אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מומחה ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
רכישת מוצר מכירה רוצה ליצור כדאי לעשות כך או אחרת איש מקצוע מומחה רעיונות חוקי תעבורה מומחה בתחומך תוצאה טובה תוכנית איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך ליצור איך ליצור בידול מהמתחרים שלך איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מקצוע איש מקצוע מומחה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך גאון גאונות הכנת פרסומת שיווקית הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק המתחרים שלך השפעה גלויה השפעה סמויה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרי שיווק מקצועיים חומרים מקצועיים חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לגרום ללקוחות לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה גאון ליצור ליצור בידול ליצור בידול מהמתחרים שלך ליצור חומרי שיווק לפחד לפנות אליך לפנות לאיש מקצוע לקוח לקוחות לרצות לרצות לפנות רק אליך לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מומחה מומחה בתחומך מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר גלוי מסר ישיר מסר סמוי מסר עקיף מסרים גלויים מסרים סמויים מקצוע מתחרים סוגים סוגים של חומרי שיווק פחד פחדים פרסומות פרסומת רצון רשתות חברתיות שיווק שיווק ברשתות חברתיות שיווק גלוי שיווק חומרים מקצועיים שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שיווק תכנים מקצועיים שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף תוכנית תוכנית ליצירת חומרי שיווק
מומחה לנפש האדם, איך לזהות מומחה? איך לבחון מומחה? מי באמת מומחה? מומחה למכירות, מומחה לזוגיות, מומחה בניהול, מומחה להפרעות נפשיות, מומחה לבריאות הנפש, מומחה להחזרת אהבה, מומחה לחרדות, מומחה לדיכאון, מגשר מומחה
מומחה לנפש האדם, איך לזהות מומחה? איך לבחון מומחה? מי באמת מומחה? מומחה למכירות, מומחה לזוגיות, מומחה בניהול, מומחה להפרעות נפשיות, מומחה לבריאות הנפש, מומחה להחזרת אהבה, מומחה לחרדות, מומחה לדיכאון, מגשר מומחה
מומחה לנפש האדם, איך לזהות מומחה? איך לבחון מומחה? מי באמת מומחה? מומחה למכירות, מומחה לזוגיות, מומחה בניהול, מומחה להפרעות נפשיות, מומחה לבריאות הנפש, מומחה להחזרת אהבה, מומחה לחרדות, מומחה לדיכאון, מגשר מומחה איך לזהות אם מישהו באמת מומחה לנפש האדם? אליעד כהן עונה על שתי שאלות שמחוברות זו לזו ומסביר כיצד אפשר לזהות אם אדם טוען שהוא מומחה בתחום הנפש - בין אם מדובר בתחום של בעיות נפשיות קשות (כגון סכיזופרניה) או בעיות רגילות של בני אדם ... מכירות, ניהול עובדים, זוגיות). השאלות שואלות כיצד נוכל לדעת אם אדם טוען שהוא מומחה לנפש האדם באמת מבין את התחום או אם מדובר במישהו שמפזר מילים ריקות. הסיבה לשאלות האלה נובעת מהקושי ... אדם מבין את כל נפש האדם, ולא רק את החלקים הקלים והברורים שלה. המבחן לפיו נבחן מומחה לנפש האדם הדרך לדעת אם אדם הוא מומחה אמיתי לנפש האדם היא לבדוק אם הוא מבין את כל היבטי הנפש של בני אדם - גם רגילים וגם לא רגילים. אם ... הפרעה נפשית קשה (כגון סכיזופרניה או הפרעת אישיות גבולית), הוא לא יכול להיחשב למומחה אמיתי. מצד שני, אם הוא מבין את נפשו של אדם רגיל, אך לא מצליח להבין אדם עם הפרעה נפשית, הוא גם לא מומחה אמיתי. ההיגיון מאחורי הטענה הזו הוא פשוט: כל בני האדם, ללא קשר אם הם סובלים מהפרעות נפשיות או לא, ... ולהתמודד עם כל סוג של נפש, בין אם היא נורמלית או לא נורמלית. אם מישהו טוען שהוא מומחה בנפש האדם, אך לא יכול להתמודד עם קיצוניות, הוא לא מומחה אמיתי. מהם המאפיינים של מומחה אמיתי לנפש האדם? אליעד כהן מסביר כי על מומחה לנפש האדם להבין את עצמו היטב לפני שהוא יכול להבין את אחרים. כל בני האדם פועלים לפי אותם חוקים