אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פחד ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חווית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
לוגיקה האם כדאי לעשות להתחבר ל למה הוא הלוגיקה היא יתרונות חוקי תעבורה הלקוח חושב לקוחות מתעניינים לגרום לו לתת איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך ליצור איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק המתחרים שלך השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים חרדה מ חרדות מ יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לגרום ללקוחות לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מפחד לפנות מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחד ל פחד לפנות פחד מ פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק
רשימת פחדים / רשימת חרדות - רשימת חרדות ופחדים - רשימה של חרדות / רשימה של פחדים - רשימת פחדים וחרדות
... פחדים רשימת חרדות - רשימת חרדות ופחדים - רשימה של חרדות רשימה של פחדים - רשימת פחדים וחרדות להלן רשימת חרדות ופחדים נפוצים - בהצלחה! חרדה פחד פוביה חרדה אחרי בגידה חרדה אחרי חרדה חרדה אחרי עישון חרדה אחרי עישון מריחואנה חרדה אין סופית חרדה אצל ילדים חרדה ... חרדה וסמים חרדה וסמים ומחלות נפש חרדה ופחד חרדה ופחדים חרדה ופרנויות חרדה זוגית חרדה חברתית חרדה חברתית אצל ילדים חרדה חברתית בסיסית חרדה חברתית כללית חרדה חברתית קיצונית חרדה ... האדם חרדה של ילדים חרדה תסמינים פיזיולוגים פחד או חרדה פחד אחרי כישלון פחד אין סופי פחד אמיתי פחד אצל ילדים פחד בחיים פחד בחינות פחד בחלום פחד בלי סיבה פחד במה פחד במכירות פחד בעסקים פחד בראיון עבודה פחד בתת מודע פחד גבהים פחד גדול פחד גיהנום פחד גישה פחד גישה לאישה פחד גישה לבחורה פחד גישה לבחורות פחד גישה לבנות
פחד זה טוב או רע, פחד ממלחמה, פחד מטילים, האם פחד זה טוב? האם פחד זה רע? למה יש פחד, איך להתייחס לחרדות ופחדים? האם זה רע שיש פחד? 2 סוגים של פחד, 2 סוגים של חרדה, חרדה אמיתית, חרדה שקרית, תפקידו של הפחד, למה אני מפחד? פחד מוצדק, פחד טוב, פחד לא מוצדק, פחד רע, עוצמה של פחד, עוצמה של חרדה, רמות של פחד, רמות של חרדה, עוצמות של פחד, עוצמות של חרדה, פחד ריאלי, פחד לא אמיתי, פחד לא ריאלי, פחד לא פרופורציונאלי, האם הרצון הוא טוב? האם הרצון הוא רע?
פחד זה טוב או רע, פחד ממלחמה, פחד מטילים, האם פחד זה טוב? האם פחד זה רע? למה יש פחד, איך להתייחס לחרדות ופחדים? האם זה רע שיש פחד? 2 סוגים של פחד, 2 סוגים של חרדה, חרדה אמיתית, חרדה שקרית, תפקידו של הפחד, למה אני מפחד? פחד מוצדק, פחד טוב, פחד לא מוצדק, פחד רע, עוצמה של פחד, עוצמה של חרדה, רמות של פחד, רמות של חרדה, עוצמות של פחד, עוצמות של חרדה, פחד ריאלי, פחד לא אמיתי, פחד לא ריאלי, פחד לא פרופורציונאלי, האם הרצון הוא טוב? האם הרצון הוא רע? וכאן נדבר באופן כללי על העניין של פחדים וחרדות, האם פחד זה טוב או שפחד זה רע? ואיך נכון להתייחס לחרדות ופחדים וכולי. אז קודם כל נגדיר בקצרה מה זה פחד. ונגדיר שברגע שהאדם רוצה שהמציאות תהיה כך