אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פגישה ✔איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:52איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל. הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם האם כדאי להכין רשימה של נושאים לשיחה, ולהכין סדר עדיפויות - מה לדבר קודם, מה לדבר אחר כך, ואילו אפשרויות ישנן אם דברים לא מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו.

עלות מול תועלת - האם כדאי להכין רשימה?

אליעד מציין שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. הוא מציע לשקול את העלות והתועלת של הכנת הרשימה. עלות הכנת הרשימה כוללת זמן, עצבים, ומאמץ, בעוד שהתועלת עשויה לכלול סדר ויכולת שליטה על השיחה. מצד שני, אם לא מכינים רשימה, יכולים להיווצר מצבים של בלבול או פספוס של נושאים חשובים. הכל תלוי בסוג השיחה ובאדם עצמו. לפעמים עדיף לא להכין רשימה כלל, ולפעמים הכנה מינימלית תספיק. אליעד מדגיש את החשיבות של להבין את העלות הנפשית והפיזית של כל אפשרות ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר.

האם להתחיל שיחה בלי הכנה?

החלק הבא של ההרצאה עוסק במצב שבו לא מדובר בשיחה מתוכננת מראש. אליעד מציין כי לפעמים אנשים לא משקיעים בהכנה מסודרת לשיחה, ולעיתים השיחה מתפזרת לכיוונים לא מתוכננים. הוא מציע שיטה לפתרון הבעיה הזו: לפני שמתחילים את השיחה, כדאי להגדיר מראש מה יהיו נושא השיחה, כדי שהשיחה תהיה ממוקדת ויעילה. אליעד מציע שלפני כל שיחה, במיוחד אם יש נטייה להתפזר, כדאי להקדיש כמה דקות כדי להגדיר את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים.

ניהול שיחה בצורה מסודרת

לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך השיחה עצמה. הוא מציע שבמקום להכין רשימה מראש, אפשר פשוט להיכנס לשיחה, ואז להגדיר את הנושאים במהלך הפגישה עצמה. כל שיחה יכולה להסתיים בשלב שבו כל הצדדים מבינים את מטרת השיחה, כך שהשיחה לא תתפזר ותהיה ממוקדת. אליעד מציין כי כאשר מגדירים את מטרת השיחה, יש סיכוי גבוה יותר שתגיעו למסקנות ממוקדות ופתרונות אפקטיביים.

טיפים לניהול שיחה יעילה וממוקדת

אליעד לא רק מדבר על השיטות השונות להתכונן לשיחה, אלא גם נותן טיפים איך לשמור על שיחה ממוקדת ויעילה. אחד הטיפים המרכזיים הוא להימנע ממעבר לנושאים אחרים מדי פעם, מה שיכול להוביל להתפזרות של השיחה ולהפסד זמן. הוא מציע לעיתים לבצע הכנה מינימלית לקראת השיחה, ולא להעמיס על עצמך עם רשימות ארוכות מדי, אם אתה לא רואה בכך צורך.

מה מגדירים כהצלחה בשיחה?

במהלך ההרצאה, אליעד גם מדבר על השאלה מה בעצם נחשב להצלחה בשיחה. האם המטרה היא פשוט להשלים את השיחה או שמא יש להשיג מטרות מוגדרות? הוא מציע שאם לא ברור מה המטרה של השיחה, תהיה סבירות גבוהה שהיא לא תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה.