בסיסיים. מי שמבין את עצמו, יבין את כל בני האדם. המומחה האמיתי צריך להיות מסוגל להתמודד עם כל בעיה, גדולה או קטנה, בצורה אחת. איך לזהות מומחה לנפש האדם? מהי המומחיות של אליעד כהן? הפסיכולוגיה של מכירות ההבנה העמוקה של נפש האדם מומחה בנפש האדם - איך נבחן אותו? האם כל אדם יכול להיות מומחה לנפש? שלום חברים, הפעם נשיב לשתי שאלות שהתשובה שלהן זהה, ולכן נוכל לענות עליהן במקביל. אם אפשר לענות לשתי שאלות בבת אחת - למה לא? השאלה הראשונה בהנחה שאתה פוגש אדם שטוען שהוא מומחה בטיפול בחולי נפש, בהפרעות אישיות, בהפרעות נפשיות, בשוויונות ודברים מהסוג הזה - איך תוכל לדעת אם הוא באמת מומחה בזה? איך אפשר לבחון את הידע והיכולת שלו? אולי מדובר במישהו שמפזר מילים ריקות? אולי יש לו תעודה ... אבל בפועל אין לו מושג אמיתי? השאלה השנייה נניח שאנחנו פוגשים אדם שטוען שהוא מומחה בנפש האדם, אך לא מההיבט הפסיכיאטרי, אלא מההיבט של החיים הרגילים. למשל, הוא טוען שהוא
מומחה לבריאות הנפש, מומחה לנפש האדם, איך לבחון מומחה לנפש האדם? האם אתה מומחה לנפש האדם? שקרים של גורואים, שקרים של מורים רוחניים, שקרים של מנטורים, טיפול נפשי, טיפול רוחני, איך לבחור מטפל? איך לבחור יועץ? מבחן של מורה רוחני
מומחה לבריאות הנפש, מומחה לנפש האדם, איך לבחון מומחה לנפש האדם? האם אתה מומחה לנפש האדם? שקרים של גורואים, שקרים של מורים רוחניים, שקרים של מנטורים, טיפול נפשי, טיפול רוחני, איך לבחור מטפל? איך לבחור יועץ? מבחן של מורה רוחני
מומחה לבריאות הנפש, מומחה לנפש האדם, איך לבחון מומחה לנפש האדם? האם אתה מומחה לנפש האדם? שקרים של גורואים, שקרים של מורים רוחניים, ... רוחני, איך לבחור מטפל? איך לבחור יועץ? מבחן של מורה רוחני איך לזהות מומחה אמיתי לנפש האדם? הרבה אנשים מציגים עצמם כגורואים, ... נפשיות. אליעד מסביר בצורה מפורטת וברורה, כיצד ניתן לבדוק אם אדם הוא באמת מומחה לנפש האדם, או שהוא רק מתיימר להיות כזה. למה מומחה אמיתי חייב לדעת להתמודד עם כל מקרה? אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם אדם טוען שהוא מומחה למזגנים, אך נתקל במזגן מסוים שהוא לא יודע לתקן ולא מבין את הבעיה שלו, אז אולי הוא מומחה חלקי, אבל הוא לא מומחה אמיתי. אם הוא היה מבין את המנגנון של המזגן עד לשורש, לא ... היה יודע לפתור. הוא מביא דוגמה נוספת מתחום כלי הרכב: אם מישהו אומר שהוא מומחה ברכבים, אך יש רכב מסוים או מנוע ספציפי שהוא לא יודע לטפל בהם, אז זה סימן שהוא לא מומחה אמיתי עד הסוף. מומחה אמיתי אמור להבין את המנגנון ברמה העמוקה ביותר, ולפיכך אין שום בעיה שהוא לא יודע לפתור. אליעד מחדד: הוא לא טועק שלא יכול להיות מומחה חלקי, אבל אם אדם מכריז על עצמו כמומחה מספר אחת בתחום כלשהו, הוא חייב להיות מסוגל לפתור כל בעיה, גם הקשה ביותר, אחרת ההצהרה שלו אינה נכונה. איך לבדוק מומחה אמיתי לנפש האדם בעזרת מקרה קיצון? אליעד מסביר שהדרך היעילה ביותר לבחון אם מישהו באמת מומחה לנפש האדם, היא להציג בפניו את מקרה הקיצון הקשה ביותר: ... אלו ולהפוך את האדם הנפגע לנורמלי או אפילו לחכם, אז זה סימן ברור שהוא לא מומחה אמיתי. אליעד מדגיש שוב ושוב את חשיבות ההבחנה הזו: אם ... הפרעות אישיות קשות או מחלות נפש נדירות. אם הוא לא מסוגל לכך, הוא לא באמת מומחה עד הסוף, ואל לו לטעון אחרת. מתי אפשר לסמוך על אדם שמגדיר עצמו כמומחה? אליעד מדגיש שאין בעיה שאדם יבין דברים מסוימים בתחום ... נפשיות קשות ביותר?. התשובה לשאלה זו תעיד באופן ברור על רמת המומחיות שלו. מומחה לטיפול בסכיזופרניה מומחה לטיפול בהפרעות נפשיות קשות מומחה לטיפול במחלות נפש קשות מומחה לטיפול באוטיזם מומחה לטיפול בנפש האדם מומחה לטיפול בהפרעות אישיות קשות מומחה לטיפול במחלות נפש נדירות מומחה לטיפול בסכיזופרניה, מומחה לטיפול בהפרעות נפשיות קשות, מומחה לטיפול במחלות נפש קשות,
