אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מומחה בתחומך ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
טעות איך לגרום טעות מחשבתית דעת למידה איך ללכלך על המתחרים אכילה חיסרון יתרון אולי ההפך הוא הנכון להגזים רצון איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך ליצור איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק המתחרים שלך השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לגרום ללקוחות לחשוב לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
... עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים איך להפוך למומחה בעזרת מיתוג עצמי ומניפולציות שיווקיות? כיצד אנשים מצליחים ... כך. הוא קורא לכולם לחשוב, לבדוק, ולחקור לעומק ולא להאמין לכל מי שמציג עצמו כמומחה. איך להיות מומחה בתחומך? מניפולציות שיווקיות איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה חכם? איך להפוך לאוטוריטה? איך לדרג מומחים ממך? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לזהות מניפולציות של מנטורים? איך להצטייר כמומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום לאנשים לתת בך אמון? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה בר סמכא? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה חכם? איך ... ממך, להידמות למומחים ממך, לראיין מומחים ממך, איך להפוך להיות אוטוריטה? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם? איך לשכנע ...
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
... עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית? מה זה בידול עסקי ולמה אומרים שהוא חשוב? בידול עסקי הוא המושג שמתאר את האופן שבו אדם או עסק מנסים להציג את עצמם כיותר טובים או שונים מאחרים, ... אובייקטיבי, התוצאות יגיעו מאליהן, וההצלחה תהיה יציבה וארוכת טווח. איך לעשות בידול עסקי? איך להיות יותר טוב מהמתחרים? איך לשפר את העסק שלך? למה שיקנו דווקא ממני? איך להצליח בתחרות עסקית? איך להפוך למומחה בתחומך?
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... שלו. מהם היתרונות של שימוש במונחים מקצועיים? למרות הצורך להימנע משימוש במונחים לא מוכרים, ישנם גם יתרונות בשימוש במונחים מקצועיים: 1. יצירת רושם של מומחיות - לקוחות עשויים להרגיש שאתה מומחה בתחומך אם אתה משתמש במונחים טכניים. ... להסביר לך את ההבדל במילים שלו. היתרונות של שימוש במונחים מקצועיים למרות כל האמור, יש מקרים שבהם שימוש במונחים טכניים יכול להועיל: ליצור רושם של מומחיות - לקוחות מסוימים ירגישו שאתה מומחה בתחומך. להעניק למוצר נופך יוקרתי - ...
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים למה אנשים יעדיפו לקנות ... כהן מדגיש כי הטעות הגדולה ביותר של מוכרים רבים היא שהם מתמקדים בעיקר במוצר, בפרזנטציה, בשיפור המקצועיות והיכולות הטכניות שלהם, אך הם שוכחים דבר קריטי: שהלקוח לא קונה רק מוצר, ... כך גדל הסיכוי שהלקוח יקנה את המוצר או השירות, אפילו אם קיימות אפשרויות זולות או טובות יותר אצל המתחרים . השאיפה הגבוהה ביותר, לדבריו, היא להגיע למצב שהלקוח קונה רק בזכות החברות ... שהיו שכירים והופכים לעצמאים מתקשים להתחבר עם לקוחותיהם? אליעד כהן מצביע על בעיה נפוצה: אנשי מקצוע שהיו שכירים ומומחים בתחום ספציפי, כגון טכנאי טלוויזיות, הופכים לעצמאים מתוך הנחה שהידע המקצועי מספיק כדי להצליח בעסק. בפועל, הם מתמודדים עם קושי גדול ליצור קשרים אישיים ... בלבד ולא כעניין בינאישי ורגשי. אנשים אלה אינם מבינים שהלקוח קונה תחושה טובה ולא רק את השירות המקצועי, ולכן אינם משקיעים מספיק במיומנויות הבינאישיות שלהם. לדברי אליעד, עצמאים ... ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח לאהוב אותך? איך להפוך לקוח לחבר? איך ליצור קשר אישי עם הלקוח? האם כדאי לעבוד עם חברים? האם יחסים אישיים חשובים ... אינך בטוח מספיק שהחברות יציבה ואמיתית. כלומר, זו בעיה של אמון במערכת היחסים ולא החברות עצמה. איך ליצור מערכת יחסים חברית עם הלקוחות שלך? לפי אליעד, הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצר היא שהם מתמקדים בשיפור הפרזנטציה, המקצועיות או היכולות הטכניות שלהם בלבד, ושוכחים שחלק משמעותי מאוד מתהליך המכירה ... האישית שלהם להתחבר עם הלקוחות ולהפוך אותם לחברים. במילים אחרות, מכירה לא מבוססת רק על שיקולים מקצועיים או טכניים, אלא בעיקר על התחושה הטובה שנוצרת ביחסים אישיים. המלצת אליעד ... המקום ככזה שכיף להגיע אליו, וירצה לשלוח חברים או לחזור בעתיד. לכן, חשוב לשאוף למצב שהקשר האישי יגרום ללקוחות לזכור אותך, לאהוב אותך ולרצות להמשיך את הקשר גם ללא קשר ישיר למכירה. האם יחסים אישיים חשובים יותר מהמוצר עצמו במכירה? אליעד מדגיש ... ככל שתבין שהלקוח קונה תחושה טובה, כך תוכל למכור לו יותר ולשפר את עסקיך. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח לאהוב אותך? איך להפוך לקוח לחבר? איך ליצור קשר אישי עם הלקוח? האם כדאי לעבוד עם חברים? האם יחסים אישיים חשובים ... נכון וגם אתה רוצה שהוא ירוויח. אוקי עכשיו מה שזה בעצם אומר שהמכירה היא לא תמיד רק לפי שיקולים מקצועיים או טכניים, עכשיו מה גוזרים מכאן מכאן בעצם אפשר לגזור שכשאתה רוצה למכור ... תנסה להיות חבר שלו חבר שלו כי הרבה פעמים בן אדם מנסה למכור מוצר והוא מתעסק בפרזנטציה בשיפור המקצועיות שלו בשיפור היכולות הטכניות שלו וכו, אוקי והרבה פעמים זה גם לא מצליח והרבה פעמים זה גם יכול ליפול על המחיר או על חוסר מקצועיות או על מה שזה לא יהיה. אבל הרעיון הוא שאם אתה רוצה שיקנו ממך יותר תשפר ... מה לעשות שחלק מהעסקה תלויה ביכולת שלך להיות חבר של הבן אדם. ורוב הפעמים כשאתה מגיע מהשטח שאתה איש מקצוע שהפכת להיות עצמאי אתה לא תמיד תופס שבעצם לא מדובר פה הבן אדם לא קונה ממך ...
לפתור בעיות מהשורש, איך לדעת שהבעיה לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, טיפול בסימפטום, טיפול בשורש
לפתור בעיות מהשורש, איך לדעת שהבעיה לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, טיפול בסימפטום, טיפול בשורש
... בעיות מהשורש, איך לדעת שהבעיה לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, ... טיפול בשורש איך לדעת אם הבעיה שלך נפתרה באמת ולא תחזור שוב? כאשר אתה נתקל בבעיה כלשהי, טבעי שתחפש דרך לפתור אותה. הפתרון יכול להיות באמצעות עצמך, בעזרת איש מקצוע , או דרך חבר שמסייע לך. ... לא טופל, היא עשויה להופיע שוב ובצורה חמורה יותר. איך לזהות אם הבעיה טופלה בשורש או רק בסימפטום? כדי לוודא שהבעיה באמת נפתרה, חשוב לשאול את עצמך או את איש המקצוע שאלות יסודיות וברורות: האם ... למה הרעש הופיע מלכתחילה, או שפשוט המצב נפתר זמנית? אם הוא לא יודע לענות על השאלות הללו, יש סיכון ממשי שהבעיה תחזור. דוגמה נוספת היא נזילת מים בבית: אם איש המקצוע פתר את הנזילה, שאל אותו מה ... עוד הגורם הפנימי לא נפתר, הסיכון לחזרה להתמכרות גדול מאוד. אותו הדבר קורה עם חרדות ודיכאונות. אם טיפלת בחרדה בעזרת טיפול פסיכולוגי או תרופתי, עליך להבין מה גרם לחרדה להופיע מלכתחילה. כל עוד השורש הנפשי או המחשבתי לא מטופל, החרדה עשויה לחזור ואף להתחזק בעתיד. כיצד לבחור איש מקצוע שבאמת מטפל בבעיה