סיכום

לסיכום, אליעד כהן מציין כי כל שיחה היא שונה ויש להתאים את ההכנה שלה על פי הצורך. לא תמיד כדאי להכין רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא הכנתה. לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך השיחה עצמה יכולה להיות היעילה ביותר. בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת.
הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים
טיפים לניהול שיחה להשיג מטרות יועץ מתנהל שיחה עם עובד לנהל השקעה לשאול להוביל בעיות מיוחד איך להתכונן איך להתכונן לפגישה ארגון האם להכין נושאי שיחה לפגישה האם להתכונן לפגישה טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה טיפים לניהול שיחה מסודרת טיפים לשיחה יעילה יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים יעילות להכין להכין נושאי שיחה לפגישה להתכונן להתכונן לפגישה למנהלים לנהל לנהל שיחה לפתח שיחה ממוקד מנהל מנהלים מסודר מתי לא להתכונן לפגישה נושאי שיחה ניהול ניהול שיחה ניהול שיחה מסודרת ניהול שיחות עובד עובדים עלות עלות או תועלת עלות ותועלת עלות מול תועלת עלות תועלת פגישה פגישות פיתוח שיחה שיחה שיחה ממוקדת שיחה עם מנהל שיחה עם עובד תועלת תועלת או עלות תועלת ועלות תועלת מול עלות תועלת עלות
מנהיגות, האם כדאי להוביל פגישה? האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית
... האם כדאי להוביל פגישה? האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך ... לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית והפעם אסביר, לגבי עניין של הובלת פגישה ולהוביל פגישה. האם ואיך זה שתוביל פגישה מקצועית של כמה אנשים, איך זה ישפיע על הצורה שבה יתפסו אותך האנשים הנוכחים שבפגישה. לדוגמה: נניח שיש פגישה מקצועית כלשהו בנושא כלשהו, שצריכים להציג בה נושא כלשהו. ונניח שאתה יכול לבחור להוביל את הפגישה או לבחור שלא להוביל את הפגישה ולתת למישהו אחר להוביל את הפגישה. השאלה היא, במידה ואתה רוצה להיתפס כאדם חשוב ביחס לאחרים, האם הגיוני שאתה תהיה זה שמוביל את הפגישה? אז יש בזה כל מיני היבטים. ראשית נעשה הפרדה בין איך יתפסו אותך ... שלך ושהם אמורים לשפוט ולהעריך את המעמד שלך, בהתאם ולפי זה שתוביל או לא תוביל את הפגישה. עניין נוסף הוא, שכבר נאמר גם אוויל מחריש חכם יחשב, דהיינו, שאפילו טיפש, כשהוא שותק נחשב לחכם. דהיינו, אם תוביל את הפגישה ותגיד דברים שאנשים אחרים יחשבו שזה שטויות, הרי שזה יוציא אותך טיפש ויהיה יותר טוב שאתה לא תוביל את הפגישה. לפחות ככה לא ידעו שאתה לא מבין ולא מבלבל את המוח. ולכן בעצם נמקד את השאלה, בהנחה שכן יש לך את הידע המקצועי להוביל את הפגישה ובהנחה שאתה חושב שאתה יכול לעשות את זה בצורה טובה, אפילו אולי יותר מכל אחד אחר שנוכח בחדר, האם ואיך זה שתוביל את הפגישה , ישפיע על איך שאנשים אחרים תופסים אותך? אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה נשפט גם על פי הדרך שבה אתה מוביל את הפגישה . דהיינו, בטוח נכון שאם תוביל פגישה, אז אנשים ישפטו אותך גם לפי איך שהם יעריכו את היכולת שלך להוביל את הפגישה לטוב או לרע. זה בטוח נכון. דהיינו, יכול להיות שתצבור נקודות חובה או נקודות זכות, ביחס ליכולת שלך להוביל את הפגישה. אבל איך עצם זה שאתה מוביל את הפגישה , אתה ולא מישהו אחר, איך זה משפיע על איך שאנשים יתפסו אותך ויעריכו אותך? אז בפשוטם של דברים נראה, שמי שמוביל את הפגישה, הוא המנהיג של הקבוצה. ולמה? כי המנהיג, תפקידו להנהיג ולהוביל. ... בעיני מי שאמור לשפוט את מערכת היחסים של האנשים, רק מנקודת המבט של מי שמוביל את הפגישה. אז אם תוביל את הפגישה, כנראה שזה משדר שאתה המנהיג שמוביל את הדברים. אבל האם זאת כל ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ... מראש המסלול, היעדים והמטרות. גם פגישה יכולה להיות דומה לכך: ישנה פגישה זורמת וספונטנית, וישנה פגישה מסודרת ומובנית מראש. מה היתרונות והחסרונות של פגישה זורמת? פגישה זורמת היא פגישה שאין בה תכנון מוגדר מראש. המשתתפים פשוט מדברים על מה שעולה, עוברים מנושא לנושא באופן חופשי. היתרון הגדול של פגישה