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
... להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע? איך אפשר לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע? כדי לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע שהוא בעצם לא מבין בשכנוע, חשוב להבין קודם כל מהו בכלל שכנוע. כאשר אדם טוען שהוא מומחה בשכנוע, הוא בעצם מצהיר שיש לו הבנה מעמיקה של ... של התודעה האנושית ויודע כיצד להפעיל אותם כדי לשכנע אנשים לעשות את מה שהוא רוצה. אליעד כהן מסביר שיש כמה דרכים להראות לאותו אדם שהוא לא באמת מומחה בשכנוע כפי שהוא חושב, ושבעצם ההבנה שלו בשכנוע היא אקראית ולא מבוססת על ידע אמיתי ויסודי. מדוע כישלון בשכנוע מוכיח חוסר הבנה בשכנוע? אליעד מדגים שהדרך הראשונה להראות לאדם שהוא לא באמת מומחה לשכנוע, היא להציג לו מקרים בהם הוא לא מצליח לשכנע. לדוגמה, אם אדם טוען שהוא מומחה בשכנוע, אז אליעד יציע לו לנסות לשכנע משהו ... אדם שהוא מטורף לחלוטין, ברוב המקרים הם נכשלים ואף עלולים להתחיל להאמין לפחדים של אותו אדם. לדוגמה, אם אדם כזה טוען שרצות אחריו מפלצות דמיוניות, המומחה לשכנוע שלא מבין לעומק את מנגנוני המחשבה ... באמת של המנגנונים הנפשיים ולא רק טכניקות שטחיות. מה הקשר בין היכולת לשכנע לבין הבנת השכנוע העצמי? עוד נקודה שאליעד מדגיש היא שאדם שמציג את עצמו כמומחה בשכנוע חייב להיות מסוגל קודם כל לשכנע את ... מי שכנע אותו שזה רע? אם אין לו תשובה לשאלה הפשוטה הזו, הוא מוכיח שהוא לא מבין בשכנוע. איך להבין את מנגנון השכנוע באמת? אליעד מסביר שכדי להיות באמת מומחה בשכנוע, האדם חייב להבין את כל המנגנונים ... דוגמה: למה אדם רוצה להרגיש טוב? מי שכנע אותו לרצות את זה? עד שאינך מבין לעומק את הרצון הבסיסי של האדם, אינך יכול לשכנע באמת. בנוסף, אליעד טוען שמומחה אמיתי לשכנוע הוא רק מי שבנה את המנגנון או מבין אותו כאילו הוא זה שיצר אותו. בדיוק כמו מתכנת של מערכת הפעלה שיודע איך היא בנויה בדיוק, ככה המומחה בשכנוע צריך להכיר את מנגנון המוח האנושי, על כל פרטיו, מכיוון שהוא זה שיצר או מבין אותו לחלוטין. רק אז הוא יכול לשנות כל דבר למציאות הרצויה. אם יש דבר אחד שהוא לא מבין לעומק, הוא עדיין לא מומחה אמיתי. מדוע היכולת להראות חוסר הבנה היא סימן ... כהן, מומחיות בשכנוע דורשת הבנה עמוקה ומלאה של מנגנון החשיבה האנושית ושל המנגנון הבסיסי של המציאות כולה, ולא רק ידע טכני או אקראי בשכנוע. איך להיות מומחה בשכנוע? מה זה NLP? איך לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח עובד? מהם מנגנוני השכנוע? איך לשכנע מומחים לשכנוע? איך להבין את הרצון האנושי? איך לשכנע מישהו שהוא חושב שהוא מומחה לשכנוע, איך לשכנע אותו שהוא לא יודע לשכנע. מה אתה אומר, אתה הבנת את השאלה בכלל? איך אתה יכול לתפוס עכשיו מומחה לשכנע ולהגיד לו מה אתה יודע לשכנע, אני עכשיו יכול לשכנע אותך שאתה לא יודע לשכנע בכלל. נו מה החשיבה אומרת? איך אתה יכול לשכנע מישהו שנחשב מומחה לשכנוע שהוא לא יודע לשכנע, חוץ ממני כמובן ... לך לעשות דברים בלי לשכנע אותך, אפילו יכול לשכנע אותך הפוך ושעדיין תעשה את מה שאני רוצה אבל זה יכולות מיוחדות. עכשיו השאלה היא איך אתה יכול לקחת מומחה לשכנוע שנחשב ומומחה לשכנוע בין לאומי, מומחה ל NLP, לשקר כלשהו, איך אתה יכול להראות לו ... שאתה כזה? הרי אתה ההפך, הרי מה שאתה הכי פחות מבין בו זה בדבר שאתה חושב שאתה מבין בו. אז בא נחשוב בהיגיון, איך אתה יכול לקחת מישהו שהוא חושב שהוא מומחה בשכנוע ולהראות לו שהוא לא מבין בשכנוע ושהוא ... קודם שזה מה זה לשכנע. אליעד: אז בא תסתכל, קודם כל זה לא מסובך גם כן, יש פה כמו פרצות שדרכן אתה יכול להוכיח לבן אדם טיפש שחושב, כי אם הוא באמת מומחה לשכנוע אתה לא יכול לשכנע אותו בכלום כי הוא יודע את האמת, מי שיודע את האמת אתה לא יכול