אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
פירוש לסמוך על עצמך תעדוף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף מומחה אצל המתחרים לגרום ללקוח לסמוך רק עליך חיסרון או יתרון לשפר האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי ליהנות איזה חומרי שיווק איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך לגרום ללקוח שלך איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך ליצור חומרי שיווק איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק למה לגרום ללקוח לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכן מקצועי תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק תכנים מקצועיים
איך ליצור קרבה רגשית? איך ליצור משיכה רגשית? איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור הזדהות? איך ליצור היקשרות רגשית? איך ליצור התאהבות? איך ליצור קשר רגשי? איך לגלות נקודת תורפה? איך לאהוב מישהו? איך להראות שאתה אוהב? איך לדעת שאוהבים אותך?
איך ליצור קרבה רגשית? איך ליצור משיכה רגשית? איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור הזדהות? איך ליצור היקשרות רגשית? איך ליצור התאהבות? איך ליצור קשר רגשי? איך לגלות נקודת תורפה? איך לאהוב מישהו? איך להראות שאתה אוהב? איך לדעת שאוהבים אותך? וכאן אתן ... ככה הוא ירגיש לא בנוח, למרות שאתה רוצה לומר שאתה אוהב את הצלקת הזו. ולכן צריך לדעת בצורה סיבובית, ליצור את האווירה המתאימה ולהעביר את המסרים המתאימים, שישדרו לתת המודע של האדם השני, שאתה כן אוהב את מה שהוא ...
ריגושים בזוגיות, איך יוצרים ריגוש? איך להתרגש? מערכות יחסים, איך ליצור התרגשות? איך ליצור אושר? איך ליצור שמחה? איך ליצור מטרה? איך ליצור סיפוק? ריגושים בחיים, להתרגש בחיים
ריגושים בזוגיות, איך יוצרים ריגוש? איך להתרגש? מערכות יחסים, איך ליצור התרגשות? איך ליצור אושר? איך ליצור שמחה? איך ליצור מטרה? איך ליצור סיפוק? ריגושים בחיים, להתרגש בחיים
ריגושים בזוגיות, איך יוצרים ריגוש? איך להתרגש? מערכות יחסים, איך ליצור התרגשות? איך ליצור אושר? איך ליצור שמחה? איך ליצור מטרה? איך ליצור סיפוק? ריגושים בחיים, להתרגש בחיים איך יוצרים ריגוש מחדש במערכת יחסים? מערכות יחסים לא תמיד שומרות על הריגוש שהיה ... אם אתה כבר לא רוצה את מה שיש לך, תחפש את מה שאין לך. האם יצירת חיסרון חדש יכולה ליצור ריגוש? הדרך ליצור ריגוש מחדש במערכת יחסים היא על ידי יצירת חסרונות חדשים. כלומר, אם יש לך עכשיו את כל מה שרצית, אתה צריך לחפש את מה שאין לך כדי ליצור את ההתלהבות. למשל, אם עד כה היית מרוצה ממצב מסוים, עכשיו כדאי ליצור מצב חסר - משהו שאתה רוצה להשיג, ואותו תוכל להרגיש את הריגוש כשהוא יושג. יש סיכון בדרך זו, כי ... את הדברים הקטנים שיש לנו או אם אנו מקבלים אותם כמציאות מובנת מאליה. כדי לחוות התרגשות מחדש, עליך להתאמץ וליצור סיטואציות שמביאים חיסרון, ולעיתים יצירת תחושה של חסר יכולה להיות הדרך ליצור ריגוש. איך ליצור ריגוש מחדש