... נתן לי הצעה זולה יותר לאותו מפרט בדיוק. לכאורה, זו שאלה הגיונית, משום שאם כל החלקים זהים, אז למה לשלם יותר? כאן טמון ההבדל החשוב. אליעד מסביר שייתכן שהמחיר גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח ... בדיוק מדוע המוצר שלו יקר יותר, הוא יכול לתקשר את הערך הזה ללקוח בצורה משכנעת ויעילה. למה אנשים מעדיפים לשלם יותר על מוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלקוחות מוכנים לשלם יותר אם הם מבינים שהמוצר היקר נותן להם ערך מוסף אמיתי. אם הלקוח מבין שהמוצר שלך יעניק לו ביטחון, איכות, שקט נפשי ושירות מעולה - הוא יהיה מוכן לשלם את המחיר הגבוה. למעשה, הסיבה שאנשים מוכנים לשלם יותר אינה תמיד קשורה רק לחלקים או למוצר עצמו, אלא לכל המסביב: לשירות, למקצועיות, לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך ... איכות גבוהה יותר של הרכבה או התקנה. כאשר היתרונות הללו מודגשים היטב, קל יותר ללקוח להבין מדוע הוא צריך לשלם יותר, ומדוע המחיר הגבוה משתלם לו בטווח הארוך. איך לתמחר מוצר כך שיהיה קל יותר למכור אותו ביוקר? כשמוכר ...
... אם הוא קשה. וזה משום שגדר הדין הוא על פי האמת, והעבריין מוכן לשאת בתוצאות. אבל, גם הפושע שמוכן לשלם את עונשו, הרי שהוא מוכן לשלם את עונשו, רק אם הוא על פי האמת. וגם עבריין שמוכן לשלם עונש כבד, ושהוא לוקח בחשבון מראש שיכול להיות שהוא ישלם עונש כבד על מעשיו, עדיין גם הוא רוצה שיהיה ... האמת. וכאשר הפושע מבצע את הפשע שלו, הוא מבין שעל פי האמת זה פשע, ושעל פי האמת הוא יצטרך לשלם על הפשע שלו. ואם הוא משלם על הפשע שלו על פי האמת, הוא מוכן להשלים עם זה מבחינה רגשית. אבל העבריין שמוכן לשלם עונש כבד אם העונש יגיע לו, גם הוא לא מוכן לקבל עונש סתם כך שלא על פי האמת. כי ...
... כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון ... ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר מסוים, ניתן להציע לו הנחה ולהקטין את החיסרון שהוא מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער בין היתרון לחיסרון חייב להיות גדול יותר. אליעד מביא ... על כן, הדבר האחראי לסגירת העסקה הוא - עד כמה תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את הכמה טוב יהיה לו (תועלת), לכן אתה מנמיך את הכמה רע יהיה לו (עלות). לדוגמה: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי ... שאומרת - אם אני אעשה ספורט, אז אני ארד במשקל. המוכר הוא המחשבה לרדת במשקל, והקונה הוא זה שצריך לשלם בלעשות ספורט. אם אתה רוצה לשכנע את עצמך לעשות משהו, או אם אין לך מוטיבציה לעשות משהו, עליך לבדוק ...
... יעלה. אליעד מסביר זאת באמצעות דוגמה מפורטת נוספת: אם בשוק יש עשר דירות ועשרה קונים בלבד, כל אחד יכול לשלם כמה שהוא רוצה ואין לקונה או למוכר כוח על האחר. אבל אם יש עשרה אנשים שרוצים לקנות דירה ויש ... מיליון ורוצים לגרום לדירה הזאת לעלות מיליון, יש לנו דירה נכס והנכס היום כדי לקנות דירה בעיר X צריך לשלם שתי מיליון בממוצע על הדירה בגודל מסוים ואנחנו רוצים שהדירה הזאת תעלה מיליון איך עושים את זה אז השאלה ... ככה המחירים ירדו. ש: למה זה מחייב שהם לא מחיר איגוד? אליעד: כי המחיר בסוף נגזר מכמה שאנשים מוכנים לשלם והאנשים מוכנים לשלם לפי האלטרנטיבות שלהם, אם יש לי עשר דירות ומאה ועשרה אנשים שיש עשר דירות ועשרה אנשים אז כל אחד ... נכון, לא מוריד את המחיר אז תגורו ברחוב, הוא יכול להגיד להם אני לוקח כמה שאני רוצה והם חייבים לשלם לו. ברגע שיש הרבה היצע הרבה מוכרים רוצים למכור ויש הרבה מוכרים יותר מקונים אז המחירים יורדים. עכשיו איך ...