ולא אחרת, לדוגמה רוצה להיות בריא ולא חולה, הרי שבאופן אוטומטי יש לאדם פחד מכך שהוא יהיה חולה. דהיינו, האדם רוצה שהמציאות תהיה X, לדוגמה האדם רוצה ... זה שהאדם לא רוצה שבעתיד הוא יהיה חולה, נקרא לזה פחד להיות חולה. וכמובן שהרצון של האדם שבעתיד לא יקרה לו מה שהוא לא רוצה שיקרה ... שונות ועוצמות שונות. ולכן יש רמות שונות של חשש, פחד, חרדה, התקפי חרדה. והכל זה תלוי בעד כמה האדם מרגיש את הרצון שלו, שבעתיד ... . וכאן ננסה להסביר, איך האדם צריך להתייחס לפחד ולחרדה שלו, האם זה טוב שיש
פחד שלא יהיה יותר גרוע, פחד מהגרוע יותר, פחד מפרידה, פחד להישאר לבד, פחד להתפטר, פחד להיפרד, פחד להפסיק, פחד להתחיל משהו חדש, פחד להקים עסק, פחד מהתחלה חדשה, פחד מהלא נודע, פחד מגירושין, פחד לעזוב, פחד לעבור דירה, פחד להיות לבד
פחד שלא יהיה יותר גרוע, פחד מהגרוע יותר, פחד מפרידה, פחד להישאר לבד, פחד להתפטר, פחד להיפרד, פחד להפסיק, פחד להתחיל משהו חדש, פחד להקים עסק, פחד מהתחלה חדשה, פחד מהלא נודע, פחד מגירושין, פחד לעזוב, פחד לעבור דירה, פחד להיות לבד
פחד שלא יהיה יותר גרוע, פחד מהגרוע יותר, פחד מפרידה, פחד להישאר לבד, פחד להתפטר, פחד להיפרד, פחד להפסיק, פחד להתחיל משהו חדש, פחד להקים עסק, פחד מהתחלה חדשה, פחד מהלא נודע, פחד מגירושין, פחד לעזוב, פחד לעבור דירה, פחד להיות לבד איך להתמודד עם הפחד מפרידה ומהאפשרות שיהיה יותר גרוע? הפחד מפני פרידה והאפשרות להישאר לבד כל החיים הוא אחד הפחדים המרכזיים שמונעים מאנשים לבצע שינויים משמעותיים בחייהם. לדוגמה, אדם יכול להישאר בזוגיות לא מאושרת מתוך פחד שאם ייפרד, הוא יישאר לבד כל חייו. הוא חושב לעצמו: עד שכבר מצאתי מישהי שסובלת אותי, עכשיו אקח סיכון ואולי אשאר לבד? אולי לא אמצא מישהי אחרת? הפחד הזה הוא אמיתי ומבוסס על מציאות אפשרית, ולכן חשוב להכיר בו במקום להתכחש אליו. למה הפחד מהגרוע יותר משתק אותנו? הפחד מפני הגרוע יותר מתבטא לא רק בזוגיות, אלא בכל תחום בחיים - בעבודה, בלימודים, במגורים ועוד. אנשים חושבים: ... טובה יותר, או אדם שנמנע מלהפסיק לימודים שאינם מתאימים לו, מחשש שהאלטרנטיבה תהיה גרועה יותר. הפחד הזה הוא כלי חזק מאוד שמשפיע על קבלת ההחלטות. במערכות בחירות, לדוגמה, הפוליטיקאים משתמשים בו כדי להפחיד אנשים שלא לבחור ביריבים שלהם: תבחר בי, כי אם לא, המצב יהיה גרוע יותר. המסרים הללו מנצלים את הפחד מהלא נודע כדי למנוע שינוי. האם הפחד מהגרוע יותר מוצדק? התשובה היא חד משמעית - כן. הפחד מבוסס על אמת אפשרית: ייתכן מאוד שאדם ייפרד מבת זוגו ויישאר לבד כל חייו. ייתכן שיתפטר מעבודתו ולא ימצא אחרת, ... שאכן ייתכן מצב גרוע יותר, ואין דרך לדעת מראש בוודאות שהתוצאה תהיה טובה יותר. איך להתגבר על הפחד ולפעול למרות האפשרות לכישלון? הדרך להתמודד עם הפחד מהגרוע ביותר אינה לשכנע את עצמך שהכל יסתדר, אלא לפתח יכולת אמיתית להתמודד גם עם האפשרות של כישלון. צריך ... שניסית משהו שחשוב לך. לחיות באמת או להישאר מת בתוך כלוב מזהב? אנשים רבים חיים כל חייהם מתוך פחד לקחת סיכונים. הם נשארים במקום בטוח, גם אם הוא לא מספק אותם, כי הם מ