לשכנע אותו בכלום אבל מישהו שהוא מעמיד פנים שהוא מומחה לשכנוע אתה יכול לשכנע אותו בכל דבר אם אתה יודע את האמת כי אז אתה יודע איך לשקר ואז אתה יכול לשכנע אותו. עכשיו תסתכל תראה, אם בן אדם חושב שהוא מומחה בשכנוע כל מה שאתה צריך לעשות כדי להראות לו שהוא לא מומחה בשכנוע לדוגמה, בסיסי זה להראות לו דברים שהוא לא יודע לשכנע. עכשיו ואז הוא יגיד, רגע שניה, קודם כל אתה אומר לו מה אתה חושב שאתה מומחה לשכנוע, אתה חושב שאתה יודע איך המוח עובד, אתה חושב שאתה יודע איך משכנעים? תשכנע בבקשה משהו שיקרה, לא יודע לשכנע, לא יכול לשכנע, למה אבל אמרת שאתה מומחה לשכנוע. עכשיו אני אסביר לכם גם את השכל ... גורם לו להגיד למרות שאתה חושב שאתה יודע לשכנע יותר אנשים ממני אתה בעצם לא מבין בכלל בשכנוע, איך עושים כזה דבר, אז הנושא הוא כזה כשמישהו אומר שהוא מומחה בשכנוע, עוד פעם יש פה סוג של מניפולציות ...
מומחה בתחומו, ממי לקבל עצות בכל תחום? טעויות בבחירת יועץ, ממי לא לקבל עצות? שיקולים בבחירת יועץ, טעויות של יועצים, טעויות בקבלת עצות, באיזה תחום אתה מומחה? לקבל יעוץ ממומחה, איך לבחור יועץ? איך בוחרים יועץ טוב?
מומחה בתחומו, ממי לקבל עצות בכל תחום? טעויות בבחירת יועץ, ממי לא לקבל עצות? שיקולים בבחירת יועץ, טעויות של יועצים, טעויות בקבלת עצות, באיזה תחום אתה מומחה? לקבל יעוץ ממומחה, איך לבחור יועץ? איך בוחרים יועץ טוב?
מומחה בתחומו, ממי לקבל עצות בכל תחום? טעויות בבחירת יועץ, ממי לא לקבל עצות? שיקולים בבחירת יועץ, טעויות של יועצים, טעויות בקבלת עצות, באיזה תחום אתה מומחה? לקבל יעוץ ממומחה, איך לבחור יועץ? איך בוחרים יועץ טוב? ממי כדאי לקבל ייעוץ בכל תחום? כאשר אדם זקוק לייעוץ בנושא מסוים, השאלה המרכזית היא האם לפנות למומחה או למישהו ללא מומחיות בתחום המדובר. אליעד כהן מסביר שכמובן עדיף לפנות למומחה. למשל, אם אתה זקוק לתיקון הרכב שלך, בוודאי עדיף שתפנה למוסכניק שמומחה ברכבים מאשר לאדם ללא ניסיון בתחום זה. אותו עיקרון נכון גם כשמדובר בבעיה רפואית, שם עדיף שתפנה לרופא שמתמחה בדיוק בתחום הבעיה שלך ולא למישהו שרק מבין ... רפואי אחר. אילו טעויות עושים אנשים בבחירת יועץ? אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא שאנשים חושבים שאם אדם הוא מומחה בתחום מסוים, הוא כנראה יכול לייעץ להם גם בתחומים אחרים. לדוגמה, אדם פונה למומחה בכלכלה כדי לקבל ממנו עצה רפואית או משפטית, רק כי הוא מניח שאותו מומחה בכלכלה הוא בעל שכל מספיק גדול שיוכל לייעץ בכל תחום אחר. ההיגיון אומר שאם האדם הצליח בתחום מסוים, כנראה יש לו תבונה ויכולת כללית גבוהה, ולכן ייתכן שיהיה ... הסיבה המרכזית לכך היא שכל תחום דורש ידע ספציפי, ניסיון והבנה ייחודית. אליעד מסביר שלדוגמה, ייתכן שאדם הוא מומחה גדול בתורה ובהלכות, אך אין זה אומר שיהיה חכם לייעץ בנושאים משפטיים או כלכליים. באותו האופן, אדם שמומחה ברפואה כללית אינו בהכרח מומחה לרפואת עיניים, ולכן עדיף תמיד לפנות לרופא עיניים כאשר מדובר בבעיה בעיניים, ולא לרופא כללי או מומחה לאוזניים. אליעד מדגיש שגם אם האדם מחזיק בתעודות רבות שמעידות על מומחיות, עדיין צריך לבדוק בקפידה באיזה תחום בדיוק הוא מומחה. זה שיש למישהו קיר מלא בתעודות לא אומר בהכרח שהוא מומחה בתחום הספציפי שאתה מתייעץ עליו. אדם יכול להיות מבריק וגאון בתחום אחד ולהיות חסר הבנה מוחלט בתחום אחר. מדוע גם המומחים עצמם טועים ומטעים? טעות נוספת ... תחומי ההתמחות שלהם. הטעות הזאת נפוצה מאוד גם אצל האנשים שמקבלים את הייעוץ. הם עלולים לחשוב בטעות שאם האדם מומחה בתחום מסוים, הוא בוודאי יהיה בעל ידע וכישורים לייעץ בכל התחומים. אליעד מדגיש שוב ושוב, שזה פשוט לא נכון, ולפעמים אפילו עלול להיות מסוכן. איך לבחור נכון ... בבחירת יועץ איך לבחור יועץ טוב? ייעוץ רפואי - למה לפנות למומחים הטעויות הנפוצות בקבלת עצות