אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חברתיות ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
לאהוב מוצר חומרי שיווק ממי ללמוד איש מקצוע מתחיל תוצאות לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר שיווק חיסרון או יתרון ליצור תוכן שיווקי שיווק בשכנוע ישיר חיסרון ויתרון איזה חומרי שיווק איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך לגרום ללקוח שלך איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך ליצור חומרי שיווק איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק למה לגרום ללקוח לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכן מקצועי תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק תכנים מקצועיים
נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית
נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית
נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית מהו הקשר בין קבוצות לנורמות קבוצתיות? ההרצאה מתחילה בדיון על קבוצות, במיוחד כאלה שנמצאות באינטרנט (כמו קבוצות ... עדיין, וזהו מאבק פנימי של פיתוח חשיבה יצירתית וחדשנית. נורמות קבוצתיות חשיבה יצירתית קיבעון מחשבתי שינוי הרגלי חשיבה סטיגמות חברתיות התנהגות נורמטיבית מה מטריד אותך? ש: שיש קבוצות מסוימות בפייס או בכל מיני מקומות שהם בנושא מסוים. אליעד: אני ...
טיפול בפחדים וניתוח פחדים, דוגמה לתהליך ניתוח חרדה חברתית של פחד מסיטואציות חברתיות בגלל האפשרות של נושאי שיחה בעיתיים, מה השלבים בניתוח פחד? איזה שאלות לשאול בניתוח פחד? סיכוי או סיכון, מיומנויות חברתיות, פיתוח כישורים חברתיים, הצורך לשקר במשחק החברתי, להיות דמות חברתית, העמדת פנים בסיטואציה חברתית, פחד שחושבים עלי דברים רעים, להתחמק משאלה
טיפול בפחדים וניתוח פחדים, דוגמה לתהליך ניתוח חרדה חברתית של פחד מסיטואציות חברתיות בגלל האפשרות של נושאי שיחה בעיתיים, מה השלבים בניתוח פחד? איזה שאלות לשאול בניתוח פחד? סיכוי או סיכון, מיומנויות חברתיות, פיתוח כישורים חברתיים, הצורך לשקר במשחק החברתי, להיות דמות חברתית, העמדת פנים בסיטואציה חברתית, פחד שחושבים עלי דברים רעים, ... המשולבת: ללמוד לקבל את עצמך כך שלא יהיה אכפת לך באמת ממה שחושבים עליך, ובמקביל, לפתח מיומנויות תקשורת וטקטיקות חברתיות מתוחכמות. לסיכום, שלבי ההתמודדות הם: בדוק את העובדות בצורה נקייה. זהה במדויק את הפחד שלך. פרק את הפחד לשרשרת ...
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון?
מניפולציות חברתיות, איך לנקום בלי להיראות נקמן? איך לפגוע בלי להיראות פוגע? איך להתלונן על מישהו בלי לשדר חולשה? איך לריב עם מישהו בלי לשדר רגישות? שום דבר לא אישי, מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות חברתיות, איך לריב נכון? איך לתקוף מישהו בצורה חכמה בלי להיראות נקמן? כאשר מישהו פוגע בך, מתנכל לך או מטריד ...
