אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חברתיות ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמא פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמא פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמא סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמא: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמא נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמא סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמא: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמא: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמא: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמא, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמא: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמא: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חווית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמא: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמא, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמא, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמא ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמא תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמא אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמא, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמא כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
בצורה עקיפה הוא לא באמת סיכוי יתרון לקוח מסר שיווקי הלקוח חושב שיווק ישיר תוצאה טובה לתת עזרה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך ליצור איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק המתחרים שלך השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לגרום ללקוחות לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מפחד לפנות מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחד ל פחד לפנות פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק
נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית
נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית
... מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית מהו הקשר בין קבוצות לנורמות קבוצתיות? ההרצאה מתחילה בדיון על קבוצות, במיוחד כאלה ... מחשבתי שינוי הרגלי חשיבה סטיגמות חברתיות התנהגות נורמטיבית מה מטריד אותך? ש: שיש קבוצות מסוימות בפייס או בכל מיני מקומות שהם בנושא מסוים. אליעד: ...
איך להתחבר עם אנשים? איך למצוא חברים? איך להכיר אנשים? איך להכיר חברים? איך להשיג חברים? איך להתיידד עם אנשים? מעגל חברתי, להרחיב את מעגל החברים, לרכוש חברים, מיומנויות חברתיות
איך להתחבר עם אנשים? איך למצוא חברים? איך להכיר אנשים? איך להכיר חברים? איך להשיג חברים? איך להתיידד עם אנשים? מעגל חברתי, להרחיב את מעגל החברים, לרכוש חברים, מיומנויות חברתיות
... איך להכיר אנשים? איך להכיר חברים? איך להשיג חברים? איך להתיידד עם אנשים? מעגל חברתי, להרחיב את מעגל החברים, לרכוש חברים, מיומנויות חברתיות איך להתחבר עם אנשים? איך למצוא חברים? איך להכיר אנשים? במהלך ההרצאה, דובר על דרכים שונות להתחבר עם אנשים ולבנות קשרים חברתיים. אליעד הציע כי על האדם ללמוד להיפתח לדברים ... ואמיתי. היכולת לתקשר, כמו גם היכולת להאזין ולהבין את האחר, מהווה את השלב הבא ביצירת קשרים חזקים ובריאים. כיצד ניתן לפתח מיומנויות חברתיות? ההרצאה התמקד במיומנויות החברתיות שיכולות לעזור בהשגת חברים ובבניית קשרים חזקים ומדברים. אליעד הדגיש את הצורך בפתיחות לעשייה ולתחומים חדשים. היכולת להיפתח לדברים חדשים, לנסות תחומים שמעולם לא התנסינו ... העצה הראשונה הייתה להיות פעיל, לא רק לחשוב על קשרים חברתיים, אלא גם לנקוט בצעדים אקטיביים כדי להכיר אנשים ולהיות חלק מקבוצות חברתיות . הדרך להתחבר בצורה אותנטית עם אחרים היא להראות עניין, לחפש את הדברים שמעניינים את האדם השני, להבין מה גורם לו להרגיש טוב ולהיות קשוב אליו. על אף שפעילויות חברתיות רבות מצריכות זמן והשקעה, חשוב מאוד לקחת יוזמה ולהתחיל שיחות עם אנשים, גם אם מדובר במפגשים אקראיים. לסיום, אליעד ציין כי הבסיס להצלחה בתחום החברתי הוא היכולת להאזין, להבין ולהתעניין באמת באדם השני, תוך שמירה על פתיחות ועניין כלפי תחומים שונים וחדשים. מיומנויות חברתיות איך להתחבר עם אנשים? הרחבת המעגל החברתי פיתוח קשרים חבריים איך להכיר חברים? יצירת קשרים חברתיים ...
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
... בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי מהן מיומנויות תקשורת בין אישית ומה חשיבותן? יש סוגים שונים של מיומנויות שאנשים יכולים לפתח במהלך חייהם. יש מיומנויות מקצועיות, ... פחד מביקורת או פשוט כעס ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע לאדם לתקשר בצורה טובה, כגון: קושי לחייך ... רגשי בעבודה, מערכות יחסים בינאישיות, יכולות אישיות, פיתוח מיומנויות חברתיות , פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות ניהול, פיתוח מיומנויות רכות, מיומנות הנטוורקינג, מיומנויות רכות בעבודה, קושי לדבר עם אנשים, קשה לי עם אנשים בעבודה, איך להסתדר עם ... מיומנויות עבודת צוות, מיומנויות רכות וקשות, יכולות ניהוליות, יכולות חברתיות, יכולות בין אישיות, איך לדבר עם אנשים? איך לדבר נכון עם אנשים? איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? איך לפתח שיחה עם אנשים? קושי בתקשורת בין אישית, קושי רגשי לתקשר עם אנשים, ...