כזו הוא הגמישות שלה. אנשים יכולים להביע את עצמם בחופשיות, להעלות רעיונות יצירתיים, להרגיש בנוח, ולהביא נושאים ... תוכננו מראש. מצד שני, החיסרון של פגישה זורמת הוא הסיכון הגדול יותר של בזבוז זמן, חוסר מיקוד וחוסר יעילות. לעיתים קרובות פגישות כאלה מסתיימות בלי החלטות ברורות, כאשר לא ברור מה הושג ומה לא הושג. מהם היתרונות והחסרונות של פגישה מתוכננת? פגישה מתוכננת היא פגישה בעלת סדר יום ברור ומדויק. היתרון של פגישה כזו הוא הניצול הטוב יותר של הזמן והיכולת להגיע לתוצאות קונקרטיות וברורות. כאשר ברור מראש על מה נדבר, מתי נדבר ... פתוחים ולהשלים משימות. החיסרון של פגישה מתוכננת הוא שלעיתים היא עלולה להיות נוקשה מדי, להגביל את חופש הביטוי ואת היצירתיות, ולגרום למשתתפים להרגיש פחות ... רעיונות ספונטניים. איך לשלב בין פגישה מתוכננת לפגישה זורמת? ניתן לשלב בין שני סוגי הפגישות. לדוגמה, אפשר לתכנן מראש את הנושאים המרכזיים של הפגישה ואת הסדר שלהם, אך במהלך הפגישה לתת למשתתפים חופש להביע את דעתם באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון ל
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך? וכאן נסביר, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? כי לפעמים תהליך המכירה מתחיל בשיחה טלפונית ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. אבל מה לעשות אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איך להתמודד עם זה? ולמה בעצם הלקוח השאיר פרטים שהוא מתעניין, אבל בפועל הוא לא רוצה להגיע לפגישה פיזית, שבה הוא יקבל מידע נוסף על המוצר וכולי? ויש לזה כל מיני סיבות וכל מיני היבטים, אבל עליך לשאול את ... בזה ומומחה בענייני רכבים, האם הוא היה שמח לפגוש אותך להתייעץ איתך לגבי הרכישה של הרכב? כנראה שהתשובה היא שכן. במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא רוצה לפגוש אותך לפגישה פיזית, כנראה בגלל שהוא לא מרגיש שאתה חבר שלו, או שהוא לא חושב שאתה מומחה בזה, או בגלל שהוא לא חושב שאתה ...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
... מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ... עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה ביטול פגישה ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיוב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי. ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיוב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיוב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח. וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת: פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי כדאי לך לעשות?! פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה האידיאלית שלך לאירוע כזה באופן כללי. בלי להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה. אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה יועצים שונים ומשונים, שמביאים עצות שונות. שבמהות שלהן, תגרום ללקוח להרגיש מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה גדולה אם הוא יגיע לפגישה ותנסה למכור לו את הפגישה בכל מחיר וכולי. ואני לא אכנס כאן כרגע, איך לטרלל לקוחות ואיך לגרום ללקוח דהיינו, לבן אדם, לעשות משהו נגד רצונו בכפייה. ולכן אני כן אתייחס לעניין בדרך, של מהי התגובה האופטימאלית שאתה אמור להגיב כאשר מישהו מבטל לך פגישה וכיוב. אז נניח שרכשת איזה מוצר באיזה עסק ושילמת עליו וכולי. ואחרי זמן מסוים החלטת שאתה לא רוצה את המוצר ואתה מעוניין להחזיר את המוצר לאותו עסק, בהתאם לחוק הגנת ... לחבר בצורה מכובדת. במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני לך שאתה תוציא עצבים על הלקוח, שהחליט שהוא לא רוצה לרכוש את ... לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת. הגיוני שבמצב האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח שלך, שהוא בן אדם ושלא בא לו כרגע לעשות איתך את הפגישה, מסיבות שלו שהוא לא חייב להצדיק אותן בפניך. תתייחס בכבוד לאדם השני, כמו שהיית רוצה