בזוגיות? מהם החסרונות שיכולים ליצור ריגוש? איך להרגיש אושר ומטרה בזוגיות? איך להימנע משגרה במערכת יחסים? איך להתרגש מחדש מהחיים? איך ליצור ריגוש בזוגיות ובחיים? האם אפשר ליצור ריגוש בזוגיות? איך להתרגש מחדש במערכות יחסים? האם ניתן להחיות את הרגש כשכבר התרגלנו למציאות קיימת? במהלך ההרצאה, נגע אליעד בכמה נושאים חשובים שמסבירים איך אפשר להחזיר ריגוש לזוגיות או לחיים בכלל. אחד הרעיונות המרכזיים היה ליצור חסרונות חדשים. הוא טוען כי כדי להרגיש ריגוש, אנחנו צריכים להרגיש תחושת חיסרון, כלומר, להרגיש שאנחנו לא כל כך ... אנחנו מרגישים ריגוש. כלומר, הצורך במשהו שאנחנו לא יכולים להשיג מיידית מייצר מתח וריגוש. הוא מציין ששניים מהם יכולים ליצור חסרונות חדשים על מנת להרגיש את ההתחדשות וההתרגשות הזו. האם ריגוש יכול להתפוגג כשהשיגנו הכל? במהלך השיחה, עולה השאלה ... בעיה להתמודד איתם. כלומר, החיסרון והתסכול הם למעשה אלו שיוצרים את הריגוש שממנו נולדת ההתחדשות. הדרך שבה אליעד מציע ליצור ריגוש היא על ידי יצירת תחושת חיסרון, גם כשיש לנו הכל. למשל, אם אדם לא מרגיש מספיק מוערך בעבודתו או בזוגיות, הוא יוכל ליצור את תחושת החיסרון על מנת להרגיש שוב רצוי ומוערך. איך להתרגש מחדש בזוגיות? בהקשר לזוגיות, אליעד מציין כי זוגות ... בהן קודם. לדוגמה, יציאה לפעילויות חדשות, כמו ספורט או טיולים, יכולים לייצר הזדמנויות להרגיש התרגשות מחדש. האם תמיד צריך ליצור חסרונות? בסופו של דבר, אליעד שואל האם יש צורך תמיד במציאת חסרונות כדי להרגיש את ההתחדשות הזו. השאלה נותרת ... לו משהו - אז הוא הופך לשני דברים: גם לא מרוצה וגם לא יכול להרגיש מחדש את ההתלהבות. איך ליצור ריגוש בזוגיות? כיצד להרגיש חיות וריגוש בחיים? מהו ריגוש ומהי תחושת חיסרון? איך להתרגש מחדש במערכת יחסים? כיצד ליצור התרגשות בזוגיות ארוכת שנים?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה? איך לענות בצורה נכונה לשאלה מה שלומך? כשמישהו שואל אתכם מה שלומך?, הכוונה שלו, בדרך כלל, היא לפתח שיחה, ליצור כימיה ואווירה נעימה. אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה היא לא בהכרח האמת, אלא התשובה שהשואל רוצה לשמוע. לדוגמה, אם ... לומר משהו חיובי באופן כללי, צריך לוודא שהדבר שאתם אומרים נתפס כחיובי גם על ידי מי שמקשיב לכם. איך ליצור כימיה ותחושת קרבה בשיחה? כדי ליצור כימיה ותחושת קרבה בשיחה, עליכם להתאים את התשובה שלכם למה שהשומע רוצה לשמוע ומוכן להזדהות איתו. אתם צריכים להיות ... על ידי הצד השני. אליעד מדגים זאת שוב באמצעות מזג האוויר: משפט פשוט כמו מזג האוויר יפה היום יכול ליצור תחושת קרבה רק אם הצד השני מסכים וחושב גם הוא שהיום באמת מזג האוויר יפה. הדרך לוודא תחושת קרבה, ... דברים שהצד השני יכול להתחבר אליהם ולהזדהות איתם, נוצר באופן טבעי קשר חיובי, תחושת קרבה ואווירה נעימה. איך לא ליצור תחושת זרות בשיחה? לצד ההמלצות כיצד ליצור אווירה טובה וקרובה, אליעד כהן גם מזהיר כיצד לא ליצור תחושת זרות בשיחה. כאשר אתם אומרים משהו, אפילו