איך להתחבר לאנשים? איך להשיג חברים אמיתיים? איך לרכוש חברים חדשים? איך ליצור קשרים חברתיים? איך ליצור חברויות? איך להכיר אנשים? איך לפתח קשרים חברתיים? מיומנויות חברתיות, כישורים חברתיים
איך להתחבר לאנשים? איך להשיג חברים אמיתיים? איך לרכוש חברים חדשים? איך ליצור קשרים חברתיים? איך ליצור חברויות? איך להכיר אנשים? איך לפתח קשרים חברתיים? מיומנויות חברתיות, כישורים חברתיים
... איך לרכוש חברים חדשים? איך ליצור קשרים חברתיים? איך ליצור חברויות? איך להכיר אנשים? איך לפתח קשרים חברתיים? מיומנויות חברתיות, כישורים חברתיים איך ליצור חברויות חדשות בגיל מבוגר? הרצאתו של אליעד כהן עוסקת בשאלה החשובה: איך יוצרים חברויות חדשות, ... נכונה, אנשים יזכרו בך כמי שגרם להם תחושה טובה, וזה יגרום להם לרצות לשוב ולהיות בקרבתך. איך לפתח מיומנויות חברתיות בצורה פרקטית? אליעד מתאר גם באופן פרקטי איך לשפר מיומנויות חברתיות וכישורים חברתיים. הוא מציע לנתח סיטואציות חברתיות באופן פרטני ולשאול את עצמך שאלות ספציפיות, כמו: מה הייתי צריך לומר? או איך הייתי צריך להגיב כדי להעניק לאדם האחר תחושה טובה יותר? הוא נותן דוגמה לסיטואציות בעבודה או בקבוצות חברתיות, שבהן אנשים יכולים להפוך לחברים שלך רק מפני שאתה גורם להם עניין וסקרנות. עוד הוא מסביר כיצד אפילו במילים ... האדם שמולך מאבד עניין בשיחה, וכיצד לנווט את השיחה לנושאים שמעניינים את הצד השני. איך להתנהל נכון במערכות יחסים חברתיות? לבסוף, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של שמירת איזון נכון ביחסים. הוא מבהיר שלא כל אדם חייב להיות חבר ... יחסים שבה יש לך מקום גם לתת וגם לקבל. לסיכום, אליעד כהן מציע שיטה ברורה ומפורטת כיצד לפתח מיומנויות חברתיות: יצירת אינטראקציה ראשונית עם אנשים, זיהוי הצרכים והחסרונות שלהם, ומתן מענה מדויק ורגיש לצרכים אלה. הוא מדגיש את האיזון ... פיתוח מודעות ורגישות חברתית כבסיס לרכישת חברויות אמיתיות ומשמעותיות. איך ליצור קשרים חברתיים? איך להשיג חברים בגיל מבוגר? מיומנויות חברתיות וכישורים חברתיים איך לגרום לאנשים לאהוב אותי? איך לפתח שיחה מעניינת? איך ליצור אינטראקציה חיובית עם אנשים?
איך להתחבר עם אנשים? איך למצוא חברים? איך להכיר אנשים? איך להכיר חברים? איך להשיג חברים? איך להתיידד עם אנשים? מעגל חברתי, להרחיב את מעגל החברים, לרכוש חברים, מיומנויות חברתיות
איך להתחבר עם אנשים? איך למצוא חברים? איך להכיר אנשים? איך להכיר חברים? איך להשיג חברים? איך להתיידד עם אנשים? מעגל חברתי, להרחיב את מעגל החברים, לרכוש חברים, מיומנויות חברתיות
... איך להכיר חברים? איך להשיג חברים? איך להתיידד עם אנשים? מעגל חברתי, להרחיב את מעגל החברים, לרכוש חברים, מיומנויות חברתיות איך להתחבר עם אנשים? איך למצוא חברים? איך להכיר אנשים? במהלך ההרצאה, דובר על דרכים שונות להתחבר עם אנשים ... כמו גם היכולת להאזין ולהבין את האחר, מהווה את השלב הבא ביצירת קשרים חזקים ובריאים. כיצד ניתן לפתח מיומנויות חברתיות? ההרצאה התמקד במיומנויות החברתיות שיכולות לעזור בהשגת חברים ובבניית קשרים חזקים ומדברים. אליעד הדגיש את הצורך בפתיחות לעשייה ולתחומים חדשים. היכולת להיפתח לדברים ... להיות פעיל, לא רק לחשוב על קשרים חברתיים, אלא גם לנקוט בצעדים אקטיביים כדי להכיר אנשים ולהיות חלק מקבוצות חברתיות. הדרך להתחבר בצורה אותנטית עם אחרים היא להראות עניין, לחפש את הדברים שמעניינים את האדם השני, להבין מה גורם לו להרגיש טוב ולהיות קשוב אליו. על אף שפעילויות חברתיות רבות מצריכות זמן והשקעה, חשוב מאוד לקחת יוזמה ולהתחיל שיחות עם אנשים, גם אם מדובר במפגשים אקראיים. לסיום, אליעד ... החברתי הוא היכולת להאזין, להבין ולהתעניין באמת באדם השני, תוך שמירה על פתיחות ועניין כלפי תחומים שונים וחדשים. מיומנויות חברתיות איך להתחבר עם אנשים? הרחבת המעגל החברתי פיתוח קשרים חבריים איך להכיר חברים? יצירת קשרים חברתיים
