אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פחדים / פוביות ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חווית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
מחשבתית איך לשכנע מישהו יתרון וחיסרון הפוטנציאלי לוגיקה יתרונות או חסרונות כתות לשכנע מישהו בידול מהמתחרים שלך ידע להסביר איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך ליצור איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק המתחרים שלך השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לגרום ללקוחות לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מפחד לפנות מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחד ל פחד לפנות פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק
חיפוש האמת ללא אינטרסים, פחדים בחיפוש האמת, מפחד לגלות את האמת, מפחד מהאמת, מפחד לדעת את האמת, פחדים וידיעת האמת, פחדים אמיתיים, פחדים לא אמיתיים
חיפוש האמת ללא אינטרסים, פחדים בחיפוש האמת, מפחד לגלות את האמת, מפחד מהאמת, מפחד לדעת את האמת, פחדים וידיעת האמת, פחדים אמיתיים, פחדים לא אמיתיים
... האמת ללא אינטרסים, פחדים בחיפוש האמת, מפחד לגלות את האמת, מפחד מהאמת, מפחד לדעת את האמת, פחדים וידיעת האמת, פחדים אמיתיים, פחדים לא אמיתיים איך הפחד משפיע על חיפוש האמת? כאשר אדם מחפש את האמת, לעיתים קרובות עולה אצלו פחד. לדוגמה, אם אדם מנסה לברר האם הוא צריך לישון או להישאר ער, והוא באופן אישי מעדיף לישון, ייתכן שהוא יטה את תהליך חיפוש האמת שלו לכיוון התשובה המועדפת עליו, שהיא לישון. הפחד כאן בא לידי ביטוי בכך שאדם מפחד לגלות תשובה שאינה תואמת את רצונו, והוא עלול לנסות לשכנע את עצמו שהתשובה היא זו שהוא רוצה מלכתחילה, למרות שהיא לא בהכרח התשובה האמיתית. כלומר, אם יש לך העדפה או פחד מתוצאה מסוימת, הבדיקה של האמת אינה נקייה מהטיה, ואתה לא מחפש את האמת עד הסוף. איך הפחד משפיע על בירור האמת? אליעד כהן מסביר שכל זמן שיש לאדם פחדים, בירור האמת שלו אינו מספיק מדויק. זאת משום שהפחדים גורמים לאדם להטות את בירור האמת לכיוון הרצוי לו. לדוגמה, כאשר מישהו מפחד לגלות משהו רע, הוא עשוי מראש לנסות להגיע לתשובה שאינה מפחידה אותו, וכך נמנע ממנו לגלות את האמת המלאה. בנוסף, אם לאדם יש טוב ורע מוגדרים מראש, הוא כבר לא לגמרי נצמד לאמת, כי היצמדות מוחלטת לאמת משמעה לראות את המציאות ללא טוב ורע מוגדרים מראש. האם אפשר לפחד ולראות את האמת בו זמנית? לפי אליעד כהן, אדם שבאמת רואה את המציאות כפי שהיא, ללא הטיה וללא סובייקטיביות, לא יכול לפחד. הוא מדגיש שבירור האמת האמיתי מבטל כל פחד, כי פחד מגיע תמיד מהאחזות ברצון מסוים, מהרצון שתתקיים אפשרות מסוימת ולא אפשרות אחרת. כשאדם נמצא במצב של ראיית האמת המוחלטת, הוא רואה שאין באמת סיבה לפחד