אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח שלך ✔טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה?

וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות.

ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר.

אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים.

אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך?

יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך.

אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו?

יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה "טכני" מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים.

במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט / מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות.

כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע.

אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך?

והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות עצמו, אבל מצד שני הלקוח עלול לחשוב שהוא כבר לא צריך דווקא אותך. כי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, או שלצורך העניין הוא יכול להביא מישהו פחות טוב ממך ולדעת לנהל אותו, כי הוא כבר מבין מספיק טוב, בעיניו מה צריך או לא צריך לעשות.

במילים אחרות, כאשר אתה מנסה להראות שאתה מקצועי, אתה בעצם מעביר תוכן מקצועי וידע מקצועי. ומהידע הזה כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך אלא להסתדר בעצמו.

בפרט אם אתה מוכר שירות מקצועי, ששייך גם לקטגוריה של "עשה זאת בעצמך" / "Do It Yourself", שבמקרה כזה הלקוח שלך, רואה בעצמו מתחרה שלך. במובן שהוא חושב לעצמו, אולי הוא יכול להסתדר לבד בלעדיך. ככה שבתחומים כאלו, זה שאתה מעביר ידע מקצועי, זה גם יכול לגרום לכך שאתה תגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח שלך יעדיף להסתדר לבד בעצמו, בלעדיך.

נקודה נוספת היא, שגם אם מדובר לדוגמה בתהליך בניה / אספקת שירותי בניה ללקוח, שבו הלקוח רוצה לבנות לעצמו בית, גם כאן לדוגמה, הלקוח משלם לך ממגוון סיבות. חלק מהסיבות הן גם בגלל שהלקוח סומך עליך שאם אתה תנהל את האירוע של בניית הבית שלו, אז הבית שלו יבנה יותר טוב. במילים אחרות, הלקוח לפעמים צריך אותך גם כמפקח וכמנהל של אנשי המקצוע, שהוא יודע שהוא לא יכול בעצמו לבצע את העבודה שלהם. לדוגמה, הלקוח יודע שהוא לא יכול ללכת להתקין לעצמו חלונות בבית. ולכן הוא יעדיף שמישהו מקצועי, ינהל את מתקין החלונות.

אבל ככל שהלקוח שלך יחשוב שהוא עצמו יותר מבין את התהליך, ככה ממילא הוא עשוי לחשוב שהוא פחות צריך אותך ושהוא יכול להסתדר לבד.

במילים אחרות גם אם לא מדובר על ללמד את הלקוח ידע מקצועי שהוא יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של "עשה זאת בעצמך", עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך.

אז מה זה אומר בעצם?

זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין שאתה מקצועי, שאתה מסוגל לעזור לו, הרי שצריכים למצוא את המינון ואת האיזון, בכמות המידע המקצועי שאתה מעביר ובאיך שאתה מעביר אותו. כי אם תעביר פחות מידי ידע מקצועי, יתכן שהלקוח לא מספיק יחשוב שאתה מקצועי ואז הוא לא ירצה לפנות אליך או דווקא אליך. אבל גם מצד שני, אם תעביר את כל הידע המקצועי שלך, ברמה שהלקוח שלך יהפוך להיות מקצועי כמוך, הרי שזה עשוי לגרום לו מצד אחד לחשוב שאתה מקצועי, מצד שני לחשוב שמיותר לו לפנות אליך.

איך להעביר מידע מקצועי בצורה נכונה?

אז יש בזה כל מיני היבטים וכל מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי להסתדר בלעדיך?

אז נקודה אחת שאפשרי לשים אליה לב, זה האם וכמה אתה מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון.

נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון.

נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא לפרטים פרטים.

וכמובן שצריכים לזכור, שזה לא משנה מה אתה אומר, אלא מה שהלקוח שלך מבין ממה שאתה אומר. כי אתה רוצה שהלקוח שלך גם יחשוב שאתה מקצועי. אבל גם שהוא יחשוב שהוא צריך אותך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך.

