... המטרה בשיווק היא לא רק למכור, אלא להבטיח שהלקוח יהפוך למעריץ אמיתי של המוצר, כך שמרגע שהוא יתנסה ויתאהב בו, הוא יהיה מוכן
לשלם עבורו. דמיון פשוט לזה הוא בתחום מערכות יחסים, שבו הגישה החינמית והלא ציפייתית ליצירת קשר עם אחרים היא הדרך האמיתית והבריאה למשוך אדם ... אם השירות מתאים להם. תוכנה: הצע גרסה מלאה ובלתי מוגבלת של התוכנה, כך שהמשתמשים יכירו את יתרונותיה לפני שהם מחליטים אם
לשלם . מוצר פיזי: הצע דוגמיות חינם או טעימות, כפי שעושים במפגשים מסחריים כמו בחנויות מזון. מעצב גרפי: הצע עיצוב ראשוני בחינם, כך שהלקוח יוכל להתרשם מהיכולת שלך לפני שיבחר
לשלם. הסיבות לכך שיועצי שיווק לא ממליצים על שיווק חינמי רבים מיועצי השיווק כיום עוסקים יותר בהשפעה על הלקוח ובשכנוע אגרסיבי מאשר ביצירת ערך ... אתה מאפשר ללקוחות להשתמש במוצר או שירות בחינם, נותן להם הזדמנות לחוות אותו, ובכך מאפשר להם להחליט אם להמשיך להשתמש בו
ולשלם עליו. איך ניתן לדעת אם מוצר טוב? אם בעל המוצר לא מוכן לאפשר ללקוחות להתנסות בו בחינם, זהו סימן ברור לכך שהמוצר לא מספיק טוב או לא מועיל כפי שהוא טוען. מוצר טוב, שמבוסס על איכות, יספק חוויית משתמש חיובית, וכאשר הלקוח יתנסה בו, הוא יהיה מוכן
לשלם עליו. אם לעומת זאת, המוצר לא מספק את מה שהובטח, הלקוח לא ירצה להמשיך להשתמש בו. לסיכום הדרך היעילה ביותר לשווק מוצר או שירות היא פשוט להציע ללקוחות להתנסות בו בחינם, מבלי שום התחייבות. כאשר המוצר איכותי, הלקוח יהיה מוכן
לשלם עליו. שיטות שיווק שמבוססות על מניפולציות, לחץ פסיכולוגי, ויצירת דחיפות מלאכותית מצביעות על כך שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר או שאין לו ... ביותר היא פשוט להיות נחמד אליו בלי לצפות לתמורה. כך גם בשיווק - אם המוצר באמת טוב, האדם ימשיך להשתמש בו ואף יהיה מוכן
לשלם עליו. דוגמאות מעשיות אם אתה מציע שירותי ייעוץ - אל תבקש תשלום מראש, פשוט תן ללקוחות להתנסות בייעוץ הראשוני ולראות אם זה מתאים להם. אם ... פסיכולוגיים כדי למכור מוצרים מפוקפקים נמנעים מלתת התנסות אמיתית, כי הם יודעים שאם הלקוח יראה את המוצר, הוא לא ירצה
לשלם עליו. איך ניתן לדעת האם מוצר טוב? אם בעל המוצר חושש לתת ללקוחות להשתמש בו לפני התשלום, זה סימן שהוא לא מספיק טוב. לעומת זאת, מוצרים איכותיים נשענים על האיכות שלהם - ככל שאנשים ישתמשו בהם יותר, כך הם ירצו להמשיך
ולשלם עליהם. לסיכום הדרך הטובה ביותר לשווק מוצר או שירות היא פשוט לתת לאנשים להשתמש בו בחינם. אם המוצר טוב, הלקוחות ימשיכו להשתמש בו וישלמו ...