... את הרמה הראשונה של הניתוח באופן יסודי ומספק, יוכל להתחיל לנתח סיטואציות עוד לפני שהן קורות. לדוגמה, לפני כניסה לפגישה חשובה, ניתן לחשוב מראש על התרחישים השונים האפשריים ולהחליט כיצד להגיב לכל אחד מהם. ככל שהאדם יתרגל את הרמה ...
... לבדוק באופן חד - משמעי אם האדם ביצע אותה או לא. למשל, כשאתם מבקשים ממישהו: אני מבקש שלא תאחר לפגישה - ניתן למדוד זאת בקלות ולבדוק האם הוא הגיע בזמן או איחר. אני מבקש שתנקה את הבית - אפשר ... המעורבים. מהי בקשה מדידה? בקשות מדידות הן בקשות שאפשר לבדוק האם הן בוצעו בפועל. לדוגמה: אני מבקש שלא תאחר לפגישה - ניתן לבדוק אם האדם הגיע בזמן או לא. אני מבקש שתנקה את הבית - אפשר לראות אם הבית ...
... אתה באמת מתחיל להתנסות בניהול, לצבור ניסיון ולהפוך בפועל למנהל. לדוגמה, אם למנהל שלך יש משימות כמו תכנון זמנים, פגישות עם ספקים, ניהול תקציבים או פיקוח על עובדים, ואתה מצליח לקבל על עצמך חלק מהמשימות האלו - אתה למעשה ...
... הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה שהלקוח חושב שהבעיה שלו קשה מאוד ודורשת 100 פגישות, למרות שהיועץ יכול לפתור את הבעיה בשתי פגישות, היועץ עלול לנצל את הלקוח ולספק לו טיפול לאורך 80 פגישות. כך הלקוח אפילו יחשוב שהיועץ עשה עבודה טובה, כיוון שהוא ציפה ל - 100 פגישות אך קיבל רק 80. לעומת זאת, הגישה של אליעד אומרת בדיוק הפוך: אם אתם יכולים לפתור את הבעיה ללקוח ... ללקוח לחזור לקנות שוב? מוצר מתכלה או מוצר קבוע? האם כדאי למכור מוצרים מושלמים? למה לא כדאי למרוח לקוח בפגישות? איך לשמר לקוחות באמצעות איכות? האם למכור מוצר זול או יקר? איך ליצור תלות חיובית אצל לקוחות? שלום חברים ... האפשרית, או למרוח את הטיפול כדי להבטיח הכנסה לאורך זמן? יש מטפלים שמושכים תהליך של ייעוץ על פני עשרות פגישות, למרות שהיה אפשר לפתור את הבעיה בפחות זמן. לעומת זאת, אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך ... איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח טיפול? כמה זמן לוקח לפתור בעיה? סוגים של יועצים, משך זמן הטיפול, מה השיטה של ...
... הוא מסתדר בפועל. אבל מכיוון שבפועל זה לא אפשרי, אנחנו יוצרים סימולציה. לדוגמה, אפשר להגיד למועמד: אתה עכשיו נמצא בפגישה מול לקוח, איך תאפיין לו את המערכת?. בסיטואציה כזו אנחנו בודקים האם העובד מסוגל להתמודד בצורה מעשית עם התפקיד ... מועמד למשרת מנהל פרויקטים. תפקידו כולל בין היתר אפיון דרישות מול לקוחות. בראיון ניתן לו סימולציה: שלום, אתה עכשיו בפגישה עם לקוח מסוים. איך תאפיין את המערכת שלו? בכך אנו רואים כיצד הוא מתפקד בתרחישים אמתיים. דוגמה נוספת: אם ...
... הנכנס? תיבת הדואר הנכנס, לפי אליעד, משמשת כמו הכניסה למשרד. כל מייל חדש הוא כמו אדם שנכנס למשרד ומחכה לפגישה או טיפול. בדיוק כפי שנחלק לאדם הפונה מקום לשבת ולהמתין לפגישה, כך על המיילים בתיבת הדואר הנכנס לקבל טיפול מיידי. אליעד מדגיש כי השארת מיילים בתיבת הדואר הנכנס מבלי לטפל בהם יוצרת חוסר סדר ובלבול, כפי שלפני אדם שנכנס למשרד אין מקום ויש בלגן עם המתנה לפגישות. כיצד למנוע דואר לא מטופל? ההמלצה המרכזית של אליעד היא שהמיילים בתיבת הדואר הנכנס צריכים להטופל מיד עם קבלתם. ... הנכנס? תיבת הדואר הנכנס משמשת כמעין כניסה למשרד. כאשר אדם נכנס למשרד, הוא עלול להיתקל במצבים שבהם הוא מחכה לפגישה או לתשובה ממישהו. התהליך של טיפול במיילים הוא דומה. כל אימייל חדש שמגיע לתיבת הדואר הנכנס דומה לאדם שנכנס ...
... לו. דהיינו, יתכן שאין בעיה בתהליך המכירה וגם לא במוצר וגם לא בתמחור, אלא שזה עניין של זמן וכמות פגישות מכירה שעליך לעשות, עד שתצליח למכור. אפשרות 2 - היא לחפש לקוחות אחרים, אבל מסוג אחר, שונה מהסוג של ... שאתה לא מצליח למכור לו. דהיינו, יתכן שאולי הבעיה היא, לא בתהליך המכירה ולא במוצר ולא במחיר ולא בכמות הפגישות מכירה שאתה עושה, אלא אולי הבעיה היא בסוג הלקוחות שאתה פוגש. כי אולי אתה פוגש את הלקוחות הלא נכונים ...
... היתה רוצה להעביר ללקוח. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות פחות או יותר מקבילים, למסרים של אנשי המכירות שהם מעבירים בפגישות המכירה ללקוחות. וגם, הם אמורים להיות זהים למסרים ולרעיונות שמנהל המכירות, היה רוצה להעביר ללקוחות המתעניינים. דהיינו, חומרי השיווק ...
... המוצר שלך. אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את ... בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק. לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר ...
... אחרי פגישת המכירה. הרובוט / המחשב / החומר השיווקי הדיגיטאלי / החומר השיווקי המודפס, בטוח יכול לעזור גם לפני הפגישה עם איש המכירות וגם אחרי הפגישה עם איש המכירות. כמובן שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה. שלא לגרום ללקוח לחשוב שהחומר השיווקי מחליף את איש ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: פגישה, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: פגישה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, אימון אישי להרזיה, קואצינג בתחום פגישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331