פחד מכישלון בלימודים, חרדת בחינות / פחד ממבחנים, פחד מכישלון בעבודה / חרדת ביצוע בעבודה, פחד מכישלון בזוגיות, פחד להתחיל עם מישהי / מפחד להתחיל עם נשים / מפחד לגשת לבנות, פחד במה / חרדת במה / פחד מדיבור בפני קהל, חרדת בחינות טסט / פחד ממבחן נהיגה / חרדת תיאוריה, חרדת ביצוע מינית / חרדת ביצוע במיטה, חרדת ביצוע בפעם הראשונה, פחד מכישלון אצל ילדים @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 1
פחד מכישלון בלימודים, חרדת בחינות פחד ממבחנים, פחד מכישלון בעבודה חרדת ביצוע בעבודה, פחד מכישלון בזוגיות, פחד להתחיל עם מישהי מפחד להתחיל עם נשים מפחד לגשת לבנות, פחד במה חרדת במה פחד מדיבור בפני קהל, חרדת בחינות טסט פחד ממבחן נהיגה חרדת תיאוריה, חרדת ביצוע מינית חרדת ביצוע במיטה, חרדת ביצוע בפעם הראשונה, פחד מכישלון אצל ילדים @ פחד מכישלון פחד להיכשל חרדת כישלון - חלק 1 וכאן אדבר על פחד מכישלון ועל חרדת כישלון. ואסביר מהם הפחדים הנפוצים מכישלון שקיימים אצל בני אדם? ואיך פחד מכישלון יוצר פחדים נוספים בכל תחומי החיים? ואיך אפשרי לא לפחד מכישלון? ומהו פחד מכישלון טוב? ומתי כן טוב לפחד מכישלון? ואיך להתמודד עם פחד מכישלון , על ידי טיפול באמונות מגבילות ואמונות מפחידות שיש לבן אדם? ומהו הטיפול בפחד מכישלון הטוב ביותר? ועוד. אז ראשית אסביר, מהו פחד מכישלון ומהי חרדה מכישלון? אז פחד מכישלון, זה כאשר האדם מפחד להיכשל. דהיינו, מצב שבו יש לאדם מטרה שהוא רוצה להשיג + האדם חושב שאם הוא ישיג את המטרה הזאת יהיה לו מאוד טוב ושאם הוא לא ישיג את המטרה הזאת ... בגלל הלחץ מכישלון והחשש מכישלון שיש לו, שהוא מפחד להיכשל ולהרגיש רע, בגלל זה לפעמים הוא מפחד לעשות דברים, הוא מרגיש שיתוק, מעדיף להימנע מפעולה וכיוב תסמינים נוספים, שבחלק גדול מהמקרים, נובעים ומשקפים פחד מכישלון. שהאדם נמנע מעשייה ולא מצליח בעשייה שלו, בגלל חרדת הכישלון שלו. ובגדול דרך הטיפול בפחד מכישלון הטובה ביותר, כדי להתמודד עם
פחד להזדקן, פחד מזקנה, פחד מאיבוד שליטה, פחד ממחלה, פחד מחוסר אונים, פחד לאבד שליטה, פחד מתאונה, פחד מנכות, פחד ממחלות, פחד להיות חולה סיעודי, חברות ביטוח, שיטות לטיפול בפחדים, להישאר צעיר לנצח, פחד להיות זקן
פחד להזדקן, פחד מזקנה, פחד מאיבוד שליטה, פחד ממחלה, פחד מחוסר אונים, פחד לאבד שליטה, פחד מתאונה, פחד מנכות, פחד ממחלות, פחד להיות חולה סיעודי, חברות ביטוח, שיטות לטיפול בפחדים, להישאר צעיר לנצח, פחד להיות זקן
פחד להזדקן, פחד מזקנה, פחד מאיבוד שליטה, פחד ממחלה, פחד מחוסר אונים, פחד לאבד שליטה, פחד מתאונה, פחד מנכות, פחד ממחלות, פחד להיות חולה סיעודי, חברות ביטוח, שיטות לטיפול בפחדים, להישאר צעיר לנצח, פחד להיות זקן למה אנשים מפחדים להזדקן ומה עומד מאחורי הפחד הזה? אנשים רבים חווים פחד עמוק מפני הזדקנות, פחד מחוסר אונים, פחד מאיבוד שליטה, פחד ממחלות ופחד להפוך לנכים או סיעודיים. הפחד הזה נובע מכך שעם הגיל, האדם מאבד בהדרגה את היכולות שהיו לו בצעירותו. אדם מפחד להיות תלוי באחרים, לאבד את היכולת לראות, לשמוע, לזכור ולהתמצא בסביבתו. החשש הוא לא רק מהכאב הפיזי אלא בעיקר מאובדן העצמאות והשליטה על החיים. לדוגמה, אדם