ולכן על כל תוכן מקצועי שאתה מעביר ללקוחות שלך, אתה צריך להתבונן, כמה לדעתך זה משדר מקצועיות ללקוח שלך, וכמה התוכן משדר ללקוח שלך שהוא עדיין צריך אותך בגלל המקצועיות שלך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך. זה בהיבט הזה, של לשמור על המינון הנכון, של איך לשדר מקצועיות ללקוח, במידה שהוא עדיין ירצה לפנות אליך ולא במידה שהוא יחשוב שהוא יכול להסתדר לבד בלעדיך.

כמובן שלצד זה יש גם את העניין של איך לעטוף את המידע בשפה שהלקוח יתעניין בה, במובן שהיא תדבר על הכאב של הלקוח ועל התועלת שהלקוח שלך מקבל מהידע המקצועי שלך ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך.

לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות עוסקות בתועלת של הלקוח. וגם אותן אפשרי כמובן להציג בצורה נכונה, אבל זה עניין אחר. בכל מקרה כל ידע מקצועי שיש לך להעביר, צריכים להבין איך הוא עוזר ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך.

כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל לתקשר איתך מרוב שאתה מקצועי וטכני מידי.

נקודה להתבוננות על התכנים שאני מפרסם - לדוגמה התכנים שבאתר EIP.co.il

ניקח לדוגמה את התכנים באתר הזה EIP.co.il. האתר עצמו מלא באלפי תכנים מקצועיים, שאין בהם כמעט שום מידור של שום מידע כלשהו ממישהו. הדבר הזה עשוי לגרום למי שצורך את התכנים, לחשוב שהוא יכול להסתדר לבד. כי כל כלי העבודה וכל שיטות העבודה פרושות בפניו באופן מלא לפרטי פרטים.

כמובן שאין באתר את כל המידע על כל המקרים האפשריים. כי יש אין סוף מקרים שכאלו. אבל צורת החשיבה של איך לנתח את כל המקרים, צורת החשיבה הזאת מפורטת לפרטי פרטים באופן מלא שכל אחד יכול ללמוד אותה, להבין אותה, וליישם אותה לבד.

ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן אצלי מידור של תוכן מקצועי בתכנים שאני מפרסם?

אז יש כאן כל מיני נקודות מבט. ראשית, לי אישית אין שום בעיה עם הפצת כל התכנים באופן מלא לפרטי פרטים. גם כי באמת המטרה שלי היא לעזור לאנשים שידעו להסתדר בעצמם. ומצד האמת, כל מי שיפעיל את המוח שלו בכוחות עצמו בדרך מסודרת, כפי שהיא מוסברת לפרטי פרטים בתכנים שלי, הרי שמצד האמת הוא יוכל להיות מאושר / להגיע לשלמות עצמית וכולי, בלי שום צורך כלשהו לדבר איתי על משהו בעולם.

אבל יש גם עוד נקודות נוספות, בהקשר של התכנים המקצועיים שאני מפיץ. והיא לדוגמה שלפעמים בן אדם צריך ידע מקצועי ספציפי, שבמקרה יש לי אותו יותר ממנו. בלי קשר לשום עניין אחר. ולכן במקרה כזה לדוגמה הגיוני לפנות לבעל הניסיון שיעזור לך במה שאתה צריך. כי עם שכל, אי אפשר לדעת כל דבר ברמת הצורה החיצונית. וכן צריכים עזרה ברמת הצורה החיצונית, מבעל הניסיון. כמו שגם האיש החכם בעולם, לא ידע מעצמו תוך רגע אחד, איך לתקן רכב או כל מיומנות מקצועית אחרת. הוא אולי יכול ברגע אחד לדעת איך לתקן את הרכב במובן הפנימי, דהיינו, לא להרגיש רע מכך שהרכב לא תקין, אבל הוא לא בהכרח יודע ברמת הצורה החיצונית איך לתקן את הרכב כאן ועכשיו, לא משנה כמה שכל יש לו.

