אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח לחשוב? ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חווית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
יצירת חומרי שיווק חומר מכירה חומרים מכירתיים רגש לא ברור מאליו לדבר הבדלים הטובים ביותר מרגיש להפעיל שיקול דעת למה היא איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך ליצור איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק המתחרים שלך השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לגרום ללקוחות לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מפחד לפנות מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחד לפנות פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ... מכירה איך לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר מתאים לו? שיטות למכירה אפקטיבית איך לזהות מניפולציות בתהליך מכירה? איך לגרום ללקוח להאמין בך? תהליך מכירה - איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה נותן לו את מה שהוא רוצה? בתהליך מכירה, איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש שאתה מספק לו ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר ...
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
... לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע איך לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר בתחומו? כאשר אנחנו עומדים בפני הצורך לבחור איש מקצוע, חשוב לדעת איך להעריך אותו כראוי ולבחור את המתאים ביותר לצרכים שלנו. הבחירה אינה תמיד פשוטה, ... אותנו. אליעד כהן מציע מספר רעיונות שיכולים לעזור לנו לבחור בצורה נכונה. מהו איש מקצוע טוב? שאלה בסיסית שנשאלת לעיתים היא איך אפשר לדעת אם מישהו הוא איש מקצוע טוב בתחומו. כאשר אדם פונה למוסכניק, פסיכולוג, אינסטלטור או רופא, הוא שואל את עצמו אם אותו איש מקצוע יכול לספק את מה שהוא רוצה. זהו שלב בסיסי, אך ישנו גם שלב מתקדם יותר: האם אותו איש מקצוע טוב יותר מאחרים בתחום? למשל, אם מישהו לא טוב במכירות, הוא עלול להניח שאיש מכירות שהוא טוב יותר ... שמצדו לא טוב בתחום. החשש הזה מצביע על אחת הבעיות - חוסר היכולת להעריך איש מקצוע אם אנחנו לא מכירים את התחום. האם מספיק שאיש המקצוע טוב יותר ממך כדי להיחשב טוב? אליעד כהן מציין את הדוגמה של איש המכירות: אדם שמכיר את עצמו כמכור גרוע ... לזכור שהשאלה היא לא אם מישהו טוב יותר ממך, אלא אם הוא טוב בהשוואה לכל אנשי המקצוע האחרים בתחום. האם אני צריך להבין בתחום כדי לדרג מומחים? כדי לדעת אם איש מקצוע הוא טוב יותר מאחרים, צריך להבין את התחום בו הוא פועל. אם אינך מבין ברפואה, אינך יכול להעריך רופא באופן מקצועי. אם אינך מבין בתחום האינסטלציה, קשה יהיה לך להעריך אינסטלטור, ולעיתים אנשים לא שמים לב למרכיבים שונים בעבודת המקצוע, כמו זמנים שמוקדשים לעבודות או שיטות עבודה שמתבצעות בצורה שונה מהרגיל אך יותר מקצועית. איך לבחור איש מקצוע כשאתה לא מומחה? למרות שההבנה בתחום מסייעת בבחירה, לא תמיד צריך להיות מומחה. אפשר להסתפק בהבנה בסיסית או להיעזר במומחה אחר כדי לקבל עזרה בהערכה. לדוגמה, אם אתה מנהל מכירות ואין לך זמן לנהל את תחום הרכש, חשוב שיהיה לך ... זאת, אם הוא לא מבין בתחום, יש סיכון שהוא יבחר אדם שלא מתאים. האם תוכל לבחור איש מקצוע אם אינך מומחה? בעולם הממשי, לא תמיד אפשר להיות המומחה בתחום בו אתה בוחר. אך עם זאת, אפשר להסתפק בהבנה בסיסית כדי לקבל החלטות טובות יותר. אם אינך מומחה, רצוי להיעזר במישהו שמבין בתחום או לפחות ללמוד כמה פרטים חשובים שיכולים לשפר את תהליך הבחירה. איך לבחור יועץ מקצועי בתחומים שונים כיצד להעריך רמת מומחיות של בעל מקצוע טיפים לגיוס עובדים ומנהלים הבנת תהליכי עבודה ומדדי ביצוע איך לבחור איש מקצוע טוב יותר מאחרים? מהם הקריטריונים הנכונים לבחירת איש מקצוע? איך אפשר לדעת שאיש מקצוע באמת טוב בתחומו? כדי לזהות אם מישהו הוא באמת איש מקצוע טוב, מוזכרים דוגמאות שונות כמו מוסכניק, פסיכולוג, אינסטלטור, חשמלאי או רופא. בתחילה מתעוררת ...