חיובי, אך הצד השני אינו מזדהה איתו, התוצאה תהיה תחושת זרות ... תשוחחו עם אדם שאינו אוהב את מזג האוויר הנוכחי, ואתם בכל זאת אומרים איזה יום יפה היום, זה עשוי ליצור אצלו תחושה של אי - נוחות. הוא ירגיש שאתם לא רואים את המצב מנקודת המבט שלו, מה שיגרום לתחושת ... המבט של האחר בשיחה? אליעד כהן מסביר את חשיבות ההבנה של נקודת המבט של האחר כדי למנוע חוסר הבנה וליצור אווירה חיובית. רק כאשר תבינו את מה שהאדם מולכם מרגיש וחושב, תוכלו לומר את הדברים שייצרו קרבה ולא ריחוק. ... אליעד מדגיש שבסופו של דבר, תקשורת בינאישית מוצלחת בנויה על היכולת של כל אדם להתאים את דבריו לצד השני, ליצור הזדהות, כימיה ותחושת קירבה, ולהימנע מאמירות שעלולות ליצור ריחוק או אי - נוחות. איך ליצור כימיה בשיחה? מה לענות על השאלה מה שלומך? איך לפתח שיחה נעימה? איך לגרום לאדם להרגיש טוב בשיחה? איך ... אותך מה שלומך עכשיו בהנחה שהוא מנסה לפתח איתך שיחה והוא שואל אותך מה שלומך עכשיו בהנחה שאת רוצה ליצור ביניכם אווירה טובה אז מה את אמורה לענות לו על השאלה מה שלומך? ש: הכל בסדר. אליעד: אז התשובה ... אז למרות שאתה אמרת משהו חיובי אבל הוא לא אוהב את מזג האוויר של היום ולכן בעצם אתה יכול ליצור לו תחושת ריחוק, זאת אומרת הוא אמר לך מה שלומך אתה אומר וואלה הכל יפה מזג האוויר נעים היום עכשיו לכאורה אמרת דבר חיובי באת לספר כמה החיים טובים באת ליצור אווירה טובה אבל בעצם יצרת תחושת זרות כי הוא לא אוהב את מזג האוויר של היום ולכן צריך לשים ...
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה מהן מיומנויות ... התניה של התנגדות כלפי בקשות נוספות. אם למשל אתה מבקש ממישהו להניח תפילין ומקבל תשובה שלילית, המוח שלך מתחיל ליצור את ההבנה שכאשר אתה שואל אותו משהו, סביר להניח שהוא יסרב. כך גם כשאתה מציע הצעות פשוטות או מבקש ... להפעיל לחץ או הגדרה מיותרת של רצונות. כל אלו יכולים להפחית התנגדויות ולמנוע יצירת התניה שלילית. מיומנויות שיחה איך ליצור כימיה איך להימנע מהתנגדויות כיצד להגדיר רצונות בשיחה יצירת קשרים עם אחרים עכשיו באותו עניין של מיומנויות שיחה אוקי ... איך אתה מפרק את ההתניה הזאתי. אליעד: אני אסביר לך חכי זאת השאלה, אני בכוונה עשיתי את זה כדי ליצור לך התניה אני אחר כך אסביר איך להימנע מזה איך לחסוך את ההתניה הזאת לא מה לעשות אחרי שאמרו לך לא כדי לא ליצור את ההתניה כי גם זאת שאלה גם בזה יש איזו שיטה אבל איך מראש לא להגיע למצב שיגידו לא ... ובעיה שנייה שבעצם יצרת לו התניה שהוא אומר לך לא אסור אני עכשיו אגיד את זה כחוק אם רוצים ליצור כימיה עם מישהו אסור להגיע למצב שהוא אמר לך לא או שהוא הביע כלפיך התנגדות בשום נושא בעולם אם רוצים ליצור כימיה עם מישהו רוצים לגרום לו להרגיש כלפיך אהבה אז ככה בהנחה שאתה אומר אני רוצה שהוא ירגיש ריחוק ... יש מצב שהוא יגיד לי לא ואני לא רוצה להגיע למצב שהוא יגיד לי לא כי אני לא רוצה ליצור לו התניה שאני בחורה שאומרת לו דברים שהוא לא רוצה לשמוע אז מה עושים. מה אתה אומר? ש: מסיתים ...