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 2
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 2
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 2 איך לפתח שיחה עם מישהו לא מוכר? ההרצאה עוסקת במיומנויות חברתיות ובפיתוח שיחה עם אדם לא מוכר. אליעד כהן מסביר כיצד להתחבר לאנשים בצורה טבעית ולנהל שיחה עם מישהו שלא ... זמן, סבלנות והבנה עמוקה של הצד השני. איך לפתח שיחה עם מישהו לא מוכר? כיצד ליצור קשרים חברתיים? מיומנויות חברתיות ופיתוח שיחה הקשבה פעילה בשיחות איך לגרום לאנשים להתעניין בשיחה? איך לפתח שיחה עם מישהו לא מוכר? במהלך ההרצאה, ... לא קורה מייד, והוא דורש זמן וסבלנות. איך לפתח שיחה עם מישהו לא מוכר? כיצד ליצור קשרים חברתיים? מיומנויות חברתיות ופיתוח שיחה הקשבה פעילה בשיחות איך לגרום לאנשים להתעניין בשיחה?
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
... בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי מהן מיומנויות תקשורת בין אישית ומה חשיבותן? יש סוגים שונים של מיומנויות שאנשים ... שינצלו אותו, פחד להשפיל את עצמו, פחד מביקורת או פשוט כעס ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע ... לתקשר עם אנשים, קושי רגשי חברתי, קושי רגשי התנהגותי, קושי רגשי בעבודה, מערכות יחסים בינאישיות, יכולות אישיות, פיתוח מיומנויות חברתיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות ניהול, פיתוח מיומנויות רכות, מיומנות הנטוורקינג, מיומנויות רכות בעבודה, קושי לדבר עם אנשים, קשה ... קשות ורכות, מיומנויות ניהול שיחות קשות, מיומנות רכה, מיומנות קשה, מיומנויות עבודת צוות, מיומנויות רכות וקשות, יכולות ניהוליות, יכולות חברתיות, יכולות בין אישיות, איך לדבר עם אנשים? איך לדבר נכון עם אנשים? איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? איך ...
פשעים, פדופיליה, אונס, רצח, מה טוב ברע, מוסכמות חברתיות, סולם ערכים, מוסריות, נקמנות, צדק בעולם, חוקי המוסר
פשעים, פדופיליה, אונס, רצח, מה טוב ברע, מוסכמות חברתיות, סולם ערכים, מוסריות, נקמנות, צדק בעולם, חוקי המוסר איך אפשר למצוא משהו טוב בפשעים כמו אונס או פדופיליה? הרצאתו ... להצדיק כל רעיון קיצוני, מכיוון שההיגיון האנושי יכול תמיד למצוא הסברים רציונליים לכל דבר, גם אם הדבר מנוגד למוסכמות החברתיות המקובלות. האם יש היגיון פנימי אפילו בפשע כמו פדופיליה? אליעד מסביר, מנקודת מבט פסיכולוגית ופילוסופית, שפדופיל למשל, אינו נמשך ... לשמור על החברה ועל החיים האנושיים. אליעד מבהיר כי אין זה אומר שצריך או אפשר להפסיק לחיות לפי מוסכמות חברתיות, אלא רק להבין שהן מבוססות על הנחות יסוד ולא על אמת מוחלטת. מה המשמעות של הבנת הטוב והרע בעולם? ... אפשר למצוא את הטוב גם בלי הצורך במימוש הרע. מה טוב ברע? למה אנשים עושים פשעים? למה קיימות מוסכמות חברתיות? האם יש טוב מוחלט? מה המשמעות של צדק בעולם? מה גורם לפדופיליה?