משום דבר. הפחד יכול להופיע רק כאשר האדם אינו רואה את האמת המלאה. האם אלוהים מפחד? אליעד כהן מדגים את הרעיון דרך השאלה אם אלוהים יכול לפחד. ברמה הפשוטה ביותר, התשובה היא לא. אלוהים, בהגדרה הפשוטה ביותר שלו, לא מפחד משום דבר, כי הוא רואה את המציאות בצורה מושלמת. אך ברמה עמוקה יותר, אומר אליעד, גם לאלוהים יש כביכול סוג של פחד, כי עצם הרצון שלו הוא סוג של פחד . כשיש רצון שמשהו מסוים יקרה, זה מלווה בפחד שזה לא יקרה. האם הפחד שלי אמיתי או מדומיין? אליעד אומר שכל
חרדת מטפלים, איך להתגבר על פחדים? איך לנצח פחד? למה יש פחדים? איך לא לתת לפחד לשתק אותך? איך להתייחס לפחדים? ניתוח פחד לדוגמה, אימון עסקי, פחד להקים עסק, פחד להיות מדריכת הורים, התמודדות עם פחדים
חרדת מטפלים, איך להתגבר על פחדים? איך לנצח פחד? למה יש פחדים? איך לא לתת לפחד לשתק אותך? איך להתייחס לפחדים? ניתוח פחד לדוגמה, אימון עסקי, פחד להקים עסק, פחד להיות מדריכת הורים, התמודדות עם פחדים
... מטפלים, איך להתגבר על פחדים? איך לנצח פחד? למה יש פחדים? איך לא לתת לפחד לשתק אותך? איך להתייחס לפחדים? ניתוח פחד לדוגמה, אימון עסקי, פחד להקים עסק, פחד להיות מדריכת הורים, התמודדות עם פחדים מהו פחד וכיצד נכון להתייחס אליו? אליעד כהן מסביר מהו פחד באמצעות דוגמה פשוטה: פחד הוא למעשה מחשבה שמטרתה ... רע היא זו שיוצרת את תחושת הפחד. אם המחשבה נכונה, הפחד אכן מועיל כי הוא שומר על ... אך אם המחשבה אינה נכונה, אז הפחד מיותר ומגביל. אליעד מדגיש כי הפחד עצמו אינו דבר שלילי אלא ... בלבד. למה חשוב לבדוק האם הפחד נכון או לא? אליעד מפרט כי פחדים יכולים להיות נכונים או שגויים. פחד נכון הוא כזה שמצביע על סכנה ... בלי לבדוק את מצב התנועה. פחד שגוי הוא כזה שמזהיר מפני סכנה לא אמיתית, כמו פחד לא מוצדק לעסוק במקצוע מסוים ... דרך פעולה ברורה: לא להתעלם מהפחד, לא להילחם בו, אלא לעצור ... את ההיגיון העומד מאחורי הפחד. אם הפחד מוצדק, יש להקשיב לו ולפעול בהתאם. אם הפחד לא מוצדק, אפשר לשחרר אותו ולהמשיך הלאה. איך להתמודד עם הפחד שלא אצליח במקצוע חדש? אליעד ... לעסוק בהדרכת הורים בגלל הפחד שלא תצליח לעזור להורים ... אליה. הוא מנתח לעומק את הפחד שלה ומראה כי הפחד מורכב משתי הנחות יסוד ... או למידה. איך להתגבר על הפחד לעזוב עבודה קיימת עבור עסק ...
פחדים, חרדות, מהו פחד, מהי חרדה, לנטרל פחדים, להתמודד עם פחדים, איך לא לפחד, בלי שכל, להסתכל על השכל מבחוץ
פחדים, חרדות, מהו פחד, מהי חרדה, לנטרל פחדים, להתמודד עם פחדים, איך לא לפחד, בלי שכל, להסתכל על השכל מבחוץ