איך נוצרת התמכרות? איך לא להתמכר? איך ליצור עוגן? איך ליצור התמכרות? איך ליצור לעצמך התניה? איך לגרום לעצמך להתמכר? איך להיקשר רגשית? איך לא להיקשר רגשית? איך ליצור התניה? אורגזמה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך, הפסקת עישון, יצירת עוגן, יצירת התניה
איך נוצרת התמכרות? איך לא להתמכר? איך ליצור עוגן? איך ליצור התמכרות? איך ליצור לעצמך התניה? איך לגרום לעצמך להתמכר? איך להיקשר רגשית? איך לא להיקשר רגשית? איך ליצור התניה? אורגזמה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך, הפסקת עישון, יצירת עוגן, יצירת התניה וכאן אבאר את המנגנון של ההתמכרות. איך נוצרת התמכרות? איך ליצור התמכרות? איך לא להתמכר? איך כן להתמכר? איך למנוע התמכרות? איך להפסיק התמכרות? איך להיגמל מהתמכרות? איך נוצרת התאהבות חזקה? איך נוצרת התאהבות? איך ליצור התאהבות? איך למנוע התאהבות? איך לגרום לעצמך לא להתאהב? ועוד. אז כידוע, האדם רוצה להרגיש טוב, ומשום כך הוא ... יש תחושת תלות רגשית ובדכ התמכרות עושה רע לבן אדם, ונכון שהתמכרות יכולה להיות בעלת השפעות שליליות והיא יכולה ליצור תחושת מצוקה ועוד בעיות נוספות, אבל אעפכ מדובר בעצם באהבה מאוד חזקה, גם אם האהבה הזאת יצאה מפרופורציה. וההתאהבות ... ובאפשרותך לעצור אותו כדי למנוע התמכרות, או באפשרותך להעצים אותו כדי לחזק את ההתמכרות, או באפשרותך למנף אותו, כדי ליצור התמכרות לדבר נוסף במקביל / או לדבר אחר, במקום הדבר המקורי שיוצר לך את תחושת הטוב. ובמה תלוי אם ...
איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לא ליצור עוגן שלילי? איך ליצור עוגן חיובי? איך לא ליצור התניה שלילית? איך להתמודד עם מריבה? איך להתנהג בזמן מריבה? איך להגיב כשפוגעים בך? איך להגיב כשמסרבים לך? מה לעשות כשאתה מקבל לא? מה לעשות כשלא מסכימים איתך? איך להקטין מריבות? איך לצמצם קונפליקט? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להחליש אהבה? איך ליצור כימיה אישית? איך להגיב להתנגדות?
איך להתמודד עם חוסר הסכמה? איך לא ליצור עוגן שלילי? איך ליצור עוגן חיובי? איך לא ליצור התניה שלילית? איך להתמודד עם מריבה? איך להתנהג בזמן מריבה? איך להגיב כשפוגעים בך? איך להגיב כשמסרבים לך? מה ... כשלא מסכימים איתך? איך להקטין מריבות? איך לצמצם קונפליקט? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להחליש אהבה? איך ליצור כימיה אישית? איך להגיב להתנגדות? וכאן אבאר עוד שיטה לאיך ליצור מערכת יחסים טובה עם מישהו, באמצעות תגובה נכונה, לתגובה לא רצויה שלו כלפיך. כי צריך לדעת לא רק איך ... אבל מה לעשות במידה ומישהו לא מסכים איתך ורב איתך? אז הרעיון הוא שגם במקרה הזה, במידה ואתה רוצה ליצור אווירה חיובית כמה שיותר, עליך לדעת לצמצם את רגעי הקונפליקט וחוסר ההתאמה, לא רק על ידי זה שתנסה למנוע ... תשובה: משום שברגע שיש במוח של האדם השני, את המחשבה שאומרת, שהוא עשה לך רע בלי כוונה, זה עלול ליצור אצלו מחשבה שהוא עושה לך רע באופן כללי. ומכאן יותר קצר שהוא יחשוב שהוא עושה לך רע גם עם ...
איך ליצור התניה? איך המוח מתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה חיובית? איך ליצור התניה שלילית? איך לשנות תחושה של מישהו? איך לשנות רגש? איך ליצור רגש? איך להתגבר על רגש? איך להחליף רגש? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? איך שותלים מחשבות?