מתי לא לפנות למומחה איך לבחור יועץ טוב ומומחה בתחום? אם אתה רוצה לקבל ייעוץ על נושא מסוים, השאלה הראשונה שצריכה לעלות היא האם כדאי לפנות למומחה בתחום הזה או לא. לדוגמה, אם אתה צריך תיקון לרכב, האם כדאי לפנות למוסכניק או למישהו שאינו מומחה בתחום? ברור, עדיף לפנות למומחה שמבין בתחום הרכב. אם יש לך בעיה רפואית, עדיף לפנות לרופא ולא למישהו אחר שאין לו קשר לעיסוק הרפואי. אבל יש טעויות רבות שמבצעים אנשים כאשר הם פונים למומחים. אחת הטעויות הגדולות היא לפנות למישהו שהוא מומחה בתחום מסוים, אך לא בתחום שבו אתה באמת זקוק לייעוץ. לדוגמה, אם אתה פונה למומחה לכלכלה כדי לקבל ייעוץ רפואי, הוא לא בהכרח יהיה הכתובת הנכונה. גם אם הוא אדם חכם ומומחה בתחום הכלכלה, זה לא אומר שהוא מבין בתחום הרפואה. טעויות כאלה לא מסתיימות רק אצל אלה שפונים לייעוץ, אלא גם אצל המומחים עצמם, שלעיתים סבורים כי אם הם ... המתאים לייעוץ רפואי בתחום הספציפי של עיניים, ויותר נכון לפנות לרופא עיניים. במילים אחרות, גם אם יש לך מומחה עם הרבה תעודות ומאחוריו הצלחות בתחום מסוים, עליך לשאול את עצמך אם הוא באמת המומחה בתחום שבו אתה מבקש את העצה. רבים נוטים להניח שמומחה בתחום אחד מעיד גם על ידע בתחומים אחרים, אך זה לא בהכרח נכון. כל תחום מצריך ידע, הבנה ויכולת ספציפית, ולכן חשוב לבחור את המומחה הנכון שיתאים בדיוק לבעיה שאתה נתקל בה. לסיכום, כשאתה פונה לקבל ייעוץ, תמיד בדוק שהמומחה אכן מתמחה בתחום הרלוונטי לשאלתך, וזכור שלפעמים כדאי להפעיל את השכל שלך ולבדוק את המידע לפני שמקבלים החלטה. טעויות בבחירת יועץ איך לבחור יועץ טוב? ייעוץ רפואי - למה לפנות למומחים הטעויות הנפוצות בקבלת עצות מתי לא לפנות למומחה
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
... עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים איך להפוך למומחה בעזרת מיתוג עצמי ומניפולציות שיווקיות? ... שלילית עלולה לעורר התנגדות, והאדם עלול לנסות להוכיח שאתה טועה או טיפש, וכך לחשוף שאינך באמת מומחה. הוא מביא דוגמה ממתקשרים, שמספרים למישהו ... לכן, מי שנותן מחמאות חיוביות מצליח לשמור על האשליה של סמכות ומומחיות. איך ניתן למנף ראיון עם מומחה כדי להיראות מומחה בעצמך? שיטה נוספת שאליעד מציע כדי להיראות מומחה היא ראיון עם אנשים שנחשבים למומחים בתחומם. כאשר אדם מראיין מומחה מוכר ומכובד, והוא מחמיא לו באופן גלוי, ... מקשרים את האדם שמחלק ציונים עם רמת מומחיות גבוהה, שכן הם חושבים: אם הוא מסוגל לתת ציונים למומחה, כנראה שגם הוא עצמו מומחה. כאשר המרואיין המוכר מקבל את המחמאה ומגיב בנימוס, הוא מעניק תוקף נוסף למחמיא כמומחה. איך שימוש בכותרות שיווקיות יכול להפוך אותך למומחה בעיני אחרים? אליעד מתאר כיצד שימוש בכותרות אטרקטיביות ליד אנשים או מוצרים מוכרים יכול ליצור אשליה שאתה בעצמך מומחה. לדוגמה, אם אתה מציג שני רכבים, אחד מוכר ... שהוא מציג, אליעד מזהיר שהעובדה שאדם מחלק ציונים לאחרים לא באמת מעידה על כך שהוא חכם או מומחה. ייתכן שהוא רק משתמש במניפולציה כדי ... על טיפשותו, אלא אולי פשוט הוא אינו מעוניין להסתכן בביקורת או בוויכוחים. לסיכום, איך להיות מומחה ומתי לחשוד במומחים אחרים? אליעד כהן מסכם את ההרצאה בכך שאם אתה רוצה להצטייר כמומחה, מומלץ לך לחלק ציונים חיוביים לאחרים, ... כדי להיראות כך. הוא קורא לכולם לחשוב, לבדוק, ולחקור לעומק ולא להאמין לכל מי שמציג עצמו כמומחה. איך להיות מומחה בתחומך? מניפולציות שיווקיות איך לגרום ... לדרג מומחים ממך? איך לשכנע אנשים לתת בך אמון? איך לזהות מניפולציות של מנטורים? איך להצטייר כמומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לגרום לאנשים לחשוב שאתה ... להידמות למומחים ממך, לראיין מומחים ממך, איך להפוך להיות אוטוריטה? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה ...