פחדים, חרדות, מהו פחד, מהי חרדה, לנטרל פחדים, להתמודד עם פחדים, איך לא לפחד, בלי שכל, להסתכל על השכל מבחוץ מה זה פחד ולמה אנחנו מפחדים? פחד הוא מצב שבו האדם חווה התנגדות פנימית בין הרצון שלו לבין המציאות. לפי ההסבר של אליעד, בכל פעם שיש פער בין מה שהאדם רוצה לבין המציאות, מתעורר בו פחד. הפחד אינו רק תגובה למצב של סכנה פיזית ממשית, אלא תגובה למצב שבו יש אפשרות שהמציאות תהיה שונה ממה שהאדם רוצה. כלומר, הפחד נובע מאי רצון להתמודד עם האפשרות של חוסר ההתאמה בין הרצונות למציאות. איך נוצרת תחושת הפחד וכיצד היא קשורה לרצון שלנו? אליעד מסביר כי הפחד נובע מכך שהאדם אינו רוצה לקבל את האפשרות ... משהו שהוא אינו רוצה בו. לדוגמה, כאשר אדם מחזיק ספר בידו, למרות שהוא כבר אוחז בו, תמיד קיימת האפשרות שהספר כבר לא יהיה בידו, וכאשר הוא לא מוכן לקבל אפשרות זו, הוא חווה פחד. האדם פוחד כי הוא לא מסכים ולא רוצה את האפשרות שהמציאות תהיה בניגוד לרצונו. מהו שורש הפחד הראשון אצל האדם? הפחד הראשוני והבסיסי ביותר שהאדם חווה, לפי אליעד, הוא הפחד מאובדן השלמות. כבר בעצם הידיעה שיש לאדם קיום, נוצרת האפשרות של הפחד לאבד את השלמות. הפחד לאבד משהו הוא הפחד העמוק ביותר, מאחר שהוא מתייחס לכך שהמציאות עשויה להשתנות בניגוד לרצונו של האדם, ובכך לאבד את תחושת השלמות והקיום הבטוח שלו. מדוע לא ניתן לפחד בלי שכל ומה המשמעות של זה? אליעד טוען כי הפחד תלוי בשכל. השכל הוא זה שמאפשר לאדם להבין מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה, ולכן אי אפשר לפחד ללא שכל. אדם ללא שכל אינו יכול לפחד, כי אין לו יכולת להבין את המשמעות של מציאות שונה מהרצון שלו. עם זאת, אותו אדם גם אינו יכול שלא לפחד, כי גם כדי לא לפחד צריך שכל שיבין מה זה אומר להיות בלי פחד. כיצד אפשר לנטרל את הפחד לפי אליעד? הדרך להתמודד עם הפחד ולהתגבר עליו, לפי אליעד, אינה לבטל אותו לחלוטין, אלא להבין ולהתבונן עליו מנקודת מבט חיצונית. הכוונה היא להסתכל על הפחד מתוך מצב של מודעות ושל הבנה שיש מציאות ...
פחד ואמונה, האם מי שמאמין לא מפחד? למה מי שלא מאמין לא מפחד? אמונה באלוהים ופחדים, פחד מאלוהים, פחד מעונש בעולם הבא, פחדים של דתיים, איך אמונה באלוהים תגרום לך לא לפחד? איך להתמודד עם פחדים? האם להאמין באלוהים יגרום לך לא לפחד?
פחד ואמונה, האם מי שמאמין לא מפחד? למה מי שלא מאמין לא מפחד? אמונה באלוהים ופחדים, פחד מאלוהים, פחד מעונש בעולם הבא, פחדים של דתיים, איך אמונה באלוהים תגרום לך לא לפחד? איך להתמודד עם פחדים? האם להאמין באלוהים יגרום לך לא לפחד? האם מי שמאמין באלוהים באמת לא מפחד? השאלה שאליעד כהן מתייחס אליה היא האם אדם המאמין באלוהים או בעל אמונה חזקה, לא חווה פחדים. התשובה שאליעד נותן היא מורכבת, שכן הוא מסביר שישנם מצבים שבהם האמונה אכן מבטלת פחדים מסוימים, אך באותה עת היא יוצרת פחדים אחרים וחדשים. למה אמונה מפחיתה פחד במצבים מסוימים? אליעד מסביר את הנקודה באמצעות דוגמה פשוטה. הוא מציג מצב שבו אדם ... יפגע בו או שאלוהים שומר עליו, אז האדם לא יפחד