איך ליצור התניה? איך המוח מתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה חיובית? איך ליצור התניה שלילית? איך לשנות תחושה של מישהו? איך לשנות רגש? איך ליצור רגש? איך להתגבר על רגש? איך להחליף רגש? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? איך שותלים מחשבות? וכאן אבאר עוד ... / תוך כדי משהו שאתה כן אוהב. וכאן יש עוד דבר חשוב שצריך להבין אותו, שבאותה המידה בדיוק ניתן ליצור התניה הפוכה, התניה שלילית, שתגרום למישהו לא לאהוב משהו, שאותו הוא דווקא כן אוהב. ואיך? על ידי זה שלוקחים ...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כאשר אנו מצליחים לשדר ... מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו ... שנראה לו שהמקום או הדברים שאנחנו חווים משותפים לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? במקרים מסוימים, כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. ... לו הרגל או דעה שונה מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל ליצור קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כאשר אנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו ... מרגישים בדידות בגללה, אם נשדר להם שאנחנו מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: ... את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות ... מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת הזדהות עמם. כשאנחנו משדרים לאדם אחר ... מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה, אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו ... שנראה לו שהמקום או הדברים שאנחנו חווים משותפים לו, הוא ירגיש קרבה אלינו ויתחיל לראות אותנו כחלק ממנו. איך ליצור קרבה כאשר יש הבדל בין אנשים? לפעמים כדי ליצור הזדהות אמיתית, צריך למצוא נקודות שבהן אדם שונה מאחרים ולהשדר לו שאנחנו דומים לו גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. ... מרגישים בדידות בגללה, אם נשדר להם שאנחנו מקבלים אותם כפי שהם, נוכל להרגיש שהוא באמת מתחבר אלינו. איך ניתן ליצור הזדהות גם במקרים של עימות פנימי? לסוגיה הזו יש גם רובד עמוק יותר, שבו אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: ... הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב ... אני אז אם אתה אומר לי משהו זה כאילו אני אמרתי לעצמי. וכאן בעצם אני רוצה לחדד איך בעצם ליצור הזדהות עם בן אדם אחר, אוקי והרעיון הוא, כזה הרעיון הוא שגם כאשר יוצרים הזדהות עם בן אדם אחר ... הזה זה לדוגמה דווקא כן יוצר קרבה עם הלקוח. אבל מה שאני בעצם רוצה לחדד פה שהדרך הכי טוב ליצור כימיה עם הלקוח, ליצור קרבה עם הלקוח היא באמצעות שמזדהים איתו ומגלים אמפתיה ומגלים השתוות דווקא בדברים שבהם הלקוח הוא הכי יוצא דופן, ... לשים לב כמו שמשדרים ללקוח שאתה כמוהו גם לא בהכרח צריך לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו שזה גם יכול ליצור איזה נזק והפוך על הפוך לפעמים כדאי לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו כדי שכשתגיד לו שאתה כמוהו זה ישמע ... פסים ירוקים לא רק ואז אני אלבש בדיוק נעליים כמוהו לא רק על זה בא ננסה אם אתה רוצה ליצור הזדהות ליצור אחדות איתו תנסה לבדוק לא רק במה הוא שונה מכולם כי גם בתוך זה יש קטגוריות, יש אחד שהוא ... רק בדבר שהוא שונה מכולם אלא בדבר שהוא שונה מכולם ושבגללו הוא מרגיש זרות מכולם. במילים אחרות בעצם בשביל ליצור הזדהות עם האני של הבן אדם השני ולגרום לו להגיע למצב שכשהוא מסתכל עליך הוא כאילו רואה את עצמו ... שבן אדם לא אוהב אותה פורמאלית נגיד לו אתה מרוצה מזה ?, כי שימו לב בגדול עוד פעם כשרוצים ליצור הזדהות עם הבן אדם החוק אומר תיצור הזדהות עם הבן אדם בדברים שבהם הוא אוהב בעצמו. זאת אומרת אם ... קרוב ל - אני שהוא היה רוצה להיות, ל - אני שהוא מעריץ אותו וכו. וכמובן נחדד עוד לא ליצור לו תחושת חיסרון שהוא ירגיש רע, זאת אומרת יכול להיות שהמצב הפוך עוד יותר שאם אנחנו אומרים מה הבן ...
