אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםפגישותניהול פגישהלנהל פגישהלהגיע לפגישהפגישה פיזיתפגישה עם לקוחותפגישה עם לקוחפגישה עם אליעד כהןפגישה חשובההאם להתכונן לפגישהאיך לקבוע פגישהאיך לתאם פגישהפגישה אישיתלגרום ללקוח להגיע לפגישהלשכנע לקוח להגיע לפגישההכנה לפגישהפגישה פיזית עם לקוחלמכור פגישה בטלפוןאיך למכור פגישהפגישה פרונטאליתתיאום פגישהפגישה אחתלגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזיתלגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישהפגישה אישית עם אליעד כהןאיך לתאם פגישה עם לקוחלא רוצה להגיע לפגישהלתאם פגישה עם הלקוחלסגור פגישהמטרת הפגישהלגרום למישהו לרצות להגיע לפגישההלקוח לא רוצה להגיע לפגישהלתאם פגישה פיזית עם הלקוחפגישה פרונטאלית עם לקוחלסגור פגישה עם לקוחלמכור ללקוח פגישההמטרה של הפגישהלמה לאחר לפגישהלהוביל פגישהמטרות הפגישהמנהלים פגישהפגישה מסודרתהובלת פגישהלבוא לפגישהקביעת פגישהלתת למישהו את רשות הדיבור בפגישהמתי כדאי להוביל פגישה מקצועיתלקוח שמבטל פגישה ברגע האחרוןפגישה עם לקוחות פוטנציאליםלהגיע🔍הצג עוד...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי. בשורה התחתונה, ... לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר. והבדיקה תהיה, ... הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח. וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת ... אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ורק ליצור עוד ביקושים וליצור עוד פגישות מכירה וחוק המספרים הגדולים יעשה את שלו. אבל ברמת העיקרון, הגיוני להתחיל מהחלק הקטן ביותר והקל ביותר והמחויב ביותר, שהוא שיחת המכירה. ואם אתה לא מצליח למכור למישהו פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. ... תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ...
קהל לקבוע מחיר שיפור טירגוט התנגדות מכירות בטלפון איך למכור בטלפון התנגדות בשיחת מכירות בטלפון איך לחקור
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית? וכאן אשיב לשאלה הבאה, מה הדבר הכי חשוב שעליך לעשות, לפני פגישת עבודה, לפני שאתה מתחיל פגישה חשובה, לפני שאתה הולך לבצע שיחה חשובה וכיוב, מה עליך לעשות כדי להתכונן לפגישת עבודה, כדי להתכונן לשיחת מכירה, ... לעשות לפני שאתה מתחיל תהליך כלשהו? והתשובה היא, שהדבר הכי חשוב והדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה מתכונן לפגישה כלשהי, הוא לשאול את עצמך, מה התכלית ומה המטרה מבחינתך של הפגישה? דהיינו, מה היית רוצה שיצא מהפגישה? אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה? אם זה תלוי בך, להיכן היית רוצה שתוביל השיחה? אם זה תלוי בך, מה אתה היית רוצה שיקרה אחרי ... רוצה שיקרה, עכשיו צריכים לתכנן מהסוף, מה האפשרויות העומדות לרשותך ואיך הכי טוב יהיה לך, כדי להגיע למטרה שלך, בפגישה. דהיינו, שיש אנשים שמנהלים פגישות עבודה וכיוב, בלי שברור להם מה הם רוצים שיצא מהפגישה הזאת. וזה גורם לכך שהם עושים טעויות בפגישה, והם זורמים עם הפגישה, במקום להוביל את הפגישה לאיפה שהם רוצים שהיא תגיע. כמו במשחק שחמט, שברור מראש מה המטרה ומנסים להגיע אליה. כך לדוגמה לפני פגישת עבודה, צריכים להגדיר, מה היית רוצה שיצא מהפגישה באופן כללי, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה וכולי. ואחרי שזה ברור לך, עכשיו צריכים לחשוב, האם ואיך אפשרי לגרום לפגישה להוביל לשם. אבל מי שמנהל פגישה בלי שברור לו מה הוא רוצה שיקרה בסוף הפגישה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יעשה את הפגישה בצורה אופטימאלית. לסיכום: הדרך הנכונה להתכונן לפגישה, להתכונן לראיון עבודה, להתכונן לשיחת מכירה, להתכונן למצגת, להתכונן לנאום, להתכונן לכל דבר, היא, להגדיר מה אני רוצה שיצא ...