מהאריה, כי הפחד נובע תמיד מהאמונה שמשהו רע עומד להתרחש. במקרה הזה, האמונה מגינה על האדם מפחד, מפני שהוא בטוח לגמרי שהמצב לא יסתיים ברע. במילים אחרות, פחד תמיד נובע מהמחשבה השלילית והספק שמשהו לא רצוי יכול לקרות. ככל שהאמונה שהכל יהיה בסדר היא חזקה יותר, הפחד קטן בהתאם. מדוע האמונה באלוהים יוצרת פחדים חדשים? אליעד ממשיך ומרחיב על הצד השני של המשוואה, ומסביר שהמציאות מורכבת יותר. אדם המאמין באלוהים אכן יכול לא לפחד מפגיעות ואסונות בעולם הזה, משום שהוא מאמין שאלוהים ישמור עליו ויגן עליו מכל ... באותה נשימה, הוא מקבל על עצמו סט חדש של פחדים, הפעם מהעולם הבא ומהאפשרות שאלוהים יעניש אותו על חטאיו, או אפילו על חטאים שמישהו אחר עשה. כלומר, האמונה עצמה יוצרת פחדים חדשים שלא קיימים אצל אנשים שאינם מאמינים כלל באלוהים או בעולם הבא. איך האמונה משפיעה על פחדים אצל אנשים דתיים? אליעד כהן מדגיש שאצל אנשים דתיים שמאמינים באלוהים, הפחדים עוברים מן העולם הזה לעולם הבא. אנשים אלו לא חוששים מאירועים מסוימים שיכולים ... שומר עליהם היא מוחלטת. אך יחד עם זאת, הם פוחדים מאוד מהאפשרות שהמעשים שלהם יובילו לעונש לאחר המוות. פחד כזה יכול להיות מאוד חזק ואף משמעותי יותר מפחדים רגילים, ובכך, במקום למגר פחדים, האמונה עשויה דווקא להעצים
רשימת פחדים / רשימת חרדות - רשימת חרדות ופחדים - רשימה של חרדות / רשימה של פחדים - רשימת פחדים וחרדות
... פחדים רשימת חרדות - רשימת חרדות ופחדים - רשימה של חרדות רשימה של פחדים - רשימת פחדים וחרדות להלן רשימת חרדות ופחדים נפוצים - בהצלחה! חרדה פחד פוביה חרדה אחרי בגידה חרדה אחרי חרדה חרדה אחרי עישון ... גנטית חרדה דיכאון חרדה דתית חרדה השרדותית חרדה ואמונה חרדה ודיכאון חרדה וסמים חרדה וסמים ומחלות נפש חרדה ופחד חרדה ופחדים חרדה ופרנויות חרדה זוגית חרדה חברתית חרדה חברתית אצל ילדים חרדה ... חרדה רצינית חרדה שורשית חרדה שכיחה חרדה של איש מכירות חרדה של האדם חרדה של ילדים חרדה תסמינים פיזיולוגים פחד או חרדה פחד אחרי כישלון פחד אין סופי פחד אמיתי פחד אצל ילדים פחד בחיים פחד בחינות פחד בחלום פחד בלי סיבה פחד במה פחד במכירות פחד בעסקים פחד בראיון עבודה פחד בתת מודע פחד גבהים פחד גדול פחד גיהנום פחד גישה פחד גישה לאישה פחד גישה לבחורה פחד גישה לבחורות פחד גישה לבנות
פחדים ואמונה, האם מי שמאמין לא מפחד? איך אמונה עוזרת להתמודד עם פחדים? איך אמונה משפיעה על הפחד? אמונה כדרך להתמודדות עם פחד, פחד ואמונה, למה אמונה יוצרת פחד? למה כל הפחדים הם בגלל אמונה? איך לא להאמין ולא לפחד?
פחדים ואמונה, האם מי שמאמין לא מפחד? איך אמונה עוזרת להתמודד עם פחדים? איך אמונה משפיעה על הפחד? אמונה כדרך להתמודדות עם פחד, פחד ואמונה, למה אמונה יוצרת פחד? למה כל הפחדים הם בגלל אמונה? איך לא להאמין ולא לפחד?