שנהנה ... מצב שבו יקבל יחס לא טוב, ינטשו אותו בני משפחה, או יזרקו אותו לבית אבות בלי שיהיה לו כל שליטה על כך. מדוע ביטוחים לא באמת פותרים את הפחד מזקנה או מנכות? אנשים רבים מנסים להתמודד עם הפחדים האלו באמצעות ביטוחים שונים כמו ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח חיים או ביטוח מחלות קשות. הרעיון מאחורי הביטוח הוא ליצור תחושת ביטחון - אם אהיה ... האונים. אם אדם מאבד יכולות בסיסיות כמו יכולת לזוז או לדבר, אף טיפול משפחתי לא באמת יכול להחזיר לו את תחושת השליטה. מדוע תינוקות אינם מפחדים מהזדקנות? תינוקות אינם מפחדים להזדקן מסיבה פשוטה: הם נמצאים כבר במצב של חוסר אונים מוחלט, והם מעולם לא חוו שליטה או עצמאות. תינוק לא יכול לזוז לבד, לאכול לבד, להתלבש לבד או לתקשר כמו מבוגר. לכן אין לו פחד לאבד שליטה - כי אין לו שום שליטה מלכתחילה. הפחד להזדקן נוצר רק לאחר שאדם מתרגל לשליטה וליכולות מסוימות ופוחד לאבד אותן. איך ניתן להתמודד באופן אמיתי עם הפחד מהזדקנות? אליעד מסביר שיש שתי דרכים מרכזיות להתמודד עם כל פחד: להקטין את הסיכוי שיקרה הדבר המ
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית
... חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית איך להתמודד עם חרדת קהל וחרדות חברתיות? ... מאמרים או פוסטים, והוא חושש כיצד אחרים יגיבו: האם יאהבו אותו, יעריכו אותו, או שחלילה יבקרו, ישמיצו, יבזו או ישפילו אותו. דוגמאות נפוצות הן פחד מהופעה באינטרנט, פחד מביקורת, פחד להצטלם, פחד לפרסם אומנות, פחד לדבר בפני אנשים ופחד מהפצת תוכן. חרדת קהל למעשה מבטאת את הפחד של האדם מהתגובה של אחרים אליו. לדוגמה, אדם שרוצה לפרסם סרטון אך חושש ... לא מספיק טובה, ואז תחשוש מה יקרה אם הם יבינו שאני לא מושלם?. כלומר, החרדה יכולה להגיע גם מבפנים, לא רק מהתגובות החיצוניות של אחרים. איך מפסיקים לפחד מתגובות שליליות ומהשפלה? הדרך היא להגיע למקום שבו אתה מבין שזה לגיטימי ואפשרי שיקרה הדבר השלילי ביותר. כאשר אתה כבר לא פוחד מזה ברמה הכי בסיסית, כי הבנת שזה לא נורא כל כך, הפחד עצמו יורד. רק לאחר שלמדת להתמודד רגשית עם התרחיש הגרוע ביותר, תוכל לשקול בהיגיון מה באמת הסיכויים לתרחיש כזה, האם הוא באמת סביר או שמדובר בפחד מוגזם. למה בכלל אכפת לנו מה חושבים עלינו? נקודה נוספת שאליעד כהן מעלה ... אתה רוצה להתפרסם או לפרסם תכנים: האם זה כי אתה נהנה מזה או כי אתה מחפש הערכה מבחוץ? מה המקור הפנימי של החרדה החברתית? ברוב המקרים, בסופו של דבר הפחד מביקורת ומהשפלה נובע מהפחד שהאדם עצמו אינו שווה מספיק. כלומר, האדם חושש שהתגובה השלילית של אחרים תוכיח לו שהוא חסר ערך. החרדה החברתית מייצגת למעשה פחד עמוק יותר, פחד מהתחושה הפנימית של חוסר ערך עצמי. איך מתמודדים עם החרדה באופן פרקטי? ... כאשר אתה עובר את התהליך הזה במלואו, אתה למעשה מנטרל את הכוח של החרדה ומאפשר לעצמך לפעול בחופשיות רבה יותר. איך להתמודד עם חרדת קהל? איך להפסיק לפחד מביקורת? איך להתגבר על פחד לפרסם באינטרנט? חרדה חברתית ודרכי התמודדות פחד מהשפלה - מה עושים? למה אכפת לי מה חושבים עליי? איך לא לפחד מתגובות שליליות?