שהוא יתייחס אליך. אל תכפה את עצמך על הלקוח, אל תגרום למישהו לרכוש כי הוא מרגיש ... והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש אותך שוב. ובאותו הקשר, כמובן שאם מדובר על ביטול פגישת מכירה, דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור לנסות למכור לו משהו, הרי שבמקרה כזה, ברור שאתה אמור לגרום ללקוח להרגיש בנוח. כי הרכישה אמורה להיות ממקום שהלקוח טוב לו, ממקום שהלקוח מרגיש יחס חברי ... טוב לפגוש אותך. כי המטרה היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה תצליח, תגרום ללקוח להרגיש בנוח מכך שהוא לא מגיע ל
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה ... לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם ... וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ... כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים ... היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך ... על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, ... כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי טלפוני וכיוב. אבל ... אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ... שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה ב
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות , ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית למה חשוב להגדיר מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שידונו בה? אליעד כהן מסביר, שכאשר אנחנו קובעים פגישה או מוזמנים לפגישה, ישנה חשיבות רבה בהגדרת מטרתה והנושאים המדויקים שעליהם מתכוונים לדבר. הוא מדגיש שפעמים רבות אנו מקבלים זימונים לפגישות, מבלי שנכתב בהם מראש על מה הפגישה, דבר שעלול לגרום לבעיות רבות כמו בלבול, חוסר מוכנות, או בזבוז זמן. למשל, קורה שאדם מגיע לפגישה ומגלה רק במהלכה שהפגישה כלל לא רלוונטית עבורו, או שהוא לא הכין מראש את מה שהיה צריך להכין, משום שלא קיבל מידע ברור מראש. לדוגמה, אדם מוזמן לפגישה בנושא מסוים. אם היה יודע מראש את מטרתה המדויקת, היה יכול להכין שאלות ספציפיות, או לחילופין, היה יכול להבין שאולי עדיף שלא יגיע כלל משום שאין בפגישה זו שום תרומה עבורו. לכן, אליעד כהן ממליץ שכאשר מזמנים פגישה, תמיד לפרט את המטרה ואת הנושאים שעל הפרק. כיצד פירוט מטרות הפגישה משפיע על המשתתפים? כאשר קובעים פגישה עם פירוט ברור של מטרת הפגישה ונושאיה, המשתתפים יכולים לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי השתתפותם. הפירוט מאפשר להם: להחליט האם הפגישה רלוונטית עבורם או לא. להגיע מוכנים עם שאלות או מידע רלוונטי לפגישה. להעריך האם הפגישה מחייבת הגעה בזמן או שהם יכולים לאחר מעט, בהתאם לחשיבות שלה עבורם. לחסוך זמן יקר באמצעות הכנה מראש. למשל, אדם שמקבל זימון לפגישה בנושא שיפור תהליכי עבודה בארגון, יבין מראש שכדאי שיכין נתונים, דוחות או רעיונות לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת ה
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
... היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי ... או לקוחות חדשים נפגשים לראשונה. מטרתה המוצהרת של הפגישה בדרך כלל היא להכיר אחד את השני, לדבר באופן כללי, להבין מה הצד השני עושה ומה הוא מחפש. אך חשוב מאוד להבין שלמעשה, אין דבר כזה באמת פגישת היכרות בלבד. אליעד מדגיש שכל פגישה כזו היא בהכרח פגישת מכירה לכל דבר. מדוע כל פגישת היכרות היא בעצם פגישת מכירה? הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שגם כאשר לא מדובר לכאורה על עסקים או על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות כלליות כמו ספר לי על עצמך, ספר לי על העסק שלך, או מה אתם עושים בחברה שלכם?, כל התשובות משפיעות על הדרך שבה הצד השני תופס אתכם, וכך משפיעות על העתיד העסקי. ... שנאמר. פגישת היכרות היא אף פעם לא סתם דיבורים, אלא פגישה שבה הצד השני מעריך אתכם ואת הפוטנציאל שלכם להיות שותף עסקי או ספק. לכן חשוב מאוד להיות מודעים לכך מראש, ולהתכונן בהתאם. איך להתכונן לפגישת היכרות באופן יעיל? אליעד