פחדים ואמונה, האם מי שמאמין לא מפחד? איך אמונה עוזרת להתמודד עם פחדים? איך אמונה משפיעה על הפחד? אמונה כדרך להתמודדות עם פחד, פחד ואמונה, למה אמונה יוצרת פחד? למה כל הפחדים הם בגלל אמונה? איך לא להאמין ולא לפחד? האם מי שמאמין באמת מפחד פחות? האם אדם שמאמין במשהו באמת מפחד פחות? אליעד כהן פותח בשאלה זו ומסביר את הנושא באופן מפורט ומעמיק. קודם כל, הוא מבהיר את המשמעות של פחד. פחד נוצר כאשר לאדם יש רצון ברור שמשהו מסוים יקרה, אך הוא חושש שהדבר הזה לא יתרחש. למשל, אדם שרוצה להיות בריא מפחד להיות חולה משום שהוא מודע לכך שישנה אפשרות שהבריאות לא תישמר. ככל שהרצון חזק יותר וככל שההבנה שהרצון לא בהכרח יתממש גדולה יותר, כך גדל הפחד. איך אמונה מסייעת להפחית פחדים באופן נקודתי? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מאמין במשהו, אמונתו מסייעת לו להתמודד עם פחד באופן נקודתי, כיוון שהאמונה מעניקה לו תחושת ביטחון ... אדם מאמין באלוהים, ייתכן שיאמין שאלוהים שומר עליו ממחלות. האמונה הזו מקטינה את תחושת הסיכון והחשש, וכך אותו אדם ירגיש פחות פחד בהקשר הספציפי של מחלות. כלומר, אמונה מסוימת יכולה להפחית פחדים נקודתיים על ידי יצירת תחושת ביטחון שאותו דבר לא רצוי, כמו מחלה או אסון, פחות סביר שיקרה. למה אמונה דווקא מגבירה פחדים במקום אחר? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת - לכל אמונה יש צד שני, והוא הפחד לאבד את מה שאנו מאמינים בו. הוא נותן דוגמאות רבות להמחשה: אם אדם מאמין שאלוהים שומר עליו, הוא עלול לפחד לאבד את ההגנה האלוהית בגלל מעשים רעים שלו או של אחרים, או בגלל החלטה אחרת של אלוהים. אם אדם מאמין שכסף הוא זה שיעזור לו, הוא יפחד לאבד את הכסף. מי שמאמין בילדים שלו או בתרופות מסוימות, יפחד שלאבד אותם או שהתרופות יפסיקו לעבוד. אליעד מבהיר שכל אמונה, לצד היתרונות שהיא מביאה באופן נקודתי, מביאה איתה גם פחד מהאפשרות שהאמונה לא תתגשם, תשתנה או תאכזב. האם אמונה עצמית מפחיתה פחדים? בנוסף, אליעד מתייחס לשאלה אם אמונה עצמית יכולה להפחית פחדים. לטענתו, התשובה היא שלילית. אמונה עצמית עשויה ליצור תחושה של ביטחון רגעית, אך גם היא מלווה תמיד בפחד לאבד את היכולת או הביטחון העצמי. ככל שאדם משקיע יותר באמונה עצמית, כך הוא גם מפחד יותר מאכזבה או מכישלון. למה דווקא האמונה עצמה יוצרת את כל הפחדים? לפי אליעד, הפחדים העמוקים ביותר נוצרים דווקא בגלל האמונה עצמה. האדם מפחד ממחלה או מסבל משום שהוא מאמין שלהיות חולה זה רע. ...
מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע
מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע
... חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ... ומפורט של אליעד בנושא פחדים, חרדות והפרעות נפשיות, המתעוררות עקב ... מדוע לימודי מדע מפחיתים פחדים מיסטיים והפרעות נפשיות? הדרך העיקרית ... פשוטה של ילד שסובל מפחדים של רוחות רעות, שדים, או פחד מעין הרע. ברגע שהילד הזה ייחשף ... להיות יותר רציונלי, הפחדים שלו יצטמצמו והוא יהיה הרבה יותר רגוע ... איך לימודי מדע מחלישים פחדים ודמיונות כמו שדים, רוחות וכישופים? ... מדע מועילים להפחתת פחדים מיסטיים היא שמדע ומיסטיקה הם שני ... מומלץ כדי להתמודד עם פחדים מיסטיים? אליעד ממליץ לאנשים שסובלים ... ביולוגיה וכימיה, כך הפחדים המיסטיים שלו ייחלשו ואף ייעלמו ... כך טוב כטיפול לחרדות ופחדים מיסטיים. אליעד מבהיר כי הוא אינו נכנס ... חייהם. איך להתמודד עם פחדים מיסטיים? טיפול בהפרעות נפשיות באמצעות ... ילדים מדע כדי להפחית פחדים? מיסטיקה וסכיזופרניה חרדות מיסטיות ...