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
... לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים איך לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב? ההבנה כיצד לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב היא נושא חשוב במיוחד, משום שלפעמים אדם נופל קורבן למניפולציות של שרלטנים או אנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי לא, יש להבין כמה עקרונות בסיסיים: מדוע חשוב מקור הסמכות של היועץ? כאשר יועץ מקצועי מספק עצות, הוא צריך להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחורי עצותיו. יועץ אמיתי יוכל להסביר בדיוק מדוע הוא ממליץ על פתרון מסוים, איך הוא פועל, ואילו אפשרויות נוספות קיימות. מצד שני, יועץ שאינו באמת מומחה ינסה להפעיל מניפולציות על המטופל או הלקוח, במקום להסביר באופן ברור ומפורט את ההיגיון של העצות שהוא מציע. לדוגמה, אם רופא ... ולהסביר את הצעדים שהוא מציע בצורה מדויקת וברורה. איך לזהות שרלטנים? איך לזהות שקרנים? מה מקור הסמכות שלך? מה ההסמכה שלך? למה שאקשיב לך? איך לבחור איש מקצוע? מניפולציות של מנטורים איך לזהות יועץ מקצועי או מטפל טוב? כאשר אדם מחפש יועץ, מטפל, מנטור או איש מקצוע, הוא עלול להיתקל גם בשרלטנים, בנוכלים ובאנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי מנסה לבצע מניפולציות, חשוב להבין מספר עקרונות בסיסיים. מדוע מקור הסמכות של היועץ חשוב? כאשר יועץ אמיתי מספק עצות, הוא אמור להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחוריהן. לעומת זאת, יועץ שאינו באמת מומחה ינסה להפעיל מניפולציות על המטופל או הלקוח על ידי שימוש בסמכותו בלבד. לדוגמה, הוא עלול לחזור שוב ושוב על כך שהוא איש מקצוע, שהוא מוסמך ושיש לו ניסיון רב, במקום לתת הסבר ברור ומדויק לשאלות. מהי הדרך ... בהכרח סימן לאיכות? יועצים מסוימים מציגים תעודות, תארים וניסיון כמקור הסמכות שלהם. אבל תעודה אינה מבטיחה הבנה עמוקה או יכולת להסביר נושא מסוים. איש מקצוע אמיתי אמור להיות מסוגל להסביר כל פרט בצורה ברורה ומסודרת, בלי צורך להיתלות רק ... מסוימים משתמשים בטכניקות שונות כדי לגרום לאנשים להאמין להם, גם אם אין להם בסיס עובדתי. לדוגמה: - תאמין לי, אני יודע מה אני אומר! - אתה לא איש מקצוע, זה לא התחום שלך, אז אל תתווכח. - אני למדתי שנים רבות, אתה לא יכול להבין את זה ... בלעדי או מפעיל מניפולציות מילוליות - יש להיזהר ממנו. שקרים של מנטורים איך לזהות שרלטנות? מניפולציות של גורואים אמונה במורים רוחניים איך לבחור איש מקצוע? איך לזהות שרלטנים? איך לזהות שקרנים? מקור הסמכות של היועץ, מה מקור הסמכות שלך? מה ההסמכה שלך? למה שאקשיב לך? למה לקבל ממך עצות? למה שאאמין לך? מי יבקש ממך להאמין לו? אני יותר מקצועי ממך, אני איש מקצוע, אתה לא איש מקצוע, תסמוך עלי, תאמין לי, אמונה בצדיקים, אמונה במשה רבנו, משה רבנו דיבר עם אלוהים, אמונה במורים רוחניים, איך לזהות שרלטנות? מתן תורה, אמונה באלוהים, היכולת להסביר כל דבר, יכולת הסבר מבטאת הבנה, זה לא המקצוע שלך, תעודות על הקיר, איפה למדת? מי הסמיך אותך? ההסמכה של אליעד כהן, התואר של אליעד ...