מסביר שכדי להפוך את פגישת ההיכרות לפגישה מוצלחת, צריך תמיד להתכונן אליה מראש ולתכנן באופן מפורט את המטרות והמסרים שאתם רוצים להעביר. חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות לפני הפגישה: מה המטרות שלי בפגישת ההיכרות הזו? מה אני רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו? מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עלי בסוף הפגישה? איזה מידע הייתי רוצה לקבל ממנו במהלך הפגישה? איזה מסרים ברורים אני מעוניין להעביר לצד השני בפגישה? איך אשנה את המסרים שלי בהתאם למה שיקרה במהלך הפגישה? לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להבין במהלך הפגישה האם הלקוח זקוק לשירות מסוים או האם הוא מתמודד עם אתגרים מסוימים. לשם כך תוכלו לשאול שאלות שירמזו על הצורך בשירות שלכם, כמו מה האתגרים המרכזיים שאתם חווים היום? או איך אתם ... להתאים את המסרים שלכם, ולהעביר מסרים שונים במהלך הפגישה כדי ליצור רושם חזק ונכון. כיצד להתאים את המסרים תוך כדי השיחה? אליעד ממליץ לא להישאר מקובעים על מסר אחד בלבד, אלא לשמור על גמישות מחשבתית. חשוב להיות ערניים למתרחש במהלך הפגישה, ולשנות את הכיוון בהתאם למידע שהתקבל. לדוגמה, אם במהלך הפגישה גיליתם מידע חדש על החברה, כמו שהם נמצאים לפני שינוי ארגוני או לפני הרחבת פעילות, תוכלו להדגיש דווקא את היתרונות שלכם הרלוונטיים לתהליך כזה. לכן, כדאי שיהיו לכם כמה תרחישים ... ההיכרות חשובה כל כך? כל מילה וכל משפט שתאמרו במהלך הפגישה חשובים ומשפיעים. אליעד מסביר שפגישה זו מהווה הזדמנות ליצור רושם ראשוני חזק, ומכיוון שכל משפט שתאמרו ייחרט בזיכרון של הצד השני, עליכם להקפיד על כל מילה ולנהל את השיחה מתוך מודעות לכך שמדובר בשיחת מכירה, גם אם ... לטון שלכם ולאופן שבו השאלה נשאלה. לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים? פגישת היכרות היא למעשה פגישת מכירה סמויה או גלויה. עליכם להתייחס אליה כהזדמנות עסקית לכל דבר, גם אם לא דנים על פרטים עסקיים במפורש. התכנון המוקדם ... והגמישות לשינויים במהלך השיחה, יסייע לכם להפוך את הפגישה להצלחה ויגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות בטווח הארוך. שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים? איך ... פגישת היכרות היא אף פעם לא רק פגישת היכרות. למעשה, כל פגישה היא תמיד פגישת מכירה. מה זה אומר בפועל? כאשר אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים או כל גורם אחר לפגישת היכרות, עליכם להבין שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא תדברו ישירות על העסקה, וייתכן שתשאלו רק שאלות כלליות כדי להכיר את החברה, הארגון או האדם שמולכם, אבל בפועל, כל אינטראקציה בפגישה כזו משפיעה על התהליך העסקי העתידי. תכנון מקדים לפגישת היכרות לפני פגישת ההיכרות, כדאי לתכנן מראש: מהן המטרות שלנו בפגישה? מה היינו רוצים שהאדם השני יחשוב עלינו בסוף הפגישה? איזה מידע נרצה לדלות ממנו? אילו מסרים אנחנו רוצים להעביר? כיצד נתאים את המסרים שלנו בהתאם להתפתחות השיחה? בהתאם למידע שנקבל במהלך הפגישה, נוכל לשנות ולהתאים את המסרים שאנחנו מעבירים, ולהשפיע בצורה יעילה יותר על התוצאה הסופית של הקשר העסקי. הנקודה החשובה פגישת היכרות היא לא סתם דיבורים. כל מילה שנאמרת בפגישה כזו חשובה ומשפיעה על הדרך שבה הצד השני יתפוס אותנו ואת ההצעה העסקית שלנו. לכן, גשו לכל פגישה עם מודעות לכך שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר ועניין, גם אם לא מדברים ישירות על עסקה. לפרטים נוספים ולמידע נוסף על נושאים כמו פגישת היכרות, משא ומתן עם לקוחות, שותפות עסקית, ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1 וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון, ונדבר על מקרה שבו איש המכירות מנסה למכור ללקוח, בשיחה טלפונית, פגישה פרונטאלית עם איש המכירות בשטח. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מבצע שיחה טלפונית ללקוח פוטנציאלי ואיש המכירות הטלפוני, מנסה למכור ללקוח המתעניין פגישה פרונטאלית עם איש מכירות פרונטאלי. ובכוונה אני מדגיש כאן את ההגדרה של הניסיון למכור פגישה פרונטאלית עם הלקוח, כי בעצם תיאום פגישות הוא שירות של מכירת פגישות. בשונה ממי שחושב בטעות שהוא רק מתאם פגישות, כי כמובן שיש כאן תהליך מכירה לכל דבר ועניין שבו מנסים למכור פגישה פיזית עם הלקוח הפוטנציאלי. אז כדי להבין את השכל של מכירת הפגישה הפרונטאלית עם הלקוח, לשם כך צריך להבין למה בעצם שהלקוח יגיע לפגישה פיזית ולא יסתפק רק בשיחה טלפונית? והתשובה לכך היא, כי מנקודת המבט של הלקוח, אנחנו רוצים לפגוש אותו כדי לעשות עליו לחץ פסיכולוגי ... להאמין, כי בעצם יש לו את כל המידע שהוא צריך כדי לקבל החלטה ובעצם אנחנו רוצים שהוא יגיע לפגישה הפיזית, כדי לנסות לשבת לו על הראש וכדי לנסות לשגע אותו כדי לגרום לו לקנות מוצר שהוא לא באמת רוצה אותו. כך חושב הלקוח. וכאשר ... שלנו, כדי שהוא יוכל לקבל החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין, שמטרת הפגישה היא לא כדי לנסות למכור לו משהו, אלא כדי לנסות להציג לו מידע נוסף לגבי המוצר, מידע שיעזור ללקוח להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לרכוש את המוצר. ושוב, מטרת הפגישה, היא לא כדי לגרום לו לקנות או כדי להתקדם איתו בעסקה, אלא היא כדי לספק לו עוד מידע נוסף, שרלוונטי לגבי ההחלטה של הלקוח לגבי ... יוכל להחליט יותר טוב, אם לקנות או לא לקנות את המוצר. איש המכירות לא רוצה למכור לי משהו בפגישה, אלא איש המכירות רוצה לספק לי עוד מידע בפגישה, שיעזור לי להחליט אם העסקה מתאימה לי או שלא. וממילא זה אומר, שכדי להביא את הלקוח לפגישה, לשם כך אנחנו צריכים לגרות אותו לגבי הגעה לפגישה, שבה הוא יוכל לקבל מידע נוסף שאותו הוא לא יוכל לקבל בשיחת הטלפון. ואיך בעצם עושים את זה?! אז לכאורה היה ניתן לומר, שברגע שיש ... במהלך השיחה לגבי המוצר, נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף. והשיטה הזאת, כמובן שהיא כנראה לא תעבוד. כי הלקוח לא מבין למה בעצם אי אפשר לספק לו תשובות בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש המכירות לא מוכן לספק מידע בטלפון, אז זה עשוי להעיד על חוסר מקצועיות חוסר יושר וכיוב. וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר לו את ההכי מקצועיות שיש. דהיינו, לתת ללקוח כמה שיותר מידע מלא מפורט ומדויק בטלפון ולתת ללקוח תשובות מלאות ...
מצא את ההבדלים, חשיבות הסדר של ההקדמות, חשיבות הסדר של הדברים, חשיבה מסודרת, מה קדם למה? מעשה מבן המלך ובן השפחה שהתחלפו, גן המבוכה, איך להסביר דברים בסדר נכון? סדר הלימוד, למה לפגוש את אליעד? פגישה עם אליעד
מצא את ההבדלים, חשיבות הסדר של ההקדמות, חשיבות הסדר של הדברים, חשיבה מסודרת, מה קדם למה? מעשה מבן המלך ובן השפחה שהתחלפו, גן המבוכה, איך להסביר דברים בסדר נכון? סדר הלימוד, למה לפגוש את אליעד? פגישה עם אליעד
... מעשה מבן המלך ובן השפחה שהתחלפו, גן המבוכה, איך להסביר דברים בסדר נכון? סדר הלימוד, למה לפגוש את אליעד? פגישה עם אליעד מה החשיבות של סדר הדברים ואיך הוא משפיע על ההבנה? אליעד כהן מסביר כי אחת הנקודות המרכזיות להבנת כל נושא היא החשיבות של סדר הדברים או ההקדמות. הוא ... שסדר הדברים הוא לא עניין טכני בלבד, אלא מהותי מאוד להבנת התוכן. מה המשמעות של סדר נכון בלימוד רוחני או בפגישה עם אליעד כהן? אליעד מסכם את ההסבר בכך שהרעיון של סדר הדברים נכון במיוחד בתחום הלימוד הרוחני. אנשים מגיעים לפגוש את אליעד כי הם מחפשים להבין דברים בצורה עמוקה ... כבר קיימים, אבל אנשים אינם מסוגלים להבין אותם לעומק כי הם מסודרים בצורה לא נכונה בתודעה שלהם. לכן, פגישה עם אליעד היא הזדמנות לסדר מחדש את ההבנות, כדי שהן יתחברו להבנה אמיתית ושלמה של המציאות. אליעד כהן מבהיר שוב ושוב שהסדר אינו רק שאלה של נוחות אלא של הכרח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פגישה, איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פגישה, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, קואצר לזוגיות, מאמן אישי לילדים בנושאי פגישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 13:43:58 - wesi1