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה?
NLP, איך לגרום למישהי לרצות אותך? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור משיכה? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור חיבה? ראפור, האם לשכב בדייט הראשון? סקס בדייט ראשון, איך ליצור כימיה? מה גורם למישהו לרצות אותך? איך ליצור כימיה? בהרצאה הזו, אליעד כהן מתאר את התהליך של יצירת חיבור ותחושת משיכה עם אדם אחר, תוך שהוא מתמקד בשאלות כגון איך לגרום למישהו להתחבר אליך, איך ליצור כימיה, ואיך להרגיש יותר טוב עם עצמך ובסיטואציות חברתיות. במהלך ההרצאה, אליעד מציע רעיונות מעשיים ושיטות שיכולות לעזור בשיפור היכולת ליצור חיבור עם אחרים, ולהשפיע על הרצון שלהם להיות בסביבה שלך. מהם עקרונות יצירת כימיה בין אנשים? אליעד מציין כי אחד העקרונות המרכזיים שמניעים אנשים ליצור חיבור עם אחרים הוא תחושת טוב - לב ואושר שנגרמת מצורת האינטראקציה. כל דבר שאנחנו חווים, אנחנו מקטלבים במוח ... שהיא מציינת יתרונות מסוימים בעיניך. כאשר אתה מזהה את מה שגורם לאדם להרגיש טוב, אתה יכול להשתמש בזה כדי ליצור חיבור עמוק יותר ולהגביר את הסיכוי שהוא ירצה להיות בסביבה שלך. מהם האסטרטגיות להגביר את הסיכוי להתחבר עם אדם ... תחום שהוא מרגיש בו חוסר ודאות, אתה יכול להגיב לכך ולהיות קשוב. ההבנה שלך של הצרכים האלה תעזור לך ליצור חיבור חזק יותר. איך ליצור תחושת חיבה או רצון אצל הצד השני? אליעד מדבר על החשיבות של לגרום לאדם להרגיש טוב עם עצמו בסיטואציות ... את הסיכוי שהוא יתחבר אליך בצורה חיובית. בסופו של דבר, החוויה האישית של כל אחד היא מה שמניע אותו ליצור קשר עם אדם אחר. האם כדאי לשכב בדייט הראשון? ההרצאה לא עוסקת בצורה ישירה בשאלה האם כדאי לשכב בדייט ... אם יש פערים או חוסר ודאות, כימיה אמיתית תיווצר כאשר כל צד מרגיש שהצרכים שלו נענים בצורה חיובית. איך ליצור חיבור עם אנשים? מה גורם לאנשים לחבב אותנו? כיצד ליצור כימיה בין אישית? איך לגרום לאדם לרצות אותך? מהי אסטרטגיה ליצירת משיכה? האם כדאי לשכב בדייט הראשון? איך להבין ...