לפתור בעיות מהשורש, איך לדעת שהבעיה לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, טיפול בסימפטום, טיפול בשורש
לפתור בעיות מהשורש, איך לדעת שהבעיה לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, טיפול בסימפטום, טיפול בשורש
... בעיות מהשורש, איך לדעת שהבעיה לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, טיפול בסימפטום, טיפול בשורש איך לדעת אם הבעיה שלך נפתרה באמת ולא תחזור שוב? כאשר אתה נתקל בבעיה כלשהי, טבעי שתחפש דרך לפתור אותה. הפתרון יכול להיות באמצעות עצמך, בעזרת איש מקצוע, או דרך חבר שמסייע לך. אבל השאלה החשובה ביותר היא: איך תדע שהבעיה נפתרה באמת, ... שוב ובצורה חמורה יותר. איך לזהות אם הבעיה טופלה בשורש או רק בסימפטום? כדי לוודא שהבעיה באמת נפתרה, חשוב לשאול את עצמך או את איש המקצוע שאלות יסודיות וברורות: האם ברור לך מהי בדיוק הבעיה? האם זיהית את המקור המדויק ... או שפשוט המצב נפתר זמנית? אם הוא לא יודע לענות על השאלות הללו, יש סיכון ממשי שהבעיה תחזור. דוגמה נוספת היא נזילת מים בבית: אם איש המקצוע פתר את הנזילה, שאל אותו מה גרם לה, למה התיקון הקודם לא עבד, ואיך אתה יכול לדעת ... הסיכון לחזרה להתמכרות גדול מאוד. אותו הדבר קורה עם חרדות ודיכאונות. אם טיפלת בחרדה בעזרת טיפול פסיכולוגי או תרופתי, עליך להבין מה גרם לחרדה להופיע מלכתחילה. כל עוד השורש הנפשי או המחשבתי לא מטופל, החרדה עשויה לחזור ואף להתחזק בעתיד. כיצד לבחור איש מקצוע שבאמת מטפל בבעיה מהשורש? אליעד כהן מדגיש כי איש מקצוע אמיתי ואיכותי לא יתחמק משאלות. אם תשאל אותו על מקור הבעיה ועל הדרך שבה הוא פתר אותה, הוא יענה לך בצורה מפורטת וברורה. לעומת זאת, איש מקצוע לא אמין, שרק פתר לך את הסימפטום באופן זמני, יגיד דברים כמו: תסמוך עליי, ... בעיה: האם אני יודע בדיוק מה גרם לבעיה? האם הטיפול היה בשורש או רק בסימפטום? האם ברור לי כיצד הבעיה נפתרה ומה ימנע את חזרתה? האם איש המקצוע נותן לי תשובות ברורות ומפורטות, או שהוא מתחמק? אליעד כהן ממליץ להיות יסודי ולשאול ... בעיה מהשורש, ואם היא לא תחזור? בפעמים רבות, כשיש לנו בעיה כלשהי, אנו מוצאים פתרון - בין אם אנחנו פותרים אותה בעצמנו, בין אם אנו פונים לאיש מקצוע, או אפילו מבקשים מאדם אחר שיעזור לנו. לדוגמה, אם יש לך תקלה ברכב, אתה הולך ... שצריך לשאול כדי לוודא שהפתרון הוא אמיתי, ושלא ישובו להיות בעיות בעתיד. כאשר יש לך בעיה ברכב או בבית, חשוב לשאול את עצמך או את איש המקצוע שפתר את הבעיה את השאלות הבאות: - האם ידענו מה הייתה הבעיה? - האם הבנו את מקור ... רק צמצמת את הסימפטומים? האם אתה יודע למה הייתה חרדה או דיכאון? אם לא הצלחת לטפל בבעיה העמוקה, יש סיכון שהבעיה תחזור בעתיד. כיצד לזהות איש מקצוע טוב? כאשר אתה פונה לאיש מקצוע, חשוב מאוד לדעת אם הוא אכן מקצועי ובעל ניסיון, או אם הוא רק מנסה לספק פתרונות זמניים. אם איש המקצוע מתחמק ממתן תשובות ברורות, ולא מסביר כיצד פתר את הבעיה או מה היה שורש הבעיה, סביר להניח שהוא לא פתר אותה באמת. איש מקצוע אמיתי ידע להסביר את מקור הבעיה, כיצד פתר אותה, ואיך הוא בטוח שהבעיה לא תחזור ...