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל מהן מוסכמות חברתיות, והאם הן נכונות? אליעד מתחיל בשאלה מהי בכלל מוסכמה חברתית. הוא מסביר שישנם דברים שנראים לנו כמובנים מאליהם - ... הכי בסיסיות שלנו. כשנגיע להבנה שההבדלים בין יש ואין הם מדומיינים, נחווה את האחדות, החופש והשלווה האמיתית. האם מוסכמות חברתיות הן אמת? איך להשתחרר מהפחד להשתגע? איך להגיע לתודעת האחדות? האם אלוהים הוא גם רע? כיצד להטיל ספק במוסכמות? ...
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא להטריד אנשים? מיומנות חברתית, NLP, אנשים חפרנים
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא להטריד אנשים? מיומנות חברתית, NLP, אנשים חפרנים
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא ... העקרונות שיכולים לעזור לנו לדבר עם אנשים מבלי להרגיש כמו חופרים? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בנושא של מיומנויות חברתיות, ומסביר כיצד ניתן לשוחח עם אחרים מבלי להרגיש שאנחנו חופרים או מטרידים. הוא עובר על המהות של החפירה בשיחה, ... לדעת לזהות את הנקודות שבהן השיחה עשויה להפוך לחפירה ולהגיב בצורה שתשמור על האיזון בין ההבנה לבין השיתוף. מיומנויות חברתיות חפירות בשיחה איך לא לחפור תשומת לב בשיחה שיחה נעימה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חברתיות, איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חברתיות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתביישת בעצמי השפעת הטלת ספק החלפת דעות להביע רגש נחש בחלום לשבת לקום מפחד שיגלו שאני לוקח כדורים פסיכיאטרים איך לגלות את סיבת הפחד? איך נוצר ביטחון עצמי? לא בטוח בעצמי בראיון עבודה לא מספיק אוהבת אותי מוצא אהבה אושר פנימי מול אושר חיצוני אנשים מחפשים את האושר מיניות של גברים שיקום יחסים לאחר בגידה איך המוח יודע מה להחליט? לא מסוגל להחליט להתמודד עם בני זוג רכושניים איך להתמודד עם עצלות? להתמודד עם פחד לא להצליח בלימודים איך להצליח בלי בידול? איך לגרום למישהו לקנות? האפשרויות של הלקוח לשכנע ילד לעשות שיעורים למה אנשים מביאים ילדים לעולם? הגעתי להארה רוחנית הדרך הרוחנית של אליעד כהן המשוגע הכי גדול בעולם הפרעה נפשית בגלל חוסר משמעות בחיים למה האקס לא מוכן לדבר איתי? יצירת קשר עם האקס פציעות באימונים להשיג שרירי בטן הוא גם רק אלוהים אלוהים כפוף האם אני מואר רוחנית? הארה חלקית למה להיות אלוהים? האם הספר להיות אלוהים? להפוך אומנות לכסף לעשות כסף בהשקעה במניות משמעות החיים שגויה התכלית של החיים הנאה מוגדרת איך לגרום למישהו ליהנות? תחושת בחירה זכות בחירה בזמן המפץ הגדול איך לפרש סימן מהיקום? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, רטוריקה, אימון אישי ועסקי בתחום חברתיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4219 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 03:52:02 - wesi1