פשעים, פדופיליה, אונס, רצח, מה טוב ברע, מוסכמות חברתיות, סולם ערכים, מוסריות, נקמנות, צדק בעולם, חוקי המוסר
... פדופיליה, אונס, רצח, מה טוב ברע, מוסכמות חברתיות , סולם ערכים, מוסריות, נקמנות, צדק בעולם, חוקי המוסר איך אפשר למצוא משהו טוב בפשעים כמו אונס או פדופיליה? הרצאתו של אליעד כהן עוסקת בשאלות מורכבות ומאתגרות הנוגעות ... שההיגיון האנושי יכול תמיד למצוא הסברים רציונליים לכל דבר, גם אם הדבר מנוגד למוסכמות החברתיות המקובלות. האם יש היגיון פנימי אפילו בפשע כמו פדופיליה? אליעד מסביר, מנקודת מבט פסיכולוגית ופילוסופית, שפדופיל למשל, אינו נמשך דווקא לילד בגלל הגורם הביולוגי או ... ועל החיים האנושיים. אליעד מבהיר כי אין זה אומר שצריך או אפשר להפסיק לחיות לפי מוסכמות חברתיות, אלא רק להבין שהן מבוססות על הנחות יסוד ולא על אמת מוחלטת. מה המשמעות של הבנת הטוב והרע בעולם? בסיכום דבריו, אליעד מציע לא להיצמד לשיפוט אוטומטי של טוב ורע, אלא ... הטוב גם בלי הצורך במימוש הרע. מה טוב ברע? למה אנשים עושים פשעים? למה קיימות מוסכמות חברתיות? האם יש טוב מוחלט? מה המשמעות של צדק בעולם? מה גורם לפדופיליה? ...
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
... חברתיות , אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל מהן מוסכמות חברתיות, והאם הן נכונות? אליעד מתחיל בשאלה מהי בכלל מוסכמה חברתית. הוא מסביר שישנם דברים ... כולל בהנחות הכי בסיסיות שלנו. כשנגיע להבנה שההבדלים בין יש ואין הם מדומיינים, נחווה את האחדות, החופש והשלווה האמיתית. האם מוסכמות חברתיות הן אמת? איך להשתחרר מהפחד להשתגע? איך להגיע לתודעת האחדות? האם אלוהים הוא גם רע? ...
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא להטריד אנשים? מיומנות חברתית, NLP, אנשים חפרנים
מיומנויות חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא להטריד אנשים? מיומנות חברתית, NLP, אנשים חפרנים
... חברתיות, חפירות, חפרנות, איך לא לחפור? חבר אתה חופר, איך לחפור בלי להציק? איך לחפור לאנשים? אנשים חופרים, איך לא ... לנו לדבר עם אנשים מבלי להרגיש כמו חופרים? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בנושא של מיומנויות חברתיות, ומסביר כיצד ניתן לשוחח עם אחרים מבלי להרגיש שאנחנו חופרים או מטרידים. הוא עובר על המהות של החפירה בשיחה, ... עשויה להפוך לחפירה ולהגיב בצורה שתשמור על האיזון בין ההבנה לבין השיתוף. מיומנויות חברתיות חפירות בשיחה איך לא לחפור תשומת לב בשיחה שיחה נעימה ...
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית
... חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית איך להתמודד עם חרדת קהל וחרדות חברתיות? חרדת קהל או חרדה חברתית מתבטאת לא רק במצבים קלאסיים כמו הופעה מול קהל או נשיאת דברים בפני אנשים רבים, אלא יכולה ... שהוא חסר ערך. החרדה החברתית מייצגת למעשה פחד עמוק יותר, פחד מהתחושה הפנימית של חוסר ערך עצמי. איך מתמודדים עם החרדה באופן פרקטי? השלבים הפרקטיים להתמודדות עם חרדת קהל וחרדות חברתיות הם: לדמיין את התרחיש הגרוע ביותר באופן מפורט. להכיל רגשית את התרחיש ולהבין שהוא לא סוף העולם. לבחון את הסיכוי ...