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים
... ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים איך אפשר לדעת אם יועץ באמת חכם או שרלטן? הדרך לדעת אם יועץ הוא אמיתי או שרלטן טמונה בשאלה אחת פשוטה: למה? השאלה הזו, שנשמעת ... את הציווי על פיו יש להאמין במה שנאמר, ניתן לשאול: למה זה קרה כך? למה אלוהים הוציא אותנו ממצרים? או למה לא ניתן לראות את אלוהים ישירות? אנשים רבים מקבלים את הסיפורים האלה באופן עיוור מבלי לשאול את השאלות העמוקות, דבר שעשוי למנוע מהם הבנה אמיתית של מה שמתרחש. מה ... אמיתי ייהנה מלספק תשובות וללמד אתכם את ההיגיון מאחורי ההמלצות. לסיכום לסיכום, השאלה למה? היא כלי חשוב לבדיקת אמינותו של יועץ או מומחה, והיא מאפשרת לנו להבין אם יש עומק בהמלצותיהם או אם מדובר בנוכלות. כשאנחנו שואלים למה?, אנחנו לא רק מבקשים תשובות, אלא גם בונים את ... איך לבחור יועץ או מנטור? למה לא להאמין באף אחד? איך להבין את העצה לפני שפועלים? מה זה למה ולמה זו מילת הקסם? איך לזהות איש מקצוע אמיתי? איך לקבל עצות בצורה נכונה? איך אפשר לדעת אם יועץ באמת חכם או שרלטן? התשובה מבוססת על הרעיון שכדי לבדוק את האמינות והמקצועיות של אדם שנותן עצה, צריך לשאול אותו שוב ושוב למה?. כאשר מישהו נותן עצה או קובע שצריך לעשות משהו מסוים, כדאי לבקש ממנו הסבר מפורט: ... מדויקות ומוכן להסביר עוד ועוד, כנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר. אם לעומת זאת הוא מתעצבן: למה אתה לא סומך עליי? יש לי ניסיון, אני מומחה! - זה סימן שעלול להיות שהוא מנסה להסתיר חוסר ידע. מה החשיבות של הבנת ההיגיון שמאחורי העצה? כשאתם מבינים את ההיגיון של העצה, אתם ... כשרוצים להיות חכמים באמת ולא להאמין בצורה עיוורת? מי שמעוניין להגיע לחכמה אמיתית, ישאל תמיד למה? ולא יסמוך על תעודות או מעמד חברתי. הוא ידרוש הסברים מפורטים, יבקש להבין את הקשר בין הסיבה לתוצאה, וישווה גרסאות שונות של עצות כדי להבין מה מביא לתוצאה הטובה ביותר. ... להמשיך ולשאול למה? עד שמתקבלת תחושה ברורה שהבנו את כל ההיגיון שביסוד העצה. למה לא להאמין באף אחד? איך לזהות שקרנים ושרלטנים? סוגים של עצות וסוגים של יועצים למה חשוב להבין את הסיבה לפני שפועלים? איך לקבל עצות בצורה נכונה? סוגים של עצות, למה לא להאמין לאף אחד? מי יבקש ממך להאמין לו? מקור הסמכות של המטפל, תעודות על הקיר, לימודים אקדמיים, השכלה פורמאלית, אל ...
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
... עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע? כאשר אתם מבצעים ראיון עבודה או מראיינים איש מקצוע, השאלות שתחליטו לשאול הן קריטיות עבור הערכת הידע והיכולות של המרואיין. אליעד כהן מסביר כיצד לשאול שאלות ... כמומחים בתחום, אלא להוציא מידע מהמרואיין בצורה נקייה ונטולת פניות. המלכודת בה מראיין נכנס: הנטייה להרשים את המרואיין במהלך ריאיון עבודה או ראיון עם איש מקצוע, יש נטייה מובהקת של מראיינים לנסות להרשים את המרואיינים בידע שלהם. לדוגמה, אם אתם מראיינים רואה חשבון או ... יכולות המרואיין. איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך לראיין אנשים? איך להכין שאלות לראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לשאול שאלות נכונות? איך לראיין איש מקצוע? איך לשאול שאלות נכון ולהוציא מידע ממרואיין? כאשר שואלים מישהו שאלות ומנסים לברר מה הוא יודע, חשוב לשים לב שאתה הוא זה ששואל את השאלות, ולא נכנס לדמות שבה אתה מנסה להרשים את הנשאל בידע שלך. מה לא לעשות? לדוגמה, אם אתה מראיין איש מקצוע - רואה חשבון, עובד חדש לעסק שלך או כל אדם אחר - והמטרה שלך היא לבדוק את הידע שלו, ישנה מלכודת נפוצה: במהלך ... להסביר בעצמו את עמדתו, ובאמצעות התשובות שלו תוכל להעריך אם הוא באמת מבין במה שהוא מדבר. שאלות פתוחות מול שאלות ממוקדות כדי להעריך ידע אמיתי, יש לשלב בין סוגים שונים של שאלות: שאלות פתוחות - מאפשרות להבין את צורת החשיבה של המרואיין ולראות איך הוא מנתח בעיות. שאלות ממוקדות ...