תגובות להתכונן לפרזנטציה איך להתראיין להיות מוכן לכל דבר מקרים ותגובות אפשריות להיות מוכן לשיחה לנהל דיון התחלה
שווי השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים
... שח. אחת הדרכים לגרום לך להיות מוכן לשלם לו 1,000 שח להרצאה, היא באמצעות זה שהוא יספר לך ששעת פגישה אישית איתו, היא פי 10. לדוגמה הוא יגיד לך ששעת פגישה אישית איתו, היא 10,000 שח, כדי שאתה תעריך יותר את העלות של ההרצאה איתו לכמה שעות. ברמת העיקרון, כשמישהו ... כדי למכור את המוצר היותר זול שלו. לדוגמה: הוא אומר לך, תשלם לי 1,000 שח כי אני מוכר שעת פגישה אישית ב 10,000 שח, כדי שתוכל להעריך את שווי מחיר השוק של ההרצאה שלו. במקרה כזה אם הוא מנופף לך באמירה ששעת פגישה אישית איתו שווה 10,000 שח, באפשרותך לבקש ממנו להראות לך חשבוניות מהחודש האחרון של לקוחות אמיתיים ששלמו לו את הסכום הזה בגין השירות הזה. אם באמת יש אנשים שמוכנים וששילמו לו 10,000 שח על שעת פגישה אישית, אולי באמת שעת הרצאה קבוצתית שלו, שווה 1,000 שח. אבל עצם זה שמישהו מתמחר מוצר X שלו בסכום ...
מה מחיר השוק מניפולציות של מנטורים פגישות להתחצף מה זה מכירות שלא יעבדו עליך ודאות בוודאות
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ... לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה / ביטול פגישה / ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיוב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי. ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיוב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיוב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח. וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת: פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי כדאי לך לעשות?! פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה האידיאלית שלך לאירוע כזה באופן כללי. בלי להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה. אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה יועצים שונים ומשונים, שמביאים עצות שונות. שבמהות שלהן, תגרום ללקוח להרגיש מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה גדולה אם הוא יגיע לפגישה ותנסה למכור לו את הפגישה בכל מחיר וכולי. ואני לא אכנס כאן כרגע, איך לטרלל לקוחות ואיך לגרום ללקוח דהיינו, לבן אדם, לעשות משהו ... רצונו בכפייה. ולכן אני כן אתייחס לעניין בדרך, של מהי התגובה האופטימאלית שאתה אמור להגיב כאשר מישהו מבטל לך פגישה וכיוב. אז נניח שרכשת איזה מוצר באיזה עסק ושילמת עליו וכולי. ואחרי זמן מסוים החלטת שאתה לא רוצה את ... לא יעשה לך רגשות אשמה וכיוב. ולמה? כי ככה מתייחסים לחבר בצורה מכובדת. במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני ... מאוד של לקוחות שירצו את השירות שלך, הגיוני שיהיו לך הרבה לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת. הגיוני שבמצב האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח שלך, שהוא בן אדם ושלא בא לו כרגע לעשות איתך את הפגישה, מסיבות שלו שהוא לא חייב להצדיק אותן בפניך. תתייחס בכבוד לאדם השני, כמו שהיית רוצה שהוא יתייחס אליך. אל ... שאמרתי, באידיאל, תבנה עסק חזק, שיהיו לך המון לקוחות והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך שוב. ובאותו הקשר, כמובן שאם מדובר על ביטול פגישת מכירה, דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור לנסות למכור לו משהו, הרי שבמקרה כזה, ברור שאתה אמור לגרום ללקוח להרגיש בנוח. כי הרכישה ... מרגיש יחס חברי איתך, שהלקוח מרגיש שעושה לו טוב לפגוש אותך. כי המטרה היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה תצליח, תגרום ללקוח להרגיש בנוח מכך שהוא לא מגיע לפגישה ותגרום לו לרצות להגיע שוב לפגישה אחרת. זה מגדיל את הסיכוי, שבסוף תיסגר עסקה ולא רק פגישה. כי כדי לסגור עסקה, צריך לשמור על רצף חיובי עם הלקוח, ולהיות עם הלקוח כמה שיותר בהסכמה וכמה שפחות ... מכירה, ואם תגרום לו להרגיש רגשות אשמה וכיוב, זה כמובן מגדיל את הסיכוי שהוא לא ירצה לסגור איתך עסקה בפגישה. אבל אם תתייחס ללקוח כאל חבר, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסגור אתך עסקה כאשר הוא כן יגיע ... שצריך להזכיר, היא, שיש אפשרות להגדיר מראש עם הלקוח, דמי ביטול עסקה, שאם הוא מבטל את העסקה, מבטל את הפגישה וכיוב, אז יש לו קנס כספי כלשהו. מה שכן, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח מראש לא ירצה לבצע ... אז לא תסבול מבעיות כאלו. כי אחד בא ואחד הולך ואתה ממשיך להתקדם קדימה. ולכן, אם לקוח מבטל לך פגישה או מבטל עסקה וכיוב, אז תשאף להגיע למצב האידיאלי, שזה לא מזיז לך ושאתה מגיב בחיוך ובשמחה ושהכל טוב. ...