מהשורש? אליעד כהן מדגיש כי איש מקצוע אמיתי ואיכותי לא יתחמק משאלות. אם תשאל אותו על מקור הבעיה ועל הדרך שבה הוא פתר אותה, הוא יענה לך בצורה מפורטת וברורה. לעומת זאת, איש מקצוע לא אמין, שרק פתר לך את ... לבדיקה עצמית לאחר פתרון בעיה: האם אני יודע בדיוק מה גרם לבעיה? האם הטיפול היה בשורש או רק בסימפטום? האם ברור לי כיצד הבעיה נפתרה ומה ימנע את חזרתה? האם איש המקצוע נותן לי תשובות ברורות ... אמיתי איך לדעת אם פתרת בעיה מהשורש, ואם היא לא תחזור? בפעמים רבות, כשיש לנו בעיה כלשהי, אנו מוצאים פתרון - בין אם אנחנו פותרים אותה בעצמנו, בין אם אנו פונים לאיש מקצוע, או אפילו מבקשים מאדם ... שלה? התשובה טמונה בשאלות שצריך לשאול כדי לוודא שהפתרון הוא אמיתי, ושלא ישובו להיות בעיות בעתיד. כאשר יש לך בעיה ברכב או בבית, חשוב לשאול את עצמך או את איש המקצוע שפתר את הבעיה את השאלות ... טיפלת בשורש הבעיה, או שמא רק צמצמת את הסימפטומים? האם אתה יודע למה הייתה חרדה או דיכאון? אם לא הצלחת לטפל בבעיה העמוקה, יש סיכון שהבעיה תחזור בעתיד. כיצד לזהות איש מקצוע טוב? כאשר אתה פונה לאיש מקצוע, חשוב מאוד לדעת אם הוא אכן מקצועי ובעל ניסיון, או אם הוא רק מנסה לספק פתרונות זמניים. אם איש המקצוע מתחמק ממתן תשובות ברורות, ולא מסביר כיצד פתר את הבעיה או מה היה שורש הבעיה, סביר להניח שהוא לא פתר אותה באמת. איש מקצוע אמיתי ידע להסביר את ...
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
... לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך ... לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע איך לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר בתחומו? כאשר אנחנו עומדים בפני הצורך לבחור איש מקצוע, חשוב לדעת איך להעריך אותו כראוי ולבחור ... לנו לבחור בצורה נכונה. מהו איש מקצוע טוב? שאלה בסיסית שנשאלת לעיתים היא איך אפשר לדעת אם מישהו הוא איש מקצוע טוב בתחומו. כאשר אדם פונה למוסכניק, ... הוא שואל את עצמו אם אותו איש מקצוע יכול לספק את מה שהוא רוצה. זהו שלב בסיסי, ... גם שלב מתקדם יותר: האם אותו איש מקצוע טוב יותר מאחרים בתחום? למשל, אם מישהו לא ... הבעיות - חוסר היכולת להעריך איש מקצוע אם אנחנו לא מכירים את התחום. האם מספיק שאיש המקצוע טוב יותר ממך כדי להיחשב טוב? אליעד כהן מציין ... אם הוא טוב בהשוואה לכל אנשי המקצוע האחרים בתחום. האם אני צריך להבין בתחום כדי לדרג מומחים? כדי לדעת אם איש מקצוע הוא טוב יותר מאחרים, צריך להבין את התחום ... אינך יכול להעריך רופא באופן מקצועי. אם אינך מבין בתחום האינסטלציה, קשה יהיה לך ... לב למרכיבים שונים בעבודת המקצוע, כמו זמנים שמוקדשים לעבודות או שיטות עבודה ... בצורה שונה מהרגיל אך יותר מקצועית. איך לבחור איש מקצוע כשאתה לא מומחה? למרות שההבנה בתחום מסייעת בבחירה, לא תמיד צריך להיות מומחה. אפשר להסתפק בהבנה בסיסית או להיעזר במומחה אחר כדי לקבל עזרה בהערכה. לדוגמה, אם אתה מנהל ... שלא מתאים. האם תוכל לבחור איש מקצוע אם אינך מומחה? בעולם הממשי, לא תמיד אפשר להיות המומחה בתחום בו אתה בוחר. אך עם זאת, אפשר להסתפק ... החלטות טובות יותר. אם אינך מומחה, רצוי להיעזר במישהו שמבין בתחום או לפחות ללמוד ... תהליך הבחירה. איך לבחור יועץ מקצועי בתחומים שונים כיצד להעריך רמת מומחיות של בעל מקצוע טיפים לגיוס עובדים ומנהלים הבנת תהליכי עבודה ומדדי ביצוע איך לבחור איש מקצוע טוב יותר מאחרים? מהם הקריטריונים הנכונים לבחירת איש מקצוע? איך אפשר לדעת שאיש מקצוע באמת טוב בתחומו? כדי לזהות אם מישהו הוא באמת איש מקצוע טוב, מוזכרים דוגמאות שונות כמו מוסכניק, ...