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה והפעם ננתח את המקרה הבא, שבו אתה רוצה לספר ללקוח שלך מידע חיובי עליך, ואז הלקוח שלך אומר לך שאין צורך בכך, כי הוא כבר בדק בצאט גי פי טי שאמר לו עליך את מה שאתה רוצה לספר לו. ואז אותו לקוח גם מספר לך שהוא ראה דברים טובים עליך בצאט גי פי טי. ועכשיו נשאלת השאלה, איך הכי הגיוני להגיב ללקוח בסיטואציה הזאת. ואסביר את השאלה: המבנה של המקרה הוא כזה: אתה בא לומר ללקוח משהו חיובי על עצמך. ואז הלקוח אומר לך שהוא כבר בדק בצאט גי פי טי וכבר ראה את המידע הזה עליך. דהיינו, הלקוח אומר לך, שאין צורך שאתה תספר לו את המידע החיובי עליך, כי הוא כבר ראה אותו עליך באמצעות הצאט גי פי טי. והשאלה היא, איך הגיוני להגיב לסיטואציה הזאת. כי אתה בעצם רצית לומר משהו ללקוח והוא אומר לך שאין בכך צורך. אז לכאורה התגובה הפשוטה ביותר, היא לחזק את מה שהלקוח אמר. דהיינו, להראות ללקוח שאתה מרוצה מכך שאפילו הצאט גי פי טי יודע ואומר את מה שאתה רוצה לומר ובכך לסגור את העניין. אבל האם זאת התגובה האידיאלית ואולי בכלל יש תגובה אחרת? אז יש כאן עוד נקודת מבט שהיא כזאת: כאשר הלקוח אומר לך שאין צורך שאתה תגיד משהו חיובי על עצמך, כי הוא כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח אומר לך, שהוא כלקוח סומך על הצאט גי פי טי שנותן מידע חיובי עליך. דהיינו, בעצם הלקוח אומר שמבחינתו הוא חושב שאתה טוב, בזכות מקור הסמכות שנקרא צאט גי פי טי. שזה לכעצמו זה גם חיסרון. ולמה? כי נניח שהלקוח היה אומר לך, אין צורך שתגיד לי על עצמך דברים חיוביים, כי גם קוף כלשהו טיפש כלשהו אמר את הדברים האלו עליך. איך היית מגיב במקרה כזה? דהיינו, במובן מסוים, זה מוריד אותך כאשר הלקוח אומר שהצאט גי פי טי הוא מקור הסמכות שנותן לך כוח מבחינתו. כי מה יקרה כאשר הלקוח יגלה שהצאט גי פי טי גם ממציא מידע שלא קיים במציאות? מה יקרה אם מחר או אפילו כבר עכשיו, הלקוח חושב מחשבות שליליות כלשהן על התוקף של המידע שמספק הצאט גי פי טי? במילים אחרות, זה גם מוריד אותך, שהלקוח משתמש בצאט גי פי טי כמקור סמכות לומר אם אתה טוב או לא. ומה יקרה אם מחר הצאט גי פי טי יגיד עליך משהו שלילי? מה תעשה אז? אז נתבונן על העניין מעוד נקודת מבט. נניח שאתה מדבר ... שאתה לא צריך לסמוך על הצאט גי פי טי, אלא לשאול גורם אנושי מקצועי מה נכון לעשות במקרה הספציפי שלך? ומכאן נעבור נקודה שניה שצריך להתבונן בה, והיא שכאשר ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח לחשוב?, איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום ללקוח לחשוב?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לירידה במשקל, מאמן אישי רוחני, אימון אישי להפרעות קשב בנושא איך לגרום ללקוח לחשוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.5625 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 12:51:43 - wesi1