... הוא להכיר בתועלת שהמחשבה מספקת לנו. אם אנו מבינים את התועלת, יש לנו את האפשרות לבחור אם אנו רוצים לשלם את המחיר שמגיע עם המחשבה הזו או לא. האם ניתן לשלוט במחשבות טורדניות? אליעד טוען כי ניתן לשלוט במחשבות ... למה הוא עדיין חושב עליהם. בשלב הבא, עליו לשאול את עצמו מה טוב במחשבה הזו ומה המחיר שהוא מוכן לשלם עבור מחשבה זו. אם הוא מוכן לשלם את המחיר, אז יש להמשיך בחשיבה הזו, אם לא, יש לחפש אלטרנטיבות אחרות שיביאו לתחושות דומות מבלי להיכנס למחשבות ... במחשבות שנעשות אובססיביות כי הן מספקות איזשהו ריגוש או תחושת טוב. השאלה שצריך לשאול היא מה המחיר שהאדם מוכן לשלם עבור הרגשות האלו, ואם אפשר להשיג את הרגשות הללו בדרכים פחות כואבות או מזיקות. כיצד להתמודד עם התמכרויות והרגלים? ... שבמצב הקיים. התמכרות אינה בהכרח משהו רע, לפעמים היא מספקת סיפוק או תחושת נוחות. השאלה היא, האם אנחנו מוכנים לשלם את המחיר של אותה התמכרות או התנהגות חוזרת, ולשלול את התחושות הטובות שהן נותנות לנו. המטרה היא לזהות את ...
... המיסים הם חיסרון שנוצר עבור יתרון שמספק ביטחון מדאעש, חמאס ואיראן. הכוונה כאן היא להציג את החיסרון כמחיר שצריך לשלם עבור יתרון הרצוי. ואולם, אליעד כהן מזהיר כי לא תמיד הקשר בין החיסרון לבין היתרון הוא באמת נכון. ייתכן ... משכנוע מניפולטיבי? כאשר מוצג חיסרון כמחיר הכרחי ליתרון, יש לשאול: - האם באמת אי אפשר לקבל את היתרון בלי לשלם את מחיר החיסרון? - האם הקשר בין החיסרון ליתרון הוא באמת מחויב המציאות או שהוא רק דרך לשכנע אותי ... הזה? בשביל זה וזה ואתה צריך לשאול אותו רגע האם אין שום אפשרות בעולם לקבל את היתרון הזה בלי לשלם את החיסרון הזה?. כי אם יש אפשרות לקבל את היתרון בלי לשלם את החיסרון זה בעצם אומר שהחיסרון הוא לא מחויב החיסרון הוא לא הכרחי, לא הכרחי לשלם את החיסרון בשביל היתרון. אז שמי שמוכר לכם יתרון כפיצוי לחיסרון לא בהכרח שהוא בעדכם יכול להיות שהוא בכלל ...
... חייבת להביא תועלת ברורה לאחרים. ככל שהתועלת שאתה נותן ברורה וגדולה יותר, כך תהיה מוערך יותר, ואנשים יהיו מוכנים לשלם על היצירות שלך. הדגש הוא לא על סוג העבודה אלא על התועלת שהיא מביאה. הכסף תמיד מגיע מכך שמישהו מוכן לשלם לך בהתאם לתועלת שהוא מאמין שאתה מספק לו. איך ליצור אומנות שגם מרוויחה כסף וגם מספקת? אליעד מסביר כי ... רוצים ליצור אמנות בצורה חופשית, ללא הגבלות וללא התחשבות בתוצאות. מצד שני, הם רוצים להרוויח כסף ולמצוא קהל שמוכן לשלם עבור היצירות שלהם. יש כאן סתירה, כי ברגע שאתה רוצה להרוויח כסף, אתה חייב להתחשב בטעם וברצון של הלקוחות ... זה. ככל שהאומן יהיה מפורסם יותר, כך הוא יוכל להרשות לעצמו לצייר יצירות מקוריות וחופשיות יותר, ואנשים יהיו מוכנים לשלם לו סכומים גבוהים גם עבור ציורים מופשטים או מיוחדים. אבל בשלב שבו האומן עוד לא מספיק מפורסם, הוא חייב ... רוצה גם להרוויח כסף וגם לעשות משהו שאתה אוהב, עליך ללמוד למצוא את נקודת האיזון. מי שרוצה להצליח חייב לשלם את המחיר של הקשבה ללקוחות שלו ולצרכים שלהם. בסיכום, אליעד מבהיר כי הצלחה באומנות אינה שונה מהצלחה בכל תחום ...
