... לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח
יחסי המרה , ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה,
יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך ... לנסות לשפר את הפרסומות ולנסות להגדיל את
יחס ההמרה של הפרסומות שלך וכיוב. דהיינו, השיטה אומרת, קח כל חלק במשפך ותסתכל עליו בפני עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו ... של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה
יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את
יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את
יחסי ההמרה שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את
יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את
יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן
יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר. והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ביחס למה שנראה לנו הגיוני שיקרה. לדוגמה נבדוק את
יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם
יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי. אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל ... לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את
יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את
יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את
יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן ... יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש
יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות
יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה. מה ...