להתאהב, למה קשה לי להתאהב? קושי להתאהב, פחד להתאהב, פחד להיקשר רגשית, פחד להיפתח רגשית, פחד להתמסר, פחד מאינטימיות, פחד להרגיש אהבה, פחד מתלות רגשית, פחד להיפגע, פחד לאהוב, פחד מזוגיות, פחד מרגשות, פחד מאהבה, טיפול בפחד
להתאהב, למה קשה לי להתאהב? קושי להתאהב, פחד להתאהב, פחד להיקשר רגשית, פחד להיפתח רגשית, פחד להתמסר, פחד מאינטימיות, פחד להרגיש אהבה, פחד מתלות רגשית, פחד להיפגע, פחד לאהוב, פחד מזוגיות, פחד מרגשות, פחד מאהבה, טיפול בפחד
... למה קשה לי להתאהב? קושי להתאהב, פחד להתאהב, פחד להיקשר רגשית, פחד להיפתח רגשית, פחד להתמסר, פחד מאינטימיות, פחד להרגיש אהבה, פחד מתלות רגשית, פחד להיפגע, פחד לאהוב, פחד מזוגיות, פחד מרגשות, פחד מאהבה, טיפול בפחד למה אנשים מתקשים להתאהב? הסיבה המרכזית לכך שאנשים מתקשים להתאהב, לפי אליעד כהן, היא הפחד להיפגע. אדם שחושש להתאהב, למעשה חושש מהכאב ומהסבל שעלולים להגיע בעקבות האהבה. התאהבות היא חוויה רגשית עוצמתית מאוד, אשר גורמת לתחושות ייחודיות של הנאה וסיפוק, בעיקר בזוגיות רומנטית, אבל היא קיימת גם בתחומים נוספים כמו כסף, כבוד או קריירה. יחד עם זאת, רוב האנשים מפחדים להתאהב בתחום הזוגי, משום שהם יודעים שבעקבות האהבה עלולות להגיע תחושות קשות של דחייה, נטישה, אכזבה או פרידה. ממה בדיוק אנשים מפחדים כשהם מתאהבים? הפחד להתאהב נובע בעיקר מחשש שלא יקבלו את מה שהם רוצים, או שיקבלו את זה אך יאבדו זאת לאחר מכן. למשל, אדם עשוי לפחד להתאהב כי הוא חושש שדווקא כשהוא יקבל את האהבה שהוא משתוקק לה, האדם השני יעזוב אותו, או שיתגלה שהוא לא מספיק טוב והאהבה תסתיים. בנוסף, יש פחד עמוק עוד יותר שלפיו האדם חושש לאבד שליטה על רגשותיו - הוא חושש שההתאהבות תחשוף אותו לרגשות חזקים מאוד שלא יוכל להתמודד איתם. כל אלו יוצרים מצב שבו אדם נמנע מראש מלהתאהב, במטרה להימנע מהכאב הפוטנציאלי העתידי. מה הקשר בין פחד להתאהב לבין אהבה עצמית? אליעד כהן מסביר שפחד להתאהב הוא תוצאה של חוסר באהבה עצמית. אדם שלא מספיק אוהב את עצמו תלוי מאוד באהבה חיצונית. כלומר, כאשר הוא מתאהב, הוא מקבל תחושה טובה מבחוץ, וכאשר האהבה החיצונית הזו ... לעצמו את כל התחושות הטובות והנעימות שזוגיות יכולה לספק לו - פחות תלוי בזוגיות או באהבה חיצונית כדי להרגיש טוב. איך אפשר לאהוב את עצמך בצורה בריאה? הדרך להפסיק לפחד מהתאהבות, על פי אליעד כהן, היא ללמוד לאהוב את עצמך ולהיות עצמאי מבחינה רגשית. לא מדובר רק בכך שיהיה לך טוב לבדך, אלא שבאמת תוכל לספק לעצמך את אותן תחושות של ... ולא של תלות רגשית או צורך. מה ההבדל בין אדם שתלוי באהבה לאדם שאינו תלוי? אליעד כהן מחדד ומסביר שאדם שתלוי באהבה חיצונית מרגיש חסר וחלש כשהיא נלקחת ממנו. לכן, הוא מפחד מראש להתאהב, כדי להימנע מהמצב הזה. לעומת זאת, אדם שמרגיש את כל הטוב מתוך עצמו כבר לא מפחד להיפגע, משום שהוא יודע שהטוב לא ייעלם ממנו גם אם הזוגיות תסתיים. הוא יודע