וזה עניין אחד, שאומר שיש היגיון להיעזר בי בכל מקום שדורש ניסיון ספציפי ולא רק שכל באופן כללי במובן המופשט של המילה. כי לדוגמה אתה אולי חושב שאתה חכם וחושב בהיגיון בדיוק כמוני, אבל אין לך את הידע ואת הניסיון שיש לי בתחומים מסויימים. בדיוק כמו שגם אני בעצמי אפנה לבעל מקצוע עם יותר ידע ויותר ניסיון ממני בתחומים ספציפיים, למרות שאני חושב שהוא פחות חכם ממני באופן כללי.

נקודה נוספת שהיא יותר חשובה באופן כללי, היא העניין שגם מי שילמד ושיבין את כל התכנים שאני מפרסם, עדיין יתכן שהוא ירצה עזרה במובן הנפשי לתרגל את כל דרכי החשיבה שיש באתר. כי הקושי לתרגל את כל שיטות החשיבה, הוא ברובו לא טכני ולא נובע מחוסר ידע מקצועי, אלא הקושי הוא רגשי. שהרגש של האדם מקשה עליו להתמיד וגם להיות מסוגל לשאול את השאלות הנכונות במבנה הנכון.

כי בפועל לאדם יש גם קושי רגשי לשבת לתרגל עם עצמו, את כל הניתוחים הנפשיים. וזה קורה ממגוון רחב של סיבות. שבהן, הגיוני שהאדם ירצה עזרה, ליישם את מה שהוא כבר יודע ושהוא בהחלט יכול ליישם גם לבדו בעצמו. אבל הגיוני שהאדם ירצה עזרה לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. וזה כמובן במידה והאדם חושב שהוא כן מבין את כל דרכי החשיבה. מכל שכן, אם האדם לא בטוח שהוא מבין מה ואיך ואיזה שאלות בדיוק הוא צריך לשאול את עצמו.

בכל מקרה, ישנם מצבים שגם אם תיתן לאדם את כל הידע המקצועי, הרי שהוא יכול לרצות עוד עזרה, גם במובן הנפשי, ליישם את מה שהוא יודע ברמה המקצועית.

כל הנ"ל כמובן רלוונטי במידה והיה בעולם רק בן אדם אחד בלבד, שצורך את התכנים שלי. שאז הוא עדיין אולי ירצה לפנות אלי, כי הוא צריך ידע ספציפי או כדי לקבל עזרה במובן הרגשי, של לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. כל זה במידה והוא יחשוב שיש לו את כל דרך החשיבה שלי באופן מלא.

אבל במציאות האמיתית, יש אין סוף אנשים ותמיד יהיה את האדם שיחשוב שהוא לא מבין את הכל עד הסוף, למרות שיש אלפי תכנים מלאים בחינם וכולי.

וכמובן שאלו היו רק כמה נקודות מבט בהקשר הזה. כדי עיקר הדגש הוא, שיבינו, שלמרות שבאופן כללי כאשר מעבירים ידע מקצועי, הרי שצריך לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות.

לסיכום:

הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
אפשרי תוכן שיווקי מתי להציג ללקוח לרכוש דווקא ממני חומר איך לדבר עם לקוח האם להכין חומרי שיווק לחשוף סודות מקצועיים איתור צרכי הלקוח איך לדבר איך לא להרגיש רע איך לא לחשוף סודות איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי איך לא לחשוף סודות מקצועיים איך לא ללמד את המתחרים שלך איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך איך לגרום ללקוח שלך איך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לחשוף איך ללמד איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות דווקא ממך דווקא ממני הפצת חומרים מקצועיים הפצת תוכן מקצועי הפצת תכנים הפצת תכנים שיווקיים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים חומר חומר מקצועי בצורה שיווקית חומרים מקצועיים טעויות טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים טעות יצירת תוכן יצירת תוכן שיווקי יצירת תוכן שיווקי מקצועי כסף לא ללמד את המתחרים לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מוכן לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להיות מוכן להעביר להעביר ללקוח חומר מקצועי להעביר ללקוחות לחשוף לחשוף סודות לחשוף סודות בתוכן מקצועי לחשוף סודות מקצועיים לטעות ללמד ללמד את המתחרים ללמד את המתחרים שלך למה דווקא ממך למה לגרום ללקוח למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למידה לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לקנות לרצות לרכוש דווקא ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לשלם לשלם לך יותר כסף מחיר מחיר יותר גבוה מקצוע מתחרים מתי לשלם סוד סודות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים צנזורה צנזורה על תוכן מקצועי רצון שיווק שיקולים שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תוכן מקצועי תוכן שיווקי תוכן שיווקי מקצועי תכנים מקצועיים תכנים שיווקיים תכנים שיווקיים מקצועיים
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או ... למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר? ... אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא ... אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה ... לסחוט לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון. איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? מוצר מתכלה או מוצר קבוע? האם כדאי למכור מוצרים מושלמים? למה לא כדאי למרוח לקוח בפגישות? ... אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת. לסיכום במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו ... למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il. למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה ... יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? ... לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות וכאן אסביר, נקודה חשובה ביותר, איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו בתהליך מכירה. וזה כמובן נכון לגבי כל תהליך שמנסים לשכנע מישהו? אבל כרגע נתמקד בתהליך מכירה. אז כאשר באים לגרום ללקוח לשנות את דעתו, עלינו לשים לב, מה בדיוק אנחנו מנסים לגרום ללקוח לחשוב? האם אנחנו מנסים לגרום לו לחשוב שהמוכר צודק? או שמנסים לגרום ללקוח לחשוב שהוא הלקוח לא בטוח צודק. ואני אסביר. נניח שהמוכר אומר שהמוצר מתאים ללקוח והלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו. מכאן יש לנו 2 אפשרויות מה אנחנו מנסים לשכנע את הלקוח. אפשרות 1, אנחנו ננסה לשכנע את הלקוח שהמוצר מתאים לו. שזה כמובן מה שאנחנו רוצים שיקרה בסופו של דבר. אפשרות 2, שאנחנו ננסה לשכנע את הלקוח שהוא לא בטוח שהמוצר לא מתאים לו, אלא שיש לו ספק לגבי זה. וכאן צריך לשים לב, שאם מנסים לשכנע את הלקוח שהוא הלקוח טועה ושהמוכר צודק, אז זו משימה הרבה יותר קשה ושהיא עצמה מורכבת מ 2 תהליכים. כאשר קודם ... הלקוח צריך להשתכנע שהוא לא בטוח צודק והדבר השני הוא, שהוא צריך להשתכנע שהמוכר צודק. ובדרך כלל המוכר ינסה לשכנע את הלקוח, שהמוכר צודק. ובדרך כלל זה יהיה הרבה יותר קשה ללקוח להסכים שהוא עצמו הלקוח טועה ושבנוסף המוכר צודק. גם ... ומכך נובע ש, כאשר לקוח לא מסכים עם המוכר, על המוכר לנסות לשים לב לכך שהוא קודם כל מנסה לשכנע את הלקוח שהוא הלקוח לא בטוח שהוא עצמו צודק, בלי קשר לכך שהמוכר חושב שהוא צודק. וזה יהיה הרבה יותר קל, מאשר שהמוכר מנסה במכה הראשונה לשכנע את הלקוח, שהוא המוכר בטוח צודק. וזאת עצה שדורשת דיוק בחשיבה ובמילים. כי בדרך כלל המוכר ירצה להאיץ את התהליך