להירגע לשכנע לקוחות לקוח מבריז התלבטות מרגיש רגשות אשמה לגיטימי היגיון לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
... קביעת עובדה, שהלקוח מכר לאיש המכירות את הרעיון שאין ללקוח כסף. או לדוגמה נניח שאיש המכירות לא מצליח לסגור פגישה, כי הלקוח אמר שאין לו זמן. אז איש מכירות טיפש יגיד כעובדה, ללקוח אין זמן ולכן אני לא מצליח לסגור איתו פגישה. כאשר האמת היא, שהלקוח אמר שאין לו זמן, אבל זאת לא בהכרח עובדה. או לדוגמה איש מכירות טיפש שיגיד, ...
למה זה יקר חכם ספקנות עובדה לא מצליח למכור הצלחה לנתח מוצר לא מתאים ללקוח
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
... העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם. אז קודם כל ... שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות / למוצר, בהמשך הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה וכיוב, ובסוף יש חתימה על הסכם כלשהו, שלאחריו יש אספקת שירות בהתאם. אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך ... להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי. כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, ... בגלל התנגדות אחרת? כמה המחיר משפיע על היכולת לסגור עסקה? איך המחיר נתפש בעיני הלקוח? והאם אנחנו חושבים שאחרי פגישה / שיחה, יש יותר סיכוי שהמחיר יתאים ללקוח או לא? ובהתאם לכל אלו, צריכים לקבל החלטה, האם ואיך ומתי ...
איך לפרסם מחיר להכין כתב כמויות לתת ללקוח מחיר לקוח התנגדויות מכירה מחיר של מוצר מחיר בשיחת מכירה התנגדות של לקוח
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
... בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי וכאן אתן נקודת מבט לגבי שימוש בשם הפרטי של לקוח, כאשר פונים אליו בפגישה / טלפון / וואטסאפ וכיוב, האם כדאי לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם להשתמש בשם הפרטי של הלקוח בשיחת טלפון / הודעת וואטסאפ / פגישה וכיוב? מתי כן ומתי לא להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? ובנוסף, נניח שאתה מדבר עם הלקוח, ונניח שאתה מדבר ... כדי ליצור תחושה של שיחה אישית ולא אקראית. אבל ניקח לדוגמה מצב שבו פוגשים לקוח פנים אל פנים, נניח פגישה שניה או שלישית וכולי, או נניח לדוגמה שמתקשרים למישהו, שכבר יודע מי מתקשר אליו, לדוגמה שיחת פולואפ, או לדוגמה ...
בני זוג אקראי מערכת יחסים הרגשה של שייכות אנשי מכירות לשאול מה אני רוצה שיחת פולואפ רגשות
מנהיגות, האם כדאי להוביל פגישה? האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית
מנהיגות, האם כדאי להוביל פגישה? האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית והפעם אסביר, לגבי עניין של הובלת פגישה ולהוביל פגישה. האם ואיך זה שתוביל פגישה מקצועית של כמה אנשים, איך זה ישפיע על הצורה שבה יתפסו אותך האנשים הנוכחים שבפגישה. לדוגמה: נניח שיש פגישה מקצועית כלשהו בנושא כלשהו, שצריכים להציג בה נושא כלשהו. ונניח שאתה יכול לבחור להוביל את הפגישה או לבחור שלא להוביל את הפגישה ולתת למישהו אחר להוביל את הפגישה. השאלה היא, במידה ואתה רוצה להיתפס כאדם חשוב ביחס לאחרים, האם הגיוני שאתה תהיה זה שמוביל את הפגישה? אז יש בזה כל מיני היבטים. ראשית נעשה הפרדה בין איך יתפסו אותך האנשים שמכירים את המעמד האמיתי שלך ... יודעים מה המעמד שלך ושהם אמורים לשפוט ולהעריך את המעמד שלך, בהתאם ולפי זה שתוביל או לא תוביל את הפגישה. עניין נוסף הוא, שכבר נאמר גם אוויל מחריש חכם יחשב, דהיינו, שאפילו טיפש, כשהוא שותק נחשב לחכם. דהיינו, אם תוביל את הפגישה ותגיד דברים שאנשים אחרים יחשבו שזה שטויות, הרי שזה יוציא אותך טיפש ויהיה יותר טוב שאתה לא תוביל את הפגישה. לפחות ככה לא ידעו שאתה לא מבין ולא מבלבל את המוח. ולכן בעצם נמקד את השאלה, בהנחה שכן יש לך את הידע המקצועי להוביל את הפגישה ובהנחה