בביטחון מוחלט שאם משהו יסתיים מבחוץ, יש לו את עצמו, ולכן הוא לא תלוי בשום דבר חיצוני. בזכות זאת, ההתאהבות נתפסת אצלו כחוויה חיובית שאפשר להיכנס אליה או לצאת ממנה מתוך בחירה אישית, בלי הפחד להיפגע. איך להתגבר על פחד להתאהב בפועל? אליעד כהן מציין שהצעד הראשון והעיקרי בהתמודדות עם הפחד מהתאהבות הוא לפתח אהבה עצמית. אדם צריך להגיע למצב שבו הוא לא תלוי באחרים, מצב שבו הוא נהנה ומרגיש סיפוק ואושר מתוכו, בלי שום תלות בדבר חיצוני. ברגע שזה קורה, ההתאהבות כבר אינה מפחידה, אלא הופכת לבחירה נעימה וחופשית - האדם יכול לבחור האם לקבל אהבה מבחוץ, או להסתפק באהבה עצמית פנימית. יחד עם זאת, הוא מבהיר שהשאלה איך בדיוק להגיע לאהבה עצמית? היא ... סימן לכך שאתה זקוק לשיפור האהבה העצמית שלך. כאשר תלמד להרגיש טוב בעצמך ולספק לעצמך את התחושות החיוביות הללו, ההתאהבות תהפוך בעיניך לחוויה נעימה ומעשירה, בלי חשש או פחד. איך לא לפחד מאינטימיות? איך לא ל
פחד מכל דבר, חרדה תמידית, פחד מוכלל, חרדה מוכללת, תחושת פחד קבועה, כל הזמן מרגיש פחד, פחד קבוע, חרדה קבועה, תחושת חרדה קבועה, איך מתמודדים עם פחד כללי? פחד מגילוי עצמי, ניתוק רגשי והתמודדות, פחד מופשט, מהו פחד אבסטרקטי? איך למצוא את הרצון האותנטי? מנגנוני הגנה רגשיים, פחד בלי סיבה, חרדה בלי סיבה, מה גורם לפחד בלתי מוסבר ואיך אפשר להבין אותו? מדוע אדם מפחד מגילוי רצונותיו? איך הפחד יכול להיות מנגנון של בריחה?
פחד מכל דבר, חרדה תמידית, פחד מוכלל, חרדה מוכללת, תחושת פחד קבועה, כל הזמן מרגיש פחד, פחד קבוע, חרדה קבועה, תחושת חרדה קבועה, איך מתמודדים עם פחד כללי? פחד מגילוי עצמי, ניתוק רגשי והתמודדות, פחד מופשט, מהו פחד אבסטרקטי? איך למצוא את הרצון האותנטי? מנגנוני הגנה רגשיים, פחד בלי סיבה, חרדה בלי סיבה, מה גורם לפחד בלתי מוסבר ואיך אפשר להבין אותו? מדוע אדם מפחד מגילוי רצונותיו? איך הפחד יכול להיות מנגנון של בריחה? מה גורם לפחד בלתי מוסבר ואיך אפשר להבין אותו? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת באדם החווה תחושה מתמדת של פחד כללי ולא מוגדר. אליעד מסביר שאם אדם מרגיש פחד כללי ולא יכול להסביר מה בדיוק מפחיד אותו, הוא כנראה מסתיר מעצמו משהו. פחד, על פי אליעד, חייב תמיד להיות קשור לצורה או תמונה ספציפית - אדם מפחד רק מדברים שהוא יכול לדמיין ושאינם לרצונו. לדוגמה, אם אדם טוען שהוא מפחד באופן כללי, משמעות הדבר היא שכל מה שיקרה שלא כרצונו יגרום לו פחד. אליעד מדגיש את החשיבות להבין את השורש המדויק של הפחד, כי אין אפשרות להרגיש פחד בלי צורה או תמונה ספציפית במוח. הוא נותן דוגמאות אבסורדיות כדי להמחיש את הטענה: אדם יכול לפחד שהאף שלו יהיה ירוק במקום לבן, או שהנעליים שלו יהיו שונות ממה שהוא רצה. כל דוגמה כזו, למרות האבסורד שבה, ממחישה שכל פחד קשור בסופו של דבר לצורה מסוימת של המציאות המנוגדת לרצון. האם פחד כללי באמת קיים? אליעד מסביר שאין באמת מושג של פחד כללי לחלוטין, מכיוון שאם באמת היה פחד כללי לחלוטין, האדם היה מפחד מכל דבר קטן. אלא שבמציאות, הפחד תמיד מתמקד בצורה מסוימת - יש תמיד סיבה ספציפית, גם אם היא נסתרת או מודחקת. לדוגמה, אליעד אומר שאם אדם היה באמת מפחד באופן אבסטרקטי לחלוטין, אז כל דבר היה יכול לעורר בו