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
... לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים איך לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב? ההבנה כיצד לבחור יועץ מקצועי או מטפל טוב היא נושא חשוב במיוחד, משום שלפעמים אדם נופל קורבן למניפולציות של שרלטנים או אנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי לא, יש להבין כמה עקרונות בסיסיים: מדוע חשוב מקור הסמכות של היועץ? כאשר יועץ מקצועי מספק עצות, הוא צריך להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחורי ... מדוע הוא ממליץ על פתרון מסוים, איך הוא פועל, ואילו אפשרויות נוספות קיימות. מצד שני, יועץ שאינו באמת מומחה ינסה להפעיל מניפולציות על המטופל או הלקוח, במקום להסביר ... איך לזהות שרלטנים? איך לזהות שקרנים? מה מקור הסמכות שלך? מה ההסמכה שלך? למה שאקשיב לך? איך לבחור איש מקצוע? מניפולציות של מנטורים איך לזהות יועץ מקצועי או מטפל טוב? כאשר אדם מחפש יועץ, מטפל, מנטור או איש מקצוע, הוא עלול להיתקל גם בשרלטנים, בנוכלים ובאנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי מנסה לבצע מניפולציות, חשוב להבין מספר ... כאשר יועץ אמיתי מספק עצות, הוא אמור להיות מסוגל להסביר את ההיגיון שמאחוריהן. לעומת זאת, יועץ שאינו באמת מומחה ינסה להפעיל מניפולציות על המטופל או הלקוח על ידי שימוש בסמכותו בלבד. לדוגמה, הוא עלול לחזור שוב ושוב על כך שהוא איש מקצוע, שהוא מוסמך ושיש לו ניסיון רב, במקום לתת הסבר ברור ... תעודות, תארים וניסיון כמקור הסמכות שלהם. אבל תעודה אינה מבטיחה הבנה עמוקה או יכולת להסביר נושא מסוים. איש מקצוע אמיתי אמור להיות מסוגל להסביר כל פרט בצורה ברורה ... לגרום לאנשים להאמין להם, גם אם אין להם בסיס עובדתי. לדוגמה: - תאמין לי, אני יודע מה אני אומר! - אתה לא איש מקצוע, זה לא התחום שלך, אז אל תתווכח. - אני למדתי שנים רבות, ... להיזהר ממנו. שקרים של מנטורים איך לזהות שרלטנות? מניפולציות של גורואים אמונה במורים רוחניים איך לבחור איש מקצוע? איך לזהות שרלטנים? איך לזהות שקרנים? מקור הסמכות של ... שלך? מה ההסמכה שלך? למה שאקשיב לך? למה לקבל ממך עצות? למה שאאמין לך? מי יבקש ממך להאמין לו? אני יותר מקצועי ממך, אני איש מקצוע, אתה לא איש מקצוע, תסמוך עלי, תאמין לי, אמונה בצדיקים, אמונה במשה רבנו, ... איך לזהות שרלטנות? מתן תורה, אמונה באלוהים, היכולת להסביר כל דבר, יכולת הסבר מבטאת הבנה, זה לא המקצוע שלך, תעודות על הקיר, איפה למדת? מי הסמיך אותך? ההסמכה של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מומחה בתחומך, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מומחה בתחומך, איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזיה, מטפל רוחני, מאמן אישי לקשב וריכוז בנושאי מומחה בתחומך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3867 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 12:11:01 - wesi1