שאתה חושב שאתה יכול לעשות את זה בצורה טובה, אפילו אולי יותר מכל אחד אחר שנוכח בחדר, האם ואיך זה שתוביל את הפגישה, ישפיע על איך שאנשים אחרים תופסים אותך? אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה נשפט גם על פי הדרך שבה אתה מוביל את הפגישה. דהיינו, בטוח נכון שאם תוביל פגישה, אז אנשים ישפטו אותך גם לפי איך שהם יעריכו את היכולת שלך להוביל את הפגישה לטוב או לרע. זה בטוח נכון. דהיינו, יכול להיות שתצבור נקודות חובה או נקודות זכות, ביחס ליכולת שלך להוביל את הפגישה. אבל איך עצם זה שאתה מוביל את הפגישה, אתה ולא מישהו אחר, איך זה משפיע על איך שאנשים יתפסו אותך ויעריכו אותך? אז בפשוטם של דברים נראה, שמי שמוביל את הפגישה, הוא המנהיג של הקבוצה. ולמה? כי המנהיג, תפקידו להנהיג ולהוביל. ומאחר שהמנהיג מטבעו ומצד הגדרות מנהיג את שאר הצוות, ... של הצוות. שוב, בעיני מי שאמור לשפוט את מערכת היחסים של האנשים, רק מנקודת המבט של מי שמוביל את הפגישה. אז אם תוביל את הפגישה, כנראה שזה משדר שאתה המנהיג שמוביל את הדברים. אבל האם זאת כל האמת? אז האמת היא, שזה לא כל האמת. כי מצד האמת, בארגון שעובד בצורה תקינה, המנהל האמיתי שהוא זה שמחליט מי יוביל את הפגישה, הוא מחליט שמי שיוביל את הפגישה יהיה זה שאם הוא יוביל את הפגישה, אז הפגישה תצליח כמה שיותר. דהיינו, יש מנהל שהוא מחליט מי יוביל את הפגישה מתוך כל חברי הצוות. והמנהל בעולם תקין, מחליט שמי שיוביל את הפגישה, יהיה האדם, שלדעת המנהל, אם הוא יוביל את הפגישה, אז הפגישה תצליח כמה שיותר. ומה שצריך לדעת זה, שלא תמיד המנהל מחליט להוביל בעצמו את הפגישה. אלא הרבה פעמים המנהל יחליט שזה שיוביל את הפגישה, יהיה האדם שמכיר את הפרטים הכי טוב / יודע להציג את הפרטים הכי טוב וכיוב. אבל לא בהכרח האדם הכי בכיר בחדר. ולפעמים המנהל ישב בצד וישתוק ויקשיב לשיחה, אבל מישהו אחר יוביל את הפגישה. ויש כאן עוד עניין. והוא, שככל שהמנהל יותר גדול, ככה הוא פחות מכיר את הפרטים הקטנים בכל דבר ודבר. ...
לגרום לאנשים להעריך ניווט של הפגישה לגרום לאישה איך להצליח כמה שיותר נקודות מנהיג ניהול ניהול פגישות
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פגישה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פגישה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פגישה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פחד לפספס את הרכבת האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? תרחישי שיחה תגובה פיזית אושר בלי תנאים דרך תת המודע סובל מדיכאונות פחד לאבד את זה... חוסר אהבה עצמית והישרדות הרגשת כעס עצמי אוהב לשלוט הנבגד יכול לאהוב את הבוגד שמחה או כעס הנאה של אושר טרנסקסואליות לגרום לאקסית להפסיק לאהוב אותך איך פקידים מקבלים החלטות? החלטה בלי אפשרות להתחרט התמודדות עם פחדים להתמודד עם אנשים רעים שקרים לבנים בזוגיות מוצלחת יצירת מוטיבציה להתמדה להשפיע על רובוט להיות יותר חזק מהלקוח התקפי חרדה אצל ילדים ילדים פחדים מורה רוחני מת שמיעה רוחנית הפרעות חרדה אולי יש לי מחלת נפש? האם אפשרי להחזיר את האקס? לגרום לאקסית לרצות לחזור אליך צורות לעשות סקוואט זווית הישום במצב של אי ספיקה פסיבית איך לברר אם יש אלוהים? מהות הספק של אלוהים חיפוש מורה רוחני מואר התעוררות והארה של מורים רוחניים טוב להיות אלוהים למה לרצות להיות אלוהים? חיסרון בהכנסה פסיבית לבחור שותפים לדירה איך משהו הופך למשמעות החיים? משמעות החיים כמשחק ליהנות מהחיים כמשחק חשיבה חיובית במכירות להפסיק התמכרות בלי בחירה חופשית אלוהים בוחר התהוות יש מאין ניתוח השאלה איך העולם נוצר עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מאמן אישי לילדים נוער והורים, מנטור בתחום פגישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8125 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:44:46 - wesi1