוגים של כוח פיזי, איך להיראות יותר חזק? איך להיות יותר חזק? תוכנית אימוני כוח, תוכנית SS, תרגילי כוח, פיתוח מסת שריר, כמה משקל אתה מרים? האיש החזק בעולם
אימוני כוח, איך לפתח כוח גופני? איך להיות יותר חזק? סוגים של כוח גופני, סוגים של כוח פיזי, איך להיראות יותר חזק? איך להיות יותר חזק? תוכנית אימוני כוח, תוכנית SS, תרגילי כוח, פיתוח מסת שריר, כמה משקל אתה מרים? האיש החזק בעולם
... כוח, איך לפתח כוח גופני? איך להיות יותר חזק? סוגים של כוח גופני, סוגים של כוח פיזי, איך להיראות יותר חזק? איך להיות יותר חזק? תוכנית אימוני כוח, תוכנית SS, תרגילי כוח, פיתוח מסת שריר, כמה משקל אתה מרים? האיש החזק ... ללהיות חזק? אימוני כוח בצורה נכונה למה אני לא עולה במסת שריר? האם הרמת משקל כבד הופכת אותי לחזק יותר? מה הסכנות באימון כוח לא נכון? מהי תוכנית SS? סוגי אימוני כושר, תוכנית אימון כוח, סוגי אימוני כוח, power lifting, אימון כוח בחדר כושר, ...
איך לעלות במשקלי העבודה? ego lifting, איך להרים יותר משקל? כמה משקל אתה מרים? איך לחזק את השרירים? תוכנית אימון כוח, תוכנית כוח, איך להיות יותר חזק? איך להרים יותר משקל בחדר כושר? איך להרים יותר משקל באימון כושר?
איך לעלות במשקלי העבודה? ego lifting, איך להרים יותר משקל? כמה משקל אתה מרים? איך לחזק את השרירים? תוכנית אימון כוח, תוכנית כוח, איך להיות יותר חזק? איך להרים יותר משקל בחדר כושר? איך להרים יותר משקל באימון כושר?
... לעלות במשקלי העבודה? ego lifting, איך להרים יותר משקל? כמה משקל אתה מרים? איך לחזק את השרירים? תוכנית אימון כוח, תוכנית כוח, איך להיות יותר חזק? איך להרים יותר משקל בחדר כושר? איך להרים יותר ... עבודה בפאוורליפטינג, נתקע במשקלי עבודה, להתקדם במשקלי עבודה, איך להתקדם באימונים? העלאת משקלי עבודה, תוכנית SS, לא מצליח להעלות משקל בחדר כושר, בחירת משקלי עבודה, איך לפתח את ...
האם ואיך לבלבל את השריר? האם ועד כמה חשוב לגוון בתרגילים שונים באימון? בלבולי שרירים, כל כמה זמן לשנות את תוכנית האימון, איך מבלבלים את השריר? האם להחליף תוכנית אימון? Muscle Confusion, כמה תרגילים שונים לעשות לאותו שריר? בניית שריר, איך להגדיל מסת שריר? איך לגרום לשריר לגדול?
... כמה חשוב לגוון בתרגילים שונים באימון? בלבולי שרירים, כל כמה זמן לשנות את תוכנית האימון, איך מבלבלים את השריר? האם להחליף תוכנית אימון? Muscle Confusion, כמה תרגילים שונים לעשות לאותו שריר? בניית שריר, איך להגדיל מסת ... השרירים, כדי לפתח אותם וכדי שהם יגדלו. אבל מה האמת? האם באמת צריך לשנות את תוכנית האימון ואת סדר האימון וכיוב, כדי לבלבל את השריר כדי להגדיל את מסת השריר וכיוב? אז האמת ... בעצם אומר, שאין שום טעם ושום סיבה בעולם לנסות לבלבל את השריר באמצעות שינוי תוכנית האימון שלך. כי לשריר שלך אין לזה שום משמעות. ובדיוק כמו שאתה לא מבלבל את השריר שלך, כאשר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תוכנית, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תוכנית, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, ייעוץ אישי מומלץ, ייעוץ טיפולי בתחום תוכנית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6099 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 01:50:39 - wesi1