חרדה חברתית, האם חרדה חברתית היא טובה? האם חרדה חברתית היא רעה? איך נכון להתייחס לחרדה חברתית? למה יש לי חרדה חברתית, איך להיפטר מחרדה חברתית? האם אפשרי לחיות בלי חרדה חברתית? איך נוצרת חרדה חברתית? ממה נובעת חרדה חברתית? למה יש חרדה חברתית? מהי חרדה חברתית? למה אני מפחד מבני אדם? מהי חרדה חברתית קיצונית? למה אכפת לי ממה שחושבים עלי? למה אני מפחד מאנשים? מה חושבים עליך? איך להתמודד עם חרדה חברתית קשה? קושי בסיטואציות חברתיות
... איך להתמודד עם חרדה חברתית קשה? קושי בסיטואציות חברתיות והפעם נדבר על העניין של חרדה חברתית. ונסביר האם חרדה חברתית היא טובה או שחרדה חברתית היא רעה? ואיך נכון להתייחס לחרדה חברתית? ונסביר גם האם אפשרי ... חברתית, היא כאשר האדם מרגיש פחד וחרדה מסיטואציות חברתיות כאלו ואחרות. זה יכול להיות פחד לנאום בפני אנשים וזה יכול להיות גם פחד ללכת ברחוב ליד בני אדם. זה יכול להיות פחד לפגוש את השכנים וזה יכול להיות פחד להעביר הרצאה. בקיצור, זה יכול להיות פחד בסיטואציות חברתיות שונות. חרדה חברתית = חרדה במצבים חברתיים = חרדה במצבים של תקשורת עם אנשים. אז מה שצריכים לדעת, זה שחרדה חברתית זה משהו טבעי, חרדה חברתית זה בסדר ...
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
התנהגות לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות, מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני
... לא ראויה של מורה רוחני, ראוי או לא ראוי, קושיות על אלוהים, מהי התנהגות ראויה? מוסכמות חברתיות , מחיקת תגובות בפייסבוק, להשלים עם המציאות, קושיות על מורה רוחני מהי התנהגות ראויה ומיהו מורה רוחני ראוי? בקטע הזה אליעד עוסק בהגדרה של ראוי בהקשר של התנהגות, ... את המאזין להרהר על משמעות המונח. הוא שואל את השאלה: מה זה ראוי? ומעורר את הצורך לבחון את המוסכמות החברתיות שמובילות אותנו להחליט מה ראוי ומה לא. אליעד שואל את המאזין מדוע הוא שואל על הראוי ומה זה משנה אם משהו נחשב לראוי או לא, במיוחד כשהמציאות היא כמות שהיא. הוא ... לדעת, האם הוא היה מוכן לקבל את כל הידע? במקרה זה, הוא מבקש מהמאזין להבין את הקשר בין האמת לבין המוסכמות החברתיות , ושואל האם המוסריות והנורמות החברתיות מהוות בסיס לערכים אישיים. האם ניתן להטיל ספק בהתנהגות אלוהים? לאחר מכן, אליעד עוסק בקושיות על אלוהים, ושואל מה זה אומר אם אדם נתקל בסבל או חסרון בשל חוקים או ... של השלמה עם המציאות - כיצד אנחנו מקבלים את מה שקורה, למרות שהוא לפעמים לא מובן או לא נעים. מהן המוסכמות החברתיות וכיצד הן משפיעות על תפיסתנו את העולם? בהמשך, אליעד מביא את המוסכמות החברתיות כדוגמה לדרך בה אנשים חיים את חייהם. הוא טוען שכל מוסכמה חברתית נבנית על ידי השפעתם של רעיונות והתנהגויות שנחשבים נכונים בקבוצת אנשים מסוימת. עם זאת, כל ... כי כל אחד רואה את הדברים באופן שונה. האם מחיקת תגובות בפייסבוק היא פעולה ראויה? בתוך כל השיח על מוסכמות חברתיות, אליעד מתייחס גם למחיקת תגובות בפייסבוק - פעולה שנעשית לעיתים מתוך רצון להימנע מקונפליקט או כדי לשמור על תדמית. הוא מציין שלפעמים אנשים מוחקים משהו שהם לא רוצים שייראה בפומבי, אך זה לא בהכרח מבטל את הערך של הדברים שנאמרו. ההתנהגות הזו נובעת מהמוסכמות החברתיות שמכתיבות איך אנשים צריכים להתנהג ומה ראוי או לא ראוי לחשוף ברבים. האם כל דבר בעולם ראוי במידה מסוימת? לסיום, אליעד מדגיש את הרעיון שכל דבר בעולם יש בו ... לבין האמת האישית של כל אחד. מהי התנהגות ראויה? מהו מורה רוחני ראוי? מהם קושיות על אלוהים? מהן המוסכמות החברתיות? האם ניתן להטיל ספק בהתנהגות אלוהים? האם מחיקת תגובות בפייסבוק היא פעולה ראויה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: חברתיות, האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חברתיות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי רוחני, אימון אישי בסקייפ, טיפול הוליסטי בתחום חברתיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 08:52:12 - wesi1