... לפי אליעד, הרעיון המרכזי שמוביל לרווח כלכלי הוא היכולת של האדם לספק ערך אמיתי לאחרים, כזה שאנשים יהיו מוכנים לשלם עליו. המיקוד צריך להיות ביצירת טוב לאנשים אחרים, מתוך ההנחה שככל שאדם יעניק יותר ערך לאחרים, כך יגדלו סיכוייו ... קבוע: איך אני יכול לעשות יותר טוב ללקוחות שלי?. ככל שהעסק מספק שירות טוב יותר, כך לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר או לבחור דווקא בעסק שלו ולא בעסק מתחרה. אליעד מסביר שהעיקרון הזה אולי נשמע פשוט, אך רבים טועים ... שיש כאן גם עניין של סינון, כי לא כל אדם יוכל לספק משהו ייחודי או מספיק טוב כדי שירצו לשלם עליו הרבה. ככל שהמוצר או השירות ייחודי ובעל ערך אמיתי, כך הלקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר עבורו. למה חשוב להאמין במוצר שלך? אליעד נותן דוגמה של צנצנת ריקה לעומת צנצנת מלאה בזהב, ומסביר שכשאדם משוכנע שהוא מספק מוצר או שירות בעל ערך אמיתי (כמו זהב בצנצנת), הוא יכול בקלות לשכנע אחרים לשלם עבורו. ביטחון במוצר או בשירות חשוב לא פחות מהשירות עצמו, שכן אנשים נמשכים לאלו שבטוחים בערך שהם נותנים. למה ...
... שיש בו רק טוב מוחלט, תמיד מושלם, לעולם לא חסר בו דבר, בלי בושה, בלי נהמא דכיסופא, בלי צורך לשלם מחיר על שום דבר - כולם יגידו כן. אנשים מאמינים, לדוגמה, יאמרו שאלוהים ברא את העולם באופן מושלם, אבל ... נתפס בהיגיון הרגיל. המוצר הזה אזל מהמלאי, כי המציאות שלנו בנויה על איזון בין טוב ורע. מהו המחיר שיש לשלם עבור טוב מושלם ללא רע? המחיר הגבוה ביותר שאדם יכול לשלם כדי להשיג את הטוב המוחלט הוא להיות מוכן לחוות את הרע המוחלט. מדוע? אליעד מסביר שהדבר היחיד שמגביל את ... יצר את הרצון הבסיסי שלהם להרגיש טוב ולא רע. הרצון הזה יכול להיראות לאדם כמו מעין חוב שהוא חייב לשלם, למרות שאין לו הסבר הגיוני כיצד נוצר החוב הזה ולמה הוא צריך לשלם אותו. אליעד ממשיל זאת למצב שבו מאשימים אדם בפשע שהוא כלל אינו זוכר שביצע. כאשר האדם באמת בודק לעומק, ...
... בין פיתוח המוצר לשיווקו. בחלק מהמקרים, הסטארטאפים מפתחים מוצרים בלי לדעת אם יש בכלל שוק או קהל יעד שמוכן לשלם עליהם. האם לפתח מוצר לפני שיש לקוח? אחת השאלות המרכזיות שנדונות היא האם כדאי לפתח את המוצר לפני שנמצא לקוח מוכן לשלם. אליעד מציין כי המצב האידיאלי הוא כאשר יש כבר לקוח שמוכן לשלם עבור המוצר, מה שמאפשר לפתח את המוצר על חשבונו. במקרה זה, הלקוח למעשה מממן את הפיתוח ומספק גם תמיכה ... מוצר על חשבון הלקוח: 1. הסכמות מראש עם לקוח עתידי - המצב האידיאלי הוא כאשר יש לקוח שמסכים מראש לשלם עבור המוצר או הטכנולוגיה שפותחה. במקרה זה, הלקוח משלם עבור הפיתוח מראש, בתמורה לכך שהמוצר יפותח במיוחד עבורו. 2. ... הלקוחות לפני שמתחילים בתהליך הפיתוח. אם המפתח לא יודע מי יהיו הלקוחות, מה הם צריכים ומה המחיר שהם מוכנים לשלם, יש סיכון גבוה שהפיתוח לא יצליח. במקרים רבים, יזמים מתחילים לפתח את המוצר כי הם מאמינים שהוא טוב, אך ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לשלם, איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לשלם, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, קאוצינג, אימון אישי קריירה בתחום לשלם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331