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד ליצור עניין בשיחה עם אדם ולהגביר את הרצון שלו להקשיב ולהתעניין במה שאתה אומר. אליעד מסביר כי יצירת עניין לא ... אלא מהבנה מעמיקה של רצונות האדם ויכולת להתחבר אליהם באופן שיביא אותו לרצות להקשיב ולדבר איתך. מה המשמעות של ליצור עניין בשיחה? המשמעות של יצירת עניין היא לגרום לאדם השני להיות מעוניין להקשיב לך ולהמשיך בשיחה. לדברי אליעד, כדי ... אומר משהו על מצבו, כמו קר לי, ניתן להסיק הרבה מידע על מצבו הפיזי, הרגשי והנפשי, וכך לדעת איך ליצור עניין ולעורר את רצונו להקשיב. כיצד ניתן לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים? השאלה המרכזית שהועלתה בהרצאה הייתה ... הצעות מיידיות, אלא בהבנה עמוקה של מהות השיחה והכוחות המניעים את האדם שמולך. ככל שתבין את רצונות האדם, תוכל ליצור איתו עניין אמיתי ולהמשיך בשיחה בצורה משמעותית. ניתוח נכון של כל פרט בשיחה, אפילו אם מדובר רק בשני משפטים, יכול לאפשר לך להבין הרבה על האדם שמולך ולהשפיע עליו באופן משמעותי. איך ליצור עניין בשיחה? כיצד לזהות רצונות של אחרים? איך לדלות מידע משני משפטים? האם אפשר לדעת הרבה משני משפטים? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? השאלה שמוצגת בתחילת השיחה היא כיצד ליצור עניין ולגרום לאדם שיחה עם מישהו אחר להמשיך, במילים אחרות איך ליצור את האינטרס של האדם השני להקשיב ולהתעניין. אליעד מציין שמטרה זו לא ניתנת להשגה רק על ידי תחבולות או הצעות שטחיות. מדובר בהבנה מעמיקה של רצונות האדם וההבנה כיצד ליצור קשר עם אותם רצונות בצורה שמזמינה את האדם לשוחח ולהקשיב. הדרך הראשונה לאבחן עניין היא להבין את הרצונות של ... הרבה על מצבו הפיזי, נפשי או רגשי. איך לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים? הסיפור מתחיל בשאלה כיצד ליצור עניין תוך שני משפטים. אליעד מציין שכדי להבין את הרצונות של האדם, יש להתחיל בהקשבה לדברים שהוא אומר, ולנסות ... אלא בהבנה מעמיקה של מהות השיחה והכוחות המניעים את האדם שמולך. ככל שתוכל להבין את רצונות האדם, כך תוכל ליצור איתו עניין אמיתי ולהמשיך בשיחה בצורה משמעותית. ניתוח נכון של כל פרט בשיחה, אפילו אם מדובר רק בשני משפטים, יכול לאפשר לך להבין הרבה על האדם שמולך ולהשפיע עליו. איך ליצור עניין בשיחה? כיצד לזהות רצונות של אחרים? איך לדלות מידע משני משפטים? האם אפשר לדעת הרבה משני משפטים? מה השאלה? ש: אני מדבר עם מישהו. אליעד: מדבר עם מישהו הבנתי הלאה. ש: אוקי אני רוצה ליצור לו עניין תוך משפט או שניים. אליעד: מה זה אומר ליצור לו עניין? ש: שהוא ירצה לדבר איתי ימשיך לדבר איתי. אליעד: תאיים עליו עם אקדח. ש: חוץ מהפתרון הזה יש לך עוד משהו. אליעד: צריך לזהות מה הרצונות שלו לפי זה ליצור לו עניין צריך לקחת את מה שהוא אמר, אתה צריך תוך שני משפטים לשמוע מה הוא אמר אתה צריך ... שהוא רוצה מה הצרכים שלו ואיך אתה ממלא לו אותם. ש: איך באופן גנרי תן לי משהו גנרי שיכול ליצור לו עניין. אליעד: תחפש חיסרון גנרי שיש לאנשים. ש: כולם רוצים להרגיש טוב. אליעד: יפה אז תגיד לו אתה יודע אני יש לי גיליתי שיטה איך להרגיש טוב תיצור לו עניין. הבנת המהות של יצירת עניין זה בעצם ליצור לו אינטרס להקשיב לך נכון? ש: זה ברור כן. אליעד: עכשיו למה אינטרס של להקשיב לך כי הוא חושב ... השאלה תשובה. ש: לא אבל זה לא סתם לדעת הרבה אתה מביא לי פה איזה. אליעד: המהות הייתה איך ליצור עניין בשביל ליצור עניין צריך לזהות את החיסרון בשביל לזהות את החיסרון צריך מידע על הבן אדם בשביל מידע על הבן אדם ... ש: יופי פה אני רוצה דרך שני המשפטים שלו לדלות עליו מידע שכן יעזרו לי מידע שכן יעזור לי ליצור. אליעד: אוקי אם הוא היה אומר לך חמש מאות משפטים היית יודע איך עושים את זה? ש: היה לי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ליצור, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ליצור, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, מאמן אישי להפרעות קשב, אימון אישי לדיאטה בתחום ליצור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1523 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 14:18:30 - wesi1