וירצה לגרום ללקוח כמה שיותר מהר להסכים איתו. כגון שהמוכר ינסה לשכנע את הלקוח שהמוצר כן מתאים ללקוח. אבל מצד האמת, המוכר חייב לרכז את המחשבה שלו, שהוא, לא, מנסה לשכנע את הלקוח שהוא המוכר צודק, אלא אך ורק לנסות לגרום ללקוח להבין שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק. כי הספק של הלקוח שהוא עצמו צודק, קודם לוודאות של הלקוח שהמוכר צודק. ולכן על המוכר לשאול את עצמו, מה אני המוכר מנסה לשכנע את הלקוח? האם אני מנסה לשכנע אותו שאני המוכר צודק? או שאני המוכר מנסה לטעת ספק בלב של הלקוח, שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק ושאולי הוא טועה. וכאשר המוכר לא ינסה להקדים את המאוחר, הוא בסיכוי יותר גבוה יצליח לשכנע את הלקוח. כי כנל, הרבה יותר קל לגרום למישהו להיות בספק שהוא אולי טועה, יותר מאשר שהצד השני צודק.
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק? כאשר מדובר בניהול עסק, ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים ... אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי לשכנע את הלקוחות לעבוד איתם, ובשלב מסוים הם מתחילים להוריד מחירים, להציע מבצעים או לעבוד עם לקוחות לא אידיאליים - כל זאת ... איתך. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים לסינון לקוחות בעסק מצליח? איך לשפר את המוצר או השירות שלך כדי להפוך למבוקש? עסק ... לעסקים חלשים יותר. עסק חלש: בעל העסק רודף אחרי הלקוחות כאשר עסק אינו חזק דיו, בעליו מרגישים צורך תמידי לשכנע את הלקוחות לבחור בהם על פני המתחרים. הלקוח מחזיק בכוח ומחליט האם לרכוש את המוצר או השירות. בעלי עסק כאלה נאלצים ... איתו. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים לסינון לקוחות בעסק מצליח? איך לשפר את המוצר או השירות שלך כדי להפוך למבוקש?
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים ... המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן לב. ואני אסביר, כאשר אתה ... כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח ... שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש ... דהיינו, עליך לזכור שבתוך המוח של הלקוח, יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, כאשר אתה מוכר ללקוח, עליך ... גם לרצות לא לרכוש את המוצרים שמתחרים במוצר שלך. וכשם שעליך לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך לשכנע אותו גם שהמוצרים המתחרים למוצר שלך, הם לא טובים עבורו, או שהם ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח איך לגרום ללקוח לומר כן ולבצע רכישה? כאשר רוצים לשכנע אדם לומר כן לשאלה מסוימת, כגון האם תרצה לקנות את המוצר?, השיטה ... בבית, הוא אינו שואל בכל פעם מחדש אם המים בטוחים, כי כבר התרגל לכך שהם כן. כך בדיוק אפשר לגרום ללקוח לומר כן. כאשר רוצים שהלקוח יענה בחיוב, יש קודם ליצור אצלו תחושה כללית של הסכמה. המטרה היא לגרום למוח ... בדברים רבים, אבל לפני כן הוא כבר חווה תחושת התנגדות, הדבר יקטין את הסיכוי להסכמה הסופית. כלומר, לפני שמנסים לשכנע לקוח במשהו, חשוב לא ליצור קונפליקט או חוסר הסכמה בשאלות הקודמות, כי המילה לא נשארת בתודעה ומקשה על השכנוע בהמשך. ... לבדוק כל דבר לגופו, במיוחד כשברור לו שמנסים למכור לו משהו, יהיה קשה מאוד לשכנע אותו בשיטות שתוארו. איך לגרום ללקוח לומר כן? איך להתמודד עם התנגדות לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך למכור נכון ללקוחות? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לשכנע לקוחות ביעילות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא ... יודעים נגיד רוצים למכור ללקוח איזה מוצר, אני ארחיב את זה יותר קצת נגיד רוצים למכור ללקוח מוצר אסור לגרום ללקוח להרגיש לא בנוח בחנות, אם הלקוח ירגיש לא בנוח בחנות כי בחנות יש ריח של סיגריות כי העיצוב לא ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר ... של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם ... אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה ... הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. סיכום על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון ... מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהמוצר נתפס בעיניו ... של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם ... אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה ... הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. סיכום על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון ... מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו ליותר נזק מתועלת. כדי לגרום ללקוח לקנות, יש לגרום לו לחשוב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מאשר נזק. הדרך להשיג זאת היא ליצור תחושה שהמוכר ... יועיל לו. זאת משום שהמוח של הלקוח מסיק כי אדם שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? כאשר רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה ... שלפעמים מי שמנסה למכור עושה זאת על ידי יצירת אווירה נוחה ונעימה ללקוח, אך בפועל מדובר במניפולציה. לעיתים ינסו לגרום ללקוח להרגיש טוב על מנת לגרום לו להוריד את ההגנות שלו ולרכוש מוצר לא משתלם. לדוגמה, ייתנו לו יחס חם, ... ולבדוק תמיד האם התחושה החיובית נוצרת מתוך אמיתיות, או מתוך רצון למכור בכל מחיר. סיכום כדי למכור יותר, חשוב לגרום ללקוח להרגיש טוב - גם באופן ישיר, באמצעות יחס אישי ושימוש בשמו הפרטי, וגם באופן עקיף, על ידי שידור של ... עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו, ולוודא שהטוב שמוצג בפני הלקוח אמיתי ואינו רק אמצעי לשכנוע. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ מאוד פשוט בנושא של שכנוע ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול ... למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים. לכן, יש שני צדדים למטבע: כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו ... חייב לזכור תמיד שמטרת השאלות יכולה להיות גם מניפולציה, ולהיות זהיר ולבחון את ההתאמה האמיתית של המוצר בעצמו. איך לשכנע לקוח לקנות? איתור צרכי הלקוח מניפולציות בתהליך מכירה איך לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר מתאים לו? שיטות למכירה אפקטיבית איך לזהות מניפולציות בתהליך מכירה? איך לגרום ללקוח להאמין בך? תהליך מכירה - איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה נותן לו את מה שהוא רוצה? בתהליך מכירה, איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש שאתה מספק לו בדיוק את מה שהוא מחפש ואת מה שהוא צריך? אחת השיטות היעילות לכך היא לוודא ... חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! לשאול את הלקוח מה הוא רוצה, לשאול את הלקוח מה הוא צריך, לגרום ללקוח להאמין לך, יצירת אמון עם לקוח, שיטות מכירה ושכנוע
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות? כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי ... לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות? באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות ... הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל. האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע? אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה ... באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו. שיטות מכירה היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? אפשרות בחירה ללקוח שיטות שכנוע האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות? כאשר מדובר במכירה, השאלה ... הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח. שיטות מכירה שיטות שכנוע הצגת אפשרויות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת ...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך פחד. דהיינו, שהרבה יותר ... שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, על ידי זה שהוא יוצר תחושות רעות אצל הלקוח, מה יקרה אם הוא לא ירכוש את המוצר. לדוגמה, ... זה פוגע בזמן של איש המכירות. ושהלקוח גורם נזק לאיש המכירות, אם הוא לא ירכוש את המוצר. ואז מנסים לגרום ללקוח לרכוש, גם בגלל שלא נעים לו מהמוכר. או לדוגמה שגורמים ללקוח לחתום על איזה מסמך ועל איזו בקשת רכישה ... ושאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא חשוף לתביעה בגין ניהול משא ומתן בחוסר תום לב וכיוב. ובמהות, מנסים לגרום ללקוח להרגיש רע, מכך שהוא לא יסגור עסקה. במילים אחרות משדרים למוח של הלקוח, שהוא חייב לסגור עסקה, כי אם ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא ... תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש ... שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך. במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב ... להעדיף את המתחרים שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע לקוח שלך, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח שלך, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לחיים, מאמן אישי מומלץ, מנטור בתחום לשכנע לקוח שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 02:23:57 - wesi1