פחד מהצלחה, פחד לרצות להצליח, פחד מדחייה, פחד מכישלון, פחד מגן עדן, פחד להתחיל עם בחורה, פחד להתחיל עם מישהי, פחד להתחיל איתה, אומנות הפיתוי, פחד גישה, חרדת ביצוע, למה קשה להצליח? פחד להיכשל, פחד לדבר עם בחורה, חרדת גישה
פחד מהצלחה, פחד לרצות להצליח, פחד מדחייה, פחד מכישלון, פחד מגן עדן, פחד להתחיל עם בחורה, פחד להתחיל עם מישהי, פחד להתחיל איתה, אומנות הפיתוי, פחד גישה, חרדת ביצוע, למה קשה להצליח? פחד להיכשל, פחד לדבר עם בחורה, חרדת גישה
פחד מהצלחה, פחד לרצות להצליח, פחד מדחייה, פחד מכישלון, פחד מגן עדן, פחד להתחיל עם בחורה, פחד להתחיל עם מישהי, פחד להתחיל איתה, אומנות הפיתוי, פחד גישה, חרדת ביצוע, למה קשה להצליח? פחד להיכשל, פחד לדבר עם בחורה, חרדת גישה למה הדבר הכי מפחיד בעולם הוא לרצות להיכנס לגן עדן? הדבר הכי מפחיד בעולם, לפי אליעד, הוא להגיע ... את מה שכל חיי חיפשתי. אבל אז מגיע רגע האמת והאדם חייב לומר לעצמו ולסביבה: אני רוצה להיכנס לגן עדן הזה. הפעולה הזאת של לרצות להיכנס לגן עדן היא, על פי אליעד, הדבר המפחיד ביותר בעולם, כי עצם ההכרזה אני ... יוצרת אפשרות ממשית לכישלון. האדם חייב לקחת סיכון שאולי הוא לא יוכל להיכנס לגן העדן שהוא כל כך רוצה, ואז הוא יחווה את הסבל הכי גדול שניתן לדמיין. מדוע הסיכון להיכשל מפחיד יותר מהרצון להצליח? כשאדם עומד ... הארץ, רצה להיכנס אליה - ונכשל. האכזבה שלו הייתה גדולה יותר מאשר אם בכלל לא היה מבקש להיכנס. למה קשה כל כך להתחיל עם בחורה שרוצים אותה באמת? אליעד מקשר את הרעיון של פחד להיכנס לגן עדן לנושא הפחד להתחיל עם בחורה. הוא מסביר שקל מאוד לגבר לפנות לבחורה שהוא לא ממש מעוניין בה. אבל ברגע שגבר רואה בחורה שהוא באמת רוצה אותה - הוא נכנס לחרדה עצומה. מדוע? כי הפחד הגדול שלו הוא שידחה על ידה. כל ... ברגע שהוא ניגש והיא דוחה אותו, הוא כבר לא יכול להמשיך לשקר לעצמו. האמת הכואבת גלויה - הוא רצה אותה, ניסה להשיג אותה, ונכשל. אליעד מסביר שזה בדיוק אותו עיקרון כמו הפחד מלהיכנס לגן עדן. כשאדם מנסה להשיג משהו שהוא מאוד רוצה, הוא מסתכן בכישלון כואב. הסיכון הזה הוא מה שגורם לרוב האנשים לא להעז אפילו לנסות. מה המשמעות הפרקטית של פחד מהצלחה ופחד מכישלון? כדי להצליח ... בערך או להצליח מעט. הם נמנעים מלרצות באמת ובמלוא הכוח, כי הם יודעים שבמקרה של כישלון הם יסבלו סבל עצום. אליעד מדגיש שהמחסום המרכזי להצלחה הוא לא חוסר יכולת, אלא פחד עמוק לרצות משהו מאוד. כדי להיכנס לגן עדן שלך, אתה חייב להעז לרצות אותו באופן מוחלט, אבל בכך אתה פותח את עצמך לסיכון הגדול ביותר: לאכזבה, לדחייה ולכאב של הכישלון. למה אנשים פוחדים באמת לרצות משהו? אנשים פוחדים באמת לרצות משהו כי הם יודעים ... טמון הסיכון לאכזבה בלתי נסבלת. הרצון עצמו הופך להיות גורם מאיים, והאפשרות לכישלון הופכת להיות כל כך מאיימת שהאדם מעדיף לוותר מראש על החלום. במובן הזה, הרצון להצליח והפחד להיכשל הם שני צדדים של אותו מטבע. לכן, אליעד מסביר שצריך להיות מודעים לפחד הזה. אדם חייב להבין שהדרך היחידה להשיג באמת את מה שהוא רוצה היא להעז להיכנס לגן העדן שלו, ולומר לעצמו במפורש זה מה שאני רוצה. מצד שני, צריך לזכור שתמיד יש סיכון ממשי לכישלון. כיצד מתמודדים עם הפחד מכישלון? אליעד מציין שבסופו של דבר צריך ללמוד להתמודד עם הפחד מכישלון. האדם צריך לקבל על עצמו את העובדה שכדי להצליח באמת, הוא חייב להעז לקחת את הסיכון הגדול ביותר - הסיכון לרצות מאוד, לנסות בכל הכוח, ואולי להיכשל. ההבנה של הפחד הזה היא המפתח להצלחה אמיתית. למה קשה להתחיל עם בחורה יפה? למה אני מפחד לגשת אליה? למה אני מ
פחד מיסטי, פחד מעין הרע, פחד מכישופים, פחד מקללות, פחד מגיהנום, פחד משדים, חשש מעין הרע, פחד מעין רעה, פחד מאלוהים, פחד לא הגיוני, חרדות דתיות, מי מפחד מעין הרע? מי שמאמין לא מפחד? יש עלי קללה, פחדים מיסטיים, פחד ממאגיה שחורה
פחד מיסטי, פחד מעין הרע, פחד מכישופים, פחד מקללות, פחד מגיהנום, פחד משדים, חשש מעין הרע, פחד מעין רעה, פחד מאלוהים, פחד לא הגיוני, חרדות דתיות, מי מפחד מעין הרע? מי שמאמין לא מפחד? יש עלי קללה, פחדים מיסטיים, פחד ממאגיה שחורה
פחד מיסטי, פחד מעין הרע, פחד מכישופים, פחד מקללות, פחד מגיהנום, פחד משדים, חשש מעין הרע, פחד מעין רעה, פחד מאלוהים, פחד לא הגיוני, חרדות דתיות, מי מפחד מעין הרע? מי שמאמין לא מפחד? יש עלי קללה, פחדים מיסטיים, פחד ממאגיה שחורה מה זה פחד מיסטי וממה הוא נובע? פחד מיסטי הוא פחד לא הגיוני המבוסס על אמונות מיסטיות, דתיות או רוחניות שונות. לדוגמה, פחד מעין הרע, פחד מכישופים, פחד מקללות, פחד מגיהנום או פחד מאלוהים , כל אלה הם פחדים מיסטיים. אם אדם פוחד מאריה שיטרוף אותו, זה פחד מציאותי ולא מיסטי, משום שהאריה באמת יכול לפגוע בו. לעומת זאת, אם אדם פוחד שגנבים יפרצו לו לבית משום שאין לו מזוזה, או שאם יעשה עבירה יקבל עונש אלוהי כמו מחלה או אסון - אלו הם פחדים מיסטיים המבוססים על אמונה ולא על מציאות. איך נוצרים פחדים מיסטיים אצל אנשים? פחד מיסטי הוא תוצאה של אמונה מיסטית. כאשר אדם סובל מבעיה מסוימת, למשל הוא מפחד להיות חולה, הוא מנסה למצוא פתרונות שונים לפחד שלו. אדם עם אמונה מיסטית יחשוב שפתרון ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: פחד, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פחד, איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, מורה רוחני, אימון אישי למציאת זוגיות בתחום פחד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 21:32:21 - wesi1