איך לרפא כל מחלה נפשית? איך לרפא כל הפרעה נפשית? 100 אחוז פתרון לכל ההפרעות הנפשיות, 100 אחוז טיפול בכל מחלת נפש, 100 אחוז טיפול בסכיזופרניה, 100 אחוז פתרון להפרעת אישיות, איך לרפא מחלות נפש? איך לרפא הפרעות נפשיות?
איך לרפא כל מחלה נפשית? איך לרפא כל הפרעה נפשית? 100 אחוז פתרון לכל ההפרעות הנפשיות, 100 אחוז טיפול בכל מחלת נפש, 100 אחוז טיפול בסכיזופרניה, 100 אחוז פתרון להפרעת אישיות, איך לרפא מחלות נפש? איך לרפא הפרעות נפשיות?
... אמיתי. איך לרפא סכיזופרניה? מומחה לבריאות הנפש איך לפתח חשיבה ... נפשי איך לרפא סכיזופרניה? מומחה לבריאות הנפש, מומחה לנפש האדם, מי המומחה מספר אחד בעולם לטיפול במחלות ... טיפול במחשבות שווא של רדיפה, מומחה לטיפול בהפרעות אישיות, 100 ... של עשירות, האם אני באמת חכם? מומחה לטיפול בהפרעות התנהגות, טיפול ... התנהגות, איך לרפא מחלות נפש? מומחה להפרעות התנהגות, טיפול ... מבוא לטיפול במחלה נפשית, מומחה לטיפול במחלות נפש, תרופה למחלות נפש, טיפול בסכיזופרניה, מומחה למחלה נפשית, האם אני מאושר? טיפול בהפרעות נפשיות, מומחה להפרעת אישיות, מומחה לטיפול בהפרעת אישיות, איך לרפא ... כמו סכיזופרן, טיפול בפרנויה, מומחה להפרעה נפשית, טיפול בשיגעון ... נפשית? טיפול במחלת הרדיפה, מומחה לטיפול במחלה נפשית, איך נוצרות ... חרדה, טיפול בנוירוזות, מומחה להפרעות אישיות, איך חושב משוגע? ... אישיות, טיפול בדיכאון קליני, מומחה לטיפול בהפרעה נפשית, ... בהתאבדות, להיות סכיזופרן, מומחה לטיפול בהפרעת התנהגות, ... בעולם, תרופות להפרעות נפשיות, מומחה להפרעות נפשיות, כמה שכל יש לי? ... נפש קשות, טיפול בהתקפי זעם, מומחה להפרעת התנהגות, טיפול במחלות ... מבוא לטיפול בהפרעת התנהגות, מומחה למחלות נפש, איך לרפא הפרעת ... נפוצות, מעשה משבעת הקבצנים, מומחה לטיפול בהפרעות נפשיות, טיפול ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... אם אדם הוא חשמלאי, הוא יכול לבחור להציג את עצמו כחשמלאי כללי, ואז יוכל להציע שירותים ללקוחות עם מגוון בעיות חשמל. מצד שני, אם הוא יבחר להתרכז בתחום ספציפי כמו מומחה להתקנת תשתיות חשמל למערכות מיזוג אוויר, הוא ייצור לעצמו נישה ברורה וממוקדת, וזה יכול להוביל להצלחות בעסקים. גם בתחום אימוני כושר, מאמן שמגדיר את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים פונה לקהל יעד רחב. אך אם הוא מתמקד רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, מה שיגרום לקהל היעד להעדיף אותו. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול כאשר לא מבדילים את העסק ומפנים את ... העסק באופן ממוקד, כשאין התמחות ברורה. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר בוחרים בידול ומתמקדים בתחום מסוים, היתרונות הם: מותג חזק יותר: כאשר אתה מציג את עצמך כמומחה בתחום מסוים, הלקוחות רואים בך סמכות מקצועית, דבר שמסייע בהבניית מותג. קל יותר לשווק את העסק: קהל היעד ברור יותר, מה שמאפשר יצירת מסרים שיווקיים ממוקדים. תחרות נמוכה יותר: נישה ייחודית מייצרת פחות תחרות ישירה. לקוחות מוכנים לשלם יותר: לקוחות שמבינים שאתה מומחה בתחום מסוים מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר עבור השירותים שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות: כאשר לקוחות רואים שאתה ... כאלה שמצליחים דווקא בשירותים כלליים ורחבים. הכל תלוי בבחירה הנכונה, בגישה ובאופן שבו מוצגים השירותים והיתרונות של העסק. לסיכום אם בחרת לעסוק בנישה, ודא