קורונה וחרדות של ילדים, איך לגרום לילדים לא לפחד מהקורונה? איך להתמודד עם פחד של ילדים מפני הקורונה? למה ילדים מפחדים מהקורונה? איך נוצרים פחדים אצל ילדים? איך לגרום לילדים להתמודד עם פחדים? קורונה ופחדים של ילדים
קורונה וחרדות של ילדים, איך לגרום לילדים לא לפחד מהקורונה? איך להתמודד עם פחד של ילדים מפני הקורונה? למה ילדים מפחדים מהקורונה? איך נוצרים פחדים אצל ילדים? איך לגרום לילדים להתמודד עם פחדים? קורונה ופחדים של ילדים
... איך לגרום לילדים לא לפחד מהקורונה? איך להתמודד עם פחד של ילדים מפני הקורונה? למה ילדים מפחדים מהקורונה? איך נוצרים פחדים אצל ילדים? איך לגרום לילדים להתמודד עם פחדים? קורונה ופחדים של ילדים למה ילדים מפחדים מהקורונה? כדי להבין למה ילדים מפחדים מהקורונה, אליעד כהן מסביר שהילדים עצמם אינם מייצרים פחדים באופן עצמאי במקורם. ילדים לא מודעים למושגים כמו קורונה, סיכון בריאותי או מוות ... להיבהל, להילחץ או לפחד אך ורק מהסביבה שמקיפה אותם, ובעיקר מן ההורים. הפחד של ילדים מהקורונה הוא בעצם השתקפות ישירה של הפחד והלחץ שהמבוגרים סביבם חווים. הילד רואה שההורים שלו לחוצים, שהוא מבחין בסימני הלחץ ... כלפי חוץ. ולכן, פחד מקורונה אצל ילדים הוא תוצאה של חיקוי של התנהגות ההורים, כאשר הילד מחקה באופן ... שההורה שלו מביע לחץ, פחד או חרדה סביב הקורונה, אז הילד מיד קולט את המסר ומתחיל גם הוא לפחד ולהיות חרד. איך לגרום לילדים לא לפחד מהקורונה? לפי אליעד כהן, הדרך הפשוטה והיעילה ביותר למנוע פחדים אצל ילדים בכל נושא, כולל הפחד מהקורונה, היא לא לנסות להרגיע אותם לאחר שכבר פחדו, אלא לנסות מראש לא לייצר אצלם את הפחד. כלומר, במקום להתמקד בהרגעה בדיעבד, המפתח הוא ליצור סביבה שמראש לא מייצרת לחצים ופחדים אצל הילד. אם ההורים עצמם יהיו רגועים ולא לחוצים מהקורונה, הילדים באופן טבעי יחקו ... איך למנוע מהילד פחד וחרדה על ידי יצירת סביבה רגועה ושלווה עבור הילד, ולאו דווקא איך לטפל בפחד לאחר שהוא כבר קיים. כיצד להתמודד עם הפחד של הילד מהקורונה? ההתמודדות של ההורה עם הפחד של הילד מקורונה צריכה להיות עקיפה. במקום להתמקד ישירות בהתמודדות של הילד, ההורה צריך קודם כל לטפל בפחד שלו עצמו. הדרך האפקטיבית ביותר להתמודדות עם חרדות ופחדים של ילדים היא על ידי ההבנה של ההורה את עצמו ואת הלחצים שלו. אם ההורה ידע לא להילחץ ... יקלוט ולא יספוג את הפחד. איך נוצרים פחדים אצל ילדים? פחדים אצל ילדים נוצרים באופן מוחלט על ידי השפעה מהסביבה, ובעיקר מהתנהגות של ההורים ושל ...
