... אחר, שממנו אתה הרי מפחד. והפחד העמוק יותר, לפעמים גם הוא עצמו שטות. ואם האדם ילך
עד הסוף, ועל כל פחד שיש לו, ישאל את עצמו, האם באמת אני צריך לפחד מהדבר הזה? האם באמת הדבר הזה הוא באמת רע? האם באמת הדבר הזה הוא ככ מפחיד? ואם האדם יעשה את זה
עד הסוף ממש, אז כל הפחדים שלו יתבטלו ממנו לגמרי. אבל מה שבדכ קורה בפועל זה, שהאדם כן שואל את עצמו, למה אני מפחד שיקרה לי כך או אחרת? ואז מגיעה ... ואז הוא ממשיך לפחד. אבל אם האדם סובל מספיק מהפחד ומהחרדה שלו, אז הוא ממשיך לחקור
עד הסוף, האם באמת אני צריך לפחד? והאם באמת הדבר שנראה לי כרע, האם הוא באמת רע? ואם האדם ממשיך עם השאלות האלו
עד הסוף, ולא מפחד כלל לשאול שאלות על הפחדים והחרדות שלו, על ידי זה כל הפחדים והחרדות שלו נעלמים לגמרי. לדוגמה: אדם שיש לו חרדה, שמא הוא יעשה ... והחרדות שנובעים ממנו. ומי שלא רוצה שום חרדה ולא רוצה שום פחד כלל, עליו להיות אמיץ
עד הסוף ולהמשיך לשאול כל הזמן, למה אני מפחד מדבר כזה או אחר? והאם באמת הדבר הזה הוא רע? והאם באמת אני צריך לפחד ממנו? ולהמשיך לשאול את השאלות האלו, בלי להרפות מהן, ובלי לפחד משום פחד שקופץ בדרך. אלא, לשאול את השאלות האלו,
עד הסוף הטוב. ובדרך, יש המון פחדים מפחידים והמון חרדות מחרידות. ואעפכ על האדם להתגבר בכל כוחו על הפחד והחרדה שלו, ולהמשיך לשאול שאלות, האם ...