שאתה באמת מומחה בתחום הזה. אם החלטת להימנע מבידול, ודא שאתה מצליח לבדל את עצמך דרך איכות השירות או הייחודיות שלך. בידול עסקי ... בתחום מסוים, ולא ניסיון לפנות לכל הלקוחות. לדוגמה, חשמלאי שמגדיר את עצמו כחשמלאי כללי יציע שירותים לכל לקוח עם בעיות חשמל. אך חשמלאי שיתמקד בתחום ספציפי, כמו מומחה להתקנת תשתיות חשמל למערכות מיזוג אוויר, יצור לעצמו נישה ייחודית. כך גם מאמן כושר - אם הוא מציג את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים, הוא פונה לקהל רחב. אך אם הוא מחליט להתמקד רק בגילאים 40-50, הוא הופך למומחה בתחום הזה, והלקוחות בטווח הגילאים הזה יראו בו כתובת מועדפת. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול אם אתה לא מגדיר ... כל קהל יעד מחפש משהו אחר. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר אתה בוחר בידול ומתמקד בתחום מסוים, אתה נהנה מהיתרונות הבאים: מותג חזק יותר - כשאתה מציג את עצמך כמומחה לנושא מסוים, הלקוחות רואים בך סמכות מקצועית בתחום הזה. קל יותר לשווק את העסק - קהל היעד שלך ברור יותר, ואתה ... ממוקדים שמשכנעים לקוחות. תחרות נמוכה יותר - אם בחרת נישה ייחודית, יש פחות מתחרים ישירים שמתמודדים על אותם לקוחות. לקוחות מוכנים לשלם יותר - כאשר הלקוח תופס אותך כמומחה, הוא מוכן לשלם מחיר גבוה יותר עבור השירות שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות - אנשים מעדיפים לפנות לאיש מקצוע ... ההכנסות שלך. תלות גדולה יותר בתחום אחד - אם השוק של הנישה שלך נפגע (למשל, ירידה בביקוש), אתה עלול להפסיד לקוחות. פחות גמישות - קשה לשנות כיוון אם ביססת את עצמך כמומחה לנישה מסוימת. האם יש דרך לשלב בין הגישות? יש עסקים שמנסים לפתור את הדילמה הזו על ידי יצירת מספר בידולים שונים. לדוגמה, מאמן כושר יכול לפרסם עצמו במספר מודעות שונות: במודעה אחת - מאמן כושר מומחה לגילאי 40-50 במודעה אחרת - מאמן כושר מומחה לחיטוב הגוף במודעה נוספת - מאמן כושר לילדים ובני נוער באופן זה, כל לקוח שמחפש מאמן בתחום מסוים, יראה פרסום ... או דיכאון, ייתכן שהוא לא באמת מבין את הפסיכולוגיה לעומק. לעומת זאת, אדם שמבין את התחום לעומק באמת, יוכל לתת מענה רחב יותר, תוך כדי כך שהוא עדיין מציג את עצמו כמומחה לנישה מסוימת. אז מה עדיף? נישה או גישה רחבה? אין תשובה חד - משמעית. כל עסק צריך לבדוק את השוק, לבחון את ... שפורחים דווקא בגלל שהם מציעים שירותים רחבים. המפתח הוא לדעת איך להציג את העסק שלך בצורה שתתאים לקהל היעד שלך. לסיכום אם אתה רוצה לבדל את עצמך - ודא שאתה באמת מומחה לנישה שבחרת. אם אתה מעדיף לפנות לקהל רחב - ודא שאתה מצליח לבדל את עצמך בדרך אחרת, כמו איכות השירות או ... העסקי שלך? ייחוד ובידול עסקי, איך להגדיל מכירות? איך להשיג לקוחות? איך להגדיר נכון את העסק? למה שיקנו דווקא ממני? למה דווקא אתה? למה לקנות דווקא ממך? איך לבחור מומחה בתחומו? מומחה בכל תחום, האם יש מומחה בכל תחום? האם אפשרי להיות מומחה בכל תחום? כמות לא על חשבון האיכות, איך לבחור מומחה לטיפול בבעיה? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מומחה לתחום מסוים, איך לבחור בעל מקצוע? איך לבחור מנטור? איך לבחור חברת יעוץ? האם עדיף מומחה כללי או מומחה ספציפי? המומחיות של אליעד כהן, מומחה לטיפול בהפרעות נפשיות, למה דווקא אליעד כהן? אליעד כהן מומחה בכל תחום, במה אליעד כהן מומחה? מעשה מבעל תפילה, אימון לעסקים, שיווק עסקים, אליעד כהן יעוץ רב תחומי, המלצה על אליעד כהן ...
מניפולציות טובות או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע
... סוגסטיה שכנוע דמיון מודרך לרמות אנשים לעזור לאנשים מאמן אישי אימון אישי מומחה לשכנוע וכאן אבאר שכמו שלמטבע יש שני צדדים, כך גם לכל הנושא ... של האדם, למשמעות של המילים שהוא מוציא מהפה שלו, הופכת אותו כמובן להיות מומחה שכנוע מומחה מכירות מומחה שכנוע של תת המודע, של האנשים שאיתם הוא מדבר. וכאן יש כמובן ... אלו שיש להם הפרעות נפשיות קשות. כי עם המשוגעים, מאוד קשה לדבר בהיגיון. וצריך מומחה מיוחד, עם כושר שכנוע מיוחד, שיודע לשלוט בתת המודע של השומע, ... לעזור לו, שהוא יראה את האמת, ושהוא לא ירמה את עצמו. וכמובן, שמי שהופך להיות מומחה לשכנוע וכיוב, יש לו גם את היכולת לגרום נזק לאנשים. כי הוא ...
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
... מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה , איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה וכאן נסביר, כי המחלה הגדולה ביותר של אנשי ... למכור לך למה הוא לא רוצה לקנות ולמה הוא לא יכול לקנות את מה שאתה רוצה למכור. בנוסף, אם תהיה מומחה ותדע להבדיל בין עובדה לפירוש ותהיה מומחה גם בניתוח סיבתיות וגם בהסקת מסקנות, הרי שזה יעזור לך בוודאות, גם שאתה עצמך לא תקנה מהלקוח את ההתנגדות מכירה שלו. וגם שאתה כאיש מכירות תדע ... עובדה שזה לא אפשרי. אבל איש מכירות מקצועי, איש מכירות חכם, איש מכירות אינטליגנט, איש מכירות מומחה, הוא יודע מצוין להבדיל בין עובדה לפירוש, לנתח סיטואציות בצורה נכונה. וגם לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח. וגם למכור ללקוח את ההתנגדות להתנגדות ...
פוליגרף אנושי / מכונת אמת אנושית / גלאי שקר אנושי - איך לזהות שקרן? איך לדעת שמישהו משקר לך? איך לגלות שקרים? איך לזהות מניפולציה? שלא יעבדו עליך / שפת גוף / מומחה לתת מודע
... גלאי שקר אנושי - איך לזהות שקרן? איך לדעת שמישהו משקר לך? איך לגלות שקרים? איך לזהות מניפולציה? שלא יעבדו עליך שפת גוף מומחה לתת מודע וכאן אבאר איך באפשרותך לפתח את היכולת שלך לזהות שקרים ולזהות שקרנים, גם בלי לחבר אותם לפוליגרף ולמכונת אמת. כי לפעמים מישהו מספר לך סיפור כלשהו, ואתה רוצה ... המידע שאותו הוא מספר. כי לפעמים האדם חושב שהוא אומר את האמת, והוא מדבר בצורה טבעית כאילו הוא אומר את האמת. אבל מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לשפת גוף וכולי, הוא יודע להרגיש ולזהות האם ועד כמה האדם בטוח שמה שהוא אומר, זאת אכן האמת. כי אינו דומה אדם שמספר מה שהוא רואה בעיניו עכשיו, לאדם שמספר מה הוא ראה ... לא בטוח בעצמו. ועל ידי כל הדברים האלו, על ידי זה אתה הופך להיות מכונת אמת אנושית. ועוד אוסיף ואומר, כי מי שהוא חכם אמיתי ומומחה אמיתי לנפש האדם, בנוסף לכל כאשר הוא שומע מישהו שמספר לו סיפור כלשהו, הוא יודע בזמן אמת, לעשות הפרדה ברורה, בין החלקים של הסיפור שהם עובדות אובייקטיביות, לבין החלקים ... כמה צורת הסיפור של האדם, דומה לצורה שבה הוא הציג עובדות, ועד כמה היא דומה לצורה שבה הוא הציג פירושים וכיוב. זא שמי שהוא מומחה לתת מודע, אז בזמן אמת, הוא לוקח את הסיפור עצמו, ומפרק אותו עצמו לחלקים שונים של רמות וודאות שונות. ואז הוא מוצא את ההבדלים שבהם האדם סיפר את החלקים השונים של הסיפור ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מומחה, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מומחה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, אימון אישי לימודים, מאמן מנטלי בתחום מומחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3574 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 08:11:47 - wesi1