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות
הפחדה עצמית, פחד מפחיד, המנגנון של הפחד, המניפולציה של הפחד, הפרדוקס של הפחד, פחד הישרדותי, מה טוב בפחד? מה רע בפחד? פחד להשתגע, התמודדות עם פחדים, להתמודד עם חרדות מהו המנגנון של הפחד וכיצד הפחד יוצר מניפולציה עצמית? הפחד הוא מנגנון פנימי שנמצא בכל אדם, והוא פועל באופן פרדוקסלי. האדם משתמש בפחד כדי להגן על עצמו מפני אותו פחד בדיוק, וזה יוצר מעגל סגור של פחדים. למשל, כאשר אדם מפחד להיפגע, הוא יוצר בתוכו פחד נוסף כדי להגן על עצמו מהפחד הראשון. אליעד כהן נותן דוגמה של אדם שנשדד, ונמצא במינוס בבנק, ואז הוא לוקח הלוואה חדשה כדי לסגור את ההלוואה הקודמת. כך הפחד משרת את עצמו ויוצר תלות נוספת במנגנון הפחד, מבלי לפתור באמת את הבעיה המקורית. האם הפחד משרת אותנו או פוגע בנו? פחד יכול להיות גם חיובי וגם שלילי. באופן חיובי, הפחד משמש כמנגנון הישרדותי: אדם שמפחד להידרס לא יחצה כביש סואן בלי לבדוק שאין מכונית מתקרבת. אך במציאות הפנימית שלנו, הפחדים לעיתים קרובות משמשים בצורה שלילית. לדוגמה, פחד מלהיפגע במערכות יחסים יוצר סגירות והימנעות, ולמעשה מרחיק מאיתנו את מה שאנחנו רוצים. הפחד מעכב אותנו, מכיוון שאנחנו חושבים שהוא שומר עלינו, אך הוא בעצם כובל אותנו בתוך חרדה מתמשכת. למה אנחנו חוששים לאבד שליטה ולהשתגע? הפחד להשתגע הוא אחד הפחדים העמוקים ביותר שהאדם מתמודד איתם. האדם מפחד לאבד את השפיות, מכיוון שהוא מאמין שלהשתגע זה רע ומסוכן. אליעד מסביר כי מאחורי ה
פחדים - התקרבות לחכם אמיתי, מרחיקה פחדים
פחדים - התקרבות לחכם אמיתי, מרחיקה פחדים כי כולם, חיים גם בפחד. וכולם חיים גם בפחד, לאבד את הטוב שיש להם ולהרגיש רע. ולא קיים שום אדם שמודע לקיומו, שאין לו שום פחד כלל. כי הקיום, יוצר חיסרון, שיוצר רצון, שיוצר טוב ורע, שיוצר פחד. ולכן, כולם מלאים פחדים תמיד. וכאשר האדם מתקרב לחכם האמיתי, על ידי זה הוא מסיר מעצמו את כל הפחדים והחרדות. עד שהאדם הופך להיות, כמו החכם האמיתי עצמו ממש (בשכלו). ועל ידי זה האדם מסיר מעצמו, את כל הפחדים והחרדות כולם, בשורשם. והדבר דומה לאדם חלש, שבאים מולו אויבים חזקים ממנו. ... האמיתי ויתייצב לצד האדם החלש, הרי שהאדם החלש, ירגיש שהוא חזק. והחכם האמיתי, אינו מפחד כלל. גם לא מפחד כלל משום דבר לגמרי, וגם לא מפחד להרגיש פחד או להרגיש רע ולסבול וכיוב. כי כאשר הכל אחד ממש, אין שום חיסרון ואין שום רע ופחד כלל. ולמרות שבחיצוניות, גם לחכם האמיתי יש רצונות, דהיינו, פחד, אעפכ בפנימיות דעתו של החכם האמיתי, אין שום פחד כלל. והחכם, הוא לא מפחד מהפחד הדמיוני של האדם, גם אם הוא היה אמיתי. וכל שכן, כאשר הוא דמיוני. כי כאשר יש לאדם איזו פוביה, שאר בני האדם לא מפחדים מאותו הדבר, רק משום שהפחד הוא לא אמיתי. אבל החכם האמת, הוא לא מפחד מהדבר, גם אם הוא היה אמיתי. ולכן חוזק השכל של החכם האמת, רק הוא יכול לעזור לאדם להתמודד עם כל הפחדים שלו. ולכן, כאשר האדם מתקרב לחכם האמיתי, הוא מסיר מעצמו את כל הפחדים. משום שהחכם האמיתי, לא מפחד מאותם שיגעונות שיש לאדם. וכאשר האדם נמצא לצד החכם האמיתי, שהוא לא מפחד מכל הפחדים של האדם עצמו, על ידי זה גם האדם עצמו, לא מפחד מהפחדים שלו עצמו. וכמו כן, כל הפחדים שבעולם, כולם נובעים רק מחמת חוסר שכל בלבד. כי ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פחדים / פוביות, מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פחדים / פוביות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, אימון אישי למתבגרים, אימון אישי טלפוני